Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

De anul trecut mi s-a pus pata pe modificarea asta.....vreau sa inlocuiesc chiuloasele de vn 1994 cu cele de vn 1500 modelul de 98, mi-au ajuns toate piesele, astept garniturile (tot ce inseamna garnituri) in curand ajung si capacele de chiuloasa.Dilema mea e daca sa folosesc carburatorul de vn 1998 sau un "Mikuni HSR42 Flatslide Carburetor - Polished Spigot TM42-6PK"....l-as incerca , dupa specificatii nu pare prea diferit....o sa vad....

 

A, nu am postat ca lauda ci doar ca fapt divers....

 

La final e diferenta de aspect intre cele doua motoare....plus ca cel de 94 momentan imi face un cot la evacuare spate care nu-mi place deloc.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, e cineva interesat de tobe de virago 535? Sunt intregi, cu filtre cu tot. Urme de uzura...ca la toate tobele.

 

sal de care vulcan ????am eu de 750 si alte piese ...acum modific la ea

Vulcan 800 din 1997

post-13982-0-33794800-1391800425_thumb.jpg

Editat de laura_tazy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Si eu m-am apucat de modifical la VN meu. I-am luat anul trecut tobe Hard Krome 3'' Res-Tech Black. Acum m-am gandit ca ar trebui sa schimb filtrul de aer stock cu ceva mai permisiv + un power commander. Mi-am luat power commander de pe e-bay second hand dar in stare buna. Acum nu mai am bani sa iau un BAK sau Hypercharger asa ca m-am uitat pe forumuri dupa ceva mai ieftin. Cam toti ziceau de Caddmann kit ca ar fi cel mai avantajos. (http://www.gadgetjq.com/caddmankit.htm) Personal nu-mi place cum stau filtrele alea expuse asa ca am mai cautat ceva sa arate motorul cat mai stock. Asa am ajuns la Chuckster (http://www.chucksterscustoms.com/Home/ProductDetail?PartNumber=CC-KAIS-BP) Aici mi-a placut cum arata filtrul ascuns dupa capacul original al motorului dar imi mai trebuia kit-ul de instalare mai precis placile de aluminiu (dual plates kit+ filtru- baietii de acolo voiau pe ele 200 de $) Am cautat mai intai filtru K&N pe 7'' cod E-3402 - l-am gasit pe Ebay.uk cu transportul moka - vreo 250lei a costat. De pe http://alushop.placi-aluminiu.ro/placi-aluminiu-debitate, mi-am luat placa de aluminiu de 8mm grosime- 45 lei fara transport . (poti sa-ti iei orice marime de pe site si pretul e f ok), si cu ajutorul unui amic care are acces la un strung si freza mi-am facut singur flansele de aluminiu. In concluzie cu vreo 100 de dolari poti sa-ti faci un sistem cu filtru K&N cu aceleasi caracteristici ale unu Hypercharger, sau BAK sau Thunder intake kit. -Iti trebuie filtrul in sine , placa de aluminiu din care sa decupezi dual plates (http://www.chucksterscustoms.com/Content/images/products-detail/CC-KAIS-BP/cc-kais-bp-3.jpg) si rabdare :) Am sa vin cu poze mai tarziu



Poze

post-57187-0-01600000-1392924735_thumb.jpg

post-57187-0-02388000-1392924745_thumb.jpg

post-57187-0-76316400-1392924753_thumb.jpg

post-57187-0-03380600-1392924765_thumb.jpg

post-57187-0-08638800-1392924774_thumb.jpg

post-57187-0-24522700-1392924783_thumb.jpg

post-57187-0-42967000-1392924794_thumb.jpg

post-57187-0-29943000-1392924804_thumb.jpg

post-57187-0-07649200-1392924813_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AI umblat si pe la carburatoare,nu ? Acum ca filtrul de aer este mai permisiv, banuiesc ca ai refacut amestecul ....

Am vrut si eu sa fac modificarea asta, de fapt am facut-o pana in stadiul din pozele tale, adica capac filtru modificat si filtru KN . Stiam ca trebuie schimbate si jiglerele, insa pana sa ajung la acest stadiu, am incercat sa o pornesc de proba, si se ineaca .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare pentru colegii cu vulcan.ma bate gandul sa pun ape hangers de 14 sau 16 inch,iar pentru aceasta modificare am nevoie si de furtun de frana,cabluri acceleratie si ambreiaj mai lungi.Am gasit de cumparat cabluri doar cu 6 inch mai lungi decat stock,imi poate spune cineva care a pus ape-hangers pe vulcan,ce lungimi de cabluri a pus si de unde le are ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare pentru colegii cu vulcan.ma bate gandul sa pun ape hangers de 14 sau 16 inch,iar pentru aceasta modificare am nevoie si de furtun de frana,cabluri acceleratie si ambreiaj mai lungi.Am gasit de cumparat cabluri doar cu 6 inch mai lungi decat stock,imi poate spune cineva care a pus ape-hangers pe vulcan,ce lungimi de cabluri a pus si de unde le are ?

Salut. Eu cand mi-am pus ape am luat cablurile de acceleratie si de ambreiaj de la Louis (sunt destul de lungi si ti le tai cat iti trebuie). Cablurile electrice le-am prelungit singur iar furtunul de frana nu a fost nevoie sa-l schimb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schwarz,conteaza si ce inaltime au ghidoanele.Din ce m-am documentat si eu,poti sa mergi pana in 12 inch inaltime fara sa faci mari modificari,poate doar la cablul de ambreiaj.Dupa aceea se complica treaba.

 

Deci ce inaltime a avut ghidonul care l-ai montat ? Si cand ai spus ca iei cablu mai lung si tai cat trebuie...te referi ca stii tu sau cineva sa cositoreasca niplurile la capete sau cum?

Editat de Nationalistul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dark,mai pune poze,mai pune poze ! :D

 

Nu ca sa ma conving,ci pentru ca sa ma hotarasc intre 14" sau 16" la Vulcanul meu. Acum am Dragbar,deci e de la cer la pamant diferenta si nu pot exact sa imi dau seama cat de sus sa merg.

 

Tu ce-mi recomanzi? Chiar te rog sa-mi dai un sfat..de ce nu ai mers cu 16" si pe Vulcan? Personal tu mi-ai recomanda 14 sau 16 ?de ce?

 

Si,la Vulcanul la care ai 12 " ,spui ca ai luat cabluri universale si ti le-ai facut tu sau au mers alea stoc? Daca ai pus altele,cu cat au fost mai lungi?

 

Acum ca spui ca in poza cu vulcanul ai 12"...incep sa cred ca 16 e prea mult,poate merg spre 14.

Stiu ca par batut in cap,dar eu de fapt incerc sa fiu 100% sigur atat de modelul ghidonului pe care sa-l aleg,dar si de lungimea cablurilor.

Editat de Nationalistul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cablurile de la Louis au undeva la 2 metri lungime si merg montate pe orice ghidon, oricat ar fi de inalt. La Shadow am fost nevoit sa schimb si furtunul de frana. Am ales sa pun pe Vulcan ghidon mai mic deoarce la drumuri mai lungi imi amortea un pic mana stanga iar pe curbe mai stranse era cam incomod. Iti recomand sa nu pui de 16 inchi daca iti place sa mergi comod si la drumurile mai lungi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci ce inaltime a avut ghidonul care l-ai montat ? Si cand ai spus ca iei cablu mai lung si tai cat trebuie...te referi ca stii tu sau cineva sa cositoreasca niplurile la capete sau cum?

Se refera la faptul ca , cablurile de la Louis au niplurile reglabile, cu sistemul surub-piulita . Tai cablul la lungimea dorita, si strangi surubul niplului si gata . Asa arata un asfel de niplu . 500_7292394.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se refera la faptul ca , cablurile de la Louis au niplurile reglabile, cu sistemul surub-piulita . Tai cablul la lungimea dorita, si strangi surubul niplului si gata . Asa arata un asfel de niplu . 500_7292394.jpgrecomand si un fludor dupa ce se strange surubul respectiv ..am patit-o eu sa se rupa fix la surub ! Spor!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Catas_him.....sa-mi dai un semn daca ai nevoie de ajutor

Da Alex...apropos, am trecut asta toamna pe la tine la atelier, erai plecat, de loc is din Husi si ajung destul de des pe acasa.

Acu mi s-a pus pata pe un filtru de aer de IJ, il aduc in 2 zile sa vad ce ii pot face...

A, de trei zile am frecat supapele, au iesit superb......vorba unora, nici o lacrima....Am schimbat semeringurile si arcurile la supape noi noute .Pentru poze am pus si capacele care au ajuns astazi....,carburatorul cred ca vine dupa 5 martie,,,,,si atunci incepe distractia....

Am mai gasit interesant un filtru de la pompa de ulei hidraulic de tractor U 650, dar nu stiu textura, maine o sa trec pe la un magazin sa-l analizez....., e intr-o poza din astea atasate.....

Salutari inca odata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da Alex...apropos, am trecut asta toamna pe la tine la atelier, erai plecat, de loc is din Husi si ajung destul de des pe acasa.

Acu mi s-a pus pata pe un filtru de aer de IJ, il aduc in 2 zile sa vad ce ii pot face...

A, de trei zile am frecat supapele, au iesit superb......vorba unora, nici o lacrima....Am schimbat semeringurile si arcurile la supape noi noute .Pentru poze am pus si capacele care au ajuns astazi....,carburatorul cred ca vine dupa 5 martie,,,,,si atunci incepe distractia....

Am mai gasit interesant un filtru de la pompa de ulei hidraulic de tractor U 650, dar nu stiu textura, maine o sa trec pe la un magazin sa-l analizez....., e intr-o poza din astea atasate.....

Salutari inca odata...

Cel mai bine e sa ma suni inainte si ne gasim

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Da Alex...apropos, am trecut asta toamna pe la tine la atelier, erai plecat, de loc is din Husi si ajung destul de des pe acasa.

Acu mi s-a pus pata pe un filtru de aer de IJ, il aduc in 2 zile sa vad ce ii pot face...

A, de trei zile am frecat supapele, au iesit superb......vorba unora, nici o lacrima....Am schimbat semeringurile si arcurile la supape noi noute .Pentru poze am pus si capacele care au ajuns astazi....,carburatorul cred ca vine dupa 5 martie,,,,,si atunci incepe distractia....

Am mai gasit interesant un filtru de la pompa de ulei hidraulic de tractor U 650, dar nu stiu textura, maine o sa trec pe la un magazin sa-l analizez....., e intr-o poza din astea atasate.....

Salutari inca odata...

Cel mai bine e sa ma suni inainte si ne gasim

Ok....o sa te sun cum ajung pe acasa....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

 

Am cateva intrebari ce tin de partea electrica la un VN800 Classic din '97. Sper ca este ceva nou si nu s-a mai discutat.

 

Despre ce este vorba mai intai: vreau sa-i fac o modificare astfel incat luminile (farul si stopul) sa se aprinda automat pe faza scurta (lumini de intalnire) atunci cand pun contact; practic sa renunt la butonul din dreapta ghidonului, cel cu 3 pozitii (oprit, pozitii, faza scurta).

 

Acum intrebarile: se poate face acest lucru? Daca da, stie cineva si cum si ma poate ghida putin?

 

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...