Ancalagon Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 Am vb cu el...neeadle aftermarket de unde ti-ai cumparat ? Vad ca cei ce si-au facut deja modificarea recomanda unul dintr-un kit de dynojet..insa este pacat sa dai atatia bani pe un kit ca sa-i folosesti doar acul... Poti "tuna" acul stock cu saibe/saiba. Jigloarele de care vorbim sunt pentru ac stock, tobe goale si filtru de aer nerestrictiv, dar nu ne impiedica nimeni sa ne jucam nitel. Pana vine emulsorul si modific esapamentul si filtrul vreau sa imbogatesc un pic amestecul, ca e enervant de saracita masinaria asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 Poti "tuna" acul stock cu saibe/saiba. Jigloarele de care vorbim sunt pentru ac stock, tobe goale si filtru de aer nerestrictiv, dar nu ne impiedica nimeni sa ne jucam nitel. Pana vine emulsorul si modific esapamentul si filtrul vreau sa imbogatesc un pic amestecul, ca e enervant de saracita masinaria asta. pai in primul rand tre sa te joci cu pilot-screw, dupa ce-i scoti dopul in prealabil. si baga si o saiba la needle, sunt chiar curios, si eu voiam sa fac chestia asta, da am renuntat cand am comandat jeturile noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat Ianuarie 11, 2012 Share Postat Ianuarie 11, 2012 salute,s a gandit careva dintre voi vreodata, in noptile racoroase de iarna,sa monteze atas? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schwarz Muller Postat Ianuarie 11, 2012 Share Postat Ianuarie 11, 2012 Se poate monta atas dar e greu cu legislatia, mai ales cu noile modificari; daca te opreste in trafic, se leaga de orice... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Ianuarie 11, 2012 Share Postat Ianuarie 11, 2012 (editat) Exact,te omoarã birocratia. Stiu pe cineva,care si-a pus atas,la un AfricaTwin.Si ca sã scape mai usor si mai ieftin,a fãcut operatiunea,în Germania.Inclusiv achizitionarea atasului (e de ruseascã,la origini). Pe principiul ãsta,cred cã poti gãsi ce motocicletã vrei, tot asa,în Germania,deja modificatã ,inclusiv în acte. Dup-aia,aicea,cred cã n-ai decât sã-l înmatriculezi. Se stie cã motocicleta mea mult-doritã,e Drifter.Dac-o sã te uiti la modelul ãsta,la vânzãri,pe mobile.de,o sã vezi cã existã si unul cu atas... Editat Ianuarie 11, 2012 de darian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burb Postat Ianuarie 11, 2012 Share Postat Ianuarie 11, 2012 cine stie de unde as putea lua piesele pentru un ear shave cum sunt aici http://06vn750.blogspot.com/ , de undeva de pe la noi sau ceva aproape , gen europa ) mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Ianuarie 11, 2012 Share Postat Ianuarie 11, 2012 (editat) cine stie de unde as putea lua piesele pentru un ear shave cum sunt aici http://06vn750.blogspot.com/ , de undeva de pe la noi sau ceva aproape , gen europa ) mersi Pãi,nu cred cã gãsesti mai pe-aproape...Tot de pe site-urile respective...Ok,filtre K&N,sigur gãsesti si p-aici,ori la magazine gen Kronau sau MyMoto,sau vorbeste cu @metricmotion,cã vãd c-aduce o grãmadã de chestii,si chiar se-agitã...Poate ti-aduce si restul de piesutze...Din ce dãdea acolo,americanul,ca pretzuri,nu par a fi prea scumpe (la ei,cel putzin...). Da' chiar nu-ti ajunge ce nervoasã e mobra asta,asa,stock?! Una care merge bine,când bagi mâna-n gaz,brusc, când stai pe loc,sare de fund ca o cãpritzã...! Am vãzut cum fãcea asa,un amic...Nu zic ce sportiv mergea nebunu',c-a frecat tobele de-asfalt... Editat Ianuarie 11, 2012 de darian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 Pãi,nu cred cã gãsesti mai pe-aproape...Tot de pe site-urile respective...Ok,filtre K&N,sigur gãsesti si p-aici,ori la magazine gen Kronau sau MyMoto,sau vorbeste cu @metricmotion,cã vãd c-aduce o grãmadã de chestii,si chiar se-agitã...Poate ti-aduce si restul de piesutze...Din ce dãdea acolo,americanul,ca pretzuri,nu par a fi prea scumpe (la ei,cel putzin...). Da' chiar nu-ti ajunge ce nervoasã e mobra asta,asa,stock?! Una care merge bine,când bagi mâna-n gaz,brusc, când stai pe loc,sare de fund ca o cãpritzã...! Am vãzut cum fãcea asa,un amic...Nu zic ce sportiv mergea nebunu',c-a frecat tobele de-asfalt... lasa omu sa faca modificari, daca ai ceva minime cunostinte/indemanare, poti linistit sa o faci iti iei piese, mai improvizezi, si treaba iese bine de ce sa o lase stock cand poa sa fie mai bine? bafta multa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burb Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 (editat) lasa omu sa faca modificari, daca ai ceva minime cunostinte/indemanare, poti linistit sa o faci iti iei piese, mai improvizezi, si treaba iese bine de ce sa o lase stock cand poa sa fie mai bine? bafta multa e pacat sa ai un motor si sa nu mesteresti la el .. plus ca il faci pentru tine si ii dai o personalitate Pãi,nu cred cã gãsesti mai pe-aproape...Tot de pe site-urile respective...Ok,filtre K&N,sigur gãsesti si p-aici,ori la magazine gen Kronau sau MyMoto,sau vorbeste cu @metricmotion,cã vãd c-aduce o grãmadã de chestii,si chiar se-agitã...Poate ti-aduce si restul de piesutze...Din ce dãdea acolo,americanul,ca pretzuri,nu par a fi prea scumpe (la ei,cel putzin...). Da' chiar nu-ti ajunge ce nervoasã e mobra asta,asa,stock?! Una care merge bine,când bagi mâna-n gaz,brusc, când stai pe loc,sare de fund ca o cãpritzã...! Am vãzut cum fãcea asa,un amic...Nu zic ce sportiv mergea nebunu',c-a frecat tobele de-asfalt... pai o fac mai mult pentru look si zice americanu ca porneste mai usor si cu mai putin shock tras, ceea ce e f bine .... de nervoasa nu ma deranjeaza ca nu prea ma dau la ea , dar imi place sa stiu ca nu e puturoasa. ma gandesc poate ii mai creste un pic cuplul la turatii mai joase Editat Ianuarie 12, 2012 de burb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 e pacat sa ai un motor si sa nu mesteresti la el .. plus ca il faci pentru tine si ii dai o personalitate pai o fac mai mult pentru look si zice americanu ca porneste mai usor si cu mai putin shock tras, ceea ce e f bine .... de nervoasa nu ma deranjeaza ca nu prea ma dau la ea , dar imi place sa stiu ca nu e puturoasa. ma gandesc poate ii mai creste un pic cuplul la turatii mai joase sigur o sa ai impresia ca i-a crescut cuplul la turatii joase, dar recomandarea mea ii sa faci si o modificare de tobe in acelasi timp. ori le golesti pe ale tale, ori daca iti permiti iei ceva after market (varianta cea mai bina). sa ne tii la curent, si daca mai ai nevoie de sfaturi, in masura posibilitatilor cred ca toti iti stam la dispozitie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burb Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 (editat) sigur o sa ai impresia ca i-a crescut cuplul la turatii joase, dar recomandarea mea ii sa faci si o modificare de tobe in acelasi timp. ori le golesti pe ale tale, ori daca iti permiti iei ceva after market (varianta cea mai bina). sa ne tii la curent, si daca mai ai nevoie de sfaturi, in masura posibilitatilor cred ca toti iti stam la dispozitie pai da , ideea sa cam fac cele mai cunoscute customizari la ea , ghidon , tobe, sa, suspensii... acum sa vedem cum stam cu timpul si cu banii . cu tobele inca nu stiu ce sa zic... i-as scoate pre toba si le-as lasa asa pe astea stoc , imi place cum suna .. mai vedem Editat Ianuarie 12, 2012 de burb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 pai da , ideea sa cam fac cele mai cunoscute customizari la ea , ghidon , tobe, sa, suspensii... acum sa vedem cum stam cu timpul si cu banii . cu tobele inca nu stiu ce sa zic... i-as scoate pre toba si le-as lasa asa pe astea stoc , imi place cum suna .. mai vedem Da,eu zic cã e destul sã-i scoti toba centralã. Dacã vrei,îti dau nr. de tel .al amicului de care ziceam.El,a avut la un moment dat,3 VN 750... Una din ele,arãta mai a rat bike,da'mergea ceas,si fugea de rupea...Tobe after-market,pt. modelul ãsta,sã stii cã existã vreo 3-4 modele. Unele-s cu trecera tobei de pe stânga,lîngã cealaltã,de pe dreapta.Uitã-te pe ebay,si-o sã vezi sigur,cel putzin un model,de vânzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burb Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 Da,eu zic cã e destul sã-i scoti toba centralã. Dacã vrei,îti dau nr. de tel .al amicului de care ziceam.El,a avut la un moment dat,3 VN 750... Una din ele,arãta mai a rat bike,da'mergea ceas,si fugea de rupea...Tobe after-market,pt. modelul ãsta,sã stii cã existã vreo 3-4 modele. Unele-s cu trecera tobei de pe stânga,lîngã cealaltã,de pe dreapta.Uitã-te pe ebay,si-o sã vezi sigur,cel putzin un model,de vânzare. da am vazut ceva modele de la vince &hynes , sunt pe you tube destui care si-au pus pe vn_uri. am cochetat mult timp daca sa las tobele pe ambele parti sau sa le trec pe dreapta pe ambele ... dar parca arata mai bine cu una pe fiecare parte , mai ales ca noi nu avem lantz si ii da o uniformitate , nu ramane singur cardanu ala eventual poti sa imi dai un id de mess al prietenului tau , sa ii mai cer sfaturi si la ce sa am grija , daca ma apuc sa desfac ceva . oricum , sa stii ca am gasit model de sa , deci cand ai timp , da un semn .. uite aici , ce zici? AICI mai am o mare dilema , hard tail cu amortizoare in sa , sau niste amortizoare mai scurte.... vreau neaparat sa o la de poponeata mai jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 da am vazut ceva modele de la vince &hynes , sunt pe you tube destui care si-au pus pe vn_uri. am cochetat mult timp daca sa las tobele pe ambele parti sau sa le trec pe dreapta pe ambele ... dar parca arata mai bine cu una pe fiecare parte , mai ales ca noi nu avem lantz si ii da o uniformitate , nu ramane singur cardanu ala eventual poti sa imi dai un id de mess al prietenului tau , sa ii mai cer sfaturi si la ce sa am grija , daca ma apuc sa desfac ceva . oricum , sa stii ca am gasit model de sa , deci cand ai timp , da un semn .. uite aici , ce zici? AICI mai am o mare dilema , hard tail cu amortizoare in sa , sau niste amortizoare mai scurte.... vreau neaparat sa o la de poponeata mai jos Am eu sea cu arcuri si la un moment dat am vrut sa fac hardtail. Dar dupa sfaturile oamenilor de aici si din alte locuri, am decis ca nu risc. Cel mai riscant e in curbe, cu denivelari... gandeste-te un pic. Ma rog eu nu am incercat niciodata, hai sa lasam si pe cei cu experienta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burb Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 Am eu sea cu arcuri si la un moment dat am vrut sa fac hardtail. Dar dupa sfaturile oamenilor de aici si din alte locuri, am decis ca nu risc. Cel mai riscant e in curbe, cu denivelari... gandeste-te un pic. Ma rog eu nu am incercat niciodata, hai sa lasam si pe cei cu experienta. vad ca tu ai sa cu arcuri si amortizoare... asta cred ca cea mai buna varianta nu??? adica poti sa compari fata de saua normala doar cu amortizoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 (editat) da am vazut ceva modele de la vince &hynes , sunt pe you tube destui care si-au pus pe vn_uri. am cochetat mult timp daca sa las tobele pe ambele parti sau sa le trec pe dreapta pe ambele ... dar parca arata mai bine cu una pe fiecare parte , mai ales ca noi nu avem lantz si ii da o uniformitate , nu ramane singur cardanu ala eventual poti sa imi dai un id de mess al prietenului tau , sa ii mai cer sfaturi si la ce sa am grija , daca ma apuc sa desfac ceva . oricum , sa stii ca am gasit model de sa , deci cand ai timp , da un semn .. uite aici , ce zici? AICI mai am o mare dilema , hard tail cu amortizoare in sa , sau niste amortizoare mai scurte.... vreau neaparat sa o la de poponeata mai jos Eu zic sã-i lasi amortizoarele-n pace.Asa cum e fãcutã acuma,urci si cobori borduri fãrã probleme,treci pt. speed-bumps cu 60 km/h,fãrã nicio grijã,poti sã te bagi cu ea si pe drumuri desfundate...Eventual,îi faci altã aripã spate,cã nici mie nu-mi plãcea cum se vedea roata spate,pe sub aripã.Eu,îi schimbasem si stopul ãla mare si pãtratzos,care nu se potriveste cu nimic...Pe-acolo,totul e pe rotund - roata, aripa,semnalele...I-am pus unul micutz,cu leduri,oval,cu rama cromatã...O sã-ti dau nr. de tel. al omului,cã nu-i stiu adresa de mess.El îsi facuse modificare si la tobe...E tãtic pe partea de mecanicã,la VN-u din ãsta.L-am sunat odatã,sã-l întreb nu-mai-stiu-ce,despre un surub de pe la motor sau carburator,si mi-a rãspuns pe loc...Stie motorul ãsta,cu ochii-nchisi... M-am uitat la seaua aia.în principiu,se poate modifica asta stock,sã fie cam ca aia.Dealtfel,am mai modificat una,de-am lãsat-o farã partea aia,gen sissy-bar...Evident,a trebuit sã-i fac si altã prindere în spate.Hi hi,chiar ieri,am primit o sea de 750,la re-îmbrãcat.Venitã de la Hunedoara.... Editat Ianuarie 12, 2012 de darian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 vad ca tu ai sa cu arcuri si amortizoare... asta cred ca cea mai buna varianta nu??? adica poti sa compari fata de saua normala doar cu amortizoare? saua cu arcuri este sa solo, mai mult pentru aspect decat pentru functionalitate; nu prea are treaba cu confortul, cu toate ca depinde mult si de cum este lucrata, si de perceptia riderului. se foloseste in general la modificarea in stil bobber sau chopper, impreuna cu alte mici artificii. la faza cu hard-tail il sustin pe phoenix27, ii o chestie foarte faina la chopperele harley, care merg in state, australia si mai stiu eu pe unde, da in orice caz pe drumuri lungi, mai mult sau mai putin drepte da fara gropi. kawa tau ii un cruiser pur-sange care tre sa inghita kilometrii multi, si o sa-ti spargi pietrele de la rinichi cu un hard-tail. Si faza cu curbele/denivelarile este de luat in considerare, cred ca un hard-tail te cam arunca de pe trasa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 (editat) vad ca tu ai sa cu arcuri si amortizoare... asta cred ca cea mai buna varianta nu??? adica poti sa compari fata de saua normala doar cu amortizoare? Mie-mi place foarte mult. Singura problema e ca arcurile seii sunt foarte puternice, si din cauza asta pozitia in timpul mersului e cam inalta. Ar trebui sa pun suspensie mai scurta ca sa fie totul cum trebe ori sa mananc mai mult . Sincer nu pot sa fac comparatie, ca de doi ani am asta si nici nu mai amintesc cum a fost originalul Editat Ianuarie 12, 2012 de phoenix27 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 (editat) Exact cum zice si @raduprint01,VN-ul de 750,e-un cruiser,poate chiar cu valentze usor sportive:2 discuri de frânã pe roata fatzã,jenti turnate ,motor puternic (60 cp,fatzã de 54,cât are Vn 800).Plus cã motorul propriu-zis,nu-i prea aspectuos,fatzã de altele de cruiser.De-aia,eu m-am ferit de varianta bobber sau chopper.Din contrã,am mers cât mai mult spre varianta cruiser: parbriz,proiectoare,comenzi avansate, coburi, sistem audio....Seaua,modificatã si ea...Sã fie cât mai comod,cu totul... Editat Ianuarie 12, 2012 de darian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cercelush Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 (editat) @ Darian Vroiam sa te rog sa-mi trimiti ceva poze cu VN-ul tau, dar poate ar fi mai bine daca ai posta cateva aici; asa mai vedem si noi ce se poate schimba, modifica, ne mai vine o idee... Editat Ianuarie 12, 2012 de Cercelush Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 @ Darian Vroiam sa te rog sa-mi trimiti ceva poze cu VN-ul tau, dar poate ar fi mai bine daca ai posta cateva aici; asa mai vedem si noi ce se poate schimba, modifica, ne mai vine o idee... Cam asa arãta acum 2 ani,când mai functiona.... @jerycho a zis cã nu vrea s-o ia,din cauza consoartei.Mai am un potential cumpãrãtor.Dacã nici el n-o ia,atunci probabil c- o s-o vând pe bucãtzi. Cã dacã m-apuc s-o repar,cu totul s-ar putea sã mã coste mai mult decât una cu mai putzini km,s-arate mai bine,si sã si functioneze bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cercelush Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 frumos... trebuie sa vezi totusi cat te-ar costa reparatia; stiu cum e, am cheltuit o caruta de bani cu al meu, ieseam mult mai ieftin daca luam altul; ai primit seaua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 frumos... trebuie sa vezi totusi cat te-ar costa reparatia; stiu cum e, am cheltuit o caruta de bani cu al meu, ieseam mult mai ieftin daca luam altul; ai primit seaua? Dap,am uitat sã-ti zic.Azi a ajuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burb Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 Exact cum zice si @raduprint01,VN-ul de 750,e-un cruiser,poate chiar cu valentze usor sportive:2 discuri de frânã pe roata fatzã,jenti turnate ,motor puternic (60 cp,fatzã de 54,cât are Vn 800).Plus cã motorul propriu-zis,nu-i prea aspectuos,fatzã de altele de cruiser.De-aia,eu m-am ferit de varianta bobber sau chopper.Din contrã,am mers cât mai mult spre varianta cruiser: parbriz,proiectoare,comenzi avansate, coburi, sistem audio....Seaua,modificatã si ea...Sã fie cât mai comod,cu totul... ideea e ca nu imi place ca are un gol destul de mare intre aripa si roata din spate , si as fi vrut sa mai acopar din gaura , .... nu mi-ati zis ce credeti despre amortizoare mai scurte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 Pãi,exact ce ziceam si eu,cu golul ãla...La mine,mãcar nu se mai vedea când puneam coburii...! Referitor la suspensii mai scurte: o sã ti-o coboare cu totul,inclusiv garda la sol.Am testat chestia asta,cu Honditza din-aintea Vulcanului .Si-am rãmas cu ea,jumate sus,pe trotuar, jumate jos,pe carosabil.Cu suspensiile stock,urcam cu ochii-nchisi...Si e vorba de-o bordurã obisnuitã,nu foarte înaltã...N-o sã mai fie asa comodã,o sã fie suspensia mai durã,nemaiavând cursa,asa lungã. Eu,n-as sacrifica câtusi de putzin din comoditate,pt. un mic câstig,la aspect...Si dacã te-apuci si scurtezi din suspensii,si nu iesti multzumit de rezultat....Ce mai faci dup-aia...? Cã nu merge sã sudezi,la loc...O sã plângi pân-o sã gãsesti altele...Pàrerea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.