LionEl Postat August 29, 2023 Share Postat August 29, 2023 Da de la Givi sunt și suport și placa și top case. Eu am suportul de la Yamaha și îmi luasem și Top Case de la ei dar avea probleme cu închiderea/deschiderea și i-am dat retur, așa că am luat Givi. Doar că la Givi trbeuie și placa monokey. Până acum mi se pare foarte bun calitativ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enopul Postat Octombrie 2, 2023 Share Postat Octombrie 2, 2023 Am ridicat actele ca sa o inmatriculez, jucaria o parchez la dealer pana iau carnetul, sper eu anul asta daca tine vremea buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enopul Postat Decembrie 6, 2023 Share Postat Decembrie 6, 2023 S-a luat si carnetul insa am decis sa il tin la iernat, nu are rost sa il aduc acasa sa ma dau o tura si apoi sa il tin in fata blocului. Incerc sa am rabdare pana la primavara...incerc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enopul Postat Februarie 17 Share Postat Februarie 17 Am adus agregatul acasa, fiind in rodaj, nu pot spune decat ca e comfortabil. Desi are saua la 800 si eu am 1.78, nu pot pune talpa jos, e scaunul lat. Franele sunt foarte ok, cel putin la 50 km H,. Clar merge unul de 300 cc dar cel mai probabil ii voi lua o sora motorcicleta pt plecari afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Februarie 17 Share Postat Februarie 17 Să-l stăpânești sănătos și fără evenimente. Pentru oraș e senzațional. Iar dacă te apuca drumețiile, da într-adevăr o motocicleta de drum lung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enopul Postat Aprilie 14 Share Postat Aprilie 14 I-am facut si prima revizie. Doar 340 lei . Am mers si cu pasager in oras. 125 cc pt oras este suficient, nu ai nevoie de mai mult, chiar si cu pasager este super ok. Totusi, in mai vine un 300 2024, echipat cu cutie si parbriz de la Givi, vreau sa merg si mai departe de Bucuresti. Am comandat si termoscutul+manusile pe original, era reducere 15% si era pacat. In toamna vand 125-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Aprilie 14 Share Postat Aprilie 14 daca i faci un pret bun, shoot. Hai, vara faina si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enopul Postat Aprilie 14 Share Postat Aprilie 14 O sa il scot la 4500 pt negociatori, 4300 pt decisi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai B. Postat Aprilie 16 Share Postat Aprilie 16 Va salut!Si-a cumparat cineva spatar pasager de pe siteurile dinChina?Sunt ok,merita? Mulțumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enopul Postat Mai 20 Share Postat Mai 20 Am adus acasa si un 300 2024, l-am dotat cu cutie si parbriz de la givi Franele mi se par mai moi, nu chiar pe gustul meu, sunetul mai gutural, cricul central e mai in fata si asta impreuna cu greutatea mai mare a motorului fac agregatul sa balanseze mai mult, e nevoie de mai mult efort sa il dai jos. In rest, doar de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Mai 21 Share Postat Mai 21 Acum 9 ore, enopul a spus: Am adus acasa si un 300 2024, l-am dotat cu cutie si parbriz de la givi Franele mi se par mai moi, nu chiar pe gustul meu, sunetul mai gutural, cricul central e mai in fata si asta impreuna cu greutatea mai mare a motorului fac agregatul sa balanseze mai mult, e nevoie de mai mult efort sa il dai jos. In rest, doar de bine. să-l stăpânești sănătos. Pentru ca frânele sunt moi sa mergi cu grija sa nu ii dai prea tare ca nu sunt cele mai eficiente și ai distanta mare de frânare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Mai 21 Share Postat Mai 21 (editat) No, nici nu stiam de acest topic... Hai ca ma bag si eu cu al meu X Max de 300 luat in aprilie Plusuri: in oras e minunat! Minusuri: frane si suspensii mediocre, sa nu zic slabe, sistemul keyless o leaca prea complicat, sea prea lata pt mine Overall e bine, sunt incantat de mobrita. Aaaaaa, sub sea nici vorba sa incapa 2 casti integrale!!!! Si e urata rau, doar negru.... Tre sa-i pun niste dungi, linii, stickere (rosii) Si bineinteles o toba sport, asa suna ca o albinutza, am comandat un Mivv, de vreo luna, ar cam trebui sa ajunga Editat Mai 21 de apriliacluj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Mai 21 Share Postat Mai 21 Acum 1 minut, apriliacluj a spus: No, nici nu stiam de acest topic... Hai ca ma bag si eu cu al meu X Max de 300 luat in aprilie Plusuri: in oras e minunat! Minusuri: frane si suspensii mediocre, sa nu zic slabe, sistemul keyless o leaca prea complicat, sea prea lata pt mine Overall e bine, sunt incantat de mobrita. Aaaaaa, sub sea nici vorba sa incapa 2 casti integrale!!!! Si e urata rau, doar negru.... Tre sa-i pun niste dungi, linii, stickere (rosii) Si bineinteles o toba sport, asa suna ca o albinutza, am comandat un Mivv, de vreo luna, ar cam trebui sa ajunga Ohhh bine ai venit în club xmax Frânele sunt subdimensionate + i-ar fi prins bine doua discuri pe fata. Iar suspensiile sunt horror, se poate face upgrade dar sunt cam scumpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Mai 21 Share Postat Mai 21 mda, m-am gandit mult la 300 vs 400, simplu disc vs dublu disc atat m-am gandit pana 400 nu s-a mai fabricat dar cred ca totusi cel de 300 ar fi fost castigatorul, datorita 180kg vs 210kg in fine, case closed stiu de upgrade-uri la suspensie, ma gandesc doara ca merita sau nu avand in vedere ca mobritza o folosesc 90% in oras, doar rodajul l-am facut in afara pt afara am altele cu care sa ma dau.... asta a fost luat pt a ajunge local din A in B, sa nu stau in ambuteiaje cum as sta cu masina si isi face treaba fff bine din acest punct de vedere clar, pe serpentine, pe curbe, are mari lacune daca o comparam cu o sportiva , dar na, scuterele astea nu pt asa ceva au fost proiectate pt asa ceva o fi TMax, XAdv, etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enopul Postat Mai 21 Share Postat Mai 21 Eu suspensiile le am setat pe max, sa fie mai dure , tot nu e suficient pt mine. Le voi schimba Frana pe 125 e ferma, agata imediat si mie asa imi place. Relaxat traiam doar cu spatele pt frane uzuale. La 300 e musai sa trag de ambele dar sa zicem ca sunt prea noi, nu si au facut rodajul. Poate si pt ca e mai greu da senzatia de frana moale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Mai 21 Share Postat Mai 21 Acum 5 minute, enopul a spus: Eu suspensiile le am setat pe max, sa fie mai dure , idem! Acum 5 minute, enopul a spus: ... Relaxat traiam doar cu spatele pt frane uzuale.... are si frana spate?? nici nu stiam Acum 6 minute, enopul a spus: .... sa zicem ca sunt prea noi, nu si au facut rodajul. .... si cu rodajul facut, frana fata e moale rau, clar, e subdimensionata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enopul Postat Iunie 26 Share Postat Iunie 26 Am facut si prima revizie la 980 km, am 1500 km acum. Scartie discul frana spate in mers la viteze mici, le am zis si la revizie si au zis ca stiu problema dar nu au ce sa faca. Ma cam enerveaza asta ca stiu si ei ca discul e stramb dar nu au ce sa faca. Ma cam enerveaza saua la drum lung, nu are cea mai buna forma pt sezut sau nu am gasit eu pozitia. Pasagerul in schimb nu se plange deloc, e f ok zice. In rest doar de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Iunie 26 Share Postat Iunie 26 Acum 4 minute, enopul a spus: Am facut si prima revizie la 980 km, am 1500 km acum. Scartie discul frana spate in mers la viteze mici, le am zis si la revizie si au zis ca stiu problema dar nu au ce sa faca. Ma cam enerveaza asta ca stiu si ei ca discul e stramb dar nu au ce sa faca. Ma cam enerveaza saua la drum lung, nu are cea mai buna forma pt sezut sau nu am gasit eu pozitia. Pasagerul in schimb nu se plange deloc, e f ok zice. In rest doar de bine. Serios? Si la mine face la fel ma enervează de ma scoate din minți. Mie mi-au zis ca nu face domne, mi se pare mie..... Macar am aflat ca e "known issue" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iunie 27 Share Postat Iunie 27 Acum 12 ore, enopul a spus: ....Scartie discul frana spate in mers la viteze mici,.... hahahaha deci si tu ai patit-o fix asa e (era) si la mine ma strecor intre masini si scartaie, piuie ca si o chinezaraie obosita, se uita soferii din masini la mine de as fi cu ultimul junghi de scuter mi-au spus cei de la reprezentanta, sa nu le aud pe toate..., sa nu fiu asa de atent bravo Patratel! ps. dupa o tura dat pe serpentine, Mesteacan, Gutai, Prislop, Mestecanis si TransRarau, unde am utilizat si frana spate mai intens, nu se mai aude asa de tare deci ar trebui facut rodajul si la frana spate zic eu! singurul bai pe serpentine e ca ating cu cricul central asfaltul la fiecare a doua curba...., deh, inteleg eu, totusi nu pentru asa ceva a fost proiectat scuterul __________________________ Acum 12 ore, LionEl a spus: .... Mie mi-au zis ca nu face domne, .... nu pe dracu nu face!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enopul Postat Iunie 27 Share Postat Iunie 27 Crede ma, ii dau frane spate , nu se schimba nimic. Dualmotors au fost draguti si mi au segerat o inlocuire placute....am intrebat de ce placute ca discul e stramb, el atinge in 2 puncte nu placutele...nu a stiut sa zica. Btw, la cel de 125, nu face asa, acolo e fara scartait, chiar tine si mai bine frana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Iunie 27 Share Postat Iunie 27 Acum 5 ore, apriliacluj a spus: ps. dupa o tura dat pe serpentine, Mesteacan, Gutai, Prislop, Mestecanis si TransRarau, unde am utilizat si frana spate mai intens, nu se mai aude asa de tare deci ar trebui facut rodajul si la frana spate zic eu! singurul bai pe serpentine e ca ating cu cricul central asfaltul la fiecare a doua curba...., deh, inteleg eu, totusi nu pentru asa ceva a fost proiectat scuterul Pasiunea e mare, înțeleg ca și eu la fel dar, rămân doar de oraș astea. Pentru touring - moto în minim 2 cilindri care sa ducă la ceva abuzuri si sa aiba ciclistica sport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iunie 27 Share Postat Iunie 27 Acum 40 minute, LionEl a spus: rămân doar de oraș astea. corect! pentru astea sunt facute, au fost gandite / proiectate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enopul Postat Iulie 1 Share Postat Iulie 1 Salut, Am fost sambata la evenimentul Asko si m am dat cu X adv, adv 350 si forza 125. Xadv ul e super, ai pozitie buna , loc suficient la picioare pe care l as fi vrut si la xmax. Suspensia e super, cutia e faina la drum lung insa in trafic aglomerat e chin, schimba des, da socuri.. clar scopul ei e bine determinat pt afara orasului. Adv 350, senzationala, suspensia e super, e top top. Pozitia buna, ghidonul cam lat, pozitia pasager incomoda dupa spusele pasagerului aka sotia. Are un sunet inedit insa pt mine tot cel de la xmax e mai placut. La capitolul asamblare, e cel putin o clasa peste yamaha. Forza 125, e un 125 normal, cu pasager, la 80 90 esti cu acceleratia la maxim. E Urâtă dpmdv , oldish asa totusi comoda si are parbrizul ala electric. In concluzie, pt mine, xmax 300 este compromisul perfect la care mi as fi dorit suspensia de pe adv 350 Din tot ce am testat pana acum, ak550 este cel mai bun raport pret calitate, optiuni. Pacat ca are oglinzile pe carena. Ca m am tot plans de suspensii spate, de unde ma indrumati sa iau niste suspensii yss ? Btw, azi am vandut xmax ul 125 ! Am ramas cu 300 le care deja are 1600 km . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Iulie 1 Share Postat Iulie 1 Cu suspensii poate ne zice @Ruginel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Iulie 2 Share Postat Iulie 2 @enopul Suspensia de pe ADV 350 este aproape o suspensie de motocicleta. Pe fata ai amortizoare inversate prinse in doua juguri. La X-Max ca si la N-Max ai o suspensie cam rudimentara la care trebuie sa lucrezi putintel, sa te joci cu uleiuri, arcuri, valve etc. daca vrei sa o faci mai decenta. Pentru spate este relativ simplu: iti cumperi niste amortizoare YSS, avem si importatori in Romania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.