danm Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 trebuie schimbate bucsele ( sunt 5 daca nu ma insel - pe partea dreapta , anul trecut erau pe la 60 E ) stai relaxat cam la toate trecute de 30000 km si la care se demareaza tare se aude bataia . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudor@manowar.ro Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 Baieti vulcanologi din bucuresti. Am nevoie de ajutorul vostru. Am nevoie de un filtru de VN800A si nu am gasit pe nicaieri. Macar unul folosit. Am facut revizie la moto si baiatul de acolo a aruncat filtrul in ideea ca gaseste fara probleme, insa nici eu nici el n-am gasit. Am nevoie maine de moto si e giugiuc, ulei, placute, apa, lant, dar n-am filtrul de aer. Daca ma puteti ajuta fac un plin... 0749.241.556 Multumesc anticipat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_q Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 bah, stergeti-ma de la honda shadow zone ca acu m-am mutat aci. Am loat un vn900custom de la united motors azi shi ..... wow. No credeam ca cruzerele accelereaza asa tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat August 26, 2008 Autor Share Postat August 26, 2008 (editat) Baieti vulcanologi din bucuresti. Am nevoie de ajutorul vostru. Am nevoie de un filtru de VN800A si nu am gasit pe nicaieri. Macar unul folosit. Am facut revizie la moto si baiatul de acolo a aruncat filtrul in ideea ca gaseste fara probleme, insa nici eu nici el n-am gasit. Am nevoie maine de moto si e giugiuc, ulei, placute, apa, lant, dar n-am filtrul de aer. Daca ma puteti ajuta fac un plin... 0749.241.556 Multumesc anticipat ! pai du-te la MotoLouis in Vitan,poate au pe stoc.....vre-o 35eur/buc? bah, stergeti-ma de la honda shadow zone ca acu m-am mutat aci. Am loat un vn900custom de la united motors azi shi ..... wow. No credeam ca cruzerele accelereaza asa tare pai puneti motorul la profil,si atunci e clar. dnepr11rider-completeaza-ti profil-ul. Editat August 26, 2008 de Blackrider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 Baieti vulcanologi din bucuresti. Am nevoie de ajutorul vostru. Am nevoie de un filtru de VN800A si nu am gasit pe nicaieri. Macar unul folosit. Am facut revizie la moto si baiatul de acolo a aruncat filtrul in ideea ca gaseste fara probleme, insa nici eu nici el n-am gasit. Am nevoie maine de moto si e giugiuc, ulei, placute, apa, lant, dar n-am filtrul de aer. Daca ma puteti ajuta fac un plin... 0749.241.556 Multumesc anticipat ! United Motors, in Pipera (imediat cum faci dreapta de pe barbu vacarescu). Au acolo si showroom si service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudor@manowar.ro Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 United Motors, in Pipera (imediat cum faci dreapta de pe barbu vacarescu). Au acolo si showroom si service. de la united am luat, insa sunt cei mai scumpi din piata. baiatul de unde luam de obicei imi aducea cu 35-40% mai jos ca pret. Am dat 171 RON. Oricum, avand in vedere ca au avut bunavointa si au lasat filtrul la magazin (program pana la 8, service-ul pana la 5) m-am putut bucura de filtru. Oricum m-a sunat si Fox la 30 de min dupa si m-ar fi ajutat el. Multumesc oricum ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 Hm, care din voi are pe acasa o presa de lant.? mi-a venit kitul nou si as avea nevoie de ea pentru o instalare in regula. recompensa in bere pt bunul samaritean! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 de la united am luat, insa sunt cei mai scumpi din piata. baiatul de unde luam de obicei imi aducea cu 35-40% mai jos ca pret. Am dat 171 RON. Multumesc oricum ! 171 RON pentru un filtru normal???!!! Ca unul din ala vesnic, K&N, tot la ei, e vreo 220 RON, parca atat am dat eu mai an. Hm, care din voi are pe acasa o presa de lant.? mi-a venit kitul nou si as avea nevoie de ea pentru o instalare in regula. recompensa in bere pt bunul samaritean! Daca nu gasesti presa, cauta-ma saptamana viitoare, inginerim noi ceva dintr-un cric hidraulic si niste gheare home-made sa scoatem pinioanele de pe axe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 cred ca se referea la depresarea lantului, nu la depresarea pinioanelor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 (editat) Dar lanturile nu ar trebui sa aiba o brida elastica pe post de za, care se scoate cu surubelnita? Foxule, lumineaza-ne! LE: Am vazut topicul separat; da, e vorba de presa pentru bolturi. Editat August 28, 2008 de sorinavram Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legionaru Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 (editat) Nope, se referea la presarea zalei lantului la kitul care trebuie sa-l monteze. Lantul nu e model endless si nici nu are siguranta, e un DID X-ring. Trebuie presate cele 2 "axe" ale zalei, ca in poza. Editat August 28, 2008 de legionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 la VN,pinionul spate se demonteaza f usor,la fel si cel din fata,nu e nevoie de presa. exista kit de lant ,japonez,care vine cu tot cu presa....sau este presa la Louis.....sau iei lant cu agrafa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legionaru Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 (editat) Kiturile DID nu vin cu presa, o iei separat. Am pus eu acu cateva pagini codul si link-ul catre presa, dar cum Foxu ramane la curea, ca doar chestia cu lantul e temporara, pana ii vine cureaua, nu se merita sa isi ia presa. LE: AICI pusesem eu codurile ptr kitul DID de la Louis si presa de lant ptr un alt "vulcanolog" Editat August 28, 2008 de legionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 Legionare, mai spala si tu Vulcanul ala! Sau faci niscaiva enduro cu el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legionaru Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 (editat) Aaaa... Pai dupa ce am uns ultima oara lantul a trebuit sa intru pe un drum cu praf si s-a jegosit. Il duc la spalatorie dupa intrunirea de la Ploiesti, ca tot atunci tre sa ii ung si lantul din nou. Editat August 28, 2008 de legionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wolfman Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 Legi, la mine DID X-ring e endless. N-are nici o za d-aia desteapta. Si nici lantu' original n-avea. L-am taiat cu flexu', rupand cu ocazia asta o panza de flex ca de, e lant de Vulcan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legionaru Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 Legi, la mine DID X-ring e endless. N-are nici o za d-aia desteapta. Si nici lantu' original n-avea. L-am taiat cu flexu', rupand cu ocazia asta o panza de flex ca de, e lant de Vulcan. Zi mai bine ca te-ai zgarcit sa iei un disc ca lumea si ai luat cine stie ce chinezarie. Stiu ca ala original e endless, ca tot cu flexul l-am dat si eu jos cand am schimbat kitul. Mai, tipul ala la care ti-ai dus tu motorul are presa? Ala de pe langa piata Chibrit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wolfman Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 Zi mai bine ca te-ai zgarcit sa iei un disc ca lumea si ai luat cine stie ce chinezarie. Stiu ca ala original e endless, ca tot cu flexul l-am dat si eu jos cand am schimbat kitul. Mai, tipul ala la care ti-ai dus tu motorul are presa? Ala de pe langa piata Chibrit? Nu era flexu' meu, era al lu' ala de il pomenesti tu. Si da, mi se pare ca are presa, da' nu garantez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 sau, dai bascula jos si montezi lantul fara sa il tai eu asa am facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legionaru Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 sau, dai bascula jos si montezi lantul fara sa il tai eu asa am facut. Nu a zis nimeni de taiat la montat. (We are not crazy.) Noi am taiat la demontare. La demontarea lantului uzat, care era "de fabrica", model endless. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 (editat) dap cristi stiu, dar kitul asta nu e cel de fabrica. Cel original, ala e intreg, acesta are prindere cu nituri, deci trebuie presa. pana una alta insa trebuie sa fac rost de shaiba de siguranta de la pinionul fata. A mea am vazut ca e data disparuta, traiasca mecanicii. Abia acum inteleg de ce s-a futut cureaua. M-am interesat la United, pt. rahatelul asta de shaiba de 16 ron, trebe 3-4 saptamani ca sa ajunga. O bucurie! Asha ca s-ar putea sa o fac la strung sa vedem ce iese. la VN,pinionul spate se demonteaza f usor,la fel si cel din fata,nu e nevoie de presa.exista kit de lant ,japonez,care vine cu tot cu presa....sau este presa la Louis.....sau iei lant cu agrafa. Editat August 28, 2008 de foxdesert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oz Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 are cineva vn900? as vrea niste pareri ....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 la cat de simplu si de bun e 800 nu vad de ce ar fi mai nasol 900 sigur e mai simplu oricum cre k are injectie, da se schimba cumva dak nu-ti place. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 dap cristi stiu, dar kitul asta nu e cel de fabrica. Cel original, ala e intreg, acesta are prindere cu nituri, deci trebuie presa. pana una alta insa trebuie sa fac rost de shaiba de siguranta de la pinionul fata. A mea am vazut ca e data disparuta, traiasca mecanicii. Abia acum inteleg de ce s-a futut cureaua. M-am interesat la United, pt. rahatelul asta de shaiba de 16 ron, trebe 3-4 saptamani ca sa ajunga. O bucurie! Asha ca s-ar putea sa o fac la strung sa vedem ce iese. prin urmare iti lipseau piese... de-aia ai stricat 2 curele... macar e bine ca ai aflat... ea ai tu grija ce faci sa nu te manance in poponeata cu lantul ala si sa faci cine stie ce prostie. cerceteaza bine si cumpara o singura data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 are cineva vn900? as vrea niste pareri ....... Am vrut la un moment dat sa ma upgradez de la Vn800 la Vn900, datorita celor 18 Nm in plus la cuplu (de la 64 la 82), dar, dupa ce am mers putin pe unul, am realizat ca diferenta nu prea se simte. Poate din cauza injectiei (mai domoala decat carburatia), poate din cauza transmisiei pe curea (mai elastica decat lantul). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.