Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

da, e misto, imi place :)

 

eu in plus fata de al tau o sa vreau un dragbar (il am, da parca as vrea unul mai drept), si ceva mai lasata.

 

si eu am roata subtire pe fata, da imi convine

oricum, in mare cam pe acolo tintesc si eu, poate cu ceva culoare.

 

cat despre modificarile alea redicale la motor, povestim.

 

 

am inceput aseara prin demontare si cobarare furca (cam 5 cm lasata din jug).

 

imi pare rau ca pozele nu-s prea clare - telefon

 

pentru ca vreau sa fie cat mai usoara, cred ca aripa spate si aparatoarea de lant le voi face din fibra de sticla...

post-43929-0-31343300-1320392637_thumb.jpg

post-43929-0-75096200-1320392644_thumb.jpg

post-43929-0-22606500-1320392654_thumb.jpg

post-43929-0-82537500-1320392659_thumb.jpg

Editat de raduprint01
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

da, e misto, imi place :)

 

eu in plus fata de al tau o sa vreau un dragbar (il am, da parca as vrea unul mai drept), si ceva mai lasata.

 

si eu am roata subtire pe fata, da imi convine

oricum, in mare cam pe acolo tintesc si eu, poate cu ceva culoare.

 

cat despre modificarile alea redicale la motor, povestim.

 

 

am inceput aseara prin demontare si cobarare furca (cam 5 cm lasata din jug).NU EXAGERA,O SA AI CURSA PREA SCURTA....

 

imi pare rau ca pozele nu-s prea clare - telefon

 

pentru ca vreau sa fie cat mai usoara, cred ca aripa spate si aparatoarea de lant le voi face din fibra de sticla...NUMAI DACA O FACI SOLO,ALTFEL,TREBUIE RANFORSAJ METALIC DEDESUBT....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu tobele te descurci, e bine sa nu fie goale (consum mic, putere din parti), si scurte (putere mai mare).

 

Dupa ce am vb cu tine de tobe, am cautat pe site-uri si am gasit o comparatie intre toate tipurile de tobe existente ... si reiese ca cele scurte au cea mai mare pierdere de putere...iar la polul opus erau cele lungi . Cele mai indicate erau cele lungi 2 in 1 , adica astea ...supertrapp12771574.jpg

 

Apoi am nevoie de un pic de ajutor pentru un prieten. Si-a mcumparat luna trecuta un vn1500 , si dupa nici 2 saptamani l-a lasat cutia de viteze. I-au facut un deviz cei de la United Motors insa pe niste sume colosale atat la piesele OEM cat si la manopera . Recomandati-mi pe cineva care sa lucreze cu preturi mai acceptabile. Ms anticipat !

 

...si un pic de sursa de inspirate. Colectie vn800 bobbere...

 

SAM_0082-1-2.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Dupa ce am vb cu tine de tobe, am cautat pe site-uri si am gasit o comparatie intre toate tipurile de tobe existente ... si reiese ca cele scurte au cea mai mare pierdere de putere...iar la polul opus erau cele lungi . Cele mai indicate erau cele lungi 2 in 1 , adica astea ...supertrapp12771574.jpg

 

Apoi am nevoie de un pic de ajutor pentru un prieten. Si-a mcumparat luna trecuta un vn1500 , si dupa nici 2 saptamani l-a lasat cutia de viteze. I-au facut un deviz cei de la United Motors insa pe niste sume colosale atat la piesele OEM cat si la manopera . Recomandati-mi pe cineva care sa lucreze cu preturi mai acceptabile. Ms anticipat !

 

...si un pic de sursa de inspirate. Colectie vn800 bobbere...

 

SAM_0082-1-2.jpg

 

Multam de poze, prind bine oricand, mai am si eu, da astea is fainute.

 

cu evacuarea, sunt convins ca ai dreptate, dar o sa incerc o varianta surta cu acceleratoare de gaze (auto); vreau sa fie cat mai rapida evacuarea, ma intereseaza mult sa urce rapid in ture.

 

@phoenix: merci fain, sper sa iasa ceva dragut, chiar daca anul asta nu va fi extrem

 

Va tin oricum la curent :)

 

stiti careva unde gasesc si eu pilot jet after market (sau original) pentru vn800?

 

main jet am gasit la userul metricmotion, da pilot cica nu stie de unde sa-mi aduca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauta si pe ebay.Pentru ambele probleme. Deocamdata,pe ebay-ul american,n-am vazut cutie de viteze,cu totul.Dar mai apar. "Pilot jet"'- ul ala,nu stiu cum sa-l caut...

Editat de darian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca mai degraba poti sa cresti in cuplu si mai putin in putere pentru ca nu cred ca poti sa cresti mult in ture cu ea. Vrei sa-i schimbi limitarea de turatie?

 

Mi se pare mult mai sofisticat tehnic vulcanul de 750, cu doua carburatoare, doua bujii pe cilindru... ma rog. E doar o opinie la prima vedere, am avut una saptamana trecut in garaj si cred ca se preta mult mai bine la tuning de motor.

Radu, 15 cai sunt multi daca stai sa te gandesti in procente.

 

Oricand vrei sa iti faci o opinie ca lumea , nu doar la prima vedere , imi zici si o mai aduc cu placere :)... si asa aveam in plan iarna asta sa o desfac ca pe mobila de la ikea si sa vad daca la asamblare raman cu ceva piese in plus :))). sigur daca vin la tine asa ceva nu se va intampla :)) .... asta in ideea ca ai zis si tu ca ai vrea sa mesteresti la ea :P

 

p.s. am ajuns din greseala la el cu un prieten si mi-a placut cum se poarta cu motorasul :D. recomand!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

headscratch.gif...In schimb,eu s-ar putea sa-i pun cruce,VN 750-ului meu....Cine are nevoie de diverse piese/accesorii pt. modelul asta,sa-mi zica.Inafara de motor,care are un cilindru calat,si ce-o mai fi stricat inauntru,are totusi si piese noi,sau foarte putin uzate.Aveam pe el comenzi avansate (originale,nu facaturi),sissy-bar cu port-bagaj (Hepco&Becker),suporti de coburi,crash-bar-uri spate (in fatza coburilor),parbriz,proiectoare (le-am pus kit-uri xenon),sea modificata,etc...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

headscratch.gif...In schimb,eu s-ar putea sa-i pun cruce,VN 750-ului meu....Cine are nevoie de diverse piese/accesorii pt. modelul asta,sa-mi zica.Inafara de motor,care are un cilindru calat,si ce-o mai fi stricat inauntru,are totusi si piese noi,sau foarte putin uzate.Aveam pe el comenzi avansate (originale,nu facaturi),sissy-bar cu port-bagaj (Hepco&Becker),suporti de coburi,crash-bar-uri spate (in fatza coburilor),parbriz,proiectoare (le-am pus kit-uri xenon),sea modificata,etc...

L-ai desfacut (motorul ) pana la urma?Sau faptul ca e calat motorul, e concluzia anteriaora si la asta ai ramas?Indicat ar fi sa-l desfaci, nu se stie niciodata, poate totusi nu e buba asa urata.

Ok salutari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

embarrassed.gifimi pare rau ca nu poti sa il repari pana la urma . e pacat de el

astep niste poze pe mihai.despan@gmail.com , daca te hotarasti sa dai din ea , sa vad ce mi-ar folosi sa mai scoti din bani friday.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam de poze, prind bine oricand, mai am si eu, da astea is fainute.

 

cu evacuarea, sunt convins ca ai dreptate, dar o sa incerc o varianta surta cu acceleratoare de gaze (auto); vreau sa fie cat mai rapida evacuarea, ma intereseaza mult sa urce rapid in ture.

 

@phoenix: merci fain, sper sa iasa ceva dragut, chiar daca anul asta nu va fi extrem

 

Va tin oricum la curent :)

 

stiti careva unde gasesc si eu pilot jet after market (sau original) pentru vn800?

 

main jet am gasit la userul metricmotion, da pilot cica nu stie de unde sa-mi aduca...

Piesa care ti-ar ridica puterea cu 10-15 cai, ar fi axul cu came (performing cams twin), am gasit pt vn de 1500, la 428 $, fara transport, pt VN de 800 nu am vazut.Tinand cont ca reparatia (numai piesele pana in momentul asta la motorul meu m-a ajuns peste 500 $, ramane pt la anu sa ma joc un pic mai mult.

 

Filtru KN, dinojet, tobele scurte sau fara site, nu te ajuta nici macar cu 3 manji frumosi, dar e placerea ta de a face ce vrei si eu iti urez spor la lucru.

Topate bune.

 

Un site care pe mine m-a ajutat.

http://www.chopcult.com/forum/showthread.php?t=2703

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Piesa care ti-ar ridica puterea cu 10-15 cai, ar fi axul cu came (performing cams twin), am gasit pt vn de 1500, la 428 $, fara transport, pt VN de 800 nu am vazut.Tinand cont ca reparatia (numai piesele pana in momentul asta la motorul meu m-a ajuns peste 500 $, ramane pt la anu sa ma joc un pic mai mult.

 

Filtru KN, dinojet, tobele scurte sau fara site, nu te ajuta nici macar cu 3 manji frumosi, dar e placerea ta de a face ce vrei si eu iti urez spor la lucru.

Topate bune.

 

Un site care pe mine m-a ajutat.

http://www.chopcult....read.php?t=2703

 

 

misto re-build-ul ala :)

din pacate costa foarte mult asa ceva....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare ..nu stiu daca postez unde trebuie (sorry) dar nu prea am timp de stat pe net si de cautat,.. doar cat am vazut ca topicul asta e dedicat vn-urilor.. caut sa cumpar cilindri si pistoane eventual si biele (second hand) de vn800 nu stiu intre ce ani sau facut vn-urile de 800 dar al meu e din 97 ..mersi..va rog lasati mesaj pe privat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare ..nu stiu daca postez unde trebuie (sorry) dar nu prea am timp de stat pe net si de cautat,.. doar cat am vazut ca topicul asta e dedicat vn-urilor.. caut sa cumpar cilindri si pistoane eventual si biele (second hand) de vn800 nu stiu intre ce ani sau facut vn-urile de 800 dar al meu e din 97 ..mersi..va rog lasati mesaj pe privat.

Incearca aici, de la pag 1 pana la 112, trebuie sa gasesti ce ai nevoie.Mie imi merge prost netu ca iti cautam.....

Salutari.

http://www.sportslinkup.com/shop/0-kawasaki-vn-800-1-GALLERY.html

Editat de catas_him
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aseara am mai preogresat si eu putin :)

 

am reusit sa desfac si sa dau jos instalatia electrica, rezervorul, carburatorul si restul plasticelor laterale, evacuarea si cam atat.

 

pana in we vreau sa scot motorul, da acolo nu ma descurc singur, tre sa vina amicul meu sa puna umarul...

poze n-am facut, da o sa fac cat de repede.

 

planul de bataie suna cam asa:

 

-scot motorul

 

-desfac lantul de distributie, il verific si daca trebuie schimbat, il schimb

 

-reglez jocul la culbutori

 

-desfac/curat carburatorul, si-i schimb jigleoarele

 

-dau jos tot de pe cadru, desfac bascula si le vopsesc (inca nu m-am hotarat la culoare)

 

-comand o sa hard ass din piele

 

-fac una bucata ghidon custom si una bucata aripa spate din fibra (pentru greutate redusa)

 

-suport de numar lateral

 

cam atat imi vine acum in minte, pe parcurs o sa detaliez operatiunile.

 

Daca apuc o sa-i fac si niste comenzi avansate, da asta in functie de pozitia care o sa o am dupa ce montez saua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aseara am mai preogresat si eu putin :)

 

am reusit sa desfac si sa dau jos instalatia electrica, rezervorul, carburatorul si restul plasticelor laterale, evacuarea si cam atat.

 

pana in we vreau sa scot motorul, da acolo nu ma descurc singur, tre sa vina amicul meu sa puna umarul...

poze n-am facut, da o sa fac cat de repede.

 

planul de bataie suna cam asa:

 

-scot motorul

 

-desfac lantul de distributie, il verific si daca trebuie schimbat, il schimb

 

-reglez jocul la culbutori

 

-desfac/curat carburatorul, si-i schimb jigleoarele

 

-dau jos tot de pe cadru, desfac bascula si le vopsesc (inca nu m-am hotarat la culoare)

 

-comand o sa hard ass din piele

 

-fac una bucata ghidon custom si una bucata aripa spate din fibra (pentru greutate redusa)

 

-suport de numar lateral

 

cam atat imi vine acum in minte, pe parcurs o sa detaliez operatiunile.

 

Daca apuc o sa-i fac si niste comenzi avansate, da asta in functie de pozitia care o sa o am dupa ce montez saua.

 

 

 

Salut daca te intereseaza un suport de nr lateral cu iluminare are un prieten de vanzare.

Radu 0723 583 261

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut daca te intereseaza un suport de nr lateral cu iluminare are un prieten de vanzare.

Radu 0723 583 261

 

 

merci de oferta, da mi-l fac singur, si gratis :)

lampa spate o am deja, asa ca nu ar trebui sa intampin probleme...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aseara am mai preogresat si eu putin :)

 

am reusit sa desfac si sa dau jos instalatia electrica, rezervorul, carburatorul si restul plasticelor laterale, evacuarea si cam atat.

 

pana in we vreau sa scot motorul, da acolo nu ma descurc singur, tre sa vina amicul meu sa puna umarul...

poze n-am facut, da o sa fac cat de repede.

 

planul de bataie suna cam asa:

 

-scot motorul

 

-desfac lantul de distributie, il verific si daca trebuie schimbat, il schimb

 

-reglez jocul la culbutori

 

-desfac/curat carburatorul, si-i schimb jigleoarele

 

-dau jos tot de pe cadru, desfac bascula si le vopsesc (inca nu m-am hotarat la culoare)

 

-comand o sa hard ass din piele

 

-fac una bucata ghidon custom si una bucata aripa spate din fibra (pentru greutate redusa)

 

-suport de numar lateral

 

cam atat imi vine acum in minte, pe parcurs o sa detaliez operatiunile.

 

Daca apuc o sa-i fac si niste comenzi avansate, da asta in functie de pozitia care o sa o am dupa ce montez saua.

Interesat ce zici si faci, eu iti urez spor la lucru.

O parte din pasii care urmeaza sa-i parcurgi, la mine s-au finalizat, voi pune mai multe poze cand ajung acasa.

Momentan stau cu motorul deschis din cauza unei piese care nu mi-a placut cum functioneaza, urmeaza sa ajunga dupa data de 22 noiembrie.E vorba de un decompresor de pe cilindrul al doilea, i-am schimbat arcul dar am observat un joc prea mare al lui la niturile de cupru, de aceia am comandat altul.

Am schimbat lanturile de distributie, semeringurile la supape, am refacut scaunul la supape.Pasta abraziva nu am gasit-o in magazin, am cautat-o de am innebunit, un prieten de la un servis auto mi-a dat pasta necesara.Presa pt comprimarea arcurilor la supape mi-am facut-o singur.

Modificari am la coarne, aripi, alt furtun pt frana fata, alte manere si o vopsire interesanta a motorului care nu stiu daca o sa-mi reuseasca, eu o sa o incerc.

A, am curatat cadrul de vechile vopsele, cu perii de sarma montate ple flex, unul s-a ars, l-am dat cu grund si apoi l-am vopsit cu negru.

Culoare rezervorului si aripilor imi da bataie de cap, as vrea un ruginiu, (culoarea ruginii), tenta de atac a acesteia pe adancime in metal.

 

Mi-au ajuns toate garniturile pt motor, destul de scumpe, deci sa te astepti la niste cheltuieli neprevazute.

Inca odata spor la lucru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesat ce zici si faci, eu iti urez spor la lucru.

O parte din pasii care urmeaza sa-i parcurgi, la mine s-au finalizat, voi pune mai multe poze cand ajung acasa.

Momentan stau cu motorul deschis din cauza unei piese care nu mi-a placut cum functioneaza, urmeaza sa ajunga dupa data de 22 noiembrie.E vorba de un decompresor de pe cilindrul al doilea, i-am schimbat arcul dar am observat un joc prea mare al lui la niturile de cupru, de aceia am comandat altul.

Am schimbat lanturile de distributie, semeringurile la supape, am refacut scaunul la supape.Pasta abraziva nu am gasit-o in magazin, am cautat-o de am innebunit, un prieten de la un servis auto mi-a dat pasta necesara.Presa pt comprimarea arcurilor la supape mi-am facut-o singur.

Modificari am la coarne, aripi, alt furtun pt frana fata, alte manere si o vopsire interesanta a motorului care nu stiu daca o sa-mi reuseasca, eu o sa o incerc.

A, am curatat cadrul de vechile vopsele, cu perii de sarma montate ple flex, unul s-a ars, l-am dat cu grund si apoi l-am vopsit cu negru.

Culoare rezervorului si aripilor imi da bataie de cap, as vrea un ruginiu, (culoarea ruginii), tenta de atac a acesteia pe adancime in metal.

 

Mi-au ajuns toate garniturile pt motor, destul de scumpe, deci sa te astepti la niste cheltuieli neprevazute.

Inca odata spor la lucru.

 

 

frumoasa treaba ai facut si tu pana acum :)

eu nu vreau sa intru in motor mai mult decat distributia, ca nu mi-a dat nici un semnal ca ar avea nevoie....

 

cu vopseaua, si eu sunt inca in dubii la culoare, insa stiu ca vreau sa fac si cadrul in aceeasi culoare cu rezervorul si aripile

 

bafta si tie in continuare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai am in plan o janta de Logan de spitat, dupa modelul atasat, sper sa-mi iasa.AIa nu e de Logan, dar asa as vrea sa iasa.

 

Am facut un bord pt vulcan, dupa ce am modificat coarnele, pt ca nu se vedeau becurile, dintr-un alt bord de lo o motocicleta Jawa.

 

Daca tot s-a ars flexul, din fundul capacului mi-am facut un stop pe frana si pozitie.

 

Vreau sa-mi schimb filtrele de aer (sub forma de con), is achizitionate, o sa le montez cand pun carburatia pe motor, voi scoate vechile filtre.

 

La aripi nu am inca poze, o sa le fac si lor, acum cat sunt in lucru.

A, un filtru de bezina din sticla, cu sita de alama, foarte simpatic, zic eu, care are capac cu filet si se poate curata, de fapt, mi-au venit doua si unul e de vanzare.

 

Mai sunt cateva de zis, dar acum nu-mi aduc aminte....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca aici, de la pag 1 pana la 112, trebuie sa gasesti ce ai nevoie.Mie imi merge prost netu ca iti cautam.....

Salutari.

http://www.sportslinkup.com/shop/0-kawasaki-vn-800-1-GALLERY.html

 

mersi mult.. sper sa gasesc prin ro pe undeva in prima faza si daca nu atunci iau ebay-u la rand..;)

Editat de swoboda
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai am in plan o janta de Logan de spitat, dupa modelul atasat, sper sa-mi iasa.AIa nu e de Logan, dar asa as vrea sa iasa.

 

Am facut un bord pt vulcan, dupa ce am modificat coarnele, pt ca nu se vedeau becurile, dintr-un alt bord de lo o motocicleta Jawa.

 

Daca tot s-a ars flexul, din fundul capacului mi-am facut un stop pe frana si pozitie.

 

Vreau sa-mi schimb filtrele de aer (sub forma de con), is achizitionate, o sa le montez cand pun carburatia pe motor, voi scoate vechile filtre.

 

La aripi nu am inca poze, o sa le fac si lor, acum cat sunt in lucru.

A, un filtru de bezina din sticla, cu sita de alama, foarte simpatic, zic eu, care are capac cu filet si se poate curata, de fapt, mi-au venit doua si unul e de vanzare.

 

Mai sunt cateva de zis, dar acum nu-mi aduc aminte....

 

 

frumos si destul de extrem ce vrei tu sa faci acolo, eu cel putin anul asta ma rezum la lucruri mai simple :)

 

stopul ala din coada de flex e chiar genial :D

 

la roata spate, nu vrau mai lata, din simplul motiv ca vreau sa si mearga cat mai tare...

 

chiar daca arata extrem de bine o roata lata, la puterea asta cred ca nu-i prea practica :(

 

am mai progresat si eu aseara, ii desfacut de tot motorul de pe cadru, radiatorul, etc; maine desfact bara din dreapta de pe cadru si hopa jos :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am plimbat ieri prin aglomeratia din Bucuresti (s-a mers bara la bara) si am ramas fara baterie. Motoreta mea are 3 faruri (Vulcan 1500). Am cumparat-o acum o luna aprox. si am inceput sa ma dau pe ea de 2 zile. Este bateria dusa? Este din cauza ca am mers mai mult la relanti si nu s-a incarcat cum trebuie bateria? Dupa ce am reusit s-o pornesc ajutat cu o baterie de la altcineva, pe urma a pornit la sfert. Sta in garaj la 10 grade constant. Ce parere aveti? Daca trebuie sa schimb bateria, va rog sa-mi spuneti ce trebuie sa cumpar si de unde. Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...