Sari la conținut

Probleme pornire


Postări Recomandate

Salut,

 

Am si eu un sv650s din 2004 si dupa o pauza din septembrie până acu am avut neplăcerea sa vad ca nu vrea sa mai pornească. Am tinut bateria in casa peste iarna, baterie schimbată anul trecut. Am incercat sa ii dau si curent de la masina, incearca sa plece dar după vreo 30 40 de minute am lăsat-o balta.

Ma puteti ajuta cu vreun sfat sau poate un număr de telefon al unui mecanic dispus să se deplaseze? Locuiesc în bucurești ca punct de reper puteti folosi dedeman giurgiului.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Nu sunt mare priceput, dar iata cam care consider ca ar trebui sa fie primul/primii pasi: asigura-te ca ai benzina. Daca nu ai lasat-o cu rezervorul plin peste iarna (mare greseala daca nu ai procedat asa), completeaza cu benzina proaspata. Verifica fise/bujii...macar sa le vezi ca sunt la locul lor :) 

Succes si sanatate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 22.05.2020 la 13:51, filieforie a spus:

Salut! Nu sunt mare priceput, dar iata cam care consider ca ar trebui sa fie primul/primii pasi: asigura-te ca ai benzina. Daca nu ai lasat-o cu rezervorul plin peste iarna (mare greseala daca nu ai procedat asa), completeaza cu benzina proaspata. Verifica fise/bujii...macar sa le vezi ca sunt la locul lor :) 

Succes si sanatate!

In ce consta marea greseala daca nu ramane mobra cu rezervorul plin peste iarna?

Ca eu am lasat chopper-ul cu vreo 3 litri iar Goldwing-ul cam cu un sfert de rezervor.

Macar sa stiu pe viitor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap, cam la asta ma refeream si eu. Nu am patit-o, dar am citit informatiile de mai sus de atatea ori si din atatea surse diferite, incat mi-am zis ca nu au cum sa fie neadevarate. Unde mai pui ca in atatea luni si benzina aia presupun ca se "trezeste", nu? 

Multumesc Christian 1 / john17. 

Sanatate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, se mai evaporă din componentele volatille (importante mai ales la pornire) și se și, cum să zic, nu descompune, dar nu mai e omogenă. Cu cât e mai "bengoasă" cu atât e mai puțin stabilă. 

Acu' nu mai zic că bateria aia o fi stat ea bine în casă, dar ar fi trebuit să mai vadă și un redresor din când în când. 

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, john17 a spus:

Da, se mai evaporă din componentele volatille (importante mai ales la pornire) și se și, cum să zic, nu descompune, dar nu mai e omogenă. Cu cât e mai "bengoasă" cu atât e mai puțin stabilă. 

Acu' nu mai zic că bateria aia o fi stat ea bine în casă, dar ar fi trebuit să mai vadă și un redresor din când în când. 

Eu pina acuma am avut problemele de pornire strict legate de baterie.

 

Si una din mobre - Shadow-ul de 750 - a stat nepornita doua ierni si un sezon. Si a pornit cu benzina veche de vreo 2 ani. Abia a mai invartit bateria dar a pornit.

 

Nu am constatat vreodata probleme cu CO sau altceva legat de benzina.

 

O deteriorare a benzinei peste iarna nu va pune probleme la pornire. Daca ar fi sa scada semnificativ CO ar da rateuri. De luat foc ia oricum.🙂

 

Iar treaba cu benzina la plin.... Pai asa cum rugineste iarna rugineste si vara. Vapori de apa sunt mereu, condens se intampla.

 

Dar asa cum ati spus: o baterie incarcata face minuni la pornire.

 

In schimb apara alte belele cum ar fi furtune din cauciuc care se fac lemn iarna, mai crapa si nu mai sunt etanse si atunci sa vezi distractie cu pornirea.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, easy ride on! a spus:

Si fara sa reincarci periodic bateria?

Eu am tinut-o aproape 2 ani fara sa o incarc. Si a pornit. Functioneaza si astazi 😊 Am incarcat-o anul trecut in toamna dupa ce a mai avut o perioada de stat pe loc de o iarna 2018-2019. Acuma a stat iarna 2019-2020 in garaj cu temperatura de circa 5 grade C  si a pornit, fara sa fi fost reincarcata sau data jos de pe mobra.

De mentionat ca Shadow-ul nu are nspe calculatoare care halesc bateria.  Goldwing-ul in schimb nu am mai pornit dupa 5 luni de stationare, cu bateria pe el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am ramas surprins.

 

Dar este un aspect deloc de neglijat: cel de la care le cumpar este un tip foarte serios si nu accepta de la importatori acumulatori care nu corespund criteriilor de catalog.

 

Niciodata nu am avut vreo problema cu acumulatorii cumparati de la el, auto sau moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciudat, de regulă cele cu carburator au un orificiu prin care rezervativul respiră în atmosferă iar la cele cu injecție prezervorul e etanș și ar trebui să se păstreze mai bine benzina. Plus că injectoarele pulverizează mai bine, în carburator amestecul nu se face grozav la turația de pornire... 

La multe mașini am întâmpinat probleme la pornire cu benzină veche, cel mai mișto a fost la un chițibuși turbo pe care l-am pornit alimentat din bidon, s-a încălzit puțin, apoi a pornit și a mers cu benzina lui toată ziua. A 2-a zi nu a mai vrut neam să pornească. I-am schimbat benzina și vruuuummm. Raportul de comprimare mai mic al motorului turbo înrăutățește condițiile pornirii și benzina veche a fost prea mult pt el. 

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...