foxdesert Postat Ianuarie 3, 2012 Share Postat Ianuarie 3, 2012 /index.php?/topic/672455-kawasaki-vn-800-classic-in-doua-variante-stock-si-bobber/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 Da...Patreaza-mi si mie un set ...Merci Iar daca nu ti-ai dat deja comanda de emulsion tube baga-ma si pe mine si impartim costurile de transport! PS: La Multi Ani Vulcanologilor ! ok, ai un set pus deoparte emulsion tube deja sunt 2 comandate, ia legatura cu matricmotion, poate o sa-ti comande si tie, inca nu cred ca a plecat coletul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 (editat) Am vb cu el...neeadle aftermarket de unde ti-ai cumparat ? Vad ca cei ce si-au facut deja modificarea recomanda unul dintr-un kit de dynojet..insa este pacat sa dai atatia bani pe un kit ca sa-i folosesti doar acul... Editat Ianuarie 5, 2012 de darkflames Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 jeturile sunt pentru needle stock, deci nu-i cazul sa ne batem capul pentru needle de la dynojet trebuia main jet de 165 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schwarz Muller Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 Salut. Am o problema la cutia de viteze (sau ambreiaj). Dupa ce pornesc motorul, daca nu-l las destul sa se incalzeasca (7-8 minute), cand o bag in viteza da sa plece de sub mine si se opreste (asta daca e rece); sau daca s-a incalzit cateva minute (3-4) cand o bag in viteza pleaca de pe loc, incet (trebuie sa ma proptesc bine cu ambele picioare in pamant si sa tin bine de ghidon ca sa o pot tine pe loc). Ambele situatii mentionate se intampla bineinteles cu ambreiajul apasat. Dupa ce se incalzeste motorul nu mai face nici o figura. Fostul proprietar a schimbat ambreiajul inainte sa mi-o vanda. Am incercat sa mai intind cablul de ambreiaj sau sa-l las mai slab si tot nu a avut nici un efect. Stie cineva daca ambreiajul se mai poate regla si din cutie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VULCANOSU Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 Salut. Am o problema la cutia de viteze (sau ambreiaj). Dupa ce pornesc motorul, daca nu-l las destul sa se incalzeasca (7-8 minute), cand o bag in viteza da sa plece de sub mine si se opreste (asta daca e rece); sau daca s-a incalzit cateva minute (3-4) cand o bag in viteza pleaca de pe loc, incet (trebuie sa ma proptesc bine cu ambele picioare in pamant si sa tin bine de ghidon ca sa o pot tine pe loc). Ambele situatii mentionate se intampla bineinteles cu ambreiajul apasat. Dupa ce se incalzeste motorul nu mai face nici o figura. Fostul proprietar a schimbat ambreiajul inainte sa mi-o vanda. Am incercat sa mai intind cablul de ambreiaj sau sa-l las mai slab si tot nu a avut nici un efect. Stie cineva daca ambreiajul se mai poate regla si din cutie? la prima pornire si al meu face la fel ,mai ales daca ii si frig afara ,pana se incalzeste motorul si uleiul asta insemnand pe putin 5 minute iarna ,dupa aceea nu mai am probleme;poate sa fie si uleiul prea gros depinde ce folosesti,ambreiajul nou,referitor la timpul de incalzire al motorului cam toate vn 800 au aceasi problema si eu nu o vad rea mai ales vara; sau poate nu sa montat bine ambreiajul sau capacul, cea ce nu cred daca zici ca merge dupa ce se incalzeste motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schwarz Muller Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 Si inca o problema. Fostul proprietar, cand a schimbat ambreiajul a ciupit probabil unul din cele doua simeringuri din imagine. As dori sa stiu daca le poate aduce cineva... Uleiul este schimbat in vara, cand am cumparat-o. Motul 5100 Ester 10W40. Este cel mai subtire recomandat deci nu e de la ulei. Iar situatia mentionata de mine se intampla vara cand este cald afara, nu acum iarna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VULCANOSU Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 (editat) Uleiul este schimbat in vara, cand am cumparat-o. Motul 5100 Ester 10W40. Este cel mai subtire recomandat deci nu e de la ulei. Iar situatia mentionata de mine se intampla vara cand este cald afara, nu acum iarna. nu stiu atunci ce sa zic poate nu a montat bine ambreiajul (discurile )singura varianta este sa desfaci capacul si sa verifici ce nu sa montat cum trebuie(daca ai manualul de reparatii)! Editat Ianuarie 9, 2012 de VULCANOSU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 Si inca o problema. Fostul proprietar, cand a schimbat ambreiajul a ciupit probabil unul din cele doua simeringuri din imagine. As dori sa stiu daca le poate aduce cineva... Uleiul este schimbat in vara, cand am cumparat-o. Motul 5100 Ester 10W40. Este cel mai subtire recomandat deci nu e de la ulei. Iar situatia mentionata de mine se intampla vara cand este cald afara, nu acum iarna. MyMoto iti aduce piese de kawa, eu le-am comandat o sticla rosie de bord si vreau sa le comand si un O-ring din asta. Desi, s-ar putea sa gasim unul identic si la piese auto, nu cred ca e ceva specific. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 MyMoto iti aduce piese de kawa, eu le-am comandat o sticla rosie de bord si vreau sa le comand si un O-ring din asta. Desi, s-ar putea sa gasim unul identic si la piese auto, nu cred ca e ceva specific. ancalgon, cat ai dat pe sticla aia rosie, ca si mie imi lipseste..... colegu cu problema la ambreiaj: o-ring se gaseste la piese auto, costa cativa bani, poate un leu, doar trebuie mers cu cel vechi de model. cat despre ambreiaj, nu-i bai in principiu, placile se lipesc intre ele cand sta motorul si de asta smuceste; tine frana trasa cand pornesti si gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 Am vb cu el...neeadle aftermarket de unde ti-ai cumparat ? Vad ca cei ce si-au facut deja modificarea recomanda unul dintr-un kit de dynojet..insa este pacat sa dai atatia bani pe un kit ca sa-i folosesti doar acul... Poti "tuna" acul stock cu saibe/saiba. Jigloarele de care vorbim sunt pentru ac stock, tobe goale si filtru de aer nerestrictiv, dar nu ne impiedica nimeni sa ne jucam nitel. Pana vine emulsorul si modific esapamentul si filtrul vreau sa imbogatesc un pic amestecul, ca e enervant de saracita masinaria asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 Poti "tuna" acul stock cu saibe/saiba. Jigloarele de care vorbim sunt pentru ac stock, tobe goale si filtru de aer nerestrictiv, dar nu ne impiedica nimeni sa ne jucam nitel. Pana vine emulsorul si modific esapamentul si filtrul vreau sa imbogatesc un pic amestecul, ca e enervant de saracita masinaria asta. pai in primul rand tre sa te joci cu pilot-screw, dupa ce-i scoti dopul in prealabil. si baga si o saiba la needle, sunt chiar curios, si eu voiam sa fac chestia asta, da am renuntat cand am comandat jeturile noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat Ianuarie 11, 2012 Share Postat Ianuarie 11, 2012 salute,s a gandit careva dintre voi vreodata, in noptile racoroase de iarna,sa monteze atas? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schwarz Muller Postat Ianuarie 11, 2012 Share Postat Ianuarie 11, 2012 Se poate monta atas dar e greu cu legislatia, mai ales cu noile modificari; daca te opreste in trafic, se leaga de orice... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Ianuarie 11, 2012 Share Postat Ianuarie 11, 2012 (editat) Exact,te omoarã birocratia. Stiu pe cineva,care si-a pus atas,la un AfricaTwin.Si ca sã scape mai usor si mai ieftin,a fãcut operatiunea,în Germania.Inclusiv achizitionarea atasului (e de ruseascã,la origini). Pe principiul ãsta,cred cã poti gãsi ce motocicletã vrei, tot asa,în Germania,deja modificatã ,inclusiv în acte. Dup-aia,aicea,cred cã n-ai decât sã-l înmatriculezi. Se stie cã motocicleta mea mult-doritã,e Drifter.Dac-o sã te uiti la modelul ãsta,la vânzãri,pe mobile.de,o sã vezi cã existã si unul cu atas... Editat Ianuarie 11, 2012 de darian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burb Postat Ianuarie 11, 2012 Share Postat Ianuarie 11, 2012 cine stie de unde as putea lua piesele pentru un ear shave cum sunt aici http://06vn750.blogspot.com/ , de undeva de pe la noi sau ceva aproape , gen europa ) mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Ianuarie 11, 2012 Share Postat Ianuarie 11, 2012 (editat) cine stie de unde as putea lua piesele pentru un ear shave cum sunt aici http://06vn750.blogspot.com/ , de undeva de pe la noi sau ceva aproape , gen europa ) mersi Pãi,nu cred cã gãsesti mai pe-aproape...Tot de pe site-urile respective...Ok,filtre K&N,sigur gãsesti si p-aici,ori la magazine gen Kronau sau MyMoto,sau vorbeste cu @metricmotion,cã vãd c-aduce o grãmadã de chestii,si chiar se-agitã...Poate ti-aduce si restul de piesutze...Din ce dãdea acolo,americanul,ca pretzuri,nu par a fi prea scumpe (la ei,cel putzin...). Da' chiar nu-ti ajunge ce nervoasã e mobra asta,asa,stock?! Una care merge bine,când bagi mâna-n gaz,brusc, când stai pe loc,sare de fund ca o cãpritzã...! Am vãzut cum fãcea asa,un amic...Nu zic ce sportiv mergea nebunu',c-a frecat tobele de-asfalt... Editat Ianuarie 11, 2012 de darian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 Pãi,nu cred cã gãsesti mai pe-aproape...Tot de pe site-urile respective...Ok,filtre K&N,sigur gãsesti si p-aici,ori la magazine gen Kronau sau MyMoto,sau vorbeste cu @metricmotion,cã vãd c-aduce o grãmadã de chestii,si chiar se-agitã...Poate ti-aduce si restul de piesutze...Din ce dãdea acolo,americanul,ca pretzuri,nu par a fi prea scumpe (la ei,cel putzin...). Da' chiar nu-ti ajunge ce nervoasã e mobra asta,asa,stock?! Una care merge bine,când bagi mâna-n gaz,brusc, când stai pe loc,sare de fund ca o cãpritzã...! Am vãzut cum fãcea asa,un amic...Nu zic ce sportiv mergea nebunu',c-a frecat tobele de-asfalt... lasa omu sa faca modificari, daca ai ceva minime cunostinte/indemanare, poti linistit sa o faci iti iei piese, mai improvizezi, si treaba iese bine de ce sa o lase stock cand poa sa fie mai bine? bafta multa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burb Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 (editat) lasa omu sa faca modificari, daca ai ceva minime cunostinte/indemanare, poti linistit sa o faci iti iei piese, mai improvizezi, si treaba iese bine de ce sa o lase stock cand poa sa fie mai bine? bafta multa e pacat sa ai un motor si sa nu mesteresti la el .. plus ca il faci pentru tine si ii dai o personalitate Pãi,nu cred cã gãsesti mai pe-aproape...Tot de pe site-urile respective...Ok,filtre K&N,sigur gãsesti si p-aici,ori la magazine gen Kronau sau MyMoto,sau vorbeste cu @metricmotion,cã vãd c-aduce o grãmadã de chestii,si chiar se-agitã...Poate ti-aduce si restul de piesutze...Din ce dãdea acolo,americanul,ca pretzuri,nu par a fi prea scumpe (la ei,cel putzin...). Da' chiar nu-ti ajunge ce nervoasã e mobra asta,asa,stock?! Una care merge bine,când bagi mâna-n gaz,brusc, când stai pe loc,sare de fund ca o cãpritzã...! Am vãzut cum fãcea asa,un amic...Nu zic ce sportiv mergea nebunu',c-a frecat tobele de-asfalt... pai o fac mai mult pentru look si zice americanu ca porneste mai usor si cu mai putin shock tras, ceea ce e f bine .... de nervoasa nu ma deranjeaza ca nu prea ma dau la ea , dar imi place sa stiu ca nu e puturoasa. ma gandesc poate ii mai creste un pic cuplul la turatii mai joase Editat Ianuarie 12, 2012 de burb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 e pacat sa ai un motor si sa nu mesteresti la el .. plus ca il faci pentru tine si ii dai o personalitate pai o fac mai mult pentru look si zice americanu ca porneste mai usor si cu mai putin shock tras, ceea ce e f bine .... de nervoasa nu ma deranjeaza ca nu prea ma dau la ea , dar imi place sa stiu ca nu e puturoasa. ma gandesc poate ii mai creste un pic cuplul la turatii mai joase sigur o sa ai impresia ca i-a crescut cuplul la turatii joase, dar recomandarea mea ii sa faci si o modificare de tobe in acelasi timp. ori le golesti pe ale tale, ori daca iti permiti iei ceva after market (varianta cea mai bina). sa ne tii la curent, si daca mai ai nevoie de sfaturi, in masura posibilitatilor cred ca toti iti stam la dispozitie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burb Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 (editat) sigur o sa ai impresia ca i-a crescut cuplul la turatii joase, dar recomandarea mea ii sa faci si o modificare de tobe in acelasi timp. ori le golesti pe ale tale, ori daca iti permiti iei ceva after market (varianta cea mai bina). sa ne tii la curent, si daca mai ai nevoie de sfaturi, in masura posibilitatilor cred ca toti iti stam la dispozitie pai da , ideea sa cam fac cele mai cunoscute customizari la ea , ghidon , tobe, sa, suspensii... acum sa vedem cum stam cu timpul si cu banii . cu tobele inca nu stiu ce sa zic... i-as scoate pre toba si le-as lasa asa pe astea stoc , imi place cum suna .. mai vedem Editat Ianuarie 12, 2012 de burb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 pai da , ideea sa cam fac cele mai cunoscute customizari la ea , ghidon , tobe, sa, suspensii... acum sa vedem cum stam cu timpul si cu banii . cu tobele inca nu stiu ce sa zic... i-as scoate pre toba si le-as lasa asa pe astea stoc , imi place cum suna .. mai vedem Da,eu zic cã e destul sã-i scoti toba centralã. Dacã vrei,îti dau nr. de tel .al amicului de care ziceam.El,a avut la un moment dat,3 VN 750... Una din ele,arãta mai a rat bike,da'mergea ceas,si fugea de rupea...Tobe after-market,pt. modelul ãsta,sã stii cã existã vreo 3-4 modele. Unele-s cu trecera tobei de pe stânga,lîngã cealaltã,de pe dreapta.Uitã-te pe ebay,si-o sã vezi sigur,cel putzin un model,de vânzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burb Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 Da,eu zic cã e destul sã-i scoti toba centralã. Dacã vrei,îti dau nr. de tel .al amicului de care ziceam.El,a avut la un moment dat,3 VN 750... Una din ele,arãta mai a rat bike,da'mergea ceas,si fugea de rupea...Tobe after-market,pt. modelul ãsta,sã stii cã existã vreo 3-4 modele. Unele-s cu trecera tobei de pe stânga,lîngã cealaltã,de pe dreapta.Uitã-te pe ebay,si-o sã vezi sigur,cel putzin un model,de vânzare. da am vazut ceva modele de la vince &hynes , sunt pe you tube destui care si-au pus pe vn_uri. am cochetat mult timp daca sa las tobele pe ambele parti sau sa le trec pe dreapta pe ambele ... dar parca arata mai bine cu una pe fiecare parte , mai ales ca noi nu avem lantz si ii da o uniformitate , nu ramane singur cardanu ala eventual poti sa imi dai un id de mess al prietenului tau , sa ii mai cer sfaturi si la ce sa am grija , daca ma apuc sa desfac ceva . oricum , sa stii ca am gasit model de sa , deci cand ai timp , da un semn .. uite aici , ce zici? AICI mai am o mare dilema , hard tail cu amortizoare in sa , sau niste amortizoare mai scurte.... vreau neaparat sa o la de poponeata mai jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 da am vazut ceva modele de la vince &hynes , sunt pe you tube destui care si-au pus pe vn_uri. am cochetat mult timp daca sa las tobele pe ambele parti sau sa le trec pe dreapta pe ambele ... dar parca arata mai bine cu una pe fiecare parte , mai ales ca noi nu avem lantz si ii da o uniformitate , nu ramane singur cardanu ala eventual poti sa imi dai un id de mess al prietenului tau , sa ii mai cer sfaturi si la ce sa am grija , daca ma apuc sa desfac ceva . oricum , sa stii ca am gasit model de sa , deci cand ai timp , da un semn .. uite aici , ce zici? AICI mai am o mare dilema , hard tail cu amortizoare in sa , sau niste amortizoare mai scurte.... vreau neaparat sa o la de poponeata mai jos Am eu sea cu arcuri si la un moment dat am vrut sa fac hardtail. Dar dupa sfaturile oamenilor de aici si din alte locuri, am decis ca nu risc. Cel mai riscant e in curbe, cu denivelari... gandeste-te un pic. Ma rog eu nu am incercat niciodata, hai sa lasam si pe cei cu experienta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burb Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 Am eu sea cu arcuri si la un moment dat am vrut sa fac hardtail. Dar dupa sfaturile oamenilor de aici si din alte locuri, am decis ca nu risc. Cel mai riscant e in curbe, cu denivelari... gandeste-te un pic. Ma rog eu nu am incercat niciodata, hai sa lasam si pe cei cu experienta. vad ca tu ai sa cu arcuri si amortizoare... asta cred ca cea mai buna varianta nu??? adica poti sa compari fata de saua normala doar cu amortizoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.