thvlad Postat Februarie 22, 2021 Share Postat Februarie 22, 2021 Salutare! Pentru reactivarea frumoasei din pozele de mai jos,caut urmatoarele: -furca intr-o stare cat mai buna -capac lateral stanga -cric central -aparatoare pinion lant si aparatori lant -cabluri vitezometru si turometru Sunt binevenite si orice alte piese disponibile. Si nu in ultimul rand,caut acte pentru ea. Pot fi contactat aici pe forum, pe PM,sau direct la telefon 0722702892. Multumesc anticipat! Vlad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Februarie 22, 2021 Share Postat Februarie 22, 2021 Salut Vlad ! ...poate te ajută asta : Cz 175 Sport. Poate ajuta un motor... si un proprietar sa isi aduca pe strada motocicleta. Deci e cam așa: am cartea de identitate, talonul, numarul iar despre motocicleta in cauza, nu mai exista. Actele sunt la mine de 2 ani, iar motocicleta imprastiata printre voi si alți doritori. Dacă face cuiva cu ochiul, , si reușește să facă ceva cu ele ne intelegem. Dan Tudor, Cugir, 0766102201 , as zice ca începem discuțiile la 110, 99 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lup69 Postat Februarie 23, 2021 Share Postat Februarie 23, 2021 CZ 175 sport e intr-un cilindru, 634-ul e un 350 in doi cilindri, nu prea poti sa le cuplezi…. plus rotile, 175-ul e cu roti pe 16', 350-ul cu 18', etc, atentie!!! Intamplator le-am detinut pe amandoua... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Februarie 23, 2021 Share Postat Februarie 23, 2021 CZ-ul 175 Sport are rotile pe 18", nu pe 16"...iar restu' e adevarat! Si actele s-au vandut in secunda doi dupa ce a fost pus anuntul...acolo unde a fost postat initial (cand a fost pus anuntul aici de catre Lolo actele se vandusera deja)! Dar cautam...incercam sa ajutam omu'! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thvlad Postat Februarie 15, 2022 Autor Share Postat Februarie 15, 2022 La 22.02.2021 la 15:15, thvlad a spus: Salutare! Pentru reactivarea frumoasei din pozele de mai jos,caut urmatoarele: -furca intr-o stare cat mai buna -capac lateral stanga -cric central -aparatoare pinion lant si aparatori lant -cabluri vitezometru si turometru Sunt binevenite si orice alte piese disponibile. Si nu in ultimul rand,caut acte pentru ea. Pot fi contactat aici pe forum, pe PM,sau direct la telefon 0722702892. Multumesc anticipat! Vlad Salutare! Revin acum, la un an dupa achizitie, cu "rezultatele muncii". Jawa a capatat viata si este gata de drum. Dupa cum se vede, s-a metamorfozat intr-o JawaKawa, a primit donatie o furca si roata din fata de Kawasaki Z400 din aceeasi generatie cu ea. Acum are frana pe disc,din pacate nu am gasit nicaieri un etrier de frana original de Kawa Z400, asa ca i-am adaptat unul tot de japoneza din acea perioada. Nu stiu de la ce model provine, l-am primit cadou de la Nea Nelu din Chitila. Ghidonul este de IJ, comenzile de pe el de pe AliExpress. Tobele sunt de CZ250, s-au potrivit cu minime adaptari. Saua este retapitata de un mester iscusit din Bucuresti. Amortizoarele din spate, lantul,carburatorul si filtrul de aer,cricul central,robinetul de la rezervor,cablele de ambreiaj,turometru si kilometraj, contactul de frana spate si emblemele le-am comandat de pe JawaShop. Servire promta si rapida. Am pornit motorul cu aprinderea originala, pe platini si m-a uluit cat de frumos mergea. Mai mult, nu mi-a venit sa cred ca functiona si dinamul original, pe 6 V. Asa ca am mai facut o comanda la JawaShop pentru un releu electronic pe 6V si becuri tot pe 6V. Intre timp am montat si o aprindere Gotronic, deocamdata merge ok si cu aceasta. Mai aman achizitia unui Vape si trecerea pe 12V ca prea bine merge asa cum este... Intre timp am gasit si un rezervor de benzina ok, cu emblemele originale si cauciucurile pentru genunchi. S-au gasit si acte pentru ea tocmai pe la Iasi. Am batut drumul pana acolo pentru ele, dar nu imi pare rau deloc. Am repus in circuit o Jawa pe care mi-o doream de mult si care acolo unde se afla nu mai avea nici un viitor. Atasez mai jos cateva poze. Astept pareri si critici. Nu dati prea rau cu parul... Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan p Postat Februarie 15, 2022 Share Postat Februarie 15, 2022 salut,cu furca fata originala ce sa intamplat?mai exista,in ce stare e....am eu nevoie. si a mea are nevoie de multe sa o repun pe drum.(eventual daca ai ceva piese ramase) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shashka Postat Februarie 15, 2022 Share Postat Februarie 15, 2022 Acum 41 minute, thvlad a spus: Salutare! Revin acum, la un an dupa achizitie, cu "rezultatele muncii". Jawa a capatat viata si este gata de drum. Dupa cum se vede, s-a metamorfozat intr-o JawaKawa, a primit donatie o furca si roata din fata de Kawasaki Z400 din aceeasi generatie cu ea. Acum are frana pe disc,din pacate nu am gasit nicaieri un etrier de frana original de Kawa Z400, asa ca i-am adaptat unul tot de japoneza din acea perioada. Nu stiu de la ce model provine, l-am primit cadou de la Nea Nelu din Chitila. Ghidonul este de IJ, comenzile de pe el de pe AliExpress. Tobele sunt de CZ250, s-au potrivit cu minime adaptari. Saua este retapitata de un mester iscusit din Bucuresti. Amortizoarele din spate, lantul,carburatorul si filtrul de aer,cricul central,robinetul de la rezervor,cablele de ambreiaj,turometru si kilometraj, contactul de frana spate si emblemele le-am comandat de pe JawaShop. Servire promta si rapida. Am pornit motorul cu aprinderea originala, pe platini si m-a uluit cat de frumos mergea. Mai mult, nu mi-a venit sa cred ca functiona si dinamul original, pe 6 V. Asa ca am mai facut o comanda la JawaShop pentru un releu electronic pe 6V si becuri tot pe 6V. Intre timp am montat si o aprindere Gotronic, deocamdata merge ok si cu aceasta. Mai aman achizitia unui Vape si trecerea pe 12V ca prea bine merge asa cum este... Intre timp am gasit si un rezervor de benzina ok, cu emblemele originale si cauciucurile pentru genunchi. S-au gasit si acte pentru ea tocmai pe la Iasi. Am batut drumul pana acolo pentru ele, dar nu imi pare rau deloc. Am repus in circuit o Jawa pe care mi-o doream de mult si care acolo unde se afla nu mai avea nici un viitor. Atasez mai jos cateva poze. Astept pareri si critici. Nu dati prea rau cu parul... Numai bine! Arata foarte bine. Capacele nu prea vin, ca sunt de 638, dar cu timpul, mai gasesti cate unele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Februarie 15, 2022 Share Postat Februarie 15, 2022 Foarte tare...ma bucur ca mai sunt defecti care repun pe roti capre expirate, cumparate in punga! Critici: emblemele de pe rezervor sunt prea in fata si parca prea jos! In rest, numa' de lauda! Furca si frana disc iti aduc doar beneficii, iar daca poti sa-i pui si VAPE, garantez ca ne vom putea intalni cu cehoaicele oriunde in tara sau prin vecini! Originalitatea este pentru colectionari (parerea mea!)...motociclistii au motociclete care functioneaza si fac fata calatoriilor! Felicitari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shashka Postat Februarie 15, 2022 Share Postat Februarie 15, 2022 Iar emblemele ar trebui sa se potriveasca si pe rezervorul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thvlad Postat Februarie 15, 2022 Autor Share Postat Februarie 15, 2022 In privinta rezervorului de benzina am mentionat ca am deja un altul original, cu capacele cromate, emblemele originale si cauciucurile pentru genunchi. Urmeaza sa-l montez. Bine zis Ivane! Nu e nici pe departe o motocicleta de colectie. O asteapta (sper) destui kilometri pe drumurile patriei. Am echipat-o cu cele necesare pentru a fi functionala si a face fata unor drumuri frumoase. Am mers putin cu ea, este iarna... De abia astept sezonul ca sa o scot pe drumuri. Pentru bogdan p: am furca cea veche,dar este paradita. Trebuie reconditionata complet daca vrei sa o folosesti. Daca te intereseaza, da-mi un semn pe PM,sau la telefon 0722702892. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan p Postat Februarie 16, 2022 Share Postat Februarie 16, 2022 Acum 10 ore, thvlad a spus: In privinta rezervorului de benzina am mentionat ca am deja un altul original, cu capacele cromate, emblemele originale si cauciucurile pentru genunchi. Urmeaza sa-l montez. Bine zis Ivane! Nu e nici pe departe o motocicleta de colectie. O asteapta (sper) destui kilometri pe drumurile patriei. Am echipat-o cu cele necesare pentru a fi functionala si a face fata unor drumuri frumoase. Am mers putin cu ea, este iarna... De abia astept sezonul ca sa o scot pe drumuri. Pentru bogdan p: am furca cea veche,dar este paradita. Trebuie reconditionata complet daca vrei sa o folosesti. Daca te intereseaza, da-mi un semn pe PM,sau la telefon 0722702892. Numai bine! nu pot sa trimit pm..o sa te sun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Octombrie 5, 2023 Share Postat Octombrie 5, 2023 Doresc sa finalizez reparatia capitala la acest motor (Jawa 350-634) si am mare si urgenta nevoie de macar doi segmenti de 60mm x 2.5 (nu sunt pe stock nici la Jawa si nici la prietenii bulgari, de aceea apelez la grup). Platesc atat cat se cere si transportul. Avand in vedere ca este o cota de reparatie atipica modelului, doresc sa verific, inainte de a cumpara, dimensiunile exacte ale segmentilor. Contact doar aici, pe forum (PM sau raspuns la postare)! L.E. - Cine a spus ca nu exista Mos Craciun?! El exista, costa cam mult, dar vine exact cand te astepti mai putin! Am primit cele necesare pentru motor si...ceva in plus! Asa ca multumesc acelora care au vrut ca sa ma ajute...dar dupa cum se vede, am rezolvat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.