Sari la conținut

Problema carburator?


Postări Recomandate

Ziua buna! 

 

Se da un Kawasaki Vulcan Vn800, un singur carburator. 

Cronologic lucrurile s-au desfășurat astfel:

- după o iarna fără porniri dese, după ce acceleram, fiind în mers, și apasam ambreiajul, se întâmpla sa moara motorul (Nu mereu) 

- desfăcut carburatorul, curățat tot

- acum după ce accelerez și apăs ambreiajul, nu mai moare motorul, dar se reduce câteodată turația aproape sa moara. De asemenea la 1/4 accelerație se bâlbâie, când accelerez mai tare merge bine. 

- se observa consum foarte mare (10%, față de 5,5% cât era în toamnă) 

- scot bujiile, sunt afumate (negre) 

- modific poziția cuiului de amestec de la 2,5 ture(cât era inițial) la 1,5 ture. Exploziile în motor sunt mai ascuțite, consumul același, răspunsul la accelerație la fel (prost la 1/4).

Pornește foarte ușor cu și fără soclu. 

Am schimbat filtrul de aer. 

Toate jiclerele sunt stock. 

Ce sa mai verific? 

Editat de BogdanAdo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cu bujiile negre ai benzina garla. De unde si consumul mare.

- ori ai nivel mare in camera de nivel constant

- ori supapa cui (zisa cui ''poanto'') nu inchide

- plutitorul din camera de nivel constant spart

- ori retur pompa de benzina infundat

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 minute, yo4hgx a spus:

Cum naiba ai masurat nivelul cu precizie de 0.5mm?

Subler

 

Acum 1 minut, Silver Arrow a spus:

Ai verificat daca returul de benzina  nu e infundat?

furtun de retur nu are. Am lasat carburatorul (numai partile metalice) in decarburol pana maine. Maine verific nivelul cu un furtun transparent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers zilele astea mult, pana la urma am verificat nivelul de gaz cu un furtun transparent. Foarte multa benzina, mâine sper sa am timp să-l reglez...

Mtumesc pentru sfaturi. Am prieteni care ma certau ca mi-am băgat nasul. Niște străini m-au ajutat în mod gratuit. Chapeau! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 33 minute, easy ride on! a spus:

Eee ... Cu şubler, dar fără boloboc digital şi fără seismograf  😊

-

Da' ... benzina din rezervor a rămas tot aia de anul trecut (devenită petrol lampant)?  😎

 

Eu nu stiu de unde povestea asta cu benzina veche.

Te invit sa mergi cu Shadow-ul meu care in el benzina din 2017. A pornit foarte bine acuma 2 saptamani.

Sa imi explice si mie cineva de meserie ce are benzina daca sta.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, Silver Arrow a spus:

Sa imi explice si mie cineva de meserie ce are benzina daca sta.

 

Nu are ce explica sunt povesti, singurul lucru plauzibil dar care nu cred ca afecteaza asa de mult este sedimentarea unor "gume", asta din auzite.

Eu am mers cu benzina de 20 de ani si nu am simtit nicio diferenta mai ales ca a fost bagata intr-un motor mic de 125.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, Silver Arrow a spus:

Eu nu stiu de unde povestea asta cu benzina veche.

Te invit sa mergi cu Shadow-ul meu care in el benzina din 2017. A pornit foarte bine acuma 2 saptamani.

Sa imi explice si mie cineva de meserie ce are benzina daca sta.

 

asa ziceam si eu pana am dat de benzina veche , astia mai schimba stocurile de benzina

 

benzina tine ~3 ani , motorina 5+ , daca bagi benzina de 2 ani jumate  toamna, in primavara poti avea surprize . se intampla rar dar se intampla.

 

 

sa nu mai inchizi niciodata asa mult surubul de reglaj al benzinei , o tura in minus fata de stock e foarte mult si poti ucide motorul.

 

daca zici ca ai masurat nivelu pe plutitor si e ca in carte iar cu furtun e mult peste inseamna ca nu-ti inchide cuiul sau nu stii sa masori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stock, in manual este 1 3/4 ture, l-am fixat la 2 ture acum (am tobe fără site). Cu măsurarea distantei la care închide cuiul, am aplicat 2 metode:

1. Carburatorul deschis, pe un plan înclinat 15-20 grade, masor distanta de la plutitor la rama carburatorul ui. 16.5mm ar trebui sa fie

2. Carburatorul închis, șurubul de golire deschis, conectat acolo un furtun transparent, când dau drumul la gaz, trebuie sa se umple 2mm+-1 deasupra ramei (asa e mai greu, trebuie făcut din aproape în aproape și desfăcut / scos plutitorul). 

 

Zic ca a doua metoda e mai exacta, din moment ce nu am găsit unghiul standard pt prima metoda. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu problema mea.. După ce am reușit sa aduc nivelul în camera de combustibil constant la rama, consumul a scăzut, nu drastic, de la 10% la 8%. Nivelul este puțin sub cel specificat în manual. La 1/4 accelerație, tot se bâlbâie un pic, în rest merge bine. Ma gândesc sa schimb bujiile. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...