Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

Da...Patreaza-mi si mie un set ...Merci Iar daca nu ti-ai dat deja comanda de emulsion tube baga-ma si pe mine si impartim costurile de transport!

PS: La Multi Ani Vulcanologilor !

Editat de darkflames
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Da...Patreaza-mi si mie un set ...Merci Iar daca nu ti-ai dat deja comanda de emulsion tube baga-ma si pe mine si impartim costurile de transport!

PS: La Multi Ani Vulcanologilor !

 

ok, ai un set pus deoparte

 

emulsion tube deja sunt 2 comandate, ia legatura cu matricmotion, poate o sa-ti comande si tie, inca nu cred ca a plecat coletul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vb cu el...neeadle aftermarket de unde ti-ai cumparat ? Vad ca cei ce si-au facut deja modificarea recomanda unul dintr-un kit de dynojet..insa este pacat sa dai atatia bani pe un kit ca sa-i folosesti doar acul...

Editat de darkflames
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am o problema la cutia de viteze (sau ambreiaj). Dupa ce pornesc motorul, daca nu-l las destul sa se incalzeasca (7-8 minute), cand o bag in viteza da sa plece de sub mine si se opreste (asta daca e rece); sau daca s-a incalzit cateva minute (3-4) cand o bag in viteza pleaca de pe loc, incet (trebuie sa ma proptesc bine cu ambele picioare in pamant si sa tin bine de ghidon ca sa o pot tine pe loc). Ambele situatii mentionate se intampla bineinteles cu ambreiajul apasat. Dupa ce se incalzeste motorul nu mai face nici o figura. Fostul proprietar a schimbat ambreiajul inainte sa mi-o vanda. Am incercat sa mai intind cablul de ambreiaj sau sa-l las mai slab si tot nu a avut nici un efect. Stie cineva daca ambreiajul se mai poate regla si din cutie? :-L

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am o problema la cutia de viteze (sau ambreiaj). Dupa ce pornesc motorul, daca nu-l las destul sa se incalzeasca (7-8 minute), cand o bag in viteza da sa plece de sub mine si se opreste (asta daca e rece); sau daca s-a incalzit cateva minute (3-4) cand o bag in viteza pleaca de pe loc, incet (trebuie sa ma proptesc bine cu ambele picioare in pamant si sa tin bine de ghidon ca sa o pot tine pe loc). Ambele situatii mentionate se intampla bineinteles cu ambreiajul apasat. Dupa ce se incalzeste motorul nu mai face nici o figura. Fostul proprietar a schimbat ambreiajul inainte sa mi-o vanda. Am incercat sa mai intind cablul de ambreiaj sau sa-l las mai slab si tot nu a avut nici un efect. Stie cineva daca ambreiajul se mai poate regla si din cutie? :-L

 

 

la prima pornire si al meu face la fel ,mai ales daca ii si frig afara ,pana se incalzeste motorul si uleiul asta insemnand pe putin 5 minute iarna ,dupa aceea nu mai am probleme;poate sa fie si uleiul prea gros depinde ce folosesti,ambreiajul nou,referitor la timpul de incalzire al motorului cam toate vn 800 au aceasi problema si eu nu o vad rea mai ales vara; sau poate nu sa montat bine ambreiajul sau capacul, cea ce nu cred daca zici ca merge dupa ce se incalzeste motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si inca o problema. Fostul proprietar, cand a schimbat ambreiajul a ciupit probabil unul din cele doua simeringuri din imagine. As dori sa stiu daca le poate aduce cineva... :cheers:

 

Uleiul este schimbat in vara, cand am cumparat-o. Motul 5100 Ester 10W40. Este cel mai subtire recomandat deci nu e de la ulei. Iar situatia mentionata de mine se intampla vara cand este cald afara, nu acum iarna.

post-15369-0-95671600-1326108833_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uleiul este schimbat in vara, cand am cumparat-o. Motul 5100 Ester 10W40. Este cel mai subtire recomandat deci nu e de la ulei. Iar situatia mentionata de mine se intampla vara cand este cald afara, nu acum iarna.

 

 

nu stiu atunci ce sa zic poate nu a montat bine ambreiajul (discurile )singura varianta este sa desfaci capacul si sa verifici ce nu sa montat cum trebuie(daca ai manualul de reparatii)!

Editat de VULCANOSU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si inca o problema. Fostul proprietar, cand a schimbat ambreiajul a ciupit probabil unul din cele doua simeringuri din imagine. As dori sa stiu daca le poate aduce cineva... :cheers:

 

Uleiul este schimbat in vara, cand am cumparat-o. Motul 5100 Ester 10W40. Este cel mai subtire recomandat deci nu e de la ulei. Iar situatia mentionata de mine se intampla vara cand este cald afara, nu acum iarna.

 

MyMoto iti aduce piese de kawa, eu le-am comandat o sticla rosie de bord si vreau sa le comand si un O-ring din asta. Desi, s-ar putea sa gasim unul identic si la piese auto, nu cred ca e ceva specific.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MyMoto iti aduce piese de kawa, eu le-am comandat o sticla rosie de bord si vreau sa le comand si un O-ring din asta. Desi, s-ar putea sa gasim unul identic si la piese auto, nu cred ca e ceva specific.

 

 

ancalgon, cat ai dat pe sticla aia rosie, ca si mie imi lipseste.....

 

 

colegu cu problema la ambreiaj:

 

o-ring se gaseste la piese auto, costa cativa bani, poate un leu, doar trebuie mers cu cel vechi de model.

 

cat despre ambreiaj, nu-i bai in principiu, placile se lipesc intre ele cand sta motorul si de asta smuceste; tine frana trasa cand pornesti si gata :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vb cu el...neeadle aftermarket de unde ti-ai cumparat ? Vad ca cei ce si-au facut deja modificarea recomanda unul dintr-un kit de dynojet..insa este pacat sa dai atatia bani pe un kit ca sa-i folosesti doar acul...

 

Poti "tuna" acul stock cu saibe/saiba. Jigloarele de care vorbim sunt pentru ac stock, tobe goale si filtru de aer nerestrictiv, dar nu ne impiedica nimeni sa ne jucam nitel. Pana vine emulsorul si modific esapamentul si filtrul vreau sa imbogatesc un pic amestecul, ca e enervant de saracita masinaria asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti "tuna" acul stock cu saibe/saiba. Jigloarele de care vorbim sunt pentru ac stock, tobe goale si filtru de aer nerestrictiv, dar nu ne impiedica nimeni sa ne jucam nitel. Pana vine emulsorul si modific esapamentul si filtrul vreau sa imbogatesc un pic amestecul, ca e enervant de saracita masinaria asta.

 

pai in primul rand tre sa te joci cu pilot-screw, dupa ce-i scoti dopul in prealabil.

 

si baga si o saiba la needle, sunt chiar curios, si eu voiam sa fac chestia asta, da am renuntat cand am comandat jeturile noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact,te omoarã birocratia. Stiu pe cineva,care si-a pus atas,la un AfricaTwin.Si ca sã scape mai usor si mai ieftin,a fãcut operatiunea,în Germania.Inclusiv achizitionarea atasului (e de ruseascã,la origini). Pe principiul ãsta,cred cã poti gãsi ce motocicletã vrei, tot asa,în Germania,deja modificatã ,inclusiv în acte. Dup-aia,aicea,cred cã n-ai decât sã-l înmatriculezi.

Se stie cã motocicleta mea mult-doritã,e Drifter.Dac-o sã te uiti la modelul ãsta,la vânzãri,pe mobile.de,o sã vezi cã existã si unul cu atas...

Editat de darian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine stie de unde as putea lua piesele pentru un ear shave cum sunt aici http://06vn750.blogspot.com/ , de undeva de pe la noi sau ceva aproape , gen europa :)) mersi

 

Pãi,nu cred cã gãsesti mai pe-aproape...Tot de pe site-urile respective...Ok,filtre K&N,sigur gãsesti si p-aici,ori la magazine gen Kronau sau MyMoto,sau vorbeste cu @metricmotion,cã vãd c-aduce o grãmadã de chestii,si chiar se-agitã...Poate ti-aduce si restul de piesutze...Din ce dãdea acolo,americanul,ca pretzuri,nu par a fi prea scumpe (la ei,cel putzin...).

Da' chiar nu-ti ajunge ce nervoasã e mobra asta,asa,stock?! Una care merge bine,când bagi mâna-n gaz,brusc, când stai pe loc,sare de fund ca o cãpritzã...! Am vãzut cum fãcea asa,un amic...Nu zic ce sportiv mergea nebunu',c-a frecat tobele de-asfalt...

Editat de darian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pãi,nu cred cã gãsesti mai pe-aproape...Tot de pe site-urile respective...Ok,filtre K&N,sigur gãsesti si p-aici,ori la magazine gen Kronau sau MyMoto,sau vorbeste cu @metricmotion,cã vãd c-aduce o grãmadã de chestii,si chiar se-agitã...Poate ti-aduce si restul de piesutze...Din ce dãdea acolo,americanul,ca pretzuri,nu par a fi prea scumpe (la ei,cel putzin...).

Da' chiar nu-ti ajunge ce nervoasã e mobra asta,asa,stock?! Una care merge bine,când bagi mâna-n gaz,brusc, când stai pe loc,sare de fund ca o cãpritzã...! Am vãzut cum fãcea asa,un amic...Nu zic ce sportiv mergea nebunu',c-a frecat tobele de-asfalt...

 

 

lasa omu sa faca modificari, daca ai ceva minime cunostinte/indemanare, poti linistit sa o faci :)

iti iei piese, mai improvizezi, si treaba iese bine

 

de ce sa o lase stock cand poa sa fie mai bine? :cheers:

 

bafta multa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lasa omu sa faca modificari, daca ai ceva minime cunostinte/indemanare, poti linistit sa o faci :)

iti iei piese, mai improvizezi, si treaba iese bine

 

de ce sa o lase stock cand poa sa fie mai bine? :cheers:

 

bafta multa

 

e pacat sa ai un motor si sa nu mesteresti la el :) .. plus ca il faci pentru tine si ii dai o personalitate friday.gif

 

Pãi,nu cred cã gãsesti mai pe-aproape...Tot de pe site-urile respective...Ok,filtre K&N,sigur gãsesti si p-aici,ori la magazine gen Kronau sau MyMoto,sau vorbeste cu @metricmotion,cã vãd c-aduce o grãmadã de chestii,si chiar se-agitã...Poate ti-aduce si restul de piesutze...Din ce dãdea acolo,americanul,ca pretzuri,nu par a fi prea scumpe (la ei,cel putzin...).

Da' chiar nu-ti ajunge ce nervoasã e mobra asta,asa,stock?! Una care merge bine,când bagi mâna-n gaz,brusc, când stai pe loc,sare de fund ca o cãpritzã...! Am vãzut cum fãcea asa,un amic...Nu zic ce sportiv mergea nebunu',c-a frecat tobele de-asfalt...

 

pai o fac mai mult pentru look si zice americanu ca porneste mai usor si cu mai putin shock tras, ceea ce e f bine :) .... de nervoasa nu ma deranjeaza ca nu prea ma dau la ea , dar imi place sa stiu ca nu e puturoasa. ma gandesc poate ii mai creste un pic cuplul la turatii mai joase

 

 

 

 

 

Editat de burb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e pacat sa ai un motor si sa nu mesteresti la el :) .. plus ca il faci pentru tine si ii dai o personalitate friday.gif

 

 

 

pai o fac mai mult pentru look si zice americanu ca porneste mai usor si cu mai putin shock tras, ceea ce e f bine :) .... de nervoasa nu ma deranjeaza ca nu prea ma dau la ea , dar imi place sa stiu ca nu e puturoasa. ma gandesc poate ii mai creste un pic cuplul la turatii mai joase

 

 

 

 

 

 

sigur o sa ai impresia ca i-a crescut cuplul la turatii joase, dar recomandarea mea ii sa faci si o modificare de tobe in acelasi timp.

 

ori le golesti pe ale tale, ori daca iti permiti iei ceva after market (varianta cea mai bina).

 

 

sa ne tii la curent, si daca mai ai nevoie de sfaturi, in masura posibilitatilor cred ca toti iti stam la dispozitie :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sigur o sa ai impresia ca i-a crescut cuplul la turatii joase, dar recomandarea mea ii sa faci si o modificare de tobe in acelasi timp.

 

ori le golesti pe ale tale, ori daca iti permiti iei ceva after market (varianta cea mai bina).

 

sa ne tii la curent, si daca mai ai nevoie de sfaturi, in masura posibilitatilor cred ca toti iti stam la dispozitie :)

 

pai da , ideea sa cam fac cele mai cunoscute customizari la ea , ghidon , tobe, sa, suspensii... acum sa vedem cum stam cu timpul si cu banii .

 

cu tobele inca nu stiu ce sa zic... i-as scoate pre toba si le-as lasa asa pe astea stoc , imi place cum suna :) .. mai vedem beer.gif

Editat de burb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai da , ideea sa cam fac cele mai cunoscute customizari la ea , ghidon , tobe, sa, suspensii... acum sa vedem cum stam cu timpul si cu banii .

 

cu tobele inca nu stiu ce sa zic... i-as scoate pre toba si le-as lasa asa pe astea stoc , imi place cum suna :) .. mai vedem beer.gif

 

Da,eu zic cã e destul sã-i scoti toba centralã. Dacã vrei,îti dau nr. de tel .al amicului de care ziceam.El,a avut la un moment dat,3 VN 750... Una din ele,arãta mai a rat bike,da'mergea ceas,si fugea de rupea...Tobe after-market,pt. modelul ãsta,sã stii cã existã vreo 3-4 modele. Unele-s cu trecera tobei de pe stânga,lîngã cealaltã,de pe dreapta.Uitã-te pe ebay,si-o sã vezi sigur,cel putzin un model,de vânzare.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,eu zic cã e destul sã-i scoti toba centralã. Dacã vrei,îti dau nr. de tel .al amicului de care ziceam.El,a avut la un moment dat,3 VN 750... Una din ele,arãta mai a rat bike,da'mergea ceas,si fugea de rupea...Tobe after-market,pt. modelul ãsta,sã stii cã existã vreo 3-4 modele. Unele-s cu trecera tobei de pe stânga,lîngã cealaltã,de pe dreapta.Uitã-te pe ebay,si-o sã vezi sigur,cel putzin un model,de vânzare.

 

 

da am vazut ceva modele de la vince &hynes , sunt pe you tube destui care si-au pus pe vn_uri. am cochetat mult timp daca sa las tobele pe ambele parti sau sa le trec pe dreapta pe ambele ... dar parca arata mai bine cu una pe fiecare parte , mai ales ca noi nu avem lantz si ii da o uniformitate , nu ramane singur cardanu ala :)

 

eventual poti sa imi dai un id de mess al prietenului tau , sa ii mai cer sfaturi si la ce sa am grija , daca ma apuc sa desfac ceva :). headscratch.gif

 

oricum , sa stii ca am gasit model de sa , deci cand ai timp , da un semn .. uite aici :D , ce zici? AICI banana.gif

 

mai am o mare dilema , hard tail cu amortizoare in sa , sau niste amortizoare mai scurte.... vreau neaparat sa o la de poponeata mai jos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da am vazut ceva modele de la vince &hynes , sunt pe you tube destui care si-au pus pe vn_uri. am cochetat mult timp daca sa las tobele pe ambele parti sau sa le trec pe dreapta pe ambele ... dar parca arata mai bine cu una pe fiecare parte , mai ales ca noi nu avem lantz si ii da o uniformitate , nu ramane singur cardanu ala :)

 

eventual poti sa imi dai un id de mess al prietenului tau , sa ii mai cer sfaturi si la ce sa am grija , daca ma apuc sa desfac ceva :). headscratch.gif

 

oricum , sa stii ca am gasit model de sa , deci cand ai timp , da un semn .. uite aici :D , ce zici? AICI banana.gif

 

mai am o mare dilema , hard tail cu amortizoare in sa , sau niste amortizoare mai scurte.... vreau neaparat sa o la de poponeata mai jos

 

Am eu sea cu arcuri si la un moment dat am vrut sa fac hardtail. Dar dupa sfaturile oamenilor de aici si din alte locuri, am decis ca nu risc. Cel mai riscant e in curbe, cu denivelari... gandeste-te un pic. Ma rog eu nu am incercat niciodata, hai sa lasam si pe cei cu experienta.

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...