Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  TheFatBob a spus:
cit?180/60?a intrat fortat banuiesc,si sta tensionat pe janta....sau ai schimbat si janta?

neaparat sa pui si poza.10x.

 

Nu am schimbat janta. E adevarat ca a intrat greu pe janta dar a intrat, o sa incerc sa pun maine poze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

XXL, arata bine!

 

Ai mers cumva si cu saua originala? Ma gandesc sa nu stau prea aplecat in fata.

 

io ma gandeam la o combinatie intre riserele tale si un ghidon ceva mai ingust decat al tau...gen asta:

/index.php?...t&id=534404

/index.php?...t&id=534402

 

PS: ce cauciuc e ala de pe spate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

seaua originala nu aveam cum sa o pun....a mea e dintr o singura bucata....pozitia e ok...cauciucul e avon

 

 

  ..IcemaN.. a spus:
XXL, arata bine!

 

Ai mers cumva si cu saua originala? Ma gandesc sa nu stau prea aplecat in fata.

 

io ma gandeam la o combinatie intre riserele tale si un ghidon ceva mai ingust decat al tau...gen asta:

/index.php?...t&id=534404

/index.php?...t&id=534402

 

PS: ce cauciuc e ala de pe spate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  ngtmircea a spus:
Nu am schimbat janta. E adevarat ca a intrat greu pe janta dar a intrat, o sa incerc sa pun maine poze

 

 

 

sa pui neaparat,si sa ne spui si cum sta pe drum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  XXXL! a spus:
neah,e lat de 160

 

...si de ce vreti voi,sa faceti treaba asta..? Ca in afara de aspect,nu serveste la nimic...Ba,din contra - poate sa fie chiar periculos.Ma gandesc ca nu degeaba au pus japonezii aia,cauciucurile,de-o anumita dimensiune. Chiar si ca aspect- una e cruiserul,alta e chopperul -care de obicei mai are si vreo 1600-1800cc,si cuplu cacalau,sa traga roata de 240-320 latime. Si ca sa puneti un cauciuc doar cu 2 cm mai lat,cu greu,modificari,si potential pericol sa sara,mi-i se pare cam degeaba.Macar de s-ar putea unul de 200-atunci,as intelege...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gusturi d-le...gusturi...

:laugh:

 

 

 

  darian a spus:
...si de ce vreti voi,sa faceti treaba asta..? Ca in afara de aspect,nu serveste la nimic...Ba,din contra - poate sa fie chiar periculos.Ma gandesc ca nu degeaba au pus japonezii aia,cauciucurile,de-o anumita dimensiune. Chiar si ca aspect- una e cruiserul,alta e chopperul -care de obicei mai are si vreo 1600-1800cc,si cuplu cacalau,sa traga roata de 240-320 latime. Si ca sa puneti un cauciuc doar cu 2 cm mai lat,cu greu,modificari,si potential pericol sa sara,mi-i se pare cam degeaba.Macar de s-ar putea unul de 200-atunci,as intelege...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  oz a spus:
sa pui neaparat,si sa ne spui si cum sta pe drum

 

Cu scuzele de rigoare pentru intarziere, pun si eu pozele cu cauciucul de 180/60 cu care am reusit sa "incalt" bijuteria mea de VN 800.

Inca nu am reusit sa fac o iesire in afara orasului cu el, dar in week-endul asta trag o plimbare pana la targul de la Negreni in jud. Cluj si va spun dupa aia impresiile.

Oricum, chiar si asa in oras, parca e mai ciudat. E posibil sa fie din cauza ca garda la sol e mai mica(am coborat spatele), diametrul cauciucului e mai mic, dar nu ma pronunt pana nu il scot un pic afara din oras. ca aspect insa a meritat. Daca voi simti ca manevrabilitatea si felul cum sta pe viraje e afectat, cred ca o sa schimb janta, ca eu la dimensiunea standard 140/90 nu ma mai intorc, e prea subtire pentru gustul meu.

post-29928-1254835354_thumb.jpg

post-29928-1254835377_thumb.jpg

post-29928-1254835399_thumb.jpg

post-29928-1254835427_thumb.jpg

post-29928-1254835445_thumb.jpg

post-29928-1254835475_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  ngtmircea a spus:
Cu scuzele de rigoare pentru intarziere, pun si eu pozele cu cauciucul de 180/60 cu care am reusit sa "incalt" bijuteria mea de VN 800.

Inca nu am reusit sa fac o iesire in afara orasului cu el, dar in week-endul asta trag o plimbare pana la targul de la Negreni in jud. Cluj si va spun dupa aia impresiile.

Oricum, chiar si asa in oras, parca e mai ciudat. E posibil sa fie din cauza ca garda la sol e mai mica(am coborat spatele), diametrul cauciucului e mai mic, dar nu ma pronunt pana nu il scot un pic afara din oras. ca aspect insa a meritat. Daca voi simti ca manevrabilitatea si felul cum sta pe viraje e afectat, cred ca o sa schimb janta, ca eu la dimensiunea standard 140/90 nu ma mai intorc, e prea subtire pentru gustul meu.

Bine facut si cu adevarat superb, ii vine bine cauciucul, imi place simplitatea detaliilor, numa bine si sanatate la amandoi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  TheFatBob a spus:
io ma tot uit ca prostu...

1.in mod normal,nu ar putea fi montat.sau is asa de elastice Avon astea?

2.in mod normal la VN nu este loc din cauza lantului,a basculei si a aripii.ce ai modificat la el,ca sa incapa?hm?

 

1. Uite ca s-a putut. Cauciucul e un Bridgestone, a trebuit un pic de munca de lamurire cu el, dar am reusit... Nici eu nu am crezut ca pe geanta originala intra 180/60, mai ales ca aproape toata lumea de pe forum spunea ca intra maxim de 160 pe geanta originala.

2. Nu am facut nici o modificare la lant, bascula, dar dupa cum observi in foto, aripa spate e modificata.

Mesaj completat

  IceLord a spus:
Bine facut si cu adevarat superb, ii vine bine cauciucul, imi place simplitatea detaliilor, numa bine si sanatate la amandoi!

 

Multumesc mult, uite si o poza cu motorul din fata

post-29928-1254847084_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  ngtmircea a spus:
1. Uite ca s-a putut. Cauciucul e un Bridgestone, a trebuit un pic de munca de lamurire cu el, dar am reusit... Nici eu nu am crezut ca pe geanta originala intra 180/60, mai ales ca aproape toata lumea de pe forum spunea ca intra maxim de 160 pe geanta originala.

2. Nu am facut nici o modificare la lant, bascula, dar dupa cum observi in foto, aripa spate e modificata.

Mesaj completat

 

 

Multumesc mult, uite si o poza cu motorul din fata

Pentru cablurile electrice de unde ai facut rost de furtunele cromate?

Eu am gasit o javra de imitatie de furtun de plastic cu o vospea ce imita cromul si nu l-am pus sus!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Furtune din alea,am vazut pe ebay,cu gramada.Parca se vand la metru (vorba vine...ca erau la americani :) )...Am vazut si la Motomarket,la Romana.Varianta Highwayhawk,ca-s distribuitorii lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...MAI ALES LA CAPETE. Pentru cine cunoaste cum arata "tubul' original,adaptarea furtunului de dush,se cunoste imediat. Ca si cu proiectoarele suplimentare - pui de masina,ca-s mai ieftine.Da' se vede diferenta, ca aspect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari vulcanienilor!

 

Am si eu o viroaga de 535 si as vrea sa trec la ceva mai mare. Acum sunt in balanta intre un VN 900 - Midnight star 1300 - Intruder 800

 

Avand in vedere ca vulcanu de 900 este lider in clasamentul meu, intreb:

 

1) Comparativ cu alte modele cum este confortul, atat pentru pasager cat si pentru pilor. Confort a se citi: suspensii, cum te rupe la spate in drumurile lungi si pe asfalt nu tocmai bun, saua, etc.

2) Ca manevrabilitate - inclinare, curbe, feel?

3) Pe partea de forta, va multumeste 900-le sau simtiti nevoia de mai mult (1300, 1700 etc.)?

4) Fiabilitate, ce probleme ati avut la modelul respectiv, sau la fostele VN 800, 750, mecanica se comporta bine?

 

Evident daca si cine poate raspunde la intrebari, punand in comparatie si cu celelalte modele ar fi prea frumos. Daca nu este buna si parerea posesorilor de VN.

 

Mersi anticipat!

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  axicos a spus:
Salutari vulcanienilor!

 

Am si eu o viroaga de 535 si as vrea sa trec la ceva mai mare. Acum sunt in balanta intre un VN 900 - Midnight star 1300 - Intruder 800

 

Avand in vedere ca vulcanu de 900 este lider in clasamentul meu, intreb:

 

1) Comparativ cu alte modele cum este confortul, atat pentru pasager cat si pentru pilor. Confort a se citi: suspensii, cum te rupe la spate in drumurile lungi si pe asfalt nu tocmai bun, saua, etc.

2) Ca manevrabilitate - inclinare, curbe, feel?

3) Pe partea de forta, va multumeste 900-le sau simtiti nevoia de mai mult (1300, 1700 etc.)?

4) Fiabilitate, ce probleme ati avut la modelul respectiv, sau la fostele VN 800, 750, mecanica se comporta bine?

 

Evident daca si cine poate raspunde la intrebari, punand in comparatie si cu celelalte modele ar fi prea frumos. Daca nu este buna si parerea posesorilor de VN.

 

Mersi anticipat!

 

:)

 

eu am VN800A, dar iti pot raspunde la anumite intrebari, mai ales ca inainte am avut virago 535.

 

1. confortul e gigea, am facut Thasos-Buc (800 km) in 12 ore cu 4 opriri, cu pasager si bagaje. Saua in trepte e perfecta, ai suport pt spate, si daca pui un sissybar pasagera o sa fie brici... pretina mea a tras cativa pui de somn pe autostrazi la greci :)

Suspensia e mult peste a mobrelor cu cardan, CLAR! VN900 e la fel, poate chiar mai elastic, ca-i pe curea.

2. Manevrabilitatea... unul din motivele pt care am ales varianta A a fost ca-i mai subtire si mai fasnet.

Fata de viroaga, pe curbe sta unpic mai slab din cateva motive:

a. roata mare pe fata - apleci mai greu mobra in curbe

b. garda la sol - atinge mai usor cand o iei pe dealuri/urci borduri etc..dar e ok.... cand zic garda la sol ma refer si la faotul ca in curbe dai mai devreme in laturi... pe stanga atinge cricu', pe dreapta inca nu stiu ce atinge s-ar putea sa fie toba, oricum prima data dai cu scarita si atunci stii ca tre' s-o ridici sa nu atingi cu altceva.

Oricum, sa stii ca motocicleta cu cat e mai grea, cu atat e mai greu de manevrat pe curbe... daca iti plac curbele..nu-ti recomand sa treci de 1000 cc

3. pt mine 56 CP si 64 Nm sunt arhisufucienti... mai ales pe lant, ca nu se mai pierde nimic ca la cardan. La cum merg eu, si oras si afara, e destul... daca bagi mana in gaz, vulcanu' trage de rupe! Nu simt nevoia de mai mult... daca as vrea mai mult ... probabil mi-as lua un naked cuplos.

4. mai nimic, de cand l-am luat, inafara de ulei, filtre si placute... o singura probelma am dar asta e ceva infim... din an in paste mai picura antigel pe la o mufa.. dar asta nu poate fi o problema.

 

In rest, consum de maxim 6% in oras, si 4,5 maxim 5 inafara... pt un motor de 800 pentru mine e mai mult ca perfect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  ..IcemaN.. a spus:
eu am VN800A, dar iti pot raspunde la anumite intrebari, mai ales ca inainte am avut virago 535.

 

1. confortul e gigea, am facut Thasos-Buc (800 km) in 12 ore cu 4 opriri, cu pasager si bagaje. Saua in trepte e perfecta, ai suport pt spate, si daca pui un sissybar pasagera o sa fie brici... pretina mea a tras cativa pui de somn pe autostrazi la greci :disappointed:

Suspensia e mult peste a mobrelor cu cardan, CLAR! VN900 e la fel, poate chiar mai elastic, ca-i pe curea.

2. Manevrabilitatea... unul din motivele pt care am ales varianta A a fost ca-i mai subtire si mai fasnet.

Fata de viroaga, pe curbe sta unpic mai slab din cateva motive:

a. roata mare pe fata - apleci mai greu mobra in curbe

b. garda la sol - atinge mai usor cand o iei pe dealuri/urci borduri etc..dar e ok.... cand zic garda la sol ma refer si la faotul ca in curbe dai mai devreme in laturi... pe stanga atinge cricu', pe dreapta inca nu stiu ce atinge s-ar putea sa fie toba, oricum prima data dai cu scarita si atunci stii ca tre' s-o ridici sa nu atingi cu altceva.

Oricum, sa stii ca motocicleta cu cat e mai grea, cu atat e mai greu de manevrat pe curbe... daca iti plac curbele..nu-ti recomand sa treci de 1000 cc

3. pt mine 56 CP si 64 Nm sunt arhisufucienti... mai ales pe lant, ca nu se mai pierde nimic ca la cardan. La cum merg eu, si oras si afara, e destul... daca bagi mana in gaz, vulcanu' trage de rupe! Nu simt nevoia de mai mult... daca as vrea mai mult ... probabil mi-as lua un naked cuplos.

4. mai nimic, de cand l-am luat, inafara de ulei, filtre si placute... o singura probelma am dar asta e ceva infim... din an in paste mai picura antigel pe la o mufa.. dar asta nu poate fi o problema.

 

In rest, consum de maxim 6% in oras, si 4,5 maxim 5 inafara... pt un motor de 800 pentru mine e mai mult ca perfect.

 

 

Mersi mult!

 

O descriere frumoasa. Ca intrebare ai spus 56 Cp si 64 Nm. Da ce i-au facut la VN 900 de are 54 Cp si 82 Nm? 2 CP mai putin dar cuplu muuuult mai bun?

 

http://www.motoflash.ro/moto/motociclete_n...00_classic.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  axicos a spus:
Ca intrebare ai spus 56 Cp si 64 Nm. Da ce i-au facut la VN 900 de are 54 Cp si 82 Nm? 2 CP mai putin dar cuplu muuuult mai bun?

http://www.motoflash.ro/moto/motociclete_n...00_classic.html

pai, i-au crescut cilindreea... de obicei asa castigi cuplu, marind cilindreea... vezi V8-urile americane.

practic au mai adaugat 2 scutere la putere :cheers: , oricum... la 100cc 20 Nm in plus au iesit bine.

vad ca au facut-o si mai usoara cu vreo 40 kg, deci ar trebui sa traga mai bine ... au marit si rezervorul cu 3 litri..

 

si in speta, daca ai cai mai multi decat cuplu, ai viteza maxima mai mare si acceleratie mai sacadata si motorul mai turat... vezi vitezanele si sport-touringurile.

daca ai cuplu mai mult si cp mai putini, ai acceleratia ceva mai altfel, unii ar spune mai puternica, trage mai lin si turatiile sunt mai joase...vezi V2-urile.

naked-urile si mobrele de strada (de obicei paralel twin si motoare 4inlinie mai cuploase, cum e al banditului) sunt undeva intre.

 

cele mai bune exemple cuplu/cp ar fi Virago 535 si Shadow 600. a doua desi are cilindreea mai mare are cu 10 cai mai putin....dar la acceleratia sunt la fel, daca nu chiar shadow are avantaj....in schimb shadow se opreste la 150 km/h si viroaga mai urca un 10-15 kmh. depind multe chestii de cuplu, acceleratia in primul rand, consumul, "cum trage" etc... multi se uita doar la cai, dar io zic ca-i la fel de important si cuplu, daca nu mai important, mai ales la cruisere.

 

Ca idee, un tractor UTB nu are mai mult de 60 cp, daca ii si are...dar un cuplu, vb aia...de tractor :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da... Oricum pare foarte tentant VN-ul de 900, poate varianta custom...

 

Singurul lucru de care imi este frica este sa nu ma plictisesc dupa un an de el si sa vreau ceva mai puternic. Adica acum vreau sa imi iau o mobra noua care sa ma duca 3 ani fara sa simt nevoia de ceva mai mare. Macar pe partea de putere, turatii, v max.

 

La viteze de croaziera cum este? Poate mentine 130-140 pe perioade lungi sau doar temporar? Al tau cati km are? L-ai luat SH banuiesc nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  ..IcemaN.. a spus:
cele mai bune exemple cuplu/cp ar fi Virago 535 si Shadow 600. a doua desi are cilindreea mai mare are cu 10 cai mai putin....dar la acceleratia sunt la fel, daca nu chiar shadow are avantaj....in schimb shadow se opreste la 150 km/h

 

Shadow-ul urca si la 170.. :cheers: - Testat vara asta :D. Nici mie nu-mi venea sa cred din moment ce, Vulcanul de 800 fiind, nu a vrut mai mult de 175 :disappointed:

Editat de darkflames
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...