Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutare!Are cineva un manual service pt vn de 1500?as vrea sa stiu cum se da jos capacul chiuloasei(sper ca nu tre sa dai jos motorul ca sa schimbi o garnitura).

Am eu un manual, dar e pt VN 15 an 1994.

Daca ai acelasi model cu regret iti spun ca da, trebuie sa dai jos motorul sa poti schimba garnitura de la capacul chiulasei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva de vanzare scarite (talpi , footrest) pentru Vn 800 Classic. Sigur le-a schimbat careva pe alea stock , ceva de genu ar arata:

 

M-ar interesa pe mine sa le pun la pasager, intreaba-l pe om daca au si sistemul de prindere si daca acest sistem ar putea fi pus la pasager (se poate sa fie prea mari sau sa difere modalitatea de prindere)

 

multu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-ar interesa pe mine sa le pun la pasager, intreaba-l pe om daca au si sistemul de prindere si daca acest sistem ar putea fi pus la pasager (se poate sa fie prea mari sau sa difere modalitatea de prindere)

 

multu

 

Daca vrei sa iti pui la pasageri exista alt tip cu tot cu prindere sau fara dar eu numa pe net:www.shop.motorcyclenews.com , www.customcruisers.com , www.1cruiser.com cred ca gasesti si pe ebay. Pe mine ma intereseaza daca are cineva second hand ca altfel mai bine le remediez pe cele care le am.

Arunca o privire pe link-uri ca poate iti convine ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca s-a mai discutat problema cauciucului spate ce se poate pune pe VN 800 fara a risca comportamente ciudate. Opinia generala era ca pe geanta originala incape maxim 160/90 sau 160/80(cum am avut si eu, pana alaltaieri).Din fabrica, cum bine stiti ies cu 140/90.

Alaltaieri mi-am pus un Bridgestone de 180/60. Nu m-am dat cu el ca lumea de atunci sa vad cum e la manevrari mai spre limita dar asa agale prin oras nu am observat sa fie probleme. Normal ca sunt un pic ingrijorat, si ca o sa cam strang din c.. la prima iesire afara pe viraje. Oricum fiindca am pus cauciucul 180/60, am putut sa las motorul un pic mai jos de spate si arata mult mai bine. Nemaivorbind ca si cauciucul mai lat schimba in bine aspectul spatelui motorului.

Sper ca pe maine sa pun si niste poze.

Voi ce parere aveti ? Am facut bine sau nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cit?180/60?a intrat fortat banuiesc,si sta tensionat pe janta....sau ai schimbat si janta?

neaparat sa pui si poza.10x.

 

Nu am schimbat janta. E adevarat ca a intrat greu pe janta dar a intrat, o sa incerc sa pun maine poze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

XXL, arata bine!

 

Ai mers cumva si cu saua originala? Ma gandesc sa nu stau prea aplecat in fata.

 

io ma gandeam la o combinatie intre riserele tale si un ghidon ceva mai ingust decat al tau...gen asta:

/index.php?...t&id=534404

/index.php?...t&id=534402

 

PS: ce cauciuc e ala de pe spate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

seaua originala nu aveam cum sa o pun....a mea e dintr o singura bucata....pozitia e ok...cauciucul e avon

 

 

XXL, arata bine!

 

Ai mers cumva si cu saua originala? Ma gandesc sa nu stau prea aplecat in fata.

 

io ma gandeam la o combinatie intre riserele tale si un ghidon ceva mai ingust decat al tau...gen asta:

/index.php?...t&id=534404

/index.php?...t&id=534402

 

PS: ce cauciuc e ala de pe spate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

neah,e lat de 160

 

...si de ce vreti voi,sa faceti treaba asta..? Ca in afara de aspect,nu serveste la nimic...Ba,din contra - poate sa fie chiar periculos.Ma gandesc ca nu degeaba au pus japonezii aia,cauciucurile,de-o anumita dimensiune. Chiar si ca aspect- una e cruiserul,alta e chopperul -care de obicei mai are si vreo 1600-1800cc,si cuplu cacalau,sa traga roata de 240-320 latime. Si ca sa puneti un cauciuc doar cu 2 cm mai lat,cu greu,modificari,si potential pericol sa sara,mi-i se pare cam degeaba.Macar de s-ar putea unul de 200-atunci,as intelege...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gusturi d-le...gusturi...

:laugh:

 

 

 

...si de ce vreti voi,sa faceti treaba asta..? Ca in afara de aspect,nu serveste la nimic...Ba,din contra - poate sa fie chiar periculos.Ma gandesc ca nu degeaba au pus japonezii aia,cauciucurile,de-o anumita dimensiune. Chiar si ca aspect- una e cruiserul,alta e chopperul -care de obicei mai are si vreo 1600-1800cc,si cuplu cacalau,sa traga roata de 240-320 latime. Si ca sa puneti un cauciuc doar cu 2 cm mai lat,cu greu,modificari,si potential pericol sa sara,mi-i se pare cam degeaba.Macar de s-ar putea unul de 200-atunci,as intelege...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa pui neaparat,si sa ne spui si cum sta pe drum

 

Cu scuzele de rigoare pentru intarziere, pun si eu pozele cu cauciucul de 180/60 cu care am reusit sa "incalt" bijuteria mea de VN 800.

Inca nu am reusit sa fac o iesire in afara orasului cu el, dar in week-endul asta trag o plimbare pana la targul de la Negreni in jud. Cluj si va spun dupa aia impresiile.

Oricum, chiar si asa in oras, parca e mai ciudat. E posibil sa fie din cauza ca garda la sol e mai mica(am coborat spatele), diametrul cauciucului e mai mic, dar nu ma pronunt pana nu il scot un pic afara din oras. ca aspect insa a meritat. Daca voi simti ca manevrabilitatea si felul cum sta pe viraje e afectat, cred ca o sa schimb janta, ca eu la dimensiunea standard 140/90 nu ma mai intorc, e prea subtire pentru gustul meu.

post-29928-1254835354_thumb.jpg

post-29928-1254835377_thumb.jpg

post-29928-1254835399_thumb.jpg

post-29928-1254835427_thumb.jpg

post-29928-1254835445_thumb.jpg

post-29928-1254835475_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu scuzele de rigoare pentru intarziere, pun si eu pozele cu cauciucul de 180/60 cu care am reusit sa "incalt" bijuteria mea de VN 800.

Inca nu am reusit sa fac o iesire in afara orasului cu el, dar in week-endul asta trag o plimbare pana la targul de la Negreni in jud. Cluj si va spun dupa aia impresiile.

Oricum, chiar si asa in oras, parca e mai ciudat. E posibil sa fie din cauza ca garda la sol e mai mica(am coborat spatele), diametrul cauciucului e mai mic, dar nu ma pronunt pana nu il scot un pic afara din oras. ca aspect insa a meritat. Daca voi simti ca manevrabilitatea si felul cum sta pe viraje e afectat, cred ca o sa schimb janta, ca eu la dimensiunea standard 140/90 nu ma mai intorc, e prea subtire pentru gustul meu.

Bine facut si cu adevarat superb, ii vine bine cauciucul, imi place simplitatea detaliilor, numa bine si sanatate la amandoi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io ma tot uit ca prostu...

1.in mod normal,nu ar putea fi montat.sau is asa de elastice Avon astea?

2.in mod normal la VN nu este loc din cauza lantului,a basculei si a aripii.ce ai modificat la el,ca sa incapa?hm?

 

1. Uite ca s-a putut. Cauciucul e un Bridgestone, a trebuit un pic de munca de lamurire cu el, dar am reusit... Nici eu nu am crezut ca pe geanta originala intra 180/60, mai ales ca aproape toata lumea de pe forum spunea ca intra maxim de 160 pe geanta originala.

2. Nu am facut nici o modificare la lant, bascula, dar dupa cum observi in foto, aripa spate e modificata.

Mesaj completat

Bine facut si cu adevarat superb, ii vine bine cauciucul, imi place simplitatea detaliilor, numa bine si sanatate la amandoi!

 

Multumesc mult, uite si o poza cu motorul din fata

post-29928-1254847084_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Uite ca s-a putut. Cauciucul e un Bridgestone, a trebuit un pic de munca de lamurire cu el, dar am reusit... Nici eu nu am crezut ca pe geanta originala intra 180/60, mai ales ca aproape toata lumea de pe forum spunea ca intra maxim de 160 pe geanta originala.

2. Nu am facut nici o modificare la lant, bascula, dar dupa cum observi in foto, aripa spate e modificata.

Mesaj completat

 

 

Multumesc mult, uite si o poza cu motorul din fata

Pentru cablurile electrice de unde ai facut rost de furtunele cromate?

Eu am gasit o javra de imitatie de furtun de plastic cu o vospea ce imita cromul si nu l-am pus sus!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...