sorinavram Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 Salutare tuturor, sunt nou si mandru posesor de VN 800 Clasic. (Costica il cheama si e facut in 1998) Vreau sa ii intreb pe cei mai batrani (si cand zic asta ma refer la experienta si intelepciune) doua lucruri (pentru inceput) : 1. vreau sa stiu care trebuie sa fie presiunea optima din cauciucuri(fata-spate) pentru Costica. 2. fiind incepator (greenhorn as putea zice, carnetul de cat A are numai o luna) daca se poate as vrea sa stiu cam pe la ce viteza trebuie sa schimb vitezele.* *Trebuie sa fac aici o adaugare. In casca mea lucrurile se aud altfel decat in masina, la masina schimb vitezele dupa ureche fara sa am treaba cu turometrul insa la motocicleta s-a intamplat de multe ori sa am senzatia ca e fie subturata(are un sunet de metal lovit de metal) fie "tipa motorul" prea tare. Daca e necesar precizez ca am 101Kg si Costica 250Kg. Multumesc mult. 1. 2 pe fata, 2-2,25 pe spate (cu-fara pasager) 2. vitezele se schimba, de regula, la 20 (II), 40 (III), 60 (IV), 80 (V). Dar dat fiind faptul ca are cuplu mare la ture mici, sunt anumite plaje de turatii unde merge OK atat in viteza inferioara, cat si in viteza superioara. Cu viteza legala de 50/h poti merge atat cu a III-a, cat si cu a IV-a. Incearca sa mergi cu a V-a la 60, sa vezi ce frumos toarce. Merge si la 50, dar incep sa se simta vibratiile subturarii. Iar sub 50 cu a V-a incepe sa dea in nas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei.babanul Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 (editat) multumesc pentru raspuns. Salut, sunt interesat sa cumpar o pereche de crash-bars si un sisy-bar pentru Kawasaki Vulcan 800 Classic. Din pacate nu-mi permit sa le cumpar de la Louis (sau alte magazine de profil... am vazut ca un set de crash-bars este aprox. 160EUR si un sisy-bar 190EUR) asa ca, as dori, daca se poate, sa-mi sugerati (daca exista) variante mai ieftine. Nu ma deranjeaza daca sunt SH cu conditia sa arate ok. Multumesc. Ps.Daca anunturile de genul asta nu-si au locul aici, rog adminul sa-l mute in sectiunea potrivita. Am gandit ca fiind vorba de Vulkan aici se pot posta toate anunturile legate de Vulkan. Editat August 24, 2008 de andrei.babanul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
choprider Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 salut. am eu de vanzare si crashbaruri , si sissybar, dar nu stiu daca sunt exact pt vulcan...eventual sa imi dai marimile dintre prinderi, etc...si le verific. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei.babanul Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 nu mi-e rusine sa spun ca nu stiu ce sa masor (sunt la inceput) ca sa iti spun dimensiunile... Sincer nu stiu exact care sunt prinderile (in cazul crash bar-urilor)... la sisy bar sa zic ca ar fi cumva mai simplu ca sunt ornamentele de nikel. Poate poti sa ma ajuti tu, spunand-mi ce anume sa masor, sau posesorii de VN mai experimentati sa-si dea cu parerea daca piesele pe care le ai tu de vanzare se potrivesc la Vulkanul meu sau nu. Daca se poate as vrea sa vad si poze. Si un pret. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
choprider Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 /index.php?...2561&st=890 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei.babanul Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 Multumesc pentru raspuns. crash-barurile/sisy-bar par ok. Daca s-ar putea ceva opinii de la posesori de Vulcan mai experimentati. Se potrivesc pe Vulcanul meu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 Multumesc pentru raspuns. crash-barurile/sisy-bar par ok. Daca s-ar putea ceva opinii de la posesori de Vulcan mai experimentati. Se potrivesc pe Vulcanul meu ? La crash-bar e mai complicat, trebuie musai sa probezi. La sissy-bar e simplu, daca distanta dintre gauri e de 150 mm, le poti pune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dnepr11rider Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 Multumesc mult ! Pai tocmai ca pleci cu treapta a doua ! Pleaca cu a-1-a ca d-asta exista. Nu sunt foarte bun tehnic, insa vitezele stiu ca au o turatie minima si maxima atunci cand trebuie sa fie cuplate/decuplate. Este astfel logic ca daca pleci cu a doua de pe loc, pana la ajungi la turatia potrivita, se va auzi acea bataie. Daca gresesc sa ma corecteze baietii cu mai multa experienta. Deci pleaca cu viteza 1-a, nu mai chinui baiatul Si apropo: Bine ai venit ! si daca plec cu treapta I se aude, la o plecare normala(cu demaraj sa spun asa), Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudor@manowar.ro Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 si daca plec cu treapta I se aude, la o plecare normala(cu demaraj sa spun asa), Pai fa-i o verificare... Fii atent. Am avut o luna de pauza cu moto acum vreo 2 luni. In timpul asta a stat sub husa in fata blocului. Nu stiu ce s-a intamplat ca atunci cand am repornit-o si am iesit cu ea facea exact ca a ta. Apoi uitandu-ma mai atent am constatat ca merge intr-un singur piston. Ca sa verifici asta o turezi foarte tare la 0 si te uiti pe care dintre tevi iese fum. Asa neturata iti pare ca face evacuare pe ambele tevi. Daca iti merge intr-un singur piston iti consuma foarte foarte mult si iti deregleaza rau de tot carburatorul. Fugi la un service (daca vrei iti recomand eu un super baiat) sa-ti faca o revizie (curatat carburatoare, verificat bujii, ulei, transmisie), are service-ul in Drumul Sarii, cartierul Dr. Taberei. Du-l pe baiat la doctor ca el e cuminte si nu vrei sa-l superi si e pacat de el si mai bine previ decat sa fii pus in fata faptului implinit ! Sanatate tie si motorului tau ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 ii faci rau motorului daca tragi de gaz la maxim....e suficient sa-l pornesti si sa ti mana la tobe,pe care vine rece,ala nu merge... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danm Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 trebuie schimbate bucsele ( sunt 5 daca nu ma insel - pe partea dreapta , anul trecut erau pe la 60 E ) stai relaxat cam la toate trecute de 30000 km si la care se demareaza tare se aude bataia . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudor@manowar.ro Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 Baieti vulcanologi din bucuresti. Am nevoie de ajutorul vostru. Am nevoie de un filtru de VN800A si nu am gasit pe nicaieri. Macar unul folosit. Am facut revizie la moto si baiatul de acolo a aruncat filtrul in ideea ca gaseste fara probleme, insa nici eu nici el n-am gasit. Am nevoie maine de moto si e giugiuc, ulei, placute, apa, lant, dar n-am filtrul de aer. Daca ma puteti ajuta fac un plin... 0749.241.556 Multumesc anticipat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_q Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 bah, stergeti-ma de la honda shadow zone ca acu m-am mutat aci. Am loat un vn900custom de la united motors azi shi ..... wow. No credeam ca cruzerele accelereaza asa tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat August 26, 2008 Autor Share Postat August 26, 2008 (editat) Baieti vulcanologi din bucuresti. Am nevoie de ajutorul vostru. Am nevoie de un filtru de VN800A si nu am gasit pe nicaieri. Macar unul folosit. Am facut revizie la moto si baiatul de acolo a aruncat filtrul in ideea ca gaseste fara probleme, insa nici eu nici el n-am gasit. Am nevoie maine de moto si e giugiuc, ulei, placute, apa, lant, dar n-am filtrul de aer. Daca ma puteti ajuta fac un plin... 0749.241.556 Multumesc anticipat ! pai du-te la MotoLouis in Vitan,poate au pe stoc.....vre-o 35eur/buc? bah, stergeti-ma de la honda shadow zone ca acu m-am mutat aci. Am loat un vn900custom de la united motors azi shi ..... wow. No credeam ca cruzerele accelereaza asa tare pai puneti motorul la profil,si atunci e clar. dnepr11rider-completeaza-ti profil-ul. Editat August 26, 2008 de Blackrider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 Baieti vulcanologi din bucuresti. Am nevoie de ajutorul vostru. Am nevoie de un filtru de VN800A si nu am gasit pe nicaieri. Macar unul folosit. Am facut revizie la moto si baiatul de acolo a aruncat filtrul in ideea ca gaseste fara probleme, insa nici eu nici el n-am gasit. Am nevoie maine de moto si e giugiuc, ulei, placute, apa, lant, dar n-am filtrul de aer. Daca ma puteti ajuta fac un plin... 0749.241.556 Multumesc anticipat ! United Motors, in Pipera (imediat cum faci dreapta de pe barbu vacarescu). Au acolo si showroom si service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudor@manowar.ro Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 United Motors, in Pipera (imediat cum faci dreapta de pe barbu vacarescu). Au acolo si showroom si service. de la united am luat, insa sunt cei mai scumpi din piata. baiatul de unde luam de obicei imi aducea cu 35-40% mai jos ca pret. Am dat 171 RON. Oricum, avand in vedere ca au avut bunavointa si au lasat filtrul la magazin (program pana la 8, service-ul pana la 5) m-am putut bucura de filtru. Oricum m-a sunat si Fox la 30 de min dupa si m-ar fi ajutat el. Multumesc oricum ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 Hm, care din voi are pe acasa o presa de lant.? mi-a venit kitul nou si as avea nevoie de ea pentru o instalare in regula. recompensa in bere pt bunul samaritean! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 de la united am luat, insa sunt cei mai scumpi din piata. baiatul de unde luam de obicei imi aducea cu 35-40% mai jos ca pret. Am dat 171 RON. Multumesc oricum ! 171 RON pentru un filtru normal???!!! Ca unul din ala vesnic, K&N, tot la ei, e vreo 220 RON, parca atat am dat eu mai an. Hm, care din voi are pe acasa o presa de lant.? mi-a venit kitul nou si as avea nevoie de ea pentru o instalare in regula. recompensa in bere pt bunul samaritean! Daca nu gasesti presa, cauta-ma saptamana viitoare, inginerim noi ceva dintr-un cric hidraulic si niste gheare home-made sa scoatem pinioanele de pe axe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 cred ca se referea la depresarea lantului, nu la depresarea pinioanelor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 (editat) Dar lanturile nu ar trebui sa aiba o brida elastica pe post de za, care se scoate cu surubelnita? Foxule, lumineaza-ne! LE: Am vazut topicul separat; da, e vorba de presa pentru bolturi. Editat August 28, 2008 de sorinavram Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legionaru Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 (editat) Nope, se referea la presarea zalei lantului la kitul care trebuie sa-l monteze. Lantul nu e model endless si nici nu are siguranta, e un DID X-ring. Trebuie presate cele 2 "axe" ale zalei, ca in poza. Editat August 28, 2008 de legionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 la VN,pinionul spate se demonteaza f usor,la fel si cel din fata,nu e nevoie de presa. exista kit de lant ,japonez,care vine cu tot cu presa....sau este presa la Louis.....sau iei lant cu agrafa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legionaru Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 (editat) Kiturile DID nu vin cu presa, o iei separat. Am pus eu acu cateva pagini codul si link-ul catre presa, dar cum Foxu ramane la curea, ca doar chestia cu lantul e temporara, pana ii vine cureaua, nu se merita sa isi ia presa. LE: AICI pusesem eu codurile ptr kitul DID de la Louis si presa de lant ptr un alt "vulcanolog" Editat August 28, 2008 de legionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 Legionare, mai spala si tu Vulcanul ala! Sau faci niscaiva enduro cu el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legionaru Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 (editat) Aaaa... Pai dupa ce am uns ultima oara lantul a trebuit sa intru pe un drum cu praf si s-a jegosit. Il duc la spalatorie dupa intrunirea de la Ploiesti, ca tot atunci tre sa ii ung si lantul din nou. Editat August 28, 2008 de legionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.