Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

Nu. Echilibratul e una, centratul e alta. Cele cu spite se centreaza. Ca la bicicleta. Si asta doar daca e nevoie, ca poate sa nu fie nevoie. In principiu jantele spitate ale unei motociclete nu prea se descentreaza si nu au nevoie de recentrare. Descentrarea se poate petrece daca janta a suferit lovituri puternice gen dat in borduri, gropi imense luate in viteza, altfel nu prea se descentreaza ele. Dar as vrea sa le verific, de-aia am intrebat si daca exista careva cu scule pentru centrat. Adica stand... Pe de alta parte, rotile poti fi centrate si asa cum stau ele pe motocicleta, folosind furca si bascula drept stand-uri pt centrat, doar ca trebe saltata motocicleta pe un cric care sa o tina drept si ceva mai sus, ar fi crima sa stai cocosat sa tot verifici...

 

Uite un articol excelent despre centrat roti (inlocuiesti bicicleta cu motocicleta): http://www.freerider.ro/service/cum-se-centreaza-o-roata-de-bicicleta-8664.html

Editat de morpheus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

`Ce vrei tu e pasare rara!

Personal am auzi de un singur om care face asa ceva, prin Chitila, daca nu ma insel. Cauta pe forum dupa "centrare roti spitate", sigur o sa gasesti.

Daca tot faci asta, asigura-te ca ai si spite de rezerva.

 

PS: Rabinu 0724452023, zona Chitila-Bucurestii Noi - iaca la un sarci pe goagle

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci!

Crezi tu ca e nevoie de inlocuit spite? Ca n-as vrea sa respitez roata, doar sa o verific si sa centrez daca e cazul. Din cate stiu eu nu e nevoie sa respitezi o roata in cazul unei centrari. Tu ce stii?

 

Hapropos, cred ca imi fac singur stand de centrat.

Editat de morpheus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu vreau sa-mi cumpar asa ceva, e prea greu de facut. Am studiat putin problema, am vorbit cu cineva care si-a facut un stand de echilibrare statica si mi-a zis ca e extrem de greu de facut centrajul sistemului, trebe sa fie doua plane perfect paralele, ma rog...

Mai bine cumeri gata facut, cu sistem de fixare pentru ceasul comparator. E vreo 600 ron parca.

Cand te apuci de strans spitele, o sa constati ca unele spite nu se mai pot strange, au piulitele blocate sau mai stiu eu ce spitete indoite etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Detaliaza te rog unde ai gasit si de care la 600 ron. Sunt curios, eu am gasit mai eftine pe net.

Chestia e ca pare dificil dar de fapt si de drept nu e dificil sa centrezi o roata, cred ca nici sa-ti faci stand-ul nu e greu. Nu mi-e clara problema legata de planurile paralele...

 

Si ce masina iti trebuie pt roluirea cercului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tu poti sa construiesti o masa dinasta, esti tare!

Crede-ma costurile sunt destul de mari...e nevoie de precizie ca sa poti s-o faci bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai am gasit pe Amazon un stand de centrat la 70$, adaug si instrumentul de masurare 30$ face: 100$ si mai pun trasnportul. Nu suna prea rau.

 

http://www.amazon.com/Tusk-Motorcycle-Wheel-Balancing-Truing/dp/B003QT26D6

http://www.amazon.com/Grizzly-G9806-Indicator-0-05%2522-0-0001%2522/dp/B0000DD0SF/ref=sr_1_3?ie=UTF8&qid=1370259735&sr=8-3&keywords=grizzly+dial+gauge

 

Acuma sa caut sa vad cat ma costa sa-l fac eu, problema e ca nu as putea sa obtin asa mare precizie, cum bine spui. Ar mai conta in afara axului care trebe sa fie foarte bun si fara deviatii si conurile pentru roti sa fie de diverse dimensiuni, ca sa nu fie de unica folosinta :D

 

Ar merge facute din aluminiu/otel doar sa gasim pe cineva sa ni le faca... daca nu gasim, sa cumpar de undeva. Mai greu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba, fiti seriosi :)

cu putina indemanare se poate centra pe mobra, fix cum ai zis mai devreme (ridicata putin mobra de roata la care lucrezi).

merge si ochiometric, si daca chiar insisti, gasesti o solutie sa prinzi si un ceas comparator pe bascula, sau pe un suport improvizat langa motocicleta. Asta daca ai ceas comparator.

Eu mi-am centrat de multe ori rotile de la bicicleta (cursiera) ochiometric, si a iesit de fiecare data perfect.

Bataia verticala poola in principiu pe la noi, daca gaseste cineva varianta de roluit, bravo lui :)

 

p.s. cel putin ultimul link de pe ebay este cu stand pentrui echilibrat, nu pentru centrat :)

si da, trebuie echilibrata si roata cu spite, la fel cu cea turnata. Sunt plumbi speciali care se atasaza pe niplurile spitelor (eu inca nu am gasit pe la noi sa cumpar).

Editat de raduprint01
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eumi-am facut stander pt centrat...si..din Lemn, si a functionat perfect...am scos abaterea in limitele din carte. Am dat spitele complet jos, si le-am vopsit , apoi le-am pus la loc . Asta doar la roata fata...de 2 ori. Daca vrei doar sa verifici daca este centrata, o poti face direct pe motor .Dupa ce schimbi si cauciucurile, trebuie echilibrata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ceva e folositor: http://www.ebay.de/itm/918425-Motorradreifen-Auswuchtgerat-Auswuchtbock-Zentrierstander-Wuchtbock-/260990265132?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item3cc43b672c

 

@raduprint01

De unde ceas comparator pe-aici pe la noi? Ai gasit sa cumperi?

 

@darkflames

De ce neaparat trebe echilibrata? Nu e nevoie sa faci ambele? In ce carte ai citit tu in ce abateri trebe sa fie roata? Vreau si eu! Apropos, plumbi eu am inca pe roata, tu nu mai aveai niciunul?

 

Hai, pe care din voi vizitez sa facem trampa maine? Sau chiar diseara? Eu imi schimb singur cauciucurile diseara si pot veni, ea spuneti!

Editat de morpheus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma, eu o sa fiu la garaj deseara, da nu stiu pana la ce ora

asa ca poti sa-mi dai un telefon dupa 7 si vedem ce si cum

ceas comparator gasesti prin vitan, sau la meseriasii batrani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

echilibrarea tine de cauciuc si nu de centrarea rotii. Cauciucul nu are peretii perfect de grosi, pe toata circumferinta lui, asfel este mai greu intr-o parte si se echibreaza punandu-i plumb in directia opusa .

Stander-ul ce l-ai pusin ultimullink mi separe super...ma tenteaza si pe mine. Ai pe cineva prin Germania ?Ca vad ca nu trimite si in Romania...

Ceas comparator gasesti in targ..eu de ex l-am cumparat cu 100 lei din targ obor ( cu tot cu suportul magnetic ) .

Abaterea este scrisa in carteadeservice a vulcan-ului..o sa ma uit cat este si revin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu comparati masa de echilibrare statica aia rosie cu cea pusa de mine. Sunt diferite, deci nu are sens.

Poti face fel de fel de improvizatii, depinde doar de ingeniozitatea ta, dar ca sa faci treaba aia profi, in Bucuresti nu pre ai multe variante.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut din nou!

 

Multumesc mult de sfaturi! :)

Probabil ma voi apuca de cumparat direct, ma gandesc ca nu strica schimbate la ceva vreme.

 

Merci din nou!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci darkflames. Pastram legatura. Acolo tu dai date pt vn800A sau pt B?

 

@alex_en Care e exemplul tau ca nu-l gasesc. Cea rosie nu e buna?

Ai postat 2 rosii :P . Ultima rosie este f buna ,cea la 79euro.

DAtele postate sunt din cartea de vn800A, dar cum ei dau aceasi parametrii pentru roata fata de 21" si cea spate de 16", presupun ca este o abatere standard pt toate rotiile.

Referitor la echilibrare, greutati de montat pe spite nici eu nu am gasit, insa am vazut la Louis plumbi cu adeziv de lipit direct pe janta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand Kawasaki VN 1600 clasic:

- an fabricatie - 2005;

- km parcursi - 39600;

- accesorii: parbriz, crashbar Hepco&Beker, sissybar + portbagaj Hepco&Beker, coburi, "topcase" din piele (apare intr-o singura poza mai veche), suport picioare ( montat pe crashbar ), filtru de aer K&N, mansoane custom, alarma moto, husa ( d-aia buna ).


Pret: 7200 euro negociabil


Motorul arata impecabil - pozele vorbesc.


Bujie

0721 316 729

adi.aloman@gmail.com

post-14057-0-43974100-1370419594_thumb.jpg

post-14057-0-76492300-1370419601_thumb.jpg

post-14057-0-42664600-1370419607_thumb.jpg

post-14057-0-46014900-1370419612_thumb.jpg

post-14057-0-95013500-1370419616_thumb.jpg

post-14057-0-73277300-1370419621_thumb.jpg

post-14057-0-72027400-1370419626_thumb.jpg

post-14057-0-48382800-1370419634_thumb.jpg

post-14057-0-85684300-1370419639_thumb.jpg

post-14057-0-10719500-1370419651_thumb.jpg

post-14057-0-60390700-1370419658_thumb.jpg

post-14057-0-61054800-1370419664_thumb.jpg

post-14057-0-79149000-1370419671_thumb.jpg

post-14057-0-41411000-1370420419_thumb.jpg

post-14057-0-77428700-1370420433_thumb.jpg

post-14057-0-66039300-1370420441_thumb.jpg

post-14057-0-34269800-1370420447_thumb.jpg

post-14057-0-31476300-1370420454_thumb.jpg

Editat de AWD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...