Sari la conținut

Postări Recomandate

Salutare,

 

Am ajuns si eu in posesia unui MZ Rt 125 din 1961 cu acte vechi.

Lipsesc cateva piese cum ar fi capacul la cutia cu bobine, robinetul de benzina, inca un capacel pe dreapta la motor, fisa bujie . Sper sa nu mai descopar prea multe lipsuri 

Mosul care mi l-a dat a zis ca ultima data a pornit si ca i-ar mai trebui doar o baterie 

Nu stiu ce model este, daca este 3. Nu stiu care e diferenta intre precedentele 2 ... Numerotarea asta e in functie de anul fabricatiei? Cum pot afla care varianta este al meu?

Unde as mai putea sa gasesc piese lipsa? Intentionez sa-l readuc la viata!

Nu sunt foarte clare pozele, dar daca imi puteti spune ce lipsuri se mai vad din poze sau obiecte care nu sunt originale, m-ar ajuta mult, Multumesc!

IMG_20181119_145333.jpg

IMG_20181119_145344.jpg

IMG_20181119_150840.jpg

IMG_20181119_150908.jpg

IMG_20190210_144202.jpg

IMG_20190210_144208.jpg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

ostmotorrad.de

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da, e un RT3, nu arata rau!

Capacul de la aprindere cred ca se poate face de un strungar folosind un model.La mine este tot unul din Aluminiu turnat, nu este din tabla.Nu stiu cum e original.

Fisa de bujie folosesti una de la Oltcit ori alta fisa, sa fie una tip vechi, cu sarma, nu cele moderne cu grafit (poate merg si cele cu grafit, dar eu folosesc inca din cele vechi, Dacia ori Oltcit).

Capac la cutia electrica vei gasi mai greu, dar poate ai noroc.

Spor la lucru!

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Este un RT 125/3.

Piese gasesti in Germania.

 

Pentru mai multe informatii... scrie-mi in privat.

 

Tocmai ce termin de restaurant unul identic...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Faina motoreta.

Caut si eu exact modelul asta, dar nu prea sunt cu acte si la un pret rezonabil.

De curiozitate, poti sa ne spui cam cat a costat?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mersi!

Am primit motorul de la un prieten vechi al tatalui meu care il tinea in sura de ani buni. I-am dat eu o suma simbolica asa de Craciun. M-am bucurat si eu mult ca are acte.

 

Apropo de acte, am si eu o intrebare: Oare pot sa merg cu motorul la RAR doar pentru identificare si carte, fara itp? Daca da, cum sa pun problema? Pentru ca as vrea sa rezolv aceasta problma cat mai repede, ca sa fie in stare de itp va mai dura ceva timp ;) 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Si eu am intrebat la RAR daca merge asa.La Brasov mi-au spus ca nu, ei atunci cand fac carte fac si inspectia.

Poate doar din rutine, deoarece cartea este doar un document ce certifica datele "fierului", cu care apoi ai putea sa faci actele la impozite si taxe ca sa o iei in evidenta.

Cam atat te ajuta, daca vrei sa fie luata in evidenta si apoi poti si sa nu o inmatriculezi (adica sa scape fostul proprietar de grija, dar asta se face oricum prin actul de vanzare).

In principiu de ce sa faci asta?- oricum primul ITP va fi obligatoriu a fi facut la RAR!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...