StefanAM Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 salutare am achizitionat si eu un VN 1500 meanstreak din 2003 cu o bubita (sarea din viteza a doua) pe care am remediato ,sunt proaspat trecut de la sport-touring la categoria asta ,chiar daca am de ceva vreme inca sunt receptiv la sfaturi (niciodata nu le poti invata pe toate)am scris bine aici sau mai este vreun topic ? ) Cum ai remediat-o? Ce ai schimbat, la ce service si cât te-a costat? Bineinteles dacă nu e confidential. Poți sa-mi spui si pe PM. De curând am cumpărat un vn 1500 si are o ezitare cand intra in treapta 2. Din câte am citit e o chestie comuna modelului asta. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
geeoboss Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 nu-i secret , este o chestie la pinioane , la cuplaje le-a rectificat in coada randunicii , m-a costat 700 Ron , este cineva in zona campina care repara !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schwarz Muller Postat Decembrie 3, 2011 Share Postat Decembrie 3, 2011 Salutare. Stie cineva unde pot indrepta si vopsi un rezervor pt VN 800 ,turtit in urma unui accident, la un pret rezonabil? Sau daca aveti careva de vanzare unul si mai bine... Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Decembrie 3, 2011 Share Postat Decembrie 3, 2011 Claudiu - 0723.391.261. Omu' se-ocupã cu vopsit,îndreptat,fãcut din fibrã de sticlã...Sau,uitã-te pe ebay.de,cred cã sigur o sa gãsesti acolo,rezervor s/h,în perfectã stare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 (editat) tocmai a venit mos Nicolae la mine (adus de catre Metricmotion) sper sa fie bune, da nu vad de ce nu, sunt seturi de cate 5 bucati, da oricum la un super pret. Daca se considera reclama, foarte bine, ca merita azi sper sa pot sa le si montez, da' nu imi promit nimic.... Editat Decembrie 5, 2011 de raduprint01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burb Postat Decembrie 15, 2011 Share Postat Decembrie 15, 2011 Pentru cei cu vn750 , care vor sa se apuce de custom_izat uite un link cu cateva idei bunute VN750 CUSTOM astept parerea voastra : care ar fi cele mai reusite ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Decembrie 15, 2011 Share Postat Decembrie 15, 2011 Pentru cei cu vn750 , care vor sa se apuce de custom_izat uite un link cu cateva idei bunute VN750 CUSTOM astept parerea voastra : care ar fi cele mai reusite ??? Mi-au plãcut mai ales 2 din ele...Ãla bbobber-it,cu jentile rosii,si ãla cy hypercharger. Pe-al meu,s-ar putea sã-l mãcelãresc,si sã-l dau pe bucãtzi...Dacã nu-i nimeni interesat de mai multe componente,ca sã nu rãmân cu prea multe fierãtãnii,atunci,în primãvarã,m-apuc sã-l repun pe picioare...Tare mi-e c-o sã mã coste cât nu meritã...Mai ales dac-o fi sã-l dau,având în vedere cã vreau Drifter. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burb Postat Decembrie 15, 2011 Share Postat Decembrie 15, 2011 man ti-am zis , daca te hotarasti sa il dai pe bucati , let me know , sunt interesat sa vad ce bunataturi ai pe ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Decembrie 15, 2011 Share Postat Decembrie 15, 2011 tocmai a venit mos Nicolae la mine (adus de catre Metricmotion) sper sa fie bune, da nu vad de ce nu, sunt seturi de cate 5 bucati, da oricum la un super pret. Daca se considera reclama, foarte bine, ca merita azi sper sa pot sa le si montez, da' nu imi promit nimic.... Tu vrei sa faci scooterizing sau grampsizing - nu-i rau... Cat au facut jigloarele? Si eu as vrea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 Tu vrei sa faci scooterizing sau grampsizing - nu-i rau... Cat au facut jigloarele? Si eu as vrea... pai daca vrei, iti dau, ca mi-am luat seturi de cate 5 am dat pe pilot (5) si main (5) parca vreo 90 de lei, dar mai trebuie si emulsion tube, care imi ajunge pe la 50 de lei bucata (posibil sa fie si transport aditional, inca nu stiu) toate luate de la metricmotion inclusiv kitul de pastile pentru supape, care posibil sa le impart cu un coleg de forum, da la cate sunt, cred ca ajung pentru 4-5 motoare. Si ai dreptate, ori scooterising, ori grampsizing, da inca nu m-am hotarat: scooterising arata mai bine, da imi trebuie un filtru K&N de diametru mai mare decat cel original, pe care il am. Grampsizing nu arat la fel de bine, adica arata stock, da-i mai ieftin, adica gratis in afara jigleoarelor. Ce as mai vrea sa fac este sa maresc compresia prin prelucrarea chiulaselor sau a cilindrilor, da tot din considerente financiare e posibil sa o las pentru la anul... mai vedem Castigul de putere e acelasi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Decembrie 17, 2011 Share Postat Decembrie 17, 2011 Pentru fanii romani de Driftere: VDR Romania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Decembrie 17, 2011 Share Postat Decembrie 17, 2011 Pentru fanii romani de Driftere: VDR Romania Aha,mersi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Decembrie 28, 2011 Share Postat Decembrie 28, 2011 pai daca vrei, iti dau, ca mi-am luat seturi de cate 5 am dat pe pilot (5) si main (5) parca vreo 90 de lei, dar mai trebuie si emulsion tube, care imi ajunge pe la 50 de lei bucata (posibil sa fie si transport aditional, inca nu stiu) As fi eu interesat de un Main si un Pilot jet . Ce coduri ai luat ? 165 sau 170 - Main Jet-ul ? Pilot-ul este 52 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Ianuarie 1, 2012 Share Postat Ianuarie 1, 2012 codurile cred ca le vezi in poza de mai sus main e de 170 si pilot de 52 iti dau si tie cate unul daca vrei 10 lei bucata, da ai nevoie de emulsion tube pentru main Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Ianuarie 1, 2012 Share Postat Ianuarie 1, 2012 (editat) Da...Patreaza-mi si mie un set ...Merci Iar daca nu ti-ai dat deja comanda de emulsion tube baga-ma si pe mine si impartim costurile de transport! PS: La Multi Ani Vulcanologilor ! Editat Ianuarie 1, 2012 de darkflames Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Ianuarie 3, 2012 Share Postat Ianuarie 3, 2012 /index.php?/topic/672455-kawasaki-vn-800-classic-in-doua-variante-stock-si-bobber/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 Da...Patreaza-mi si mie un set ...Merci Iar daca nu ti-ai dat deja comanda de emulsion tube baga-ma si pe mine si impartim costurile de transport! PS: La Multi Ani Vulcanologilor ! ok, ai un set pus deoparte emulsion tube deja sunt 2 comandate, ia legatura cu matricmotion, poate o sa-ti comande si tie, inca nu cred ca a plecat coletul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 (editat) Am vb cu el...neeadle aftermarket de unde ti-ai cumparat ? Vad ca cei ce si-au facut deja modificarea recomanda unul dintr-un kit de dynojet..insa este pacat sa dai atatia bani pe un kit ca sa-i folosesti doar acul... Editat Ianuarie 5, 2012 de darkflames Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 jeturile sunt pentru needle stock, deci nu-i cazul sa ne batem capul pentru needle de la dynojet trebuia main jet de 165 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schwarz Muller Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 Salut. Am o problema la cutia de viteze (sau ambreiaj). Dupa ce pornesc motorul, daca nu-l las destul sa se incalzeasca (7-8 minute), cand o bag in viteza da sa plece de sub mine si se opreste (asta daca e rece); sau daca s-a incalzit cateva minute (3-4) cand o bag in viteza pleaca de pe loc, incet (trebuie sa ma proptesc bine cu ambele picioare in pamant si sa tin bine de ghidon ca sa o pot tine pe loc). Ambele situatii mentionate se intampla bineinteles cu ambreiajul apasat. Dupa ce se incalzeste motorul nu mai face nici o figura. Fostul proprietar a schimbat ambreiajul inainte sa mi-o vanda. Am incercat sa mai intind cablul de ambreiaj sau sa-l las mai slab si tot nu a avut nici un efect. Stie cineva daca ambreiajul se mai poate regla si din cutie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VULCANOSU Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 Salut. Am o problema la cutia de viteze (sau ambreiaj). Dupa ce pornesc motorul, daca nu-l las destul sa se incalzeasca (7-8 minute), cand o bag in viteza da sa plece de sub mine si se opreste (asta daca e rece); sau daca s-a incalzit cateva minute (3-4) cand o bag in viteza pleaca de pe loc, incet (trebuie sa ma proptesc bine cu ambele picioare in pamant si sa tin bine de ghidon ca sa o pot tine pe loc). Ambele situatii mentionate se intampla bineinteles cu ambreiajul apasat. Dupa ce se incalzeste motorul nu mai face nici o figura. Fostul proprietar a schimbat ambreiajul inainte sa mi-o vanda. Am incercat sa mai intind cablul de ambreiaj sau sa-l las mai slab si tot nu a avut nici un efect. Stie cineva daca ambreiajul se mai poate regla si din cutie? la prima pornire si al meu face la fel ,mai ales daca ii si frig afara ,pana se incalzeste motorul si uleiul asta insemnand pe putin 5 minute iarna ,dupa aceea nu mai am probleme;poate sa fie si uleiul prea gros depinde ce folosesti,ambreiajul nou,referitor la timpul de incalzire al motorului cam toate vn 800 au aceasi problema si eu nu o vad rea mai ales vara; sau poate nu sa montat bine ambreiajul sau capacul, cea ce nu cred daca zici ca merge dupa ce se incalzeste motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schwarz Muller Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 Si inca o problema. Fostul proprietar, cand a schimbat ambreiajul a ciupit probabil unul din cele doua simeringuri din imagine. As dori sa stiu daca le poate aduce cineva... Uleiul este schimbat in vara, cand am cumparat-o. Motul 5100 Ester 10W40. Este cel mai subtire recomandat deci nu e de la ulei. Iar situatia mentionata de mine se intampla vara cand este cald afara, nu acum iarna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VULCANOSU Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 (editat) Uleiul este schimbat in vara, cand am cumparat-o. Motul 5100 Ester 10W40. Este cel mai subtire recomandat deci nu e de la ulei. Iar situatia mentionata de mine se intampla vara cand este cald afara, nu acum iarna. nu stiu atunci ce sa zic poate nu a montat bine ambreiajul (discurile )singura varianta este sa desfaci capacul si sa verifici ce nu sa montat cum trebuie(daca ai manualul de reparatii)! Editat Ianuarie 9, 2012 de VULCANOSU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 Si inca o problema. Fostul proprietar, cand a schimbat ambreiajul a ciupit probabil unul din cele doua simeringuri din imagine. As dori sa stiu daca le poate aduce cineva... Uleiul este schimbat in vara, cand am cumparat-o. Motul 5100 Ester 10W40. Este cel mai subtire recomandat deci nu e de la ulei. Iar situatia mentionata de mine se intampla vara cand este cald afara, nu acum iarna. MyMoto iti aduce piese de kawa, eu le-am comandat o sticla rosie de bord si vreau sa le comand si un O-ring din asta. Desi, s-ar putea sa gasim unul identic si la piese auto, nu cred ca e ceva specific. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 MyMoto iti aduce piese de kawa, eu le-am comandat o sticla rosie de bord si vreau sa le comand si un O-ring din asta. Desi, s-ar putea sa gasim unul identic si la piese auto, nu cred ca e ceva specific. ancalgon, cat ai dat pe sticla aia rosie, ca si mie imi lipseste..... colegu cu problema la ambreiaj: o-ring se gaseste la piese auto, costa cativa bani, poate un leu, doar trebuie mers cu cel vechi de model. cat despre ambreiaj, nu-i bai in principiu, placile se lipesc intre ele cand sta motorul si de asta smuceste; tine frana trasa cand pornesti si gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.