Jump to content

Recommended Posts

Da de la Givi sunt și suport și placa și top case. Eu am suportul de la Yamaha și îmi luasem și Top Case de la ei dar avea probleme cu închiderea/deschiderea și i-am dat retur, așa că am luat Givi. Doar că la Givi trbeuie și placa monokey. Până acum mi se pare foarte bun calitativ.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Replies 118
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...

S-a luat si carnetul insa am decis sa il tin la iernat, nu are rost sa il  aduc acasa sa ma dau o tura si apoi sa il tin in fata blocului. Incerc sa am rabdare pana la primavara...incerc

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Am adus agregatul acasa, fiind in rodaj, nu pot spune decat ca e comfortabil. Desi are saua la 800 si eu am 1.78, nu pot pune talpa jos, e scaunul lat. Franele sunt foarte ok, cel putin la 50 km H,.

 

Clar merge unul de 300 cc dar cel mai probabil ii voi lua o sora motorcicleta pt plecari afara. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

I-am facut si prima revizie. Doar 340 lei 😁.

 

 Am mers si cu pasager in oras. 125 cc pt oras este suficient, nu ai nevoie de mai mult, chiar si cu pasager este super ok. Totusi, in mai vine un 300 2024, echipat cu cutie si parbriz de la Givi, vreau sa merg si mai departe de Bucuresti. Am comandat si termoscutul+manusile pe original, era reducere 15% si era pacat. 

 

In toamna vand 125-ul 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Am adus acasa si un 300 2024, l-am dotat cu cutie si parbriz de la givi

 

Franele mi se par mai moi, nu chiar pe gustul meu, sunetul mai gutural, cricul central e mai in fata si asta impreuna cu greutatea mai mare a motorului fac agregatul sa balanseze mai mult, e nevoie de mai mult efort sa il dai jos. In rest, doar de bine. 

IMG_20240520_133644.jpg

Link to comment
Share on other sites

Acum 9 ore, enopul a spus:

Am adus acasa si un 300 2024, l-am dotat cu cutie si parbriz de la givi

 

Franele mi se par mai moi, nu chiar pe gustul meu, sunetul mai gutural, cricul central e mai in fata si asta impreuna cu greutatea mai mare a motorului fac agregatul sa balanseze mai mult, e nevoie de mai mult efort sa il dai jos. In rest, doar de bine. 

IMG_20240520_133644.jpg

 

👍👍 să-l stăpânești sănătos. 

 

Pentru ca frânele sunt moi sa mergi cu grija sa nu ii dai prea tare ca nu sunt cele mai eficiente și ai distanta mare de frânare. 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

No, nici nu stiam de acest topic...

Hai ca ma bag si eu cu al meu X Max de 300 luat in aprilie

Plusuri: in oras e minunat!

Minusuri: frane si suspensii mediocre, sa nu zic slabe, sistemul keyless o leaca prea complicat,  sea prea lata pt mine

Overall e bine, sunt incantat de mobrita.

 

Aaaaaa, sub sea nici vorba sa incapa 2 casti integrale!!!!

Si e urata rau, doar negru.... :) :)

Tre sa-i pun niste dungi, linii, stickere (rosii)

Si bineinteles o toba sport, asa suna ca o albinutza, am comandat un Mivv, de vreo luna, ar cam trebui sa ajunga

 

 

 

 

IMG-20240412-WA0006.jpeg

IMG-20240418-WA0001.jpeg

IMG-20240407-WA0017.jpg

IMG_20240328_133008406_HDR.jpg

Edited by apriliacluj
Link to comment
Share on other sites

Acum 1 minut, apriliacluj a spus:

No, nici nu stiam de acest topic...

Hai ca ma bag si eu cu al meu X Max de 300 luat in aprilie

Plusuri: in oras e minunat!

Minusuri: frane si suspensii mediocre, sa nu zic slabe, sistemul keyless o leaca prea complicat,  sea prea lata pt mine

Overall e bine, sunt incantat de mobrita.

 

Aaaaaa, sub sea nici vorba sa incapa 2 casti integrale!!!!

Si e urata rau, doar negru.... :) :)

Tre sa-i pun niste dungi, linii, stickere (rosii)

Si bineinteles o toba sport, asa suna ca o albinutza, am comandat un Mivv, de vreo luna, ar cam trebui sa ajunga

 

 

 

 

IMG-20240412-WA0006.jpeg

IMG-20240418-WA0001.jpeg

IMG-20240407-WA0017.jpg

IMG_20240328_133008406_HDR.jpg

Ohhh bine ai venit în club xmax 🤣🤣

 

Frânele sunt subdimensionate + i-ar fi prins bine doua discuri pe fata.

 

Iar suspensiile sunt horror, se poate face upgrade dar sunt cam scumpe

Link to comment
Share on other sites

mda, m-am gandit mult la 300 vs 400, simplu disc vs dublu disc

atat m-am gandit pana 400 nu s-a mai fabricat :)

dar cred ca totusi cel de 300 ar fi fost castigatorul, datorita 180kg vs 210kg

in fine, case closed :)

 

stiu de upgrade-uri la suspensie, ma gandesc doara ca merita sau nu

avand in vedere ca mobritza o folosesc 90% in oras, 

doar rodajul l-am facut in afara

pt afara am altele cu care sa ma dau....

asta a fost luat pt a ajunge local din A in B, sa nu stau in ambuteiaje cum as sta cu masina

si isi face treaba fff bine din acest punct de vedere

 

clar, pe serpentine, pe curbe, are mari lacune daca o comparam cu o sportiva :) , dar na, scuterele astea nu pt asa ceva au fost proiectate

pt asa ceva o fi TMax, XAdv, etc

 

 

Link to comment
Share on other sites

Eu suspensiile le am setat pe max, sa fie mai dure , tot nu e suficient pt mine. Le voi schimba

 

Frana pe 125 e ferma, agata imediat si mie asa imi place. Relaxat traiam doar cu spatele pt frane uzuale. La 300 e musai sa trag de ambele dar sa zicem ca sunt prea noi, nu si au facut rodajul. Poate si pt ca e mai greu da senzatia de frana moale. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 5 minute, enopul a spus:

Eu suspensiile le am setat pe max, sa fie mai dure ,

idem!

 

Acum 5 minute, enopul a spus:

... Relaxat traiam doar cu spatele pt frane uzuale....

are si frana spate??

nici nu stiam :) :)

 

Acum 6 minute, enopul a spus:

.... sa zicem ca sunt prea noi, nu si au facut rodajul. ....

si cu rodajul facut, frana fata e moale rau, clar, e subdimensionata

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Am facut si prima revizie la 980 km, am 1500 km acum. Scartie discul frana spate in mers la viteze mici, le am zis si la revizie si au zis ca stiu problema dar nu au ce sa faca. Ma cam enerveaza asta ca stiu si ei ca discul e stramb dar nu au ce sa faca. 

 

Ma cam enerveaza saua la drum lung, nu are cea mai buna forma pt sezut sau nu am gasit eu pozitia. Pasagerul in schimb nu se plange deloc, e f ok zice. 

 

In rest doar de bine. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 4 minute, enopul a spus:

Am facut si prima revizie la 980 km, am 1500 km acum. Scartie discul frana spate in mers la viteze mici, le am zis si la revizie si au zis ca stiu problema dar nu au ce sa faca. Ma cam enerveaza asta ca stiu si ei ca discul e stramb dar nu au ce sa faca. 

 

Ma cam enerveaza saua la drum lung, nu are cea mai buna forma pt sezut sau nu am gasit eu pozitia. Pasagerul in schimb nu se plange deloc, e f ok zice. 

 

In rest doar de bine. 

Serios? Si la mine face la fel ma enervează de ma scoate din minți. Mie mi-au zis ca nu face domne, mi se pare mie.....

 

Macar am aflat ca e "known issue"

Link to comment
Share on other sites

Acum 12 ore, enopul a spus:

....Scartie discul frana spate in mers la viteze mici,....

hahahaha

deci si tu ai patit-o  :)

 

fix asa e (era) si la mine

ma strecor intre masini si scartaie, piuie ca si o chinezaraie obosita, se uita soferii din masini la mine de as fi cu ultimul junghi de scuter :)  :)

mi-au spus cei de la reprezentanta, sa nu le aud pe toate..., sa nu fiu asa de atent :)

bravo Patratel!

 

 

ps. dupa o tura dat pe serpentine, Mesteacan, Gutai, Prislop, Mestecanis si TransRarau, unde am utilizat si frana spate mai intens, nu se mai aude asa de tare

deci ar trebui facut rodajul si la frana spate zic eu!

 

singurul bai pe serpentine e ca ating cu cricul central asfaltul  la fiecare a doua curba...., deh, inteleg eu, totusi nu pentru asa ceva a fost proiectat scuterul :)

 

 

 

__________________________

 

 

 

 

 

Acum 12 ore, LionEl a spus:

.... Mie mi-au zis ca nu face domne, ....

nu pe dracu nu face!!!!

Link to comment
Share on other sites

Crede ma, ii dau frane spate , nu se schimba nimic. Dualmotors au fost draguti si mi au segerat o inlocuire placute....am intrebat de ce placute ca discul e stramb, el atinge in 2 puncte nu placutele...nu a stiut sa zica.

 

Btw, la cel de 125, nu face asa, acolo e fara scartait, chiar tine si mai bine frana

Link to comment
Share on other sites

Acum 5 ore, apriliacluj a spus:

ps. dupa o tura dat pe serpentine, Mesteacan, Gutai, Prislop, Mestecanis si TransRarau, unde am utilizat si frana spate mai intens, nu se mai aude asa de tare

deci ar trebui facut rodajul si la frana spate zic eu!

 

singurul bai pe serpentine e ca ating cu cricul central asfaltul  la fiecare a doua curba...., deh, inteleg eu, totusi nu pentru asa ceva a fost proiectat scuterul :)

 

Pasiunea e mare, înțeleg ca și eu la fel dar, rămân doar de oraș astea. 

 

Pentru touring - moto în minim 2 cilindri care sa ducă la ceva abuzuri si sa aiba ciclistica sport 😁

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Am fost sambata la evenimentul Asko si m am dat cu X adv, adv 350 si forza 125. Xadv ul e super, ai pozitie buna , loc suficient la picioare pe care l as fi vrut si la xmax. Suspensia e super, cutia e faina la drum lung insa in trafic aglomerat e chin, schimba des, da socuri.. clar scopul ei e bine determinat pt afara orasului. 

 

Adv 350, senzationala, suspensia e super, e top top. Pozitia buna, ghidonul cam lat, pozitia pasager incomoda dupa spusele pasagerului aka sotia. Are un sunet inedit insa pt mine tot cel de la xmax e mai placut. La capitolul asamblare, e cel putin o clasa peste yamaha.

  Forza 125, e un 125 normal, cu pasager, la 80 90 esti cu acceleratia la maxim. E Urâtă dpmdv , oldish asa totusi comoda si are parbrizul ala electric.

 

In concluzie, pt  mine, xmax 300 este compromisul perfect la care mi as fi dorit suspensia de pe adv 350 🤣

 

Din tot ce am testat pana acum, ak550 este cel mai bun raport pret calitate, optiuni. Pacat ca are oglinzile pe carena.

 

Ca m am tot plans de suspensii spate, de unde ma indrumati sa iau niste suspensii yss ?

 

 

Btw, azi am vandut xmax ul 125 ! Am ramas cu 300 le 🤣🤣 care deja are 1600 km . 

 

 

Link to comment
Share on other sites

@enopul  Suspensia de pe ADV 350 este aproape o suspensie de motocicleta. Pe fata ai amortizoare inversate prinse in doua juguri. La X-Max ca si la N-Max ai o suspensie cam rudimentara la care trebuie sa lucrezi putintel, sa te joci cu uleiuri, arcuri, valve etc. daca vrei sa o faci mai decenta. Pentru spate este relativ simplu: iti cumperi niste amortizoare YSS, avem si importatori in Romania.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...