Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Kaiser-ule,ia de-aci,un link:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/06-09-Kawas...sQ5fAccessories

 

Transportul, s-ar putea sa fie pina-n 40-50 $,ca-s destul de grele.Estimez undeva pe la 35-40$.Nu stiu la cat o sa se duca,pt. ca-s in licitare. Exista si-o pereche de "talpici' d-astea,Kyuryakyn,care-s de vanzare ,cu 107$,parca.

Editat de darian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, hai sa le luam pe toate la rand. ...

...doi, nu stiu daca intra 180, in mod sigur intra 170, dar, de recomandat, nu pe janta originala.

 

 

In primul rand multumesc pt detalii :)

2 . Astazi am masurat distantele intre roata curenta ( 140 ) , si bascula . Ramane un 4.5 cm in stanga si 2 cm in dreapta . Scazand 3 cm cat are cureaua + un mic spatiu intre bascula-curea-cauciuc , rezulta ca ramane mai putin de 1.5 cm in stanga . Mi-ar intra un 170 numai daca mut de butuc un pic spre dreapta unde am 2 cm . Cu kitul celalalt, care nu-l mai produc , cel cu curea de 2.1 cm intra si un cauciuc de 180 , dar acela, spun ei... ca rezista jumatate din viata celui cu curea de 3 cm .

3 . Kitul de curea are vreo legatura cu tamburul la montat? Te intreb deoarece vreau sa cumpar o roata de harley cu tot cu butuc si sistemul de franare pe disc si sa renunt la tambur .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@darian - mare boier

 

dau berile la stuffstock daca apari

Al meu arata exact asa: http://www.louis.de/_40a0c4c1ea735dd7781d7...tnr_gr=10046001

Diferenta (dupa poza) e, ca al meu este fix.

 

Hehe acum am gasit un link cu montare :)

http://www.louis.de/shop/zusatz/anl/10046001_S.pdf

Asa ca este exact ca al meu. Deci poza de pe Louis e gresita.

 

Poze:

post-29000-1251435989_thumb.jpg

post-29000-1251436027_thumb.jpg

Editat de phoenix27
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand multumesc pt detalii :)

2 . Astazi am masurat distantele intre roata curenta ( 140 ) , si bascula . Ramane un 4.5 cm in stanga si 2 cm in dreapta . Scazand 3 cm cat are cureaua + un mic spatiu intre bascula-curea-cauciuc , rezulta ca ramane mai putin de 1.5 cm in stanga . Mi-ar intra un 170 numai daca mut de butuc un pic spre dreapta unde am 2 cm . Cu kitul celalalt, care nu-l mai produc , cel cu curea de 2.1 cm intra si un cauciuc de 180 , dar acela, spun ei... ca rezista jumatate din viata celui cu curea de 3 cm .

3 . Kitul de curea are vreo legatura cu tamburul la montat? Te intreb deoarece vreau sa cumpar o roata de harley cu tot cu butuc si sistemul de franare pe disc si sa renunt la tambur .

 

cred ca awd ori foxul iti pot raspunde la intrebarea numarul trei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al meu arata exact asa: http://www.louis.de/_40a0c4c1ea735dd7781d7...tnr_gr=10046001

Diferenta (dupa poza) e, ca al meu este fix.

 

Hehe acum am gasit un link cu montare :)

http://www.louis.de/shop/zusatz/anl/10046001_S.pdf

Asa ca este exact ca al meu. Deci poza de pe Louis e gresita.

 

Poze:

 

Salut. Sa stapanesti sanatos crash-urile si sa nu ai nevoie de ele prea curand...... :)

 

Tema: Am pe motocicleta crashbars-uri facute de Ledrie (cica japanesti). Ducandu-ma eu catre Budapesta, dupa ce am trecut de Savarsin, inspre Arad, curbe multe, nene. Voios, caci imi placea, cu nevasta in spate si cu inca doua grupe de amici cu motoarele in fata, constatam, inclinandu-ne din ce in ce mai vitejeste, ca pe o curba la dreapata, virajul incepe sa se inteteasca din ce in ce mai tare, si....deodata apare dupa colt la 10 metri un nene cu o masina de-aia de cara Logan-uri suprapuse care calca banda centrala cam cu un metru. In ultima secunda, deja marturisesc ca ii vedeam tatuaju', am inchis ochii si am culcat motoru mai mult si...ccclincccchhcccchhhhhhh.....un zgomot ciudat, o racoare coborand din spate intre picioare si........liniste...........am scapat la milimetru.

Cand am oprit ce am constatat: crashbars-ul este mai jos decat talpica (scaritza) si atinge primul......nu stiam ca doare asa....l-am cam polizat saracutzul Norocul a fost ca eram grei si aveam viteza caci, fata de scarita care este mobila..deci mai permite inclinare dupa contact, crash-ul este fix si poate sa iti faca bucluc. Oricum, este cel mai important accesoriu, dupa parerea mea, si spun asta pentru ca am mai avut un meci in urma caruia cred ca daca voi mai merge fara asa ceva voi fi inconstient. Putea sa ma coste un picior si un pasager.

 

Bafta multa tuturor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@phoenix - multam dar ....

...mintea mea in gandul ei zice: poza arata ca sunt floorpaduri (am mai invatat ceva) de fata, se pupa sa le pun la pasager? din cate ma uit la poza si la motor, okiu meu bionic zica ca s-ar potrivi, ce spui? sa le iau ?

Editat de kaiser_soze
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand multumesc pt detalii :)

2 . Astazi am masurat distantele intre roata curenta ( 140 ) , si bascula . Ramane un 4.5 cm in stanga si 2 cm in dreapta . Scazand 3 cm cat are cureaua + un mic spatiu intre bascula-curea-cauciuc , rezulta ca ramane mai putin de 1.5 cm in stanga . Mi-ar intra un 170 numai daca mut de butuc un pic spre dreapta unde am 2 cm . Cu kitul celalalt, care nu-l mai produc , cel cu curea de 2.1 cm intra si un cauciuc de 180 , dar acela, spun ei... ca rezista jumatate din viata celui cu curea de 3 cm .

3 . Kitul de curea are vreo legatura cu tamburul la montat? Te intreb deoarece vreau sa cumpar o roata de harley cu tot cu butuc si sistemul de franare pe disc si sa renunt la tambur .

 

eu zic ca 170 intra. problemele pot aparea cu schimbatul jentii cu tot cu tambur.

daca schimbi tot butucul original atunci mai mult ca sigur ca kitul de curea de la scootworks facut special pentru janta de vulcan si implicit pe prinderile stock nu va merge pe o alta janta cu butuc si prinderi diferite.

atunci cand vei da jos foaia spate de la kitul de lant masoara distantele dintre suruburile de prindere ale acestuia pe butuc. kitul de curea de la scootworks e facut special pe aceleasi gauri pentru a nu intampina noi dificultati.

daca tu vrei sa schimbi inclusiv butucul cu tot cu tambur va trebui ca noul butuc sa aiba un sistem de prindere care sa coincida cu gaurile de pe foaia spate a kitului de curea. parerea mea, prea complicat, apar prea multe necunoscute si incepe sa miroasa a treaba de service serios. tu vrei doua conversii care sa se si pupe cum trebuie, ceea ce e cam dificil.

mai simplu, schimbi numai janta, respitezi pe butucul original sau optezi numai pentru conversia sistemului de franare.

am vazut la cateva VN-uri din Germania ca le-au schimbat sistemul de franare spate pe tambur cu unul pe disc, dar sistemul de transmisie finala era tot pe lant. nu stiu insa cat de eficient si cat de viabil este. personal, sunt destul de multumit cum merge frana pe tambur, mai ales ca nu o folosesc decat in anumite situatii, cea fata mi se pare indeajuns pentru o franare eficace pentru un cruiser.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu insa cat de eficient si cat de viabil este. personal, sunt destul de multumit cum merge frana pe tambur, mai ales ca nu o folosesc decat in anumite situatii, cea fata mi se pare indeajuns pentru o franare eficace pentru un cruiser.

 

 

Mega eficient si foarte dozabil:) Drifteru' are din fabricuta disc pe spate si e mega fun + foarte eficient in franare. Cobinat cu frana fata, ingheata motoreta pe loc (daca ai placute bune, ceea ce momentan nu-i cazu' la mine, tre' sa le schimb) si caucioace dragute (d-alea am :) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic ca 170 intra. problemele pot aparea cu schimbatul jentii cu tot cu tambur.

daca schimbi tot butucul original atunci mai mult ca sigur ca kitul de curea de la scootworks facut special pentru janta de vulcan si implicit pe prinderile stock nu va merge pe o alta janta cu butuc si prinderi diferite.

atunci cand vei da jos foaia spate de la kitul de lant masoara distantele dintre suruburile de prindere ale acestuia pe butuc. kitul de curea de la scootworks e facut special pe aceleasi gauri pentru a nu intampina noi dificultati.

daca tu vrei sa schimbi inclusiv butucul cu tot cu tambur va trebui ca noul butuc sa aiba un sistem de prindere care sa coincida cu gaurile de pe foaia spate a kitului de curea. parerea mea, prea complicat, apar prea multe necunoscute si incepe sa miroasa a treaba de service serios. tu vrei doua conversii care sa se si pupe cum trebuie, ceea ce e cam dificil.

mai simplu, schimbi numai janta, respitezi pe butucul original sau optezi numai pentru conversia sistemului de franare.

am vazut la cateva VN-uri din Germania ca le-au schimbat sistemul de franare spate pe tambur cu unul pe disc, dar sistemul de transmisie finala era tot pe lant. nu stiu insa cat de eficient si cat de viabil este. personal, sunt destul de multumit cum merge frana pe tambur, mai ales ca nu o folosesc decat in anumite situatii, cea fata mi se pare indeajuns pentru o franare eficace pentru un cruiser.

 

Problema este ca nu tin neaparat sa schimb tamburul , dar am tot cautat o janta mai lata care sa suporte 48 de spite cum are vn-ul , si nu am gasit decat in Germania pe la 350 euro fara spite . Pe cand la banii astia gasesc janta de harley ( 40 - 80 spite) plus spite si butuc cromat + tratata pt a putea fi folosita cu cauciuc tubeless. Sau chiar la 500 de dolari sunt rotiile cu fat spoke, care sunt rotiile perfecte in viziunea mea

 

In rest si eu sunt mutumit de tambur , in afara partii de cum arata .

 

PS: Acum incepe sa-mi para rau ca nu mi-am luat vn-ul de 900 cand am avut posibilitatea. Rezolvam dintr-un foc si cu frana disc, si cu cureaua si cu roata de 180 :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: Acum incepe sa-mi para rau ca nu mi-am luat vn-ul de 900 cand am avut posibilitatea. Rezolvam dintr-un foc si cu frana disc, si cu cureaua si cu roata de 180 :D

dap, si mergeai in ritm de mosh, linear de parca ai avea un motor electric sub poponetz si nu unul in v. stii cat ajunge la roata din puterea unui vn 900 si aia fara nici un fel de fior? 40 de caluti. m-am dat cu asa ceva si nu mi-a placut deloc. prefer 800-le! :D

Editat de foxdesert
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal,

 

As vrea sa imi schimb si eu cauciucurile la vn800, dar nu prea stiu cam ce marca ar trebui sa cumpar...

Are careva vreo recomandare pentru un raport calitate/pret ok?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal,

 

As vrea sa imi schimb si eu cauciucurile la vn800, dar nu prea stiu cam ce marca ar trebui sa cumpar...

Are careva vreo recomandare pentru un raport calitate/pret ok?

 

Cei mai ieftini din cate stiu eu . Costa inca 35 de euro transportul ( 1-3 cauciucuri ) . Daca nu te grabesti, mai in toamna imi cumpar si eu unu pt roata fata si impartim banii de transport :D

 

Cauciucuri Vn 800 A

 

Cat despre calitate, vezi ca s-a discutat deja AICI pe forum ce cauciucuri sunt mai bune . Este un articol destul de detaliat.

Editat de darkflames
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve vulcanisti!

Tocmai ce-am implinit 6.000 de km alaturi de veneu.

L-am luat in iunie la 26.500

- i-am schimbat uleiul+filtru (Motul 20W50 7100 full synth<in manual era recomand 20W la peste 40 grade> + Champion)

- am pus cauciuc nou pe fata

- am schimbat oglinzile

- am montat alarma

- i-am schimbat rulmentii ca uruiau aia de pe spate

- i-am pus coburi

Acum 2-3 saptamani am fost in Thassos, 800 km dus, 400 km plibari pe insula, 800 km intors: total 2000 km intr-o saptamana.

VN800 e perfect pt touring :D . Am fost pe el: eu, pretina, cort, saci de dormit, rucsac, coburi pline, forkbag si tankbag.

Am mers cu 110 pe E-uri si 130 pe A-uri si a consumat cat fosta mea viroaga. Nu m-a lasat in drum, n-a zis nici "pas".

La intoarcere am schimbat placutele de frana si bujiile.

Am insa cateva problemute la el, probleme ce existau dinainte de marea excursie impreuna, dar nefiind de improtanta maxima le-am lasat pe mai tarziu.

Cum vine toamnea si nu mai sunt decat 2-3 drumuri lungi de facut, vreau sa le rezolv cand ma intorc.

 

1. La prima pornire sau daca a stat mai mult de 4-5 ore (adica rece), dupa ce bag choke-ul inapoi, se aude un zgomot, tzacanit, asemeni zgomotului de "furt de scanteie" la cilindrul din spate, neregulat, adica s-aude cand cate-odata la fiecare rotatie, cand odata la 2, cand 2 la cinci rotatii etc...total neregulat desi nu fura scanteia...motorul merge rotund si culmea, zgomotul dispare dupa ce se incalzeste bine motorul. Asa face de cand l-am pornit prima data, de cand a venit de la neamt.

Am verificat fisa si pare ok, dupa ce m-am intors din Grecia i-am schimbat bujiile, desi erau ok cele dinauntru.... tot asa face. Ma gandesc ca ar putea fi joc mare la una din supape, dar zgomotul suna a "furt electric" sau cel mult tzacanit f fin si clar si se aude doar la cilindrul din spate. Ce poate fi????

 

2. Scuipa antigel. A inceput cam la 2-3 saptamani dupa ce l-am luat, la inceput f putin, gen 2-3 picaturi. Si nu mereu. La fel....o zi da, 2 sta, 2 da, 3 sta... exact pe la tzeava/furtunul cot de partea dreapta de sub filtrul de aer. Acum 2 saptamani a dat si pe la alte imbinaturi... dar am strans colierele si a stat...dar a revenit la furtunul de sub filtru de aer si de la 5 picaturi a ajuns sa dea cam 1 lingurita sau 1 lingurita jumate. Interesant: dupa ce se incalzeste...nu mai da, si la fel de ciudat....nu da la fiecare pornire. Nivelul e ok, cand e rece e la linia de sus, cum zice la carte. Stie careva cum se "strange" tzeava aia in partea dinsppre cilindrii? in manual n-am gasit. Are rost sa incerc schimbul antigelului? adica poate fi una din cauze?....ma indoiesc (oricum pana in octombrie il schimb)

 

3. Cand am schimbat capacul filtrului de aer cu Live to Ride cu asta orginal...am vazit ca garnitura nu se pupa prea bine si capacul original nu intra f mult in santul ala. Aerul ramane filtrat caci capacul strange filtrul....numai ca mai trage si pe langa capac si nu creca ca e bine...aveti idee unde pot gasi garnitura originala? daca nu gasesc ma gandeam sa fac dintr-o camera de bicicleta.

 

in rest, apa, paie si bataie.

 

Acum i-am luat 10W40 ca s-a mai potlit canicula, tot 7100 ful synth de la Motul...si abia astept sa-l pun :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@iceman

 

prima chestiune cred ca e boala de vulcan care nu se repara. asa fac ele. am eu impresia ca si a mea face la fel, chestiune care de ex pe mine nu ma deranjaza deloc. citisem eu pe undeva mai demult si cred ca s-a spus si pe-aici prin forum ca cilindrul doi de la vnu800 e nefericit si ca ar fi o idee sa folosim bujii iridium ca sa fie fericit. eu n-am incercat dar pot sa-ti spun ca dupa iarna la mine nu porneste si cel de-al doilea cilindru, de-abia dupa 2-3 cicluri porniri/opriri porneste si numarul doi.

 

a doua chestiune poate fi din imbatranirea furtunelor si a colierelor, eventual antigel prea vechi.

 

a treia chestiune cred ca se rezolva cu un drum la magazin ori comanda pe e-bay ori faci din camera de bicicleta cum zici.

 

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mega eficient si foarte dozabil:) Drifteru' are din fabricuta disc pe spate si e mega fun + foarte eficient in franare. Cobinat cu frana fata, ingheata motoreta pe loc (daca ai placute bune, ceea ce momentan nu-i cazu' la mine, tre' sa le schimb) si caucioace dragute (d-alea am :D )

hehe musiu Wolfman stiu frana spate de la drifter, dar eu nu vorbeam de ce au facut japonezii in fabrica, ci de kiturile aplicate de germani pt 800-le Classic sau varianta Custom.

daca japo au implementat sistemul de franare pe disc spate la drifter au facut-o dupa teste serioase. de rezultat stiu ca esti mai mult decat incantat. nu pot pune acelasi lucru si despre kiturile din alegmania pt celelalte variante de VN. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei mai ieftini din cate stiu eu . Costa inca 35 de euro transportul ( 1-3 cauciucuri ) . Daca nu te grabesti, mai in toamna imi cumpar si eu unu pt roata fata si impartim banii de transport :ph34r:

 

Cauciucuri Vn 800 A

 

Cat despre calitate, vezi ca s-a discutat deja AICI pe forum ce cauciucuri sunt mai bune . Este un articol destul de detaliat.

 

OK, deal.

 

Numai sa imi spui si mie cam cand vrei sa le iei ca sa stiu....

 

Intre timp...

 

Stie cineva vreun magazin online din Europa unde pot gasi tobe custom pentru vulcanas?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK, deal.

 

Numai sa imi spui si mie cam cand vrei sa le iei ca sa stiu....

 

Intre timp...

 

Stie cineva vreun magazin online din Europa unde pot gasi tobe custom pentru vulcanas?

de ce vrei tu sa te complici si sa scoti mai multi bani din buzunar?

vaneaza ebay.com sau ebay.co.uk. cu tot cu transport si vama (cazul USA) ajungi mai ieftin decat pe batranul continent, :ph34r:

Editat de foxdesert
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@iceman

 

a doua chestiune poate fi din imbatranirea furtunelor si a colierelor, eventual antigel prea vechi.

 

bafta!

 

ar mai fi si presiunea creata in motor pana deschide termostatul...fiind rece, de dupa ce se incalzeste se opreste din curs...chestie pe care nu am cum s-o rezolv decat daca desfac tzeava aia cotita sa vad cum e prinsa in bloc(filet, Âştuț, etc) si cum e garnitura. In manualul de reparatii nu am gasit exact cum se monteaza demonteaza tzeava aia...

 

am schimbat uleiul din 20W50 cu 10W40 (Motul 7100 full synth ambele) si ori mi se pare mie sau din cuaza ca 20W50 era invechit...ori cu 10W40 merge mai 'smoooth', mai ales c-au scazut temperaturile :ph34r:

 

Care ai o camera(de cauciuc) ce nu-ti mai trebuie? dau bere :lol:

Editat de ..IcemaN..
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ar mai fi si presiunea creata in motor pana deschide termostatul...fiind rece, de dupa ce se incalzeste se opreste din curs...chestie pe care nu am cum s-o rezolv decat daca desfac tzeava aia cotita sa vad cum e prinsa in bloc(filet, Âştuț, etc) si cum e garnitura. In manualul de reparatii nu am gasit exact cum se monteaza demonteaza tzeava aia...

 

am schimbat uleiul din 20W50 cu 10W40 (Motul 7100 full synth ambele) si ori mi se pare mie sau din cuaza ca 20W50 era invechit...ori cu 10W40 merge mai 'smoooth', mai ales c-au scazut temperaturile :lol:

 

Care ai o camera(de cauciuc) ce nu-ti mai trebuie? dau bere :P

 

de ce s-ar schimba presiunea in motor odata cu deschiderea termostatului? -> nu dati cu parul daca e o intrebare prosteasta dar nu ma pricep la acest capitol prea bine.

 

daca schimbi antigelul, ceea ce iti recomand sa faci odata la doi ani, verifica si etanseitatea si daca schimbi antigelul fii foarte atent ce pui in motor. sa fie aceeasi culoare cu cel pe care il scoti, daca era roz, pune roz, daca era albastru pune albastru, etc - cine stie cunoaste :ph34r:

 

am mai zis eu parca ceva de uleiul ala... de ce ai pune ulei 20w50 in vulcanul de 800 cand fabricantul recomanda 10w40?

 

ps.eu schimb uleiul la 6 luni sau 6.000km cum scrie in carte si folosesc MOTUL 10w40.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve vulcanisti!

Tocmai ce-am implinit 6.000 de km alaturi de veneu.

L-am luat in iunie la 26.500

- i-am schimbat uleiul+filtru (Motul 20W50 7100 full synth<in manual era recomand 20W la peste 40 grade> + Champion)

- am pus cauciuc nou pe fata

- am schimbat oglinzile

- am montat alarma

- i-am schimbat rulmentii ca uruiau aia de pe spate

- i-am pus coburi

Acum 2-3 saptamani am fost in Thassos, 800 km dus, 400 km plibari pe insula, 800 km intors: total 2000 km intr-o saptamana.

VN800 e perfect pt touring :ph34r: . Am fost pe el: eu, pretina, cort, saci de dormit, rucsac, coburi pline, forkbag si tankbag.

Am mers cu 110 pe E-uri si 130 pe A-uri si a consumat cat fosta mea viroaga. Nu m-a lasat in drum, n-a zis nici "pas".

La intoarcere am schimbat placutele de frana si bujiile.

Am insa cateva problemute la el, probleme ce existau dinainte de marea excursie impreuna, dar nefiind de improtanta maxima le-am lasat pe mai tarziu.

Cum vine toamnea si nu mai sunt decat 2-3 drumuri lungi de facut, vreau sa le rezolv cand ma intorc.

 

1. La prima pornire sau daca a stat mai mult de 4-5 ore (adica rece), dupa ce bag choke-ul inapoi, se aude un zgomot, tzacanit, asemeni zgomotului de "furt de scanteie" la cilindrul din spate, neregulat, adica s-aude cand cate-odata la fiecare rotatie, cand odata la 2, cand 2 la cinci rotatii etc...total neregulat desi nu fura scanteia...motorul merge rotund si culmea, zgomotul dispare dupa ce se incalzeste bine motorul. Asa face de cand l-am pornit prima data, de cand a venit de la neamt.

Am verificat fisa si pare ok, dupa ce m-am intors din Grecia i-am schimbat bujiile, desi erau ok cele dinauntru.... tot asa face. Ma gandesc ca ar putea fi joc mare la una din supape, dar zgomotul suna a "furt electric" sau cel mult tzacanit f fin si clar si se aude doar la cilindrul din spate. Ce poate fi????

 

2. Scuipa antigel. A inceput cam la 2-3 saptamani dupa ce l-am luat, la inceput f putin, gen 2-3 picaturi. Si nu mereu. La fel....o zi da, 2 sta, 2 da, 3 sta... exact pe la tzeava/furtunul cot de partea dreapta de sub filtrul de aer. Acum 2 saptamani a dat si pe la alte imbinaturi... dar am strans colierele si a stat...dar a revenit la furtunul de sub filtru de aer si de la 5 picaturi a ajuns sa dea cam 1 lingurita sau 1 lingurita jumate. Interesant: dupa ce se incalzeste...nu mai da, si la fel de ciudat....nu da la fiecare pornire. Nivelul e ok, cand e rece e la linia de sus, cum zice la carte. Stie careva cum se "strange" tzeava aia in partea dinsppre cilindrii? in manual n-am gasit. Are rost sa incerc schimbul antigelului? adica poate fi una din cauze?....ma indoiesc (oricum pana in octombrie il schimb)

 

3. Cand am schimbat capacul filtrului de aer cu Live to Ride cu asta orginal...am vazit ca garnitura nu se pupa prea bine si capacul original nu intra f mult in santul ala. Aerul ramane filtrat caci capacul strange filtrul....numai ca mai trage si pe langa capac si nu creca ca e bine...aveti idee unde pot gasi garnitura originala? daca nu gasesc ma gandeam sa fac dintr-o camera de bicicleta.

 

in rest, apa, paie si bataie.

 

Acum i-am luat 10W40 ca s-a mai potlit canicula, tot 7100 ful synth de la Motul...si abia astept sa-l pun :lol:

 

 

 

 

 

 

In legatura cu uleiul tot asa am patzit si eu cu 1500-le,am bagat 20 W 50 fuel synt. si efectiv mi l-a mancat tot ,a disparut.In fine necaz mare ca mananca ulei si am bagat mobil 10 W 40 l-am lasat sa mearga sa curetze pe acolo,l-am lasat jos si tot 10 W 40 am bagat si nu am probleme deloc.Acuma nu stiu,am auzit ca pe la noi is si falsificate uleiurile.La filtrul de aer vezi sa fie stransa si partea fixa dar la majoritatea vn-urilor de 800 am vazut ca scuipa benzina pe filtrul de aer apoi care au hyper charger is tot timpul cu probleme de astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...