Dimethylmercury Postat Martie 18, 2021 Share Postat Martie 18, 2021 Aproape pursange... Acela e un carb de 26mm, folosit pe Sport de 14 cai, iar blocul si cilindrul sunt de 15.5 cai, motor pe care vine carb de 25.5. Eniuei, am si eu o rampa pe birou, in care presiune de ulei e mica momentan, dar va creste in curand... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fressko Postat Aprilie 20, 2021 Share Postat Aprilie 20, 2021 (editat) Intervin doar ca sa constat si sa apreciez nivelul deosebit de tehnicitate si inginerie in care s-a ajuns in ceea ce priveste reparatiile/bricolajele comuniste. Citesc si ma minunez (cata pasiune!!) In 2002-2003, pe cand Simsoneam, ca mecanic absolut ageamiu (de ala care nu-ti repara nici bicicleta) am desfacut singur motorul pana la piston, am schimbat pompa de ulei, mi-am bagat manutzele jegoase la aprindere, desfacut cardan complet, l-am pus la loc si a functionat fara probleme...AWO 425T, cred ca ar fi functionat si cu ulei de floarea soarelui, un motor cu x niveluri de contingency. Un singur kaka mecanic, ovalizarea gaurii de fixare a carcasei grupului de fuga de cadru si jocul aferent klonk KLONK. Ma rog, si simeringul bulit care baga ulei pe disc de am mers cu 30 a 4-a. FUN TIMES! Obisnuiam simsonarii sa le zicem nepristilor (erau mai increzuti ei un pic:)): Ein zylinder, ein problem, zwei zylinder... Editat Aprilie 20, 2021 de fressko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Aprilie 21, 2021 Autor Share Postat Aprilie 21, 2021 (editat) Nicule cehii la care faci referire (asta daca nu sunt mai multi) i-am intalnit in ultimii doi ani pe Transalpina. Nu s-au oprit sa ne imbratisam....eram cu IZH-uri si Nipre... Treceau pe coborare ca glontul, polizau cu totii scaritele de asfalt si ritmul era din punctul meu de vedere kamikaze mai ales in curbele stranse care ingusta vizibilitatea . Toate astea cu Javre si CZ-uri anii 60 unele post 60, cu cadrul semirigid. Concetatenii nostri le da polish cu crema de ghete si isi dau intalnire pe net sa mai filmeze un ralantiu in atelier. Poate sunt eu romantic dar in anii 80-90 cand am avut eu primul contact cu lumea asta lumea avea mai multa sange in instalatia....de ungere ca sa ramanem pe subiect. Editat Aprilie 21, 2021 de m72story Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Aprilie 22, 2021 Autor Share Postat Aprilie 22, 2021 Avem 6 ani cand am plecat in ceea ce facea omul in primul an cu o Dacie noua: rodajul. Rodajul lui taica-miu era un tur al Romaniei, vedeai Piatra Neamt, Maramuresul, Timisoara si veneai pe Defileul Dunarii. Acest circuit a durat o luna, plecam 5 masini din bloc. Se dormea la cort, cate 6 in cort de 4, pe plapuma caci nu erau prea multe vrajeli de campat, se manca la comun. Masinile erau pregatite de un an inainte si cu toate astea tot faceam 2-3 opriri neprogramate pe zi. Se aduma benzina cu un an inainte, erau cartele, nu mai retin ratia.Stocul era depozitat pe balcon, iar pe drum la picioarele noastre, practic Dacia era o cisterna in miniatura. Nevoia ne-a invatat. Tatutul si cu al sau Popor Eliberator zic eu ca nu a fost prea iubit nici de noi si nici de cehi. Singurul merit daca este sa ii spunem merit, este ca a adus o coeziune intre oameni , lucru pe care azi nu il mai vad. Este ceea ce probabil aduce traiul greu si saracia..cam acelasi efect l-a avut comunismul. De ce nu ne-au salutat?...pai probabil nu s-au mai obosit sa opreasca.....poate nu mai porneau. .aduc nu aduce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turanoid Postat Aprilie 25, 2021 Share Postat Aprilie 25, 2021 Ei,si-n cele din urma,a ajuns oloju asta contemporan sus?Gargariseste rampa?Debitul este necesar nu numai pentru a spala pe dinti(ace,etc)culbutorii,ci si pt a spala pa cap si calota interioara a chiulasei ca balast termic;daca pelicula de ulei n-are consistenta adecvata,chiulasa devine un prajitor de oloj;se circuleaza cu-n motor supraincalzit,lubrefiat in scurt timp cu matreatza neagra.Misto cehii astia cu blitzkrieg-ul lor prin perimetrul fostului Pact de la Varsovia.Foarte functionali;Daca unul din ei avea o problema tehnica minora spre mediu,nu se oprea toata brigada,doar se incetinea tempoul.,asteptind colegul la prima halta.Simpli,fara pretentii,campare oriunde-i prindea hamurgu.Personalmente,interceptind o brigada de 5 fumigene productie 61-82,m-am simtit misto,ca-n anii 90 la inceput.English,cam 12 cuvinte per total din partea lor ,..vodka ruseasca adusa din Moldova de ei,rachiu secuiesc de la trusa mea de scule,si la miezul noptii comunicam in Braille.Dupa ce le-am povestit legenda Janecek-Wanderer.(numa astea doua cuvinte cred ca le-au inteles),unul din ei a lacrimat,mi-a dat adresa si mi-a dat sora de nevasta,altu a scos din portofel doua garnituri nou-noutze de robinet JIkov si mi le-a-n-minat...PURA VIDA! hai cu debitu,ca aici pe persoana fizica ma seaca ,la propriu!s-a terminat si pet-u asta la 2,5l! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Aprilie 25, 2021 Autor Share Postat Aprilie 25, 2021 Da confirm, i-am vazut grabiti. Mergeau cu iutimea maxima pe care o putea conferi o Javra, cu piloti slim, exact ca nadragii contemporani care ar trebui sa iti lase la vedere gleznele epilate. Acum ca mi-ai zis de vodka ruseasca adusa pe filiera Chisinau si rachiu secuiesc imi dau seama si de motivul iutimii. Cat despre fumigene....nu vad de ce ar trebui sa ai un aer superior tu ceh venit din Cehia, cu o motocicleta generatia......fifties fata de un MT 10, IZH 56, sau M72.... Asta desigur daca nu ai vreo suferinta pragheza. Deci ai stat la masa si ati complotat....fie si prin limbaj tactil: TRADARE ZIC.....dar sa stim si noi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.