darian Postat August 4, 2008 Share Postat August 4, 2008 Ia legatura cu Aquilla.El aduce motociclete,din State.Anu' trecut,avea un Rocket III,cu numar de State.L-am vazut,mai bine zis ,m-am urcat si eu, pe "monstru".Asa ca nu spun povesti,auzite de la altii. Mai poti sa vorbesti si cu Liviu Durbac,are un Vulcan 2000 si-un GSXR 1400,ambele aduse din US.Si-i le-a adus chiar cu avionul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dnepr11rider Postat August 5, 2008 Share Postat August 5, 2008 salut! mi-am luat si eu un vn 800 de vre-o 2 zile. am observat ca se aude un sunet ciudat ........cand plec cu treapta a doua de viteza de pe loc se aude un fel de bataie .....nu localizez sunetul f bine dar parca vine din dreptul pinionului de atac....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudor@manowar.ro Postat August 5, 2008 Share Postat August 5, 2008 Ia legatura cu Aquilla.El aduce motociclete,din State.Anu' trecut,avea un Rocket III,cu numar de State.L-am vazut,mai bine zis ,m-am urcat si eu, pe "monstru".Asa ca nu spun povesti,auzite de la altii. Mai poti sa vorbesti si cu Liviu Durbac,are un Vulcan 2000 si-un GSXR 1400,ambele aduse din US.Si-i le-a adus chiar cu avionul... Multumesc mult ! salut! mi-am luat si eu un vn 800 de vre-o 2 zile. am observat ca se aude un sunet ciudat ........cand plec cu treapta a doua de viteza de pe loc se aude un fel de bataie .....nu localizez sunetul f bine dar parca vine din dreptul pinionului de atac....... Pai tocmai ca pleci cu treapta a doua ! Pleaca cu a-1-a ca d-asta exista. Nu sunt foarte bun tehnic, insa vitezele stiu ca au o turatie minima si maxima atunci cand trebuie sa fie cuplate/decuplate. Este astfel logic ca daca pleci cu a doua de pe loc, pana la ajungi la turatia potrivita, se va auzi acea bataie. Daca gresesc sa ma corecteze baietii cu mai multa experienta. Deci pleaca cu viteza 1-a, nu mai chinui baiatul Si apropo: Bine ai venit ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian ionescu Postat August 5, 2008 Share Postat August 5, 2008 salut! mi-am luat si eu un vn 800 de vre-o 2 zile. am observat ca se aude un sunet ciudat ........cand plec cu treapta a doua de viteza de pe loc se aude un fel de bataie .....nu localizez sunetul f bine dar parca vine din dreptul pinionului de atac....... Salut! De ce pleci tu, cu treapta a doua de pe loc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 (editat) Oameni buni, mi-am tras VTX de 1300. 75 CP, 123 Nm, 300 kg gol, cardan. Iata primele impresii dupa 400 km, in comparatie cu VN 800: - vitezele se schimba la viteze mai mari, n-o sa mai torc prin oras cu 60/h intr-a cincea. Abia dupa 100/h pot schimba a cincea fara sa am senzatia ca-i subturata. - desi e cu 65 kg mai grea, centrul de greutate mai jos face sa o pot tine la verticala pana aproape de oprire. - busonul de la benzina se desprinde, nu are balama. Trebuie sa ai si grija lui cand alimentezi. - pozitia centrala pe rezervor a gaurii de alimentare face sa tii motorul drept daca vrei sa umpli rezervorul pana in buza. - cand semnalizezi/anulezi semnalul nu se simte un clic ca la Vulcan, e oarecum derutant. - saua e mai moale si mai lata, posteriorul zice bogdaproste. - accesul la bujii (2 pe fiecare cilindru) e mult mai simplu, dor inlaturi niste capace laterale cromate. - ca si Vulcanul, are un singur carburator - scapi de sincronizare. - i-am facut un consum extraurban la viteze moderate (drumurile din sudul Dobrogei) si a luat 5,2%. Cam In aceleasi conditii Vulcanul lua 4,7%. E deja dotat cu crashbar, sissybar, portbagaj, suporti coburi, parbriz. talpici la pasager. Voi schimba parbrizul ca asta e mic si cam ineficient, suportii de coburi ca sunt prea departati si motorul devine prea lat (am curte ingusta si trebuie sa ma strecor pe langa masina vecinei) si ii voi pune proiectoare. Culoarea e violet (ca si Vulcanul, pana sa-l fac negru mat) si deocamdata il las asa. Trec diseara pe la arc cu el, care sunteti prin zona mai schimbam impresii. Editat August 6, 2008 de sorinavram Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 Oameni buni, mi-am tras VTX de 1300. 75 CP, 123 Nm, 300 kg gol, cardan. Iata primele impresii dupa 400 km, in comparatie cu VN 800:- vitezele se schimba la viteze mai mari, n-o sa mai torc prin oras cu 60/h intr-a cincea. Abia dupa 100/h pot schimba a cincea fara sa am senzatia ca-i subturata. - desi e cu 65 kg mai grea, centrul de greutate mai jos face sa o pot tine la verticala pana aproape de oprire. - busonul de la benzina se desprinde, nu are balama. Trebuie sa ai si grija lui cand alimentezi. - pozitia centrala pe rezervor a gaurii de alimentare face sa tii motorul drept daca vrei sa umpli rezervorul pana in buza. - cand semnalizezi/anulezi semnalul nu se simte un clic ca la Vulcan, e oarecum derutant. - saua e mai moale si mai lata, posteriorul zice bogdaproste. - accesul la bujii (2 pe fiecare cilindru) e mult mai simplu, dor inlaturi niste capace laterale cromate. - ca si Vulcanul, are un singur carburator - scapi de sincronizare. - i-am facut un consum extraurban la viteze moderate (drumurile din sudul Dobrogei) si a luat 5,2%. Cam In aceleasi conditii Vulcanul lua 4,7%. E deja dotat cu crashbar, sissybar, portbagaj, suporti coburi, parbriz. talpici la pasager. Voi schimba parbrizul ca asta e mic si cam ineficient, suportii de coburi ca sunt prea departati si motorul devine prea lat (am curte ingusta si trebuie sa ma strecor pe langa masina vecinei) si ii voi pune proiectoare. Culoarea e violet (ca si Vulcanul, pana sa-l fac negru mat) si deocamdata il las asa. Trec diseara pe la arc cu el, care sunteti prin zona mai schimbam impresii. * felicitari! acuma am un motiv sa vin diseara pe la Arc sa-l stapanesti sanatos si fara peripetii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 * felicitari!acuma am un motiv sa vin diseara pe la Arc sa-l stapanesti sanatos si fara peripetii! Mersi, cria! iata si o poza: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviudurbac Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 Mersi, cria! iata si o poza: Frumoasa rau! sa o stapanesti sanatos! candva vorbeai ca urmatoarea ta motoreta va fi un vn2000! gresesc? Ia legatura cu Aquilla.El aduce motociclete,din State.Anu' trecut,avea un Rocket III,cu numar de State.L-am vazut,mai bine zis ,m-am urcat si eu, pe "monstru".Asa ca nu spun povesti,auzite de la altii. Mai poti sa vorbesti si cu Liviu Durbac,are un Vulcan 2000 si-un GSXR 1400,ambele aduse din US.Si-i le-a adus chiar cu avionul... adica un zx14! ce dracu e aia gsxr 1400? gsxr ai luat de la suzuki si 1400 de la kawasaki. tare! cu avionu am adus zx14. vn-ul nici daca as fi vrut nu intra in avion. sau poate cu avioanele alea de cara tancuri care le are nato, dar tata nu mai lucreaza acolo! pe unde mai umbli si cu ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudor@manowar.ro Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 Frumoasa rau! sa o stapanesti sanatos! candva vorbeai ca urmatoarea ta motoreta va fi un vn2000! gresesc? adica un zx14! ce dracu e aia gsxr 1400? gsxr ai luat de la suzuki si 1400 de la kawasaki. tare! cu avionu am adus zx14. vn-ul nici daca as fi vrut nu intra in avion. sau poate cu avioanele alea de cara tancuri care le are nato, dar tata nu mai lucreaza acolo! pe unde mai umbli si cu ce? Pai spune-mi si mie in ce conditii ai putea sa-mi aduci un Vulcan 1600 Mean Streak eventual din 2007. Poti sa imi trimiti pe mail raspuns. Sigur voi face ceva si la anu o sa incer sa-mi iau unul, insa asa cum am facut si cu asta de-l am acum, incep sa-l caut din timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 Si-a facut careva copie dupa cheia care merge la rezervor? ( ce-a complet metalica ). Eu am doar una...si imi este frica ca o s-o pierd candva...Am tot umblat in diverse ateliere, inclusiv cel din Cora, si toti mi-au zis acelasi lucru...ca nu o poate duplica, ca ar fi mai subtire decat o cheie obisnuita! Deci daca va-ti confruntat cu problema asta si ati rezolvat_o cumva, dati-mi si mie de stire. Ms! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legionaru Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 Si-a facut careva copie dupa cheia care merge la rezervor? ( ce-a complet metalica ). Eu am doar una...si imi este frica ca o s-o pierd candva...Am tot umblat in diverse ateliere, inclusiv cel din Cora, si toti mi-au zis acelasi lucru...ca nu o poate duplica, ca ar fi mai subtire decat o cheie obisnuita! Deci daca va-ti confruntat cu problema asta si ati rezolvat_o cumva, dati-mi si mie de stire. Ms! Huh? 2 chei? Una de contact si una de rezervor? Inseamna ca ai contactul schimbat. Eu si toti care ii stiu cu VN800 au doar o cheie ptr contact si rezervor (a 2-a fiind cea de la blocajul de ghidon). Ia vezi, incearca si prin targ la Vitan la aia care fac duplicate. Poate ai noroc. Daca nu, chiar ar fi interesant de unde se pot achizitiona chei brute de moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 (editat) Huh? 2 chei? Una de contact si una de rezervor? Inseamna ca ai contactul schimbat. Eu si toti care ii stiu cu VN800 au doar o cheie ptr contact si rezervor (a 2-a fiind cea de la blocajul de ghidon). Ia vezi, incearca si prin targ la Vitan la aia care fac duplicate. Poate ai noroc. Daca nu, chiar ar fi interesant de unde se pot achizitiona chei brute de moto. Da , 2 chei! Una care se potriveste la contact si la blocajul dupa ornamentul care prinde aripa spate ( ala unde poti prinde casca ) si cutiuta aia mica din lateral , si cealalta este de la rezervor , si cutia de scula din cealalta parte! Asa este am un prieten cu vn1500 si la el o sg cheie asemanatoare celei de la rezervor a mea merge la tot...si chiar merge si la rezervor la mine Ms ... o sa incerc si si prin Vitan Editat August 6, 2008 de darkflames Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 Eu mi-am duplicat cheile de Vulcan (contact/rezervor/cutie scule si blocare roata) la o dugheana, acolo unde se intersecteaza Maria Rossetti cu linia de tramvai ce duce la Piata Galati. @liviudurbac: nu am vrut VN2000, ci VN900. Dar am probat putin unul si nu prea am simtit cresterea de 18 Nm la cuplu, probabil din cauza curelei, care transmite mai soft, nu are brutalitatea cardanului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 (editat) Eu mi-am duplicat cheile de Vulcan (contact/rezervor/cutie scule si blocare roata) la o dugheana, acolo unde se intersecteaza Maria Rossetti cu linia de tramvai ce duce la Piata Galati. Merci ...o sa incerc si acolo ca doar imi este in drum spre casa ! Editat August 6, 2008 de darkflames Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 hopa,vad ca renuntati incet incet la vulcanele....si va trageti catre Brasov....hehehe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 Niste jigodii!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 Niste jigodii!!!!!!!! Dar daca ne-am lua Harley cum am fi? Am intrat pe un forum al VTX-istilor din State si sunt multi care au prieteni cu Harley, dar cu care nu pot iesi la plimbari. Si nu pentru ca Harley-istii ar fi cu nasul pe sus, ci pentru ca trebuie sa munceasca din greu ca sa le plateasca. De altfel, acolo disputa Harley-japo e mult mai acuta decat la noi. Un VTX-ist a spus foarte clar: sustin HD pentru ca sunt americani, dar imi voi lua un HD cand le vor face la fel de ieftine si bune ca japonezii. Iar altul a zis: I don't want to ride a legend but a bike. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 Nu bre de HD ma luam eu, ci de faptul ca renuntati la vulcane. Sa-ți traiasca vetexu, e luat de pe pro-bike, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 Sa-ți traiasca vetexu, e luat de pe pro-bike, nu? Da, bre, greseala mea a fost ca nu mai intrasem de mult pe pro-bike, ca omul se chinuia din februarie sa-l vanda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 Daca nu, chiar ar fi interesant de unde se pot achizitiona chei brute de moto. Am gasit un atelier care au chei brute de moto..orice model! Au catalog ...le trebuie doar marca moto si anul. Aduc doar pe comanda si cica dureaza cam o saptamana! Ma costat 10 ron bucata! Atelierul se afla intre Baba Novac si P-ta Muncii, pe langa Mega Image...in caz ca o sa mai aiba nevoie careva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThePrincipal Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 plec la mare cu vulcanul daca sunteti prin preajma dati un semn si stam la o bere,eu plec in 12 cu escala in brasov si ajung in mamaia in 13.sper sa ne auzim. zaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kawalin Postat August 9, 2008 Share Postat August 9, 2008 N-o lua pe Transfagarasan decat daca ti-ai dat VN-ul pe un enduro. Am vorbit de curand cu cineva care a fost pe acolo si nu e drum de cruiser. Salut sorine! Sa-ti traiasca honda, desi tu tot vulcanian ramai in adancul inimii pun pariu Am fost eu pe transfagarasan dupa intrunirea de la Brasov. Cei aprox 30 km de drum prost, nu sunt chiar catastrofa. I-am facut cu vulcanul. Am mai prins si ploaie exact pe portiunea de drum cu denivelari. Gropile nu-s uriashe si la 50km/h sunt ocolibile. Denivelarile nu-s un capat de tzara daca mergi sub 60km/h. Stiu ca tu ai transmis mai departe ce ai auzit, deci nu arat cu degetul spre tine, si da, e prost drumul, dar nici cum nu e cum zic unii "doar pentru enduro". Enduro se plictiseste acolo asta-i clar! E putin offtopic partea asta, dar am vrut sa incurajez pe cei care vor sa mearga pe transfagarasan. la fel ca ei, noi (3 vitezane un cruiser si un enduro-city) am fost nevoiti sa alegem daca ascultam pe cei care proroceau catastrofa sau ne ascultam dorinta noastra mare de a merge acolo. Bine ca ne-am tzinut ideea si nu ne-am abatut, pentru ca a fost foarte fain in ciuda ploii la coborare si a drumului (tot pe coborare) prost. Nu ne-am rupt aripi, nu ne plang semeringurile, atata ca a fost frustrant sa mergem mai incet pe curbele alea care pot fi o placere in alte conditii. Salut la toti vulcanistii!... de mult n-am mai postat aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThePrincipal Postat August 9, 2008 Share Postat August 9, 2008 Cel putin asa vrem. De ajuns in Brasov am ajuns, mai am de renuntat la Vulcanel. Eu unul da. Ba, am uitat complet de tine ca am fost prins in trebi. Vorbim. Drum bun, cale batuta, si sa te intalnesti numai cu Pamela Anderson, Cosmina Pasarin, Andreea Raicu. marti seara o sa poposesc in brasov poate bem o bere zaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legionaru Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 Am gasit un atelier care au chei brute de moto..orice model! Au catalog ...le trebuie doar marca moto si anul. Aduc doar pe comanda si cica dureaza cam o saptamana! Ma costat 10 ron bucata!Atelierul se afla intre Baba Novac si P-ta Muncii, pe langa Mega Image...in caz ca o sa mai aiba nevoie careva! Super. Mersi de info. Eu am dubluri la chei (neamtul mi-a trimis VN-ul cu ambele chei si cu codul de comanda de la Kawasaki), dar am destui prieteni care se interesau de dubluri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian ionescu Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 (editat) Am gasit un atelier care au chei brute de moto..orice model! Au catalog ...le trebuie doar marca moto si anul. Aduc doar pe comanda si cica dureaza cam o saptamana! Ma costat 10 ron bucata!Atelierul se afla intre Baba Novac si P-ta Muncii, pe langa Mega Image...in caz ca o sa mai aiba nevoie careva! La oricare Bricostore, au atelier pt duplicari chei contact auto/moto. Editat August 11, 2008 de cristian ionescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.