Jump to content
Sign in to follow this  
P_S95

Problema scânteie

Recommended Posts

Salut! Am o problema cu motocicleta in legatura cu aprinderea, nu pornește. Nu mai da scânteie si curenteaza decat o data la cateva pedale, cand și cand, motocicleta da doar un semn de pornire scurt la catva timp, dupa cum da si scanteie.intrebarea ar fi cam care din stator , cdi sau bobina( si fişă) ar putea fi problema. Mulțumesc!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce motocicleta e, ar fi un detaliu fundamental pe care ar trebui sa il oferi inainte sa pui intrebarea care e problema.

 

Edited by Cavaleru

Share this post


Link to post
Share on other sites

mai intii i-ai facut motorul,apoi te-ai plins ca merge mai slab,acuma mai mult sta.

e clar ca ai nevoie de mecanic,sau de alt mecanic mai bun,oricite sfaturi ai primi aici n-o s-o pui la punct

Suzuki dr350...

Edited by mihai c

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, P_S95 a spus:

Am o problema cu motocicleta in legatura cu aprinderea, nu pornește. Nu mai da scânteie

Asta se rezolva rapid numai prin inlocuiri succesive de componente: bujie, fisa, cdi, stator.

Dar ai putea verifica si "killer"-ul de pe ghidon, respective fire, contacte.

Sau poti apela la un electrician (electronist).

Nu e treaba de "mecanic".

1 oră în urmă, mihai c a spus:

e clar ca ai nevoie de mecanic

 

La unele modele se mai intrerupe si senzorul de aprindere (coroziuni).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 12 ore, P_S95 a spus:

Salut! Am o problema cu motocicleta in legatura cu aprinderea, nu pornește. Nu mai da scânteie si curenteaza decat o data la cateva pedale, cand și cand, motocicleta da doar un semn de pornire scurt la catva timp, dupa cum da si scanteie.intrebarea ar fi cam care din stator , cdi sau bobina( si fişă) ar putea fi problema. Mulțumesc!!!

 

Dupa simptome si experientele anterioare avute de mine ar fi CDI dar in realitate poate fi orice piesa din sistemul de aprindere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bobina de inductie (transformator) o poti exclude montand-o ca test pe alta motocicleta.

Poate si fisa si bujia.

Restul nu.

Dar parca ai scris mai intai ca ai probleme pe la carburator pe unde ... "s-a umblat".

Acum ai deja o "ecuatie" cu 2 "variabile".  :mellow:

Sau mai multe.

 

(Salut!  Detin un suzuki dr 350 si recent i-am făcut motorul  ( piston, segmenti, lant distribuție si supape) Dupa aceasta am constatat ca motorul nu prea mai trage, in panta daca este subturat urgent morăie si moare motoru, nu mai are acel zvâc ca înainte, dupa ce il accelerez revine putinai greu la relanti. Niște pareri despre posibile probleme. Precizez ca pornește destul de bine! Mulțumesc anticipat!)

Acum 15 ore, P_S95 a spus:

... motocicleta da doar un semn de pornire ...

 

In 9 septembrie pornea destul (?) de bine. 

Apoi ai "umblat" (necalificat) pe la carburator si acum crezi ca s-a stricat aprinderea sau e alta mobra (nedefinita)?  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un motor care a mers până la momentul T1 când a apărut o problemă e infinit mai ușor de diagnosticat decât unul "reparat"! Deja aici nu sunt doar 2 necunoscute, e o nebuloasă. Nu mai poți lua nimic de bun, trebuie verificat totul de la A la Z. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adica de verificat cum a fost pusa la punct a distributia (calaj pe repere), tensiunea in lant, jocuri la supape ... apoi tot restul.

Brrr!

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 20.09.2019 la 21:19, mihai c a spus:

mai intii i-ai facut motorul,apoi te-ai plins ca merge mai slab,acuma mai mult sta.

e clar ca ai nevoie de mecanic,sau de alt mecanic mai bun,oricite sfaturi ai primi aici n-o s-o pui la punct

Suzuki dr350...

Intr-adevăr, problema anterioara a fost din cate mi-a depistat alt mecanic ar fi fost decalata 1 dinte distribuția 

La 20.09.2019 la 22:47, easy ride on! a spus:

Asta se rezolva rapid numai prin inlocuiri succesive de componente: bujie, fisa, cdi, stator.

Dar ai putea verifica si "killer"-ul de pe ghidon, respective fire, contacte.

Sau poti apela la un electrician (electronist).

Nu e treaba de "mecanic".

 

La unele modele se mai intrerupe si senzorul de aprindere (coroziuni).

Acela ar fi bun dupa spusele mecanicului respectiv

Acum 15 ore, Nguyen a spus:

 

Dupa simptome si experientele anterioare avute de mine ar fi CDI dar in realitate poate fi orice piesa din sistemul de aprindere.

Mulțumesc! Si eu ma gandesc la fel dupa simptome.

Acum 12 ore, easy ride on! a spus:

Bobina de inductie (transformator) o poti exclude montand-o ca test pe alta motocicleta.

Poate si fisa si bujia.

Restul nu.

Dar parca ai scris mai intai ca ai probleme pe la carburator pe unde ... "s-a umblat".

Acum ai deja o "ecuatie" cu 2 "variabile".  :mellow:

Sau mai multe.

 

(Salut!  Detin un suzuki dr 350 si recent i-am făcut motorul  ( piston, segmenti, lant distribuție si supape) Dupa aceasta am constatat ca motorul nu prea mai trage, in panta daca este subturat urgent morăie si moare motoru, nu mai are acel zvâc ca înainte, dupa ce il accelerez revine putinai greu la relanti. Niște pareri despre posibile probleme. Precizez ca pornește destul de bine! Mulțumesc anticipat!)

 

In 9 septembrie pornea destul (?) de bine. 

Apoi ai "umblat" (necalificat) pe la carburator si acum crezi ca s-a stricat aprinderea sau e alta mobra (nedefinita)?  :D

Nu am umblat eu! Dupa ultima verificare de un mecanic( nu știu cat de bun )  s-a constatat ca era decalata diatributia 1 dinte

Acum 14 minute, P_S95 a spus:

Intr-adevăr, problema anterioara a fost din cate mi-a depistat alt mecanic ar fi fost decalata 1 dinte distribuția 

Acela ar fi bun dupa spusele mecanicului respectiv

Mulțumesc! Si eu ma gandesc la fel dupa simptome.

Nu am umblat eu! Dupa ultima verificare de un mecanic( nu știu cat de bun )  s-a constatat ca era decalata distributia 1 dinte

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 22.09.2019 la 0:28, P_S95 a spus:

s-a constatat ca era decalata diatributia 1 dinte

Cum am bănuit, eroare tipică la "mecanici":

 

La 21.09.2019 la 18:50, easy ride on! a spus:

Adica de verificat cum a fost pusa la punct a distributia (calaj pe repere), tensiunea in lant, jocuri la supape ... apoi tot restul.

 

Adică fineţea (carburaţie, aprindere) se pune "la punct" după partea ... "brută".

Nu invers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, din păcate cu mecanicii stau cam rau, care sunt buni sunt ocupati si restu lucrii in urma lor sau mai rau strica!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...