George Șipoş Postat Februarie 24, 2019 Share Postat Februarie 24, 2019 Tare ma bate gandul sa las Monster-ul deoparte si sa imi iau anul asta un Triumph Speed Triple 1050 de prin 2007. Insa nu am mai avut tangente cu motocicletele Triumph, cel putin in orasul meu nici nu cred ca este vreuna. Am nevoie de niste pareri pro si contra pentru motocicleta asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Cata Postat Februarie 24, 2019 Share Postat Februarie 24, 2019 Si eu sunt curios, modelul arata super bine , motorul acela cred ca e genial, pretul mic, dar tot n-am vazut pana acum unul ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unaetnumitsirc Postat Februarie 24, 2019 Share Postat Februarie 24, 2019 Sunt marfa rau speedurile. Si eu am fost chitit sa-mi iau anul asta, dar piata noastra e limitata la modelul de pana in 2007, care e inferior din punct de vedere al suspensiilor, franelor si comfortului celui din 2008+. M-am documentat asupra modelului, am vorbit cu oameni care il au, atat din tara cat si din strainatete si astea sunt cateva minusuri din punctul meu de vedere si strict pentru modelul 2005-2007: 1. subcadrul este mai mic, iar locul pentru pasager e atat de mic incat iti iese juma' de poponeata afara ( vorbind aici de o marime de buci medii ) 2. Suspensiile sunt destul de bouncy la denivelari, la modul ca amortizorul spate te arunca in sus ceva. 3. Internele furcii sunt mai slabute fata de cele din 2008. 4. Franele, in special etrierii aceia ce la Nissin, sunt slabuti chiar daca sunt in 4 pistonase. Franele devin "spongy", cursa devine prea lunga/prinde foarte tarziu frana.. ele functioneaza perfect, dar asa ajung sa fie. Toate aceste lucruri au fost rezolvate la modelul din 2008. Au marit saua schimband subcadrul, suspensiile au fost inlocuite cu unele mai calitative si cel mai important au rezolvat franele, punand etrieri de bmw S1000 RR, practic, sunt aceeasi, folosesci aceleasi placute de frana. Ah, si un mic minus, nu are indicator de benzina. Poate te ajuta, spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Februarie 25, 2019 Share Postat Februarie 25, 2019 N-am mers cu 1050, dar detin Daytona 675, model 2006. Dupa ce mi-au trecut multe motorete prin mana de-a lungul anilor, pot sa spun cu mana pe inima ca nicio alta motoreta (in afara de S1000RR si ZX10) nu-mi da o asemenea satisfactie. Suspensia este destul de tare, banuiesc ca la Speed Triple e mai moale ceea probabil o face mai digerabila pentru "pretentiosi". Franele nu sunt cele mai bune din lume, dar cu placate decente si un pic de skill esti peste medie. Cuplul si sunetul....n-am mai intalnit asa ceva la o motoreta de 600cc SS. Pentru benzina ai doar bec, eu am mers pe rezerva exact 55km pana am ramas in pana lui petrica. Nu as schimba-o decat cu modelul mai nou si mi-as mai lua un 1050 si un Tiger, atat de mult m-a impresionat marca asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Februarie 25, 2019 Share Postat Februarie 25, 2019 Acum 12 ore, unaetnumitsirc a spus: Ah, si un mic minus, nu are indicator de benzina. Adevarata asta! Am avut placerea sa merg pe ea ca prima motocicleta dupa ce am iesit de pe banca scolii de moto (un speedtriple de 1050, model 2006, cu tobe Ixil), si tin minte ca trebuia sa deschid busonul, o scuturam un pic stanga dreapta sa estimez cam cati litri mai are, si apoi ata pana la prima benzinarie. Folosesti odometrul ca sa stii cand alimentezi din nou. Altfel, ce-mi aduc aminte despre aceasta motocicleta, ca incepator (simturile erau evident mult mai ascutite decat acum, cand sunt mult mai obisnuit cu ele): 1. dupa primii 5 km de oras imi ardeau antebratele (abia la peste 60/h incepea sa se piarda tensiunea) 2. simteam textura asfaltului la rulare in ghidon (atat de lipita mi se parea de asfalt) 3. aproape in orice viteza parea ca se ridica de fata 4. sunet demential (aia 3 cilindri...wow) 5. raspuns la acceleratie imediat 6. o ciclistica foarte faina, senzatie de bicicleta la manevrare sau motocicleta foarte usoara. 7. la peste 140/h simteam ca ma da vantul jos Motocicleta perfecta pt o persoana. Acum nu stiu daca as mai simti acelasi lucru, dar acum 10 ani m-a dat pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Februarie 25, 2019 Share Postat Februarie 25, 2019 Speed triple nu am avut. In schimb am avut Sprint ST 1050. Acelasi motor, dar putin mai detunat de cativa cai. Pot sa iti zic ca tragea ca o locomotiva , inca din ture mici, si fara ruperi de ritm. Uneori iti dadea impresia ca este electrica. De ciclistica nu pot sa iti zic, ca difera mult Sprintul de Speed triple. Eu unul cu Sprintul ma chinuiam putin mai mult sa il aplec pe drumuri virajate, decat pe actuala Tuono, care parca face singura totul. Franele nu erau uau, dar totusi am reusit din disperare si din prostie sa ma ridic pe roata fata pe franare cativa metri, cu tot cu ABS-ul. Fara , cadeam sigur. E drept ca aveam si niste placute de frana nu prea mancatoare de disc. Motorul in sine o sa iti placa sigur, si cilistica sunt sigur ca e mult peste Sprint. E o mobra de golaneala , si nu are cum sa nu fie fun. O sa fie mai greu cu mecanicii, dar nu imposibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George Șipoş Postat Februarie 26, 2019 Autor Share Postat Februarie 26, 2019 Despre piese ce se poate spune? Sunt greu de gasit la noi? Mult mai scumpe decat media? Eu ma gandesc ca la preț se cam aseamana cu piesele de ducati, dar nu sunt sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omu79 Postat Februarie 26, 2019 Share Postat Februarie 26, 2019 Depinde de piese. Consumabile gasesesti usor si la noi. Daca ai nevoie de reparatii, cel mai usor e sa comanzi din Marea Britanie. Iesi mai ieftin si le primesti mai repede decat daca le comanzi printr-un dealer autorizat de la noi (in 7 zile le ai acasa). Poate nu sunt comparative la pret cu marcile mai comune la noi, dar nici uriasa nu e diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 27, 2019 Share Postat Februarie 27, 2019 Piese noi cred ca iti poate aduce orice dealer - supape, kit de distributie, mai stiu eu ce... Consumabile gasesti peste tot - placute, rulmenti, filtre, kit de lant... nu cred ca o sa fie o problema. Problema s-ar putea sa fie la mecanici care vor stramba din nas cnad e ceva mai complex de facut. Plus ca sunt sanse mari sa ai alte suruburi si sa nu gasesti la oricine in garaj astfel de scule. Asta dar presupun. Oricum, pe ebay.co.uk gasesti acolo tot ce ai nevoie dezmembrari si piese/componente/aceesorii noi sau sh. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Februarie 27, 2019 Share Postat Februarie 27, 2019 Eu intr-un an de zile la o motoreta veche de 13 ani nu am avut nevoie de nimic altceva decat consumabile. Ex-proprietarul motoretei a pus un intinzitor after market, apparent a fost o problema la el intre niste ani de fabricatie. Altfel motoreta merge ceas. Mai stiu ceva proprietari de Triumph (inclusiv in Ro) si nu am auzit niciodata de vreo problema nasoala. Pretul consumabilelor a fost identic cu al oricarei japoneze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mike1981 Postat August 16, 2019 Share Postat August 16, 2019 Salutare, De aprox. 1 an am trecut la Triumph Speed TripleR 2016 si pot spune ca sunt absolut incantat de achizitie. Obisnuit cu motorul in V, am crezut ca Triumphul va fi "moale", dar distributia cuplului la roata e perfecta, ciclistica excelenta-cel putin pt mine, franele si abs-ul isi fac treaba f bine(frana spate o simt cam moale-am impresia ca nu franeaza, dar la service s-a dovedit a fi doar impresia mea gresita); levierele de frana si ambreaj imi sunt incomode(cel putin mie) si vreau sa le schimb cu unele mai scurte; cutia de viteze destul de silentioasa- mai putin la primele trepte. Anul acesta am fost la United pentru service- dar am fost ff dezamagit(am mers la ei pentru ca de la ei a fost cumparata, desi nu mai vand Triumph in prezent), dar sa n-ai stander monobrat..e ceva ca service.! Cunoasteti vreun service pentru Triumph in Bucuresti? - stiu si eu sa-mi schimb uleiul si filtrele, dar in caz de probleme mai delicate, as preferea sa merg la un service autorizat. All the best! M. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razmar Postat August 16, 2019 Share Postat August 16, 2019 Salut. Eu am un Triumph Street Triple R din 2018 de care sunt foarte incantat. Am cumparat-o anul trecut de la Motoboom. In ceea ce priveste serviceul, suna la filiala Motoboom de la Bucuresti: https://www.motoboom.ro/contact/dealer--bucuresti/ Eu am facut service-ul la Sebes, motocicleta mea este in garantie si ei au softul de la Triumph, poate ca au si la Bucuresti service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.