buldozer Postat August 30, 2020 Share Postat August 30, 2020 Salut!a schimbat cineva cadrul mai recent?care sunt pașii?ce acte trebuie.am cumpărat cadrul din Germania are talon ,civ,și contract c-v între mine și neamț.multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat August 30, 2020 Share Postat August 30, 2020 Daca inteleg bine ai cumparat o motocicleta (talon, CIV) cu ceva componente lipsa (tot in afara de cadru ). Le pui de pe motocicleta donatoare si inmatriculezi moto din Germania in Romania, pe cei de la administratia financiara sau biroul de inmatriculari nu ii intereseaza, la RAR o sa verifice ce le duci, cadrul nou cu toate piesele pe el ca motocicleta completa. Apoi scoti din circulatie moto veche - Remat sau declaratie pe proprie raspundere ca o depozitezi pe terenul tau, asta nu garantez ca se mai poate dar sigur se putea in trecut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 30, 2020 Share Postat August 30, 2020 (editat) E complicat. Practic e un import din Germania plus o operatiune suplimentara. Inlocuirea de "cadru" nu prea se face si e posibil sa refuze o astfel de inlocuire fara autorizatie de la service oficial care trebuie sa presteze intreaga operatiune. In 2011 era "practic imposibil de facut in regie prioprie" citand de la un baiat care lucreaza pe asa ceva la RAR. A mentionat ceva si de "sume colosale". Si asta era un baiat dispus sa ma ajute pe gratis daca putea. Solutia simpla e sa radiezi vechiul motor si sa il inmatriculezi pe cel nou, cu drum pe la RAR pentru validarea noului numar de motor. Trebuie sa detii cu acte in regula ambele motociclete. actele din Germania traduse si parafate ca pentru inmatriculare, plus inca doua randuri de acte de rezerva. iei pe fisc motorul nou, chiar daca e doar cadru faci ce ai de facut, montezi motorul vechi pe cadru nou, faci motorul functional etc -- NU MERGI CU EL ORICE AI FACE, NUMERELE NU SUNT VALABILE, E FAPTA PENALA; deocamdata. duci PE PLATFORMA motorul la RAR pentru certificarea "fierului" din Germania, cu declaratie pe propria raspundere ca i-ai inlocuit piesele de la vechea motocicleta. E complicat si e posibil sa fie nevoie sa vorbesti cu ei. La final ar trebui sa iti dea hartie de constatare a seriei diferite a motorului. duci cadrul vechi la REMAT, ca sa obtii certificat de distrugere. Radiezi vechiul motor si pastrezi numerele (daca vrei) inmatriculezi fierul din Germania cu motorul vechi in baza mentiunii de la RAR si actelor de import; ABIA ACUM POTI CIRCULA CU EL Asta e varianta simpla. Nu recomand radierea pe proprie raspundere, intrucat nu anuleaza dreptul de proprietate si tre sa platesti impozit in continuare. REMAT e cea mai buna optiune de departe. Daca il dai cine-stie-unde la fier vechi nu vei putea radia in veci motorul si daca vinde cineva cadrul ala se se transforma in motocicleta iarasi esti raspunzator. Am un prieten care s-a chinuit trei ani cu procese la Botosani. Editat August 30, 2020 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 30, 2020 Share Postat August 30, 2020 (editat) Având în vedere că în actele de D nu apare seria motorului why bother?!? Or fi așa informatizați să le apară "!" că seria aia de motor figurează în alt civ? M-ar mira... Asta dacă îi pune motorul "românesc". Editat August 30, 2020 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 30, 2020 Share Postat August 30, 2020 Cum sa nu apara? Cand cumperi un motor din DE iti apar si seriile de cadru si de motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 30, 2020 Share Postat August 30, 2020 Eu n-am vz serie motor pe nici un brief... Drept că erau de auto, dar m-aș mira asta să facă diferența. La ei motorul e piesă de schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat August 30, 2020 Share Postat August 30, 2020 Acum 34 minute, switch a spus: duci PE PLATFORMA motorul la RAR pentru certificarea "fierului" din Germania, cu declaratie pe propria raspundere ca i-ai inlocuit piesele de la vechea motocicleta. E complicat si e posibil sa fie nevoie sa vorbesti cu ei. La final ar trebui sa iti dea hartie de constatare a seriei diferite a motorului. Nu trebuie sa le spui decat ca ai inlocuit motorul, nu ca era doar un cadru gol. Pentru inlocuit motorul nu e nici o complicatie, daca te mananca undeva sa le spui toata povestea ... nu ai decat sa te scarpini. Acum 36 minute, switch a spus: faci ce ai de facut, montezi motorul vechi pe cadru nou, faci motorul functional etc -- NU MERGI CU EL ORICE AI FACE, NUMERELE NU SUNT VALABILE, E FAPTA PENALA; deocamdata. Care numere? Ala de Germania? Ca ala de Romania e de la alta motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 30, 2020 Share Postat August 30, 2020 Acum 2 ore, AdrianB1 a spus: Care numere? Ala de Germania? Ca ala de Romania e de la alta motocicleta. EXACT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat August 30, 2020 Share Postat August 30, 2020 Daca numarul de Germania e inca valid , actele nu au seria de motor si are asigurare valida e chiar foarte legal sa mearga cu motocicleta aia. E motocicleta nemteasca cu numarul nemtesc, ce e in neregula cu asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 30, 2020 Share Postat August 30, 2020 Acum 3 ore, switch a spus: Cum sa nu apara? Cand cumperi un motor din DE iti apar si seriile de cadru si de motor. Ete un brief mare, zi-mi și mie unde e trecută seria motorului! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbk750 Postat August 30, 2020 Share Postat August 30, 2020 Pui totul pe noul cadru , cei de la RAR vor face pe noul motor , ce atata tevatura . Ce teorii auzi pe aici te crucesti , atata sa fie exact acelasi model in rest te doare la basca , motorul e piesa de schimb , punct . Sa spunem ca ar maraii ca nu ai acte pe noul motor cu noua serie , pe vremuri astfel de chestii se rezolvau cu schrott.urile aau cu dezmembrarile auto . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aethys Postat August 30, 2020 Share Postat August 30, 2020 vezi sa nu-ti scrie pe brief ca e pt dezmembrat, ti-o blocheaza la rar. practica asta e la masini si probabil ca nemtii dau masina la programul rabla si apoi o vand, dar si moto asta de fata daca o ajuns neamtul sa o dezmembreze sa nu fi fost dauna totala pe undeva. vezi pe brief sa nu fie aplicata vreo stampila cu "vehicul pt casare/dezmembrare", anume VERWERTUNGSNACHWEIS LAG VOR sau ENDGÜLTIGE AUßERBETRIEBSETZUNG VERWERTUNGSNACHWEIS LAG VOR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 30, 2020 Share Postat August 30, 2020 in urma accident am schimbat cadrul de la un motor, pasii au fost in mare urmatorii: 1. mers cu moto la RAR pt poze si constat si de catre ei motivul pt care este necesar noul cadru, 2. mers cu cadrul nou pt batut serie pe cadru, 3. mers cu moto cu cadrul nou montat si cu cadrul vechi (nu mai tin minte ce au facut cu cadrul vechi sau dc l-au vrut) pt facut modificari/sau refacut cartea din nou (aici nu mai tin minte) 4. vizita la politie pt un talon nou tre sa mentionez ca nu m-am ocupat eu de partea de hartii caci firma la care lucram atunci avea o persoana dedicata pentru relatia cu RAR. decat sa ceri pareri pe forum mai bine mergi la RAR sau suna si cere detalii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat August 30, 2020 Share Postat August 30, 2020 Tu ai avut alta situatie, ai schimbat un cadru nou fara serie, aici are o moto in acte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 30, 2020 Share Postat August 30, 2020 Moaaa, ce satisfacție tre să fi fost pe dorelmecanicudelarar când a bătut el cu pensonu' în bunătate de cadru! Cândva băteau ei sigla rar lângă serie sau pe stâlpul B, inclusiv la mașinile noi, când venea ăla unsuros și punea labele pe o tapițerie bej de bmw nou nouț era senzație! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 30, 2020 Share Postat August 30, 2020 Acum 5 ore, AdrianB1 a spus: Tu ai avut alta situatie, ai schimbat un cadru nou fara serie, aici are o moto in acte. pai inteleg ca e aceeasi situatie, are o motocicleta la care trebuie schimbat cadrul. cadrul nou e luat din germania.. are actele doveditoare ca nu e furat si il poate monta pe motocicleta si modifica cartea cu noua serie.. Oricum sa intrebe la rar cat despre initiator nu strica sa dea mai multe detalii in postarea lui mirifica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 30, 2020 Share Postat August 30, 2020 Tocmai a mai deschis un topic identic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat August 30, 2020 Share Postat August 30, 2020 Acum 10 minute, Cavaleru a spus: pai inteleg ca e aceeasi situatie, are o motocicleta la care trebuie schimbat cadrul. cadrul nou e luat din germania.. are actele doveditoare ca nu e furat si il poate monta pe motocicleta si modifica cartea cu noua serie.. Nu, nu e aceeasi situatie, nu a cumparat un cadru nou ci unul inmatriculat ca motocicleta, are talon si CIV, posibil si numar de inmatriculare. Probabil o motocicleta dezmembrata, dar cadrul e motocicleta in cazul ala. Cum poti sa ai talon si CIV pe un cadru nou? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 30, 2020 Share Postat August 30, 2020 (editat) În privința mențiunii "radiat pt dezmembrare" (or smth alike) prezentă sau nu pe actele din doiciland mucles, mormânt, dar vrea soluția "în plic"... Plus că bănuiesc că acel cadru nou a fost montat oricum în service autorizat, exista deviz & stuff, pe când aici nu e cazul. Nu știm nici măcar ce se prelevează de pe moto vechi și sr transferă pe cadrul achiziționat sau cât de chel este acesta. Cineva a aruncat piatra, o bandă de nebuni se aruncă să o scoată, cam așa pare. Editat August 30, 2020 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 30, 2020 Share Postat August 30, 2020 Hai ma Cavalere, tu cu solutia directa, eu cu solutia alternativa. Tot impreuna facem treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat August 31, 2020 Share Postat August 31, 2020 Acum 13 ore, john17 a spus: În privința mențiunii "radiat pt dezmembrare" (or smth alike) prezentă sau nu pe actele din doiciland mucles, mormânt, dar vrea soluția "în plic"... Romania, tara cu analfabeti functionali: stiu sa scrie si sa citeasca, dar nu sunt in stare sa scrie ceva clar sau sa inteleaga ce scriu altii. Asta inseamna analfabet functional. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.