Csaky Postat Septembrie 20, 2009 Share Postat Septembrie 20, 2009 Salutare!Are cineva un manual service pt vn de 1500?as vrea sa stiu cum se da jos capacul chiuloasei(sper ca nu tre sa dai jos motorul ca sa schimbi o garnitura). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unom Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 ARE CINEVA SAU STITI PE CINEVA CARE IMI POATE ADUCE/VINDE O SEMNALIZARE SPATE PT VN800. ATASEZ FOTO. Salut, Daca mai esti interesat am eu unul tynnox@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 Salutare!Are cineva un manual service pt vn de 1500?as vrea sa stiu cum se da jos capacul chiuloasei(sper ca nu tre sa dai jos motorul ca sa schimbi o garnitura). Am eu un manual, dar e pt VN 15 an 1994. Daca ai acelasi model cu regret iti spun ca da, trebuie sa dai jos motorul sa poti schimba garnitura de la capacul chiulasei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blood Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 Are cineva de vanzare scarite (talpi , footrest) pentru Vn 800 Classic. Sigur le-a schimbat careva pe alea stock , ceva de genu ar arata: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kaiser_soze Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 Are cineva de vanzare scarite (talpi , footrest) pentru Vn 800 Classic. Sigur le-a schimbat careva pe alea stock , ceva de genu ar arata: M-ar interesa pe mine sa le pun la pasager, intreaba-l pe om daca au si sistemul de prindere si daca acest sistem ar putea fi pus la pasager (se poate sa fie prea mari sau sa difere modalitatea de prindere) multu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blood Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 M-ar interesa pe mine sa le pun la pasager, intreaba-l pe om daca au si sistemul de prindere si daca acest sistem ar putea fi pus la pasager (se poate sa fie prea mari sau sa difere modalitatea de prindere) multu Daca vrei sa iti pui la pasageri exista alt tip cu tot cu prindere sau fara dar eu numa pe net:www.shop.motorcyclenews.com , www.customcruisers.com , www.1cruiser.com cred ca gasesti si pe ebay. Pe mine ma intereseaza daca are cineva second hand ca altfel mai bine le remediez pe cele care le am. Arunca o privire pe link-uri ca poate iti convine ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kaiser_soze Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 multam fain, raman dator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 (editat) are careva vreun VN800A pe care a pus risere de 20 cm si ghidon drept-ish si mai ingust...mai frisco asa? sunt f curios cum arata Editat Septembrie 28, 2009 de ..IcemaN.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey_832 Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 Vand vulcan! 3350 ---->>2950 eur negociabil. http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...996-235072.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 are careva vreun VN800A pe care a pus risere de 20 cm si ghidon drept-ish si mai ingust...mai frisco asa? sunt f curios cum arata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ngtmircea Postat Octombrie 1, 2009 Share Postat Octombrie 1, 2009 Stiu ca s-a mai discutat problema cauciucului spate ce se poate pune pe VN 800 fara a risca comportamente ciudate. Opinia generala era ca pe geanta originala incape maxim 160/90 sau 160/80(cum am avut si eu, pana alaltaieri).Din fabrica, cum bine stiti ies cu 140/90. Alaltaieri mi-am pus un Bridgestone de 180/60. Nu m-am dat cu el ca lumea de atunci sa vad cum e la manevrari mai spre limita dar asa agale prin oras nu am observat sa fie probleme. Normal ca sunt un pic ingrijorat, si ca o sa cam strang din c.. la prima iesire afara pe viraje. Oricum fiindca am pus cauciucul 180/60, am putut sa las motorul un pic mai jos de spate si arata mult mai bine. Nemaivorbind ca si cauciucul mai lat schimba in bine aspectul spatelui motorului. Sper ca pe maine sa pun si niste poze. Voi ce parere aveti ? Am facut bine sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Octombrie 1, 2009 Share Postat Octombrie 1, 2009 (editat) cit?180/60?a intrat fortat banuiesc,si sta tensionat pe janta....sau ai schimbat si janta? neaparat sa pui si poza.10x. Editat Octombrie 1, 2009 de TheFatBob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ngtmircea Postat Octombrie 1, 2009 Share Postat Octombrie 1, 2009 cit?180/60?a intrat fortat banuiesc,si sta tensionat pe janta....sau ai schimbat si janta?neaparat sa pui si poza.10x. Nu am schimbat janta. E adevarat ca a intrat greu pe janta dar a intrat, o sa incerc sa pun maine poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Octombrie 2, 2009 Share Postat Octombrie 2, 2009 XXL, arata bine! Ai mers cumva si cu saua originala? Ma gandesc sa nu stau prea aplecat in fata. io ma gandeam la o combinatie intre riserele tale si un ghidon ceva mai ingust decat al tau...gen asta: /index.php?...t&id=534404 /index.php?...t&id=534402 PS: ce cauciuc e ala de pe spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat Octombrie 2, 2009 Share Postat Octombrie 2, 2009 seaua originala nu aveam cum sa o pun....a mea e dintr o singura bucata....pozitia e ok...cauciucul e avon XXL, arata bine! Ai mers cumva si cu saua originala? Ma gandesc sa nu stau prea aplecat in fata. io ma gandeam la o combinatie intre riserele tale si un ghidon ceva mai ingust decat al tau...gen asta: /index.php?...t&id=534404 /index.php?...t&id=534402 PS: ce cauciuc e ala de pe spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Octombrie 2, 2009 Share Postat Octombrie 2, 2009 avon pe dimensiunile din talon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat Octombrie 3, 2009 Share Postat Octombrie 3, 2009 neah,e lat de 160 avon pe dimensiunile din talon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oz Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 Nu am schimbat janta. E adevarat ca a intrat greu pe janta dar a intrat, o sa incerc sa pun maine poze sa pui neaparat,si sa ne spui si cum sta pe drum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 neah,e lat de 160 ...si de ce vreti voi,sa faceti treaba asta..? Ca in afara de aspect,nu serveste la nimic...Ba,din contra - poate sa fie chiar periculos.Ma gandesc ca nu degeaba au pus japonezii aia,cauciucurile,de-o anumita dimensiune. Chiar si ca aspect- una e cruiserul,alta e chopperul -care de obicei mai are si vreo 1600-1800cc,si cuplu cacalau,sa traga roata de 240-320 latime. Si ca sa puneti un cauciuc doar cu 2 cm mai lat,cu greu,modificari,si potential pericol sa sara,mi-i se pare cam degeaba.Macar de s-ar putea unul de 200-atunci,as intelege... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 gusturi d-le...gusturi... ...si de ce vreti voi,sa faceti treaba asta..? Ca in afara de aspect,nu serveste la nimic...Ba,din contra - poate sa fie chiar periculos.Ma gandesc ca nu degeaba au pus japonezii aia,cauciucurile,de-o anumita dimensiune. Chiar si ca aspect- una e cruiserul,alta e chopperul -care de obicei mai are si vreo 1600-1800cc,si cuplu cacalau,sa traga roata de 240-320 latime. Si ca sa puneti un cauciuc doar cu 2 cm mai lat,cu greu,modificari,si potential pericol sa sara,mi-i se pare cam degeaba.Macar de s-ar putea unul de 200-atunci,as intelege... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ngtmircea Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 sa pui neaparat,si sa ne spui si cum sta pe drum Cu scuzele de rigoare pentru intarziere, pun si eu pozele cu cauciucul de 180/60 cu care am reusit sa "incalt" bijuteria mea de VN 800. Inca nu am reusit sa fac o iesire in afara orasului cu el, dar in week-endul asta trag o plimbare pana la targul de la Negreni in jud. Cluj si va spun dupa aia impresiile. Oricum, chiar si asa in oras, parca e mai ciudat. E posibil sa fie din cauza ca garda la sol e mai mica(am coborat spatele), diametrul cauciucului e mai mic, dar nu ma pronunt pana nu il scot un pic afara din oras. ca aspect insa a meritat. Daca voi simti ca manevrabilitatea si felul cum sta pe viraje e afectat, cred ca o sa schimb janta, ca eu la dimensiunea standard 140/90 nu ma mai intorc, e prea subtire pentru gustul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 io ma tot uit ca prostu... 1.in mod normal,nu ar putea fi montat.sau is asa de elastice Avon astea? 2.in mod normal la VN nu este loc din cauza lantului,a basculei si a aripii.ce ai modificat la el,ca sa incapa?hm? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 Cu scuzele de rigoare pentru intarziere, pun si eu pozele cu cauciucul de 180/60 cu care am reusit sa "incalt" bijuteria mea de VN 800.Inca nu am reusit sa fac o iesire in afara orasului cu el, dar in week-endul asta trag o plimbare pana la targul de la Negreni in jud. Cluj si va spun dupa aia impresiile. Oricum, chiar si asa in oras, parca e mai ciudat. E posibil sa fie din cauza ca garda la sol e mai mica(am coborat spatele), diametrul cauciucului e mai mic, dar nu ma pronunt pana nu il scot un pic afara din oras. ca aspect insa a meritat. Daca voi simti ca manevrabilitatea si felul cum sta pe viraje e afectat, cred ca o sa schimb janta, ca eu la dimensiunea standard 140/90 nu ma mai intorc, e prea subtire pentru gustul meu. Bine facut si cu adevarat superb, ii vine bine cauciucul, imi place simplitatea detaliilor, numa bine si sanatate la amandoi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ngtmircea Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 io ma tot uit ca prostu...1.in mod normal,nu ar putea fi montat.sau is asa de elastice Avon astea? 2.in mod normal la VN nu este loc din cauza lantului,a basculei si a aripii.ce ai modificat la el,ca sa incapa?hm? 1. Uite ca s-a putut. Cauciucul e un Bridgestone, a trebuit un pic de munca de lamurire cu el, dar am reusit... Nici eu nu am crezut ca pe geanta originala intra 180/60, mai ales ca aproape toata lumea de pe forum spunea ca intra maxim de 160 pe geanta originala. 2. Nu am facut nici o modificare la lant, bascula, dar dupa cum observi in foto, aripa spate e modificata. Mesaj completat Bine facut si cu adevarat superb, ii vine bine cauciucul, imi place simplitatea detaliilor, numa bine si sanatate la amandoi! Multumesc mult, uite si o poza cu motorul din fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 1. Uite ca s-a putut. Cauciucul e un Bridgestone, a trebuit un pic de munca de lamurire cu el, dar am reusit... Nici eu nu am crezut ca pe geanta originala intra 180/60, mai ales ca aproape toata lumea de pe forum spunea ca intra maxim de 160 pe geanta originala.2. Nu am facut nici o modificare la lant, bascula, dar dupa cum observi in foto, aripa spate e modificata. Mesaj completat Multumesc mult, uite si o poza cu motorul din fata Pentru cablurile electrice de unde ai facut rost de furtunele cromate? Eu am gasit o javra de imitatie de furtun de plastic cu o vospea ce imita cromul si nu l-am pus sus! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.