Sari la conținut

Softeala de poze Bratocea-Valea Doftanei 13.10


ggobi
 Share

Postări Recomandate

Salutari.

 

Sambata, track B - Cheia - Bratocea - Grohotisul Mare - Valea Doftanei, mobre cu gume cel putin duale sau, daca nu, cu rideri care stiu sa se dea pe ce or avea;

Plecare pe la 8 de la MOL Otopeni, mers in gasca - dupa definitia stabilita ( fiecare cum vrea/poate, cu regrupari la oarece timp, nu stiu sa merg in grup). In principiu nu-mi place sa-mi fugaresc mobra mai tare de 100 pe sosea, care vrea mai tare se duce inainte si ne intalnim la Valeni. Pe munte regula este 'nu pierdem pe nimeni', dar sa nu sperati ca vom fi legati cu ata.

Grohotisul e ofertant in trasee de diferite dificultati, in functie de cine vine alegem o varianta.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buc - Cheia se preteaza la motoare sub 250 ccm. Asa ca vin cu Burgmanul 200.

Cand voi o luati prin padure, o cotesc la Muntele Rosu. Imi place pe creasta dar prefer drumuri de pamant, pe dealuri.

Si ce este chinuiala asta, cu sculat la 6,30? Eu zic 9,00.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK , 9 sa fie daca vreti, abia ca se mai incalzeste atmosfera. La MOL Otopeni, dupa podul peste centura. Dar n-o sa fie prea compatibile toaclele noastre cu Burgmanul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Muntele Rosu au refacut carosabilul. Merita urcat.

Gabi si danutu au urcat prin padure.

Burgmanul 200 a consumat putin, la cca 20 peste v. legala.. Fara alimentare Buc - Muntele Rosu - Sacele - Buc.

post-4437-0-35484900-1539448249_thumb.jpg

post-4437-0-82238100-1539448261_thumb.jpg

post-4437-0-59461700-1539448277_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fuse o zi faina; desi Dan se declara incepator s-a descurcat foarte bine si dupa Bratocea - Grohotis am urcat pe Orjogoaia si ne-am intors la Secaria pe Baiului.

 

post-15386-0-80219600-1539547214_thumb.jpg

post-15386-0-38407400-1539547232_thumb.jpg pe varful Grohotisul mare

post-15386-0-02010400-1539547248_thumb.jpg

post-15386-0-70049800-1539547259_thumb.jpg

post-15386-0-53955500-1539547301_thumb.jpg la lacul Orjogoaia

post-15386-0-92352600-1539547319_thumb.jpg

post-15386-0-16911200-1539547335_thumb.jpg

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A fost foarte faina tura si pentru mine, mai ales ca a fost pentru prima data cand am calcat prin acele locuri (cu exceptia Transbaiului). A fost misto pe astfel de trasee sa am pe cineva cu experienta in fata, pentru ca astfel am avut curaj sa ma bag pe niste sectiuni pe care le consideram dificile pentru nivelul meu si surpriza placuta a fost ca am reusit sa le abordez fara prea mari ezitari.

Cateva poze si de la mine:


post-38850-0-23185600-1539595702_thumb.jpg

post-38850-0-63887100-1539595706_thumb.jpg

post-38850-0-77012000-1539595716_thumb.jpg

post-38850-0-98653100-1539595721_thumb.jpg

post-38850-0-45171700-1539595729_thumb.jpg

post-38850-0-01533300-1539595734_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intre alte lucruri folositoare de pe forumul asta, de la Achile am invatat ca "nimic nu se tine dupa XR"😁, de aci estimarea negativista. Nenea Jumba, ce vraja-i faci la Burgmanul de 200 ca sa-i creasca muschiu' in depasiri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu recunosc nimic. ati vazut ca nici aia din masina de politie depasita nu au avut obiectii. eu din principiu merg incet (100), da' constant, ca peste suta in localitate e de luat permisul; si depasiri pe linie continua numai ocazional, cum ar veni unde e putin probabil sa vada inamicul🙄. in concluzie merg ca un inger....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amandoi suntem tehnicieni, deci exprimarea mai exacta! Gabi pare mai poet.

M-am dus ieri spre Tartasesti, zona Padurea Raioasa si am filmat demarajul la Burgmanul de 200, alaturat prelucrarea filmului.

Iti imprumut casca cu sistemul de prindere si scoate curba la XR. Nu facem concurs, sa mai facem accident!

post-4437-0-82488200-1539683703_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va cred ca va place mult Burgmanul 200, dar, cum zice sualezul, ''no replacement for displacement'',

cum ar putea 200cmc/18 CP/165kg sa aiba dinamica mai buna decat 650cmc/62CP/145kg, oricat de grozava ar fi transmisia automata a scuterului?

 

cat despre acceleratia XR, putem crede ce zic astia http://motoprofi.com/motospecspictures/honda/xr_650_r-2001.html

0-100 = 4,1 sec, ceea ce se potriveste cu imaginea generala, respectiv motor cu cilindree si putere de trei ori mai mici obtine timp de acceleratie pana la suta de trei ori mai mare la aproximativ aceeasi masa a vehiculului.

 

intr-adevar, nu-mi place sa depasesc 100 cu XR-ul meu si pare ca-mi da fum orice moto pe sosea, dar asta e doar o alegere a mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu vorbeam de 20 - 50 km/h, distante scurte.

La viteza mare, intervenind si rezistenta aerului care creste cu puterea 2-a a vitezei, trebuie CP.

Iar pt demarajul de la zero la 100 km/h, nu scoti 4,1 s in veci! Eu la FJR 1300, unde scria 3 s, nu scoteam mai putin de 6.

Voi face determinarile de acceleratie pe toata plaja intre 0 si 100 km/h pt cateva motoare ( pt. conducator uzual). Ar trebui sa rezulte ceea ce stim toti, ca in oras sau pe drumuri virajate cu raza mica, puterea mare este eclipsata de transmisie. Din grafice ar trebui sa determinam zonele recomandate pt. diferitele tipuri de motoare.

La Motoveterani!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...