vlad58 Postat Iunie 24, 2019 Share Postat Iunie 24, 2019 Acum 40 minute, Nguyen a spus: Problema mare este alta, noaptea pana apuci sa vezi un obstacol esti in el, nu prea mai ai timp sa faci nimic iar pe doua roti asta poate insemna si moartea in timp ce cu masina poate insemna doar niste daune. Acum mai depide si pe ce drum mergi, nu m-a deranjat niiciodata sa stau in spatele cuiva noaptea, e chiar reconfortant sa stii ca ai un "scut" in fata iar "scutul" il alegi, in functie de trafic, apropiat de viteza ta de deplasare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Iunie 24, 2019 Share Postat Iunie 24, 2019 Acum 15 minute, vlad58 a spus: Acum mai depide si pe ce drum mergi, nu m-a deranjat niiciodata sa stau in spatele cuiva noaptea, e chiar reconfortant sa stii ca ai un "scut" in fata iar "scutul" il alegi, in functie de trafic, apropiat de viteza ta de deplasare. Am avut eu un scut odata noaptea pe o ploaie torentiala, era singura posibilitate sa pot inainta in siguranta. Dar ce sa vezi, cand mai aveam vreo 10km pana la autostrada scutul a facut stanga si m-a lasat cu ochii in... ploaie. In aia 10 km nu am depasit 30km/h, vizibilitatea aproape zero din cauza ploii iar drumul nu era marcat si eram in camp, aproape ca nu stiai daca mai esti pe sosea. Ma rog, fiecare merge cum vrea, sfatul meu ca om care vede foarte bine noaptea este sa nu riscati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iunie 24, 2019 Share Postat Iunie 24, 2019 Uneori te apuca noapte pe drum. Asta este. Evident ca poti sa te opresti si sa te culci pana a doua zi. Daca ai unde. Sau continui deplasarea. Depinde de calitatea luminii date de far sau faruri - de ex cu Shadow-ul care are o lumina belalie, nu as merge noaptea cu el In schimb cu Goldwing-ul care da lumina ca o masina, am mers de destule ori noaptea. In plus trebuie sa adaptezi viteza si stilul de pilotare si mai ales sa ai viziera clara. Am vazut colegi care aveau viziera fumurie circuland noaptea prin Bucuresti. Mereu m-am intrebat cam cat si ce mai vad pe drum. Cel mai mult mi-a placut cand ma apuca noaptea pe drum prin Norvegia Noaptea la 23:30 in orasul Alta @vlad58 treaba cu mers in spatele unui TIR o folosesc si cu masina, chiar si ziua, pe trasee periculoase gen Valea Oltului. Si la moto este buna solutia, mai ales noaptea, dar cu mentiunea ca te pozitionezi in spatele celui din fata altfel decat cu masina. Pentru ca de sub masina/TIR-ul din fata pot sa iti apara brusc tot felul de minuni: gorpi, caini morti, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.