Cualge Postat Mai 22, 2020 Share Postat Mai 22, 2020 Salut, Am si eu un sv650s din 2004 si dupa o pauza din septembrie până acu am avut neplăcerea sa vad ca nu vrea sa mai pornească. Am tinut bateria in casa peste iarna, baterie schimbată anul trecut. Am incercat sa ii dau si curent de la masina, incearca sa plece dar după vreo 30 40 de minute am lăsat-o balta. Ma puteti ajuta cu vreun sfat sau poate un număr de telefon al unui mecanic dispus să se deplaseze? Locuiesc în bucurești ca punct de reper puteti folosi dedeman giurgiului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
filieforie Postat Mai 22, 2020 Share Postat Mai 22, 2020 Salut! Nu sunt mare priceput, dar iata cam care consider ca ar trebui sa fie primul/primii pasi: asigura-te ca ai benzina. Daca nu ai lasat-o cu rezervorul plin peste iarna (mare greseala daca nu ai procedat asa), completeaza cu benzina proaspata. Verifica fise/bujii...macar sa le vezi ca sunt la locul lor Succes si sanatate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cualge Postat Mai 22, 2020 Autor Share Postat Mai 22, 2020 Se pare ca am avut noroc, am zis să mai încerc azi o dată sa ii dau o cheie si a plecat, se poate închide topicul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Mai 22, 2020 Share Postat Mai 22, 2020 Acum 38 minute, Cualge a spus: se poate închide topicul. până data viitoare... Probabil înecată dacă a avut amabilitatea să pornească după repaus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Mai 23, 2020 Share Postat Mai 23, 2020 La 22.05.2020 la 13:51, filieforie a spus: Salut! Nu sunt mare priceput, dar iata cam care consider ca ar trebui sa fie primul/primii pasi: asigura-te ca ai benzina. Daca nu ai lasat-o cu rezervorul plin peste iarna (mare greseala daca nu ai procedat asa), completeaza cu benzina proaspata. Verifica fise/bujii...macar sa le vezi ca sunt la locul lor Succes si sanatate! In ce consta marea greseala daca nu ramane mobra cu rezervorul plin peste iarna? Ca eu am lasat chopper-ul cu vreo 3 litri iar Goldwing-ul cam cu un sfert de rezervor. Macar sa stiu pe viitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 23, 2020 Share Postat Mai 23, 2020 + condensul care se formează, apa contaminand combustibilul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
filieforie Postat Mai 23, 2020 Share Postat Mai 23, 2020 Dap, cam la asta ma refeream si eu. Nu am patit-o, dar am citit informatiile de mai sus de atatea ori si din atatea surse diferite, incat mi-am zis ca nu au cum sa fie neadevarate. Unde mai pui ca in atatea luni si benzina aia presupun ca se "trezeste", nu? Multumesc Christian 1 / john17. Sanatate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 23, 2020 Share Postat Mai 23, 2020 (editat) Da, se mai evaporă din componentele volatille (importante mai ales la pornire) și se și, cum să zic, nu descompune, dar nu mai e omogenă. Cu cât e mai "bengoasă" cu atât e mai puțin stabilă. Acu' nu mai zic că bateria aia o fi stat ea bine în casă, dar ar fi trebuit să mai vadă și un redresor din când în când. Editat Mai 23, 2020 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Mai 23, 2020 Share Postat Mai 23, 2020 Acum 1 oră, john17 a spus: Da, se mai evaporă din componentele volatille (importante mai ales la pornire) și se și, cum să zic, nu descompune, dar nu mai e omogenă. Cu cât e mai "bengoasă" cu atât e mai puțin stabilă. Acu' nu mai zic că bateria aia o fi stat ea bine în casă, dar ar fi trebuit să mai vadă și un redresor din când în când. Eu pina acuma am avut problemele de pornire strict legate de baterie. Si una din mobre - Shadow-ul de 750 - a stat nepornita doua ierni si un sezon. Si a pornit cu benzina veche de vreo 2 ani. Abia a mai invartit bateria dar a pornit. Nu am constatat vreodata probleme cu CO sau altceva legat de benzina. O deteriorare a benzinei peste iarna nu va pune probleme la pornire. Daca ar fi sa scada semnificativ CO ar da rateuri. De luat foc ia oricum. Iar treaba cu benzina la plin.... Pai asa cum rugineste iarna rugineste si vara. Vapori de apa sunt mereu, condens se intampla. Dar asa cum ati spus: o baterie incarcata face minuni la pornire. In schimb apara alte belele cum ar fi furtune din cauciuc care se fac lemn iarna, mai crapa si nu mai sunt etanse si atunci sa vezi distractie cu pornirea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Mai 23, 2020 Share Postat Mai 23, 2020 Am ținut motocicleta in garaj încălzit 2 ani fara sa o pornesc. Dat cheie și mers la ITP pe ea. Cu benzina veche de 2 ani. Fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Mai 23, 2020 Share Postat Mai 23, 2020 Acum 2 minute, easy ride on! a spus: Si fara sa reincarci periodic bateria? Eu am tinut-o aproape 2 ani fara sa o incarc. Si a pornit. Functioneaza si astazi Am incarcat-o anul trecut in toamna dupa ce a mai avut o perioada de stat pe loc de o iarna 2018-2019. Acuma a stat iarna 2019-2020 in garaj cu temperatura de circa 5 grade C si a pornit, fara sa fi fost reincarcata sau data jos de pe mobra. De mentionat ca Shadow-ul nu are nspe calculatoare care halesc bateria. Goldwing-ul in schimb nu am mai pornit dupa 5 luni de stationare, cu bateria pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Mai 23, 2020 Share Postat Mai 23, 2020 Si eu am ramas surprins. Dar este un aspect deloc de neglijat: cel de la care le cumpar este un tip foarte serios si nu accepta de la importatori acumulatori care nu corespund criteriilor de catalog. Niciodata nu am avut vreo problema cu acumulatorii cumparati de la el, auto sau moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 24, 2020 Share Postat Mai 24, 2020 (editat) Ciudat, de regulă cele cu carburator au un orificiu prin care rezervativul respiră în atmosferă iar la cele cu injecție prezervorul e etanș și ar trebui să se păstreze mai bine benzina. Plus că injectoarele pulverizează mai bine, în carburator amestecul nu se face grozav la turația de pornire... La multe mașini am întâmpinat probleme la pornire cu benzină veche, cel mai mișto a fost la un chițibuși turbo pe care l-am pornit alimentat din bidon, s-a încălzit puțin, apoi a pornit și a mers cu benzina lui toată ziua. A 2-a zi nu a mai vrut neam să pornească. I-am schimbat benzina și vruuuummm. Raportul de comprimare mai mic al motorului turbo înrăutățește condițiile pornirii și benzina veche a fost prea mult pt el. Editat Mai 24, 2020 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.