Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

As vrea ca in iarna sa-mi cumpar un set de tobe SH pentru "Naoko", pe care sa le modific un pic, si cum modelul Classic este mult mai raspandit ....

Stie cineva daca exista vreo diferenta intre tobele de VN800A si Classic? Vizual nu am depistat nici una dar as vrea sa fiu sigur. La fel: exista vreo diferenta intre cele produse in '95 si cele din '99?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

ba baieti, e la 5 mii in unele si la 6 mii in altele (alea mai noi, se pare).

 

Io asa am gasit.

 

Manual de service:

- la fiecare 5 mii de KM. filtrul la 10 mii.

Manualul utilizatorului in egnleza scanat si atasat pe topicu' asta:

- la fiecare 5 mii de KM, filtrul la 10 mii.

Manualul gasit in cutia laterala a mobrei, in nemteste, venit odata cu mobra din jermania:

- la fiecare 6 mii KM, filtru la 12 mii.

Manualul venit odata cu mobra lu' Morpheus:

- la fiecare 6 mii de km.

 

NA!

 

PS: de unde pot lua si eu fise de bujie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am gasit janta si butuc,spite din parti...daca gasesti ceva da mi un pm te rog,bafta!

 

 

 

si eu!

 

Mesaj completat

nene, te ai bucurat la 200 de lei,m ai pus cu coletul ala pe drmuri,tepar de 2 lei,cine stie cum ne gasim vreodata sa vb intre noi!

 

 

 

 

poze la pag 431
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-o sa va vina sa credeti ce mi s-a rupt: cablu de frana (pe spate), din dreptul pedalei.

Unde gasesc si io pe stoc sau SH la noi... ca pe louis n-am gasit, si pe e-bay decat SH la preturi de te strambi.

 

Stiti daca astia de la United Motors aduca piese de Kawa? (cu amanuntu', ca aia de la Yamaha pipera, de unde mi-am luat geam de lampa-spate)

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aduc piese astia de la United, da cu telefonul dupa ei :blink:

 

am gasit la ei, prin comanda, vine intr-o saptamana, pret final ~160 RON.

 

la kaore n-au gasit decat la original si au termen de livrare mai mare.

Mesaj completat

Ca tot am de asteptat pana miercuri sa imi vina cablul de frana (kkmas pe el, sa vezi chin la schimbare), ma gandeam sa scap de aparatoarea aia de plastic, ca doar d-aia mi-am luat VNA cu aripa-duckbeak, si sa mut nr cat mai aproape de stop. Ceva de genu cum fotosopai in poza de mai jos. Ar arata belea, mai ales ca acum nu mai are nici sissybar nici suporturi coburi nici nimic, e cheala! Ideea e: unde gasex si eu tabla de 1 mm-1,5 mm grosime destul de tzapana dar nu otelita, ca tre s-o indoi la ~60 grade, ca sa-mi fac suportul pt nr???

post-9738-1253179364_thumb.jpg

post-9738-1253181239_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!Are cineva un manual service pt vn de 1500?as vrea sa stiu cum se da jos capacul chiuloasei(sper ca nu tre sa dai jos motorul ca sa schimbi o garnitura).

Am eu un manual, dar e pt VN 15 an 1994.

Daca ai acelasi model cu regret iti spun ca da, trebuie sa dai jos motorul sa poti schimba garnitura de la capacul chiulasei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva de vanzare scarite (talpi , footrest) pentru Vn 800 Classic. Sigur le-a schimbat careva pe alea stock , ceva de genu ar arata:

 

M-ar interesa pe mine sa le pun la pasager, intreaba-l pe om daca au si sistemul de prindere si daca acest sistem ar putea fi pus la pasager (se poate sa fie prea mari sau sa difere modalitatea de prindere)

 

multu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-ar interesa pe mine sa le pun la pasager, intreaba-l pe om daca au si sistemul de prindere si daca acest sistem ar putea fi pus la pasager (se poate sa fie prea mari sau sa difere modalitatea de prindere)

 

multu

 

Daca vrei sa iti pui la pasageri exista alt tip cu tot cu prindere sau fara dar eu numa pe net:www.shop.motorcyclenews.com , www.customcruisers.com , www.1cruiser.com cred ca gasesti si pe ebay. Pe mine ma intereseaza daca are cineva second hand ca altfel mai bine le remediez pe cele care le am.

Arunca o privire pe link-uri ca poate iti convine ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca s-a mai discutat problema cauciucului spate ce se poate pune pe VN 800 fara a risca comportamente ciudate. Opinia generala era ca pe geanta originala incape maxim 160/90 sau 160/80(cum am avut si eu, pana alaltaieri).Din fabrica, cum bine stiti ies cu 140/90.

Alaltaieri mi-am pus un Bridgestone de 180/60. Nu m-am dat cu el ca lumea de atunci sa vad cum e la manevrari mai spre limita dar asa agale prin oras nu am observat sa fie probleme. Normal ca sunt un pic ingrijorat, si ca o sa cam strang din c.. la prima iesire afara pe viraje. Oricum fiindca am pus cauciucul 180/60, am putut sa las motorul un pic mai jos de spate si arata mult mai bine. Nemaivorbind ca si cauciucul mai lat schimba in bine aspectul spatelui motorului.

Sper ca pe maine sa pun si niste poze.

Voi ce parere aveti ? Am facut bine sau nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...