Sari la conținut

Sfat inlocuire baterie moto - Yuasa YTZ14S vs baterii Li-Ion


danmihai49
 Share

Postări Recomandate

Acum 15 ore, Silver Arrow a spus:

Esti sigur ca specificatiile date pe site sunt corecte?

Ei spun 20 Ah, dar eu am gasit pe mai multe specificatii ca are 4Ah.

Iar cei 10 A in plus de la curentul maxim nu mi se par foarte importanti (4%).

Intr-adevar Li-Ion indicata de tine are masa cu 70% mai mica decat cea clasica.

Daca preferi o baterie de 498 Lei unui YTZ14 de 260 de Lei nu am nimica impotriva.

Doar ca sigur Li-ion nu este mai ieftina.

 

pe easy il inteleg, acolo nu am ce sa cer, e in lumea lui, stiu ca nu are sens sa-l fac sa inteleaga ceva, e imun la orice cunostinte ale omenirii dobandite dupa 1950

 

la o baterie de demaror principala specificatie care te intereseaza e cca, care la aia data de mine e 240A, la YTZ14 e 230A

capacitatea te intereseaza doar daca lasi contactul pus fara sa pornesti motorul (am scris mai inainte deja, dar mai incerc odata, capacitatea la li-ion va fi cam la jumatate fara de acid pb pentru acelasi curent maxim de descarcare)

 

deja imi pierd timpul, cine avea chef sa inteleaga a inteles deja, dar cand schimbi un acumulator clasic cu unul li-ion te uiti la cca (sa fie egal sau mai mare cu ce ai avut), si sa scrie 12V pe el (coboram stacheta pentru publicul din spate)

acum daca nu te duce capul si citesti niste specificatii pe un site si intelegi din domeniu fix cat aia care le-au scris, probabil ar trebui sa te rezumi la acumulatori clasici, ca o sa faci prostii

probabil ar trebui si sa nu te contrazici despre ce nu stii, dar cer prea multe

 

p.s.: YTZ14 e de la 200 de lei pana la yuasa de 6-700 de lei (pana la urma asta e cod yuasa)

Editat de prafrau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 51
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

@prafrau  imi pare rau daca te-am suparat.

De acord ca nu ai nevoie de capacitate foarte mare la o baterie de demaraj, daca motorul vrea sa porneasca imediat.

Din punctul meu de vedere pe o mobra gen Transalp, cu care te mai duci pe coclauri adica departe de orice ajutor, parca vrei sa ai un acumulator de nadejde de care sa poti trage un pic daca este nevoie.

Am denumit acumulatorul in mod generic YTZ14 ca sa stim despre ce vorbim.  Da, acumulatorul  de 260 Lei despre care am pomenit, nu este un Yuasa ci este un Varta AGM de 11Ah.

De la 230 A la 240 A sunt 4,35% in plus. Eu ti-am spus ca  cel putin mie nu mi se pare un castig care sa justifice pretul.

 

Oricum multumesc pentru aprecieri. 😊

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...