Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

daca schimbi antigelul, ceea ce iti recomand sa faci odata la doi ani, verifica si etanseitatea si daca schimbi antigelul fii foarte atent ce pui in motor. sa fie aceeasi culoare cu cel pe care il scoti, daca era roz, pune roz, daca era albastru pune albastru, etc - cine stie cunoaste :ph34r:

Antigelul e verde-kawasaki exact aceeasi culoare cu Ninja :lol:, o sa bag tot verde, d-ala deja preparat, la punga/bidon.

 

am mai zis eu parca ceva de uleiul ala... de ce ai pune ulei 20w50 in vulcanul de 800 cand fabricantul recomanda 10w40?

ps.eu schimb uleiul la 6 luni sau 6.000km cum scrie in carte si folosesc MOTUL 10w40.

Iti dai seama ca nu l-am bagat din burta.

Intr-adevar, in manualul utilizatorului scrie doar de 10W40.

In manualul de service scrie in 3 locuri ca poti pune si 20W50. Asa ca m-am intrebat: "De ce as pune 20W50?" si am dat peste tabelul atasat mai jos.

Eu merg cate 30-40 km/ zi in Bucuresti...si am prins zile in care la nivelul asfaltului erau si 60 grade celsius.

M-am gandit ca un ulei unpic mai vascos nu strica vara, avand in vedere ca exista si in manualul de service + tabelul cu temperaturile recomandate.

Bine, cand vine vorba de mobra...sunt mai catolic decat papa si tind sa exagerez, sunt sigur ca nu patea nimic daca bagam 10W40.

 

The viscosity index is a measure of how much the oil's viscosity changes as temperature changes. A higher viscosity index indicates the viscosity changes less with temperature than a lower viscosity index.

 

La Viroaga mergeam numai cu 20W50, desi manualul zicea ca la sub 0 grade sa pui 10 sau 15...dar nu prea mergeam sub 0 grade + ca aia e cu racire pe aer, deci alta mancare de peste.

 

Incerc sa-l schimb la 5.000, asa recomanda manualul... dar mereu mai sar cateva sute de km sau chiar 1000 pana-l schimb...oricum, e ulei sintetic si tine muuuult mai mult de 5 mii, dar, cum ziceam...mai catolic decat papa.

 

In legatura cu uleiul tot asa am patzit si eu cu 1500-le,am bagat 20 W 50 fuel synt. si efectiv mi l-a mancat tot ,a disparut.In fine necaz mare ca mananca ulei si am bagat mobil 10 W 40 l-am lasat sa mearga sa curetze pe acolo,l-am lasat jos si tot 10 W 40 am bagat si nu am probleme deloc.Acuma nu stiu,am auzit ca pe la noi is si falsificate uleiurile.La filtrul de aer vezi sa fie stransa si partea fixa dar la majoritatea vn-urilor de 800 am vazut ca scuipa benzina pe filtrul de aer apoi care au hyper charger is tot timpul cu probleme de astea.

 

vreau sa va spun ca am verificat filtru de aer cand a venit mobra din Germania...se vedea ca nu e nou dar era galben curat LACRIMA!!!!...dupa 4 mii de km de Romania e gri si imbacsit de abia-l mai scuturi.

 

Am atasat o schita si cu tzeava buclucasa

post-9738-1251888045_thumb.png

post-9738-1251888420_thumb.jpg

post-9738-1251888448_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

OK, deal.

 

Numai sa imi spui si mie cam cand vrei sa le iei ca sa stiu....

 

pai in octombrie . Mai vb pe PM , ca sa stabilim exact cand . sau uite id-ul de mess : darkflames_costin

 

Mesaj completat

@Csaky

 

nu scuipa benzina pe filtrul de aer, ala e ulei provenit din ventilarea carterului motorului.

ia ziceti cei cu hypercharger, cum ati rezolvat cu ventilarea carterului?

 

Ba da..scuipa sigur , pentru ca mi-am gasit eu filtrul ud fleasca de benzina ( sigur nu ulei) . La mine era din cauza robinetului de benzina, care prinsese mizerie si lasa sa curga benzina liber ca si cum ar fi fost mereu pe PRI .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@..IcemaN..

 

da dom'le, ai dreptate. sa vad ce scrie si la mine in manual. pe de alta parte eu ziceam ca uleiul ala 20W50 chiar daca e temperatura ridicata nu merita banii, cred ca e prea scump si pentru cat de putin timp l-ai folosi vara la noi nu merita sa investesti. asa ca sustin in continuare cauza lui 10w40 pt vulcan fie iarna fie vara.

 

ft bine, cum scrie la carte si cum e la culoare tot de-ala ii trebe bagat la matze :ph34r:

 

sunt curios, unde scrie la tine in carte ca sa faci revizia la 5.000km ca la mine scrie ca trebe facuta la 6.000km si doi, ce revizie e VN-ul tau, adica de ex al meu e VN-800-B10 (ultima, ultimul an in care s-a mai fabricat). se vede treaba ca au mai schimbat cate ceva intre timp... ai 'reacu!

 

Ba da..scuipa sigur , pentru ca mi-am gasit eu filtrul ud fleasca de benzina ( sigur nu ulei) . La mine era din cauza robinetului de benzina, care prinsese mizerie si lasa sa curga benzina liber ca si cum ar fi fost mereu pe PRI .

 

sigur nu te-ai rasturnat cu motocicleta :lol: ?

bine ca ai rezolvat cu robinetul.

 

asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce vrei tu sa te complici si sa scoti mai multi bani din buzunar?

vaneaza ebay.com sau ebay.co.uk. cu tot cu transport si vama (cazul USA) ajungi mai ieftin decat pe batranul continent, :ph34r:

 

well...

 

din cate am vazut pe ebay...tobele sunt pe la 300 euro si transportul tot pe la 300 euro, deci platesc dublu pentru ele.

chiar nu stie nimeni de vreun magazin de genul BikeBandit in europa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu unde ai vazut tu,la pretul ala...In primul rand,e vorba de DOLARI,nu EURO,daca vorbim de ebay.com. De-aici,o mare diferenta,din prima.Transportul,e cam 120-160$.C-am adus cel putin 3 seturi de evacuari after-market,pina acuma.De la americani.Beneficiari: Foxdesert,Morpheus si AWD.Ia intreaba-i... :ph34r:

...Si daca le mai gasesti si s/h,in stare perfecta,cu atit mai bine (si mai putzin,la bani)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intradevar, in euro erau doar preturile de pe ebay.de, dar chiar si asa, nu am vazut pe nicaieri vreun pret de transport care sa scada sub 250(euro/usd). Poate nu caut eu unde trebuie....

Dai si tu te rog un link, ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@..IcemaN..

 

da dom'le, ai dreptate. sa vad ce scrie si la mine in manual. pe de alta parte eu ziceam ca uleiul ala 20W50 chiar daca e temperatura ridicata nu merita banii, cred ca e prea scump si pentru cat de putin timp l-ai folosi vara la noi nu merita sa investesti. asa ca sustin in continuare cauza lui 10w40 pt vulcan fie iarna fie vara.

 

ft bine, cum scrie la carte si cum e la culoare tot de-ala ii trebe bagat la matze :ph34r:

 

sunt curios, unde scrie la tine in carte ca sa faci revizia la 5.000km ca la mine scrie ca trebe facuta la 6.000km si doi, ce revizie e VN-ul tau, adica de ex al meu e VN-800-B10 (ultima, ultimul an in care s-a mai fabricat). se vede treaba ca au mai schimbat cate ceva intre timp... ai 'reacu!

 

asfalt uscat!

 

uite ca m-am uitat in manualul utilizatorului, si aici scrie ca la peste 40 grade sa bagi 20W50.

si schimbul la 5 mii.

 

Precizez ca nu e manualul care a venit cu mobra... e ala postat de legionaru' cred... ca al meu e-n germana si nici nu l-am deschis...o sa ma uit si-n ala si-ti spun.

 

A mea e VN800A065 /1999 - ultimul an in care s-a fabricat A-ul si a rmas doar classicul in productie.

Mesaj completat

LE:

 

m-am uitat in manual nemtesc cu care a venit si, intr-adevar, scrie ca odata la 6 mii sa schimb.

post-9738-1252055523_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io zic sa va mai uitati odata la datele de schimb ulei. Nu stiu unde vedeti voi schimb la 6000 de km. Ca mie mi se pare ca spune 10.000 km/ 6.000 mile. Daca gresesc, asta e, dimineta sunt "vesel" de la nesomn.

Nu e la 6000km, e la 10000 km (6000 mile), dar mai inainte vezi ca e si 5000km (3000 mile), apoi e tot din 5000 in 5000 de km (din 3000 in 3000 mile). Somn usor in continuare!

 

Off: nu ti-am vazut nici o batranica la muzeu. Eram eu somnoros cand l-am vizitat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As vrea ca in iarna sa-mi cumpar un set de tobe SH pentru "Naoko", pe care sa le modific un pic, si cum modelul Classic este mult mai raspandit ....

Stie cineva daca exista vreo diferenta intre tobele de VN800A si Classic? Vizual nu am depistat nici una dar as vrea sa fiu sigur. La fel: exista vreo diferenta intre cele produse in '95 si cele din '99?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba baieti, e la 5 mii in unele si la 6 mii in altele (alea mai noi, se pare).

 

Io asa am gasit.

 

Manual de service:

- la fiecare 5 mii de KM. filtrul la 10 mii.

Manualul utilizatorului in egnleza scanat si atasat pe topicu' asta:

- la fiecare 5 mii de KM, filtrul la 10 mii.

Manualul gasit in cutia laterala a mobrei, in nemteste, venit odata cu mobra din jermania:

- la fiecare 6 mii KM, filtru la 12 mii.

Manualul venit odata cu mobra lu' Morpheus:

- la fiecare 6 mii de km.

 

NA!

 

PS: de unde pot lua si eu fise de bujie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am gasit janta si butuc,spite din parti...daca gasesti ceva da mi un pm te rog,bafta!

 

 

 

si eu!

 

Mesaj completat

nene, te ai bucurat la 200 de lei,m ai pus cu coletul ala pe drmuri,tepar de 2 lei,cine stie cum ne gasim vreodata sa vb intre noi!

 

 

 

 

poze la pag 431
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-o sa va vina sa credeti ce mi s-a rupt: cablu de frana (pe spate), din dreptul pedalei.

Unde gasesc si io pe stoc sau SH la noi... ca pe louis n-am gasit, si pe e-bay decat SH la preturi de te strambi.

 

Stiti daca astia de la United Motors aduca piese de Kawa? (cu amanuntu', ca aia de la Yamaha pipera, de unde mi-am luat geam de lampa-spate)

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aduc piese astia de la United, da cu telefonul dupa ei :blink:

 

am gasit la ei, prin comanda, vine intr-o saptamana, pret final ~160 RON.

 

la kaore n-au gasit decat la original si au termen de livrare mai mare.

Mesaj completat

Ca tot am de asteptat pana miercuri sa imi vina cablul de frana (kkmas pe el, sa vezi chin la schimbare), ma gandeam sa scap de aparatoarea aia de plastic, ca doar d-aia mi-am luat VNA cu aripa-duckbeak, si sa mut nr cat mai aproape de stop. Ceva de genu cum fotosopai in poza de mai jos. Ar arata belea, mai ales ca acum nu mai are nici sissybar nici suporturi coburi nici nimic, e cheala! Ideea e: unde gasex si eu tabla de 1 mm-1,5 mm grosime destul de tzapana dar nu otelita, ca tre s-o indoi la ~60 grade, ca sa-mi fac suportul pt nr???

post-9738-1253179364_thumb.jpg

post-9738-1253181239_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...