prafrau Postat Noiembrie 20, 2020 Share Postat Noiembrie 20, 2020 (editat) Acum 15 ore, Silver Arrow a spus: Esti sigur ca specificatiile date pe site sunt corecte? Ei spun 20 Ah, dar eu am gasit pe mai multe specificatii ca are 4Ah. Iar cei 10 A in plus de la curentul maxim nu mi se par foarte importanti (4%). Intr-adevar Li-Ion indicata de tine are masa cu 70% mai mica decat cea clasica. Daca preferi o baterie de 498 Lei unui YTZ14 de 260 de Lei nu am nimica impotriva. Doar ca sigur Li-ion nu este mai ieftina. pe easy il inteleg, acolo nu am ce sa cer, e in lumea lui, stiu ca nu are sens sa-l fac sa inteleaga ceva, e imun la orice cunostinte ale omenirii dobandite dupa 1950 la o baterie de demaror principala specificatie care te intereseaza e cca, care la aia data de mine e 240A, la YTZ14 e 230A capacitatea te intereseaza doar daca lasi contactul pus fara sa pornesti motorul (am scris mai inainte deja, dar mai incerc odata, capacitatea la li-ion va fi cam la jumatate fara de acid pb pentru acelasi curent maxim de descarcare) deja imi pierd timpul, cine avea chef sa inteleaga a inteles deja, dar cand schimbi un acumulator clasic cu unul li-ion te uiti la cca (sa fie egal sau mai mare cu ce ai avut), si sa scrie 12V pe el (coboram stacheta pentru publicul din spate) acum daca nu te duce capul si citesti niste specificatii pe un site si intelegi din domeniu fix cat aia care le-au scris, probabil ar trebui sa te rezumi la acumulatori clasici, ca o sa faci prostii probabil ar trebui si sa nu te contrazici despre ce nu stii, dar cer prea multe p.s.: YTZ14 e de la 200 de lei pana la yuasa de 6-700 de lei (pana la urma asta e cod yuasa) Editat Noiembrie 20, 2020 de prafrau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Noiembrie 20, 2020 Share Postat Noiembrie 20, 2020 @prafrau imi pare rau daca te-am suparat. De acord ca nu ai nevoie de capacitate foarte mare la o baterie de demaraj, daca motorul vrea sa porneasca imediat. Din punctul meu de vedere pe o mobra gen Transalp, cu care te mai duci pe coclauri adica departe de orice ajutor, parca vrei sa ai un acumulator de nadejde de care sa poti trage un pic daca este nevoie. Am denumit acumulatorul in mod generic YTZ14 ca sa stim despre ce vorbim. Da, acumulatorul de 260 Lei despre care am pomenit, nu este un Yuasa ci este un Varta AGM de 11Ah. De la 230 A la 240 A sunt 4,35% in plus. Eu ti-am spus ca cel putin mie nu mi se pare un castig care sa justifice pretul. Oricum multumesc pentru aprecieri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.