Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

1.: Daca e baterie obisnuita,cu acid (are dopuri,deasupra),verifica-i nivelul.poate mai trebuie completat lichidul,si-atunci ii mai pui apa distilata.

2.: intreaba-l pe fostul proprietar,cat de veche e...Ca daca are mai mult de 3 ani,e normal sa nu mai tzina...Pe mine,la 750-ul meu,de-abia ma tzineau un an...Si-am avut marci diferite,si tot degeaba.

3.: Pune-i buton separat,pt. aprins proiectoarele.Le folosesti in general,doar la drum lung.Alea,papa la greu .In general,au becuri de 55W,mai rar de 30...Deci,halesc curent de 2 ori cat farul.De-aia ,eu imi pusesem xenon,si pe far si pe proiectoare...Asa,consum doar 35 W,fiecare,si dau lumina mai multa si mai alba decat halogenul. Chit ca nu-s omologate ,pt. far obisnuit (cica doar pt. faruri cu lupa).Dau o lumina mai " ïmprastiata",de-aia si orbesc nitzel,pe ceilalti.Oarecum,e mai bine,c-asa ai mai multe sanse sa te vada (chit ca tu,nu iesti mic deloc...).Ca-n trafic sunt atatea blonde cu jeep si tataitzi cu Dacii vechi,depasiti de situatie...

Bafta !

 

Daca trebuie sa-i schimbi bateria,ii iei de capacitatea specifica modelului.Nici mai mare,nici mai mica.Asa,ca model..in functie de preferinte si de punga...Si de ce gasesti....Ar fi Varta,Yuasa,Exide,Nitro,Oxide...Daca e nevoie,ma suni (doar pe fix,la 021.313.36.59 ),sa-ti zic unde sa-ti cauti baterie

Editat de darian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

M-am plimbat ieri prin aglomeratia din Bucuresti (s-a mers bara la bara) si am ramas fara baterie. Motoreta mea are 3 faruri (Vulcan 1500). Am cumparat-o acum o luna aprox. si am inceput sa ma dau pe ea de 2 zile. Este bateria dusa? Este din cauza ca am mers mai mult la relanti si nu s-a incarcat cum trebuie bateria? Dupa ce am reusit s-o pornesc ajutat cu o baterie de la altcineva, pe urma a pornit la sfert. Sta in garaj la 10 grade constant. Ce parere aveti? Daca trebuie sa schimb bateria, va rog sa-mi spuneti ce trebuie sa cumpar si de unde. Asfalt uscat!

Eu nu cred ca e bateria dusa.Pur si simplu, capacitatea de consum (far si proiectore) a fost mai mare decat capacitatea de incarcare, mai ales ca ai spus ai mers la relanti.

Un sfat, ar fi sa nu foloseti prea des proiectoarele alea, sunt consumatori foarte puternici si-ti solicita atat alternatorul cat si releul de incarcare, posibil sa fie mufe de imbinare deja topite pe astea doua piese specificate anterior.

Bateria cred ca e de 20 de amperi, capacitatea motorului fiind mare, necesita o baterie incarcata indeajuns sa poata porni motorul.

Da, asta e parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si bateriile Victor pe care le gasesti Metro / Selgros sunt extraordinar de bune . Din cate am citit au perioada de descarcare cea mai liniara si fara fluctuatii , tensiunea pastrandu -se constanta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si bateriile Victor pe care le gasesti Metro / Selgros sunt extraordinar de bune . Din cate am citit au perioada de descarcare cea mai liniara si fara fluctuatii , tensiunea pastrandu -se constanta .

 

Daca e speciala de moto,la capacitatea corespunzatoare,si la dimensiunile care trebuie...No problem ...!...Am avut de-a face c-o Virago 535,la care fusese cumparata o baterie in principiu corespunzatoare,dar cu polaritatea inversata (existau 2 variante,si-a fost cumparata varianta gresita).

Clar,prima chestie,trebuie sa-i pui mobrei,intrerupator separat,pt. proiectoare.Daca nu te pricepi,du-te la un electrician auto.Trebuie pus si-un releu.La Vulcanul meu,aveam releu de Dacie...Nu-i mare scofala. Ca tot n-o sa mergi cu ea,cand o fi zapada,iti recomand si-o revizie a instalatiei electrice.Pe moment,cred ca n-ar fi rau sa deconectezi proiectoarele.Pina gasesti buba....

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceeasi problema am patit-o si eu la VN 800. Am adaptat proiectoarele la becuri de 35W, dar nu se prea gasesc becuri. La VTX am pus xenon (35W) pe farul principal si de doi ani nu am probleme. Balastul a intrat in interiorul farului, la tine nu sunt sigur ca intra, ca pare mai mic. E bine ce zice Darian cu xenoane pe toate trei, dar unde naiba sa pui trei balasturi? Poate sa folosesti o sarmalutza (toolbox) unde sa intre toate trei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceeasi problema am patit-o si eu la VN 800. Am adaptat proiectoarele la becuri de 35W, dar nu se prea gasesc becuri. La VTX am pus xenon (35W) pe farul principal si de doi ani nu am probleme. Balastul a intrat in interiorul farului, la tine nu sunt sigur ca intra, ca pare mai mic. E bine ce zice Darian cu xenoane pe toate trei, dar unde naiba sa pui trei balasturi? Poate sa folosesti o sarmalutza (toolbox) unde sa intre toate trei.

 

He,he...Am pierdut cateva ore,pin-am reusit sa gasesc pozitia optima,pt. balasturi...Al farului,e slim,si-a incaput sub un capac lateral al jugului furcii.Acolo,la 750,e una din bobinele de inductie.Celelalte 2 balasturi,sunt mai mari,in schimb sunt cromate.Le-am pozitionat afara,la vedere,in spatele farului,sub el.In kitul xenoanelor,intrau si niste bride metalice.Exact pe-alea le-am folosit,ca sa prind astea 2 balasturi,de furca... Foarte putzini oameni s-au prins ce-s alea,acolo...Arata "ca turnate' pt. locul ala.Daca nu mi-ar fi incaput acolo,urmatoarea varianta,ar fi fost sarmalutza. Vara asta,am umblat cu un Dragstar de 250,luat cu imprumut.Am devenit fan xenon,de cand am folosit prima oara.Asa c-am dat jos kitul de pe farul Vulcanului,si l-am pus pe Dragstar.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

He,he...Am pierdut cateva ore,pin-am reusit sa gasesc pozitia optima,pt. balasturi...Al farului,e slim,si-a incaput sub un capac lateral al jugului furcii.Acolo,la 750,e una din bobinele de inductie.Celelalte 2 balasturi,sunt mai mari,in schimb sunt cromate.Le-am pozitionat afara,la vedere,in spatele farului,sub el.In kitul xenoanelor,intrau si niste bride metalice.Exact pe-alea le-am folosit,ca sa prind astea 2 balasturi,de furca... Foarte putzini oameni s-au prins ce-s alea,acolo...Arata "ca turnate' pt. locul ala.Daca nu mi-ar fi incaput acolo,urmatoarea varianta,ar fi fost sarmalutza. Vara asta,am umblat cu un Dragstar de 250,luat cu imprumut.Am devenit fan xenon,de cand am folosit prima oara.Asa c-am dat jos kitul de pe farul Vulcanului,si l-am pus pe Dragstar.

poze?...sunt curios!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare am achizitionat si eu un VN 1500 meanstreak din 2003 cu o bubita (sarea din viteza a doua) pe care am remediato ,sunt proaspat trecut de la sport-touring la categoria asta ,chiar daca am de ceva vreme inca sunt receptiv la sfaturi (niciodata nu le poti invata pe toate)am scris bine aici sau mai este vreun topic ? :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare am achizitionat si eu un VN 1500 meanstreak din 2003 cu o bubita (sarea din viteza a doua) pe care am remediato ,sunt proaspat trecut de la sport-touring la categoria asta ,chiar daca am de ceva vreme inca sunt receptiv la sfaturi (niciodata nu le poti invata pe toate)am scris bine aici sau mai este vreun topic ? :))

 

Cum ai remediat-o? Ce ai schimbat, la ce service si cât te-a costat? Bineinteles dacă nu e confidential. Poți sa-mi spui si pe PM. De curând am cumpărat un vn 1500 si are o ezitare cand intra in treapta 2. Din câte am citit e o chestie comuna modelului asta. Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Claudiu - 0723.391.261.

Omu' se-ocupã cu vopsit,îndreptat,fãcut din fibrã de sticlã...Sau,uitã-te pe ebay.de,cred cã sigur o sa gãsesti acolo,rezervor s/h,în perfectã stare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tocmai a venit mos Nicolae la mine (adus de catre Metricmotion) :D

 

sper sa fie bune, da nu vad de ce nu, sunt seturi de cate 5 bucati, da oricum la un super pret. Daca se considera reclama, foarte bine, ca merita :P

 

azi sper sa pot sa le si montez, da' nu imi promit nimic....

post-43929-0-79094800-1323094629_thumb.jpg

Editat de raduprint01
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Pentru cei cu vn750 , care vor sa se apuce de custom_izat uite un link cu cateva idei bunute :)

 

VN750 CUSTOM

 

 

astept parerea voastra : care ar fi cele mai reusite ???friday.gif

 

Mi-au plãcut mai ales 2 din ele...Ãla bbobber-it,cu jentile rosii,si ãla cy hypercharger.

Pe-al meu,s-ar putea sã-l mãcelãresc,si sã-l dau pe bucãtzi...Dacã nu-i nimeni interesat de mai multe componente,ca sã nu rãmân cu prea multe fierãtãnii,atunci,în primãvarã,m-apuc sã-l repun pe picioare...Tare mi-e c-o sã mã coste cât nu meritã...Mai ales dac-o fi sã-l dau,având în vedere cã vreau Drifter.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tocmai a venit mos Nicolae la mine (adus de catre Metricmotion) :D

 

sper sa fie bune, da nu vad de ce nu, sunt seturi de cate 5 bucati, da oricum la un super pret. Daca se considera reclama, foarte bine, ca merita :P

 

azi sper sa pot sa le si montez, da' nu imi promit nimic....

 

Tu vrei sa faci scooterizing sau grampsizing - nu-i rau... Cat au facut jigloarele? Si eu as vrea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu vrei sa faci scooterizing sau grampsizing - nu-i rau... Cat au facut jigloarele? Si eu as vrea...

 

 

pai daca vrei, iti dau, ca mi-am luat seturi de cate 5 :D

am dat pe pilot (5) si main (5) parca vreo 90 de lei, dar mai trebuie si emulsion tube, care imi ajunge pe la 50 de lei bucata (posibil sa fie si transport aditional, inca nu stiu)

 

toate luate de la metricmotion

 

inclusiv kitul de pastile pentru supape, care posibil sa le impart cu un coleg de forum, da la cate sunt, cred ca ajung pentru 4-5 motoare.

 

 

Si ai dreptate, ori scooterising, ori grampsizing, da inca nu m-am hotarat:

 

scooterising arata mai bine, da imi trebuie un filtru K&N de diametru mai mare decat cel original, pe care il am. Grampsizing nu arat la fel de bine, adica arata stock, da-i mai ieftin, adica gratis in afara jigleoarelor.

 

Ce as mai vrea sa fac este sa maresc compresia prin prelucrarea chiulaselor sau a cilindrilor, da tot din considerente financiare e posibil sa o las pentru la anul...

 

mai vedem

 

Castigul de putere e acelasi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

pai daca vrei, iti dau, ca mi-am luat seturi de cate 5 :D

am dat pe pilot (5) si main (5) parca vreo 90 de lei, dar mai trebuie si emulsion tube, care imi ajunge pe la 50 de lei bucata (posibil sa fie si transport aditional, inca nu stiu)

 

 

 

As fi eu interesat de un Main si un Pilot jet . Ce coduri ai luat ? 165 sau 170 - Main Jet-ul ? Pilot-ul este 52 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...