Jump to content
Sign in to follow this  
Bogdan Claudiu

Probleme accelerare ktm 350 exc-f 2012

Recommended Posts

Buna seara grup . Am o problema la un ktm 350 2012 pe injecție și nu prea îi dau de cap . Motocicleta trăgea foarte bine pana sa o duc la un mecanic sa imi schimbe garnitura de chiuloasa și ss verifice distribuția supape etc. Când l-am adus acasa prima zi a merg excelent. După a început sa pornească greu și când când pornea mergeam pe deal și când trăgeam de gas la maxim se îneca apoi dacă lăsam accelerația își revenea . Urmând ca in frâna de motor sa fes rateuri mari cea ce nu a făcut niciodată. Bujia am schimbat-o și am pus același cod . Am schimbat și filtrele de benzina ca am crezut ca din cauza lor . Nu stiu ce sa îi fac . Oare e murdar injectorului ? Aștept păreri !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prin verificat distribuția ce înțelegi? Doar s-a uitat sau a dat jos lantul/cureaua? După descriere pare ca nu e aliniate cum trebuie distribuția...

Share this post


Link to post
Share on other sites

A dat-o jos . A dat jos tot blocul motor și tot . Dar dacă nu era aliniată distribuția atunci nu mergea nici prima zi când l-am adus de la mecanic . In prima zi a mers foarte bine trăgea rupea . Oare sa se fi înfundat injectorul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca da rateuri in frina de motor inseamna ca benzina e ,pare chiar in exces,deci nu e infundat injectorul;cred ca ar fi bine  de verificat iar distributie si supape;pompa de benzina se mai strica la ktm..ai verificat presiunea ei?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 13 ore, Bogdan Claudiu a spus:

In prima zi a mers foarte bine trăgea rupea .

Da. În prima zi.

După care poate că a sărit vreun dinte lanţul de distribuţie. Sau doi dinţi.

Aşa că îţi apar rateuri pe frâna de motor. Verifică alinierea pinionelor distribuţiei pe semnele fabricantului şi tensiunea pe întinzătorul de lanţ de distribuţie. S-ar putea sa ai surprize pe aici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa bagă injectorul benzina . Am desfăcut injectorul l-am pus înapoi . Acuma pornește la rece la pedala mai bine dar la automat la rece deloc . Și se turează dacă tragi ușor de acceleratie . Dar dacă trag mai tare se îneca și dacă las accelerația scoate un fum . Cred ca de la prea multă benzina . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutari, cum ti-ai dat seama ca de la injector era problema? 

Ai conectat-o la diagnoza? din cate stiu are ceva mufa OBD.

 

Intreb ca vreau si eu sa trec pe exc 350.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 30.12.2019 la 14:59, Bogdan Claudiu a spus:

Am rezolvat problema curățând injectorul cu ultrasunete . Merge de rupe . Mulțumesc pentru sfaturi !

Fain!

În concluzie, graţie evoluţiei tehnicii moderne (la KTM), acum trebuie să curăţăm şi injectoare, nu doar bujii.

Ca nu cumva să ne "cureţe" ele pe noi, la vreo urcare mai serioasă, când vrem să accelerăm.

Sau la vreo depăşire.

La 14.12.2019 la 17:17, Bogdan Claudiu a spus:

Aștept păreri !

Puţină benzină ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...