Christian81 Postat Februarie 10, 2019 Share Postat Februarie 10, 2019 Salutare, Am ajuns si eu in posesia unui MZ Rt 125 din 1961 cu acte vechi. Lipsesc cateva piese cum ar fi capacul la cutia cu bobine, robinetul de benzina, inca un capacel pe dreapta la motor, fisa bujie . Sper sa nu mai descopar prea multe lipsuri Mosul care mi l-a dat a zis ca ultima data a pornit si ca i-ar mai trebui doar o baterie Nu stiu ce model este, daca este 3. Nu stiu care e diferenta intre precedentele 2 ... Numerotarea asta e in functie de anul fabricatiei? Cum pot afla care varianta este al meu? Unde as mai putea sa gasesc piese lipsa? Intentionez sa-l readuc la viata! Nu sunt foarte clare pozele, dar daca imi puteti spune ce lipsuri se mai vad din poze sau obiecte care nu sunt originale, m-ar ajuta mult, Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 10, 2019 Share Postat Februarie 10, 2019 ostmotorrad.de Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vene Postat Februarie 11, 2019 Share Postat Februarie 11, 2019 Da, e un RT3, nu arata rau! Capacul de la aprindere cred ca se poate face de un strungar folosind un model.La mine este tot unul din Aluminiu turnat, nu este din tabla.Nu stiu cum e original. Fisa de bujie folosesti una de la Oltcit ori alta fisa, sa fie una tip vechi, cu sarma, nu cele moderne cu grafit (poate merg si cele cu grafit, dar eu folosesc inca din cele vechi, Dacia ori Oltcit). Capac la cutia electrica vei gasi mai greu, dar poate ai noroc. Spor la lucru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papa_Bear Postat Februarie 11, 2019 Share Postat Februarie 11, 2019 Salut, Este un RT 125/3. Piese gasesti in Germania. Pentru mai multe informatii... scrie-mi in privat. Tocmai ce termin de restaurant unul identic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Christian81 Postat Februarie 12, 2019 Autor Share Postat Februarie 12, 2019 Multumesc mult tuturor pentru ajutor! Am revenit cu ceva fotografii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Februarie 13, 2019 Share Postat Februarie 13, 2019 Faina motoreta. Caut si eu exact modelul asta, dar nu prea sunt cu acte si la un pret rezonabil. De curiozitate, poti sa ne spui cam cat a costat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Christian81 Postat Februarie 18, 2019 Autor Share Postat Februarie 18, 2019 Mersi! Am primit motorul de la un prieten vechi al tatalui meu care il tinea in sura de ani buni. I-am dat eu o suma simbolica asa de Craciun. M-am bucurat si eu mult ca are acte. Apropo de acte, am si eu o intrebare: Oare pot sa merg cu motorul la RAR doar pentru identificare si carte, fara itp? Daca da, cum sa pun problema? Pentru ca as vrea sa rezolv aceasta problma cat mai repede, ca sa fie in stare de itp va mai dura ceva timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vene Postat Februarie 18, 2019 Share Postat Februarie 18, 2019 Salut, Si eu am intrebat la RAR daca merge asa.La Brasov mi-au spus ca nu, ei atunci cand fac carte fac si inspectia. Poate doar din rutine, deoarece cartea este doar un document ce certifica datele "fierului", cu care apoi ai putea sa faci actele la impozite si taxe ca sa o iei in evidenta. Cam atat te ajuta, daca vrei sa fie luata in evidenta si apoi poti si sa nu o inmatriculezi (adica sa scape fostul proprietar de grija, dar asta se face oricum prin actul de vanzare). In principiu de ce sa faci asta?- oricum primul ITP va fi obligatoriu a fi facut la RAR! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.