Phoenix79 Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 pai imi trebuie un touring pregatit ... nu vreau sa merg chiar doar din capitala in capitala Si de ce nu poti sa te duci cu VN900? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burb Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 Ma intrebam care din cele trecute la profilul tau. Logic, daca vinzi 900-le, ramane 750-ul. Sau cum e? Iei altceva? 750 ar merge , desi ar cam trebui schimbate suspensii , cauciucuri , si probabil mult mai multe ... eu ma gandeam sa schimb 900 _ le cu ceva de genul http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery%20B/BMW%20F800GS%2008%20%20B.jpg Si de ce nu poti sa te duci cu VN900? 900_le e mai mult pentru drumuri perfecte , nu prea poti sa te bagi cu el pe un drum mai cu gropi , pietruit , etc, din cauza suspensiilor , profilului prea jos . cum ziceam mai sus nu vreau turul europei doar ca sa vad capitalele si pana la ele sa dau 140 pe autostrada zile intregi , pentru ca sincer este plictisitor... as vrea sa fac rute alternative si sa vad europa , asa cum trebuie vazuta si romania ( nu pe A1 A2... ci pe drumurile mai de tara ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adda_m_p Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 eu am mers cu Shadow-ul pana in Alpii Austrieci, nu am mers pe autostrazi si s-a comportat exemplar (mi-am lasat doar scaritele pe serpentine ). Nu l-am bagat cu bagaje pe macadam dar,ocazional, pentru scurte trasee merge si chopperul pe teren accidental. Oricum depinde la ce drumuri vrei sa te bagi. Anul trecut am facut ture lungi cu Vulcanul pe drumuri nationale si judetene si s-a comportat ok. Anul asta fac Grecia cu el(exclus autostrazi)si nu mi-am pus probleme de confort la mers sau la categoriile de drum ce vor fi abordate. Oricum daca iti iei un touring e alta mancare de peste si alta senzatie. Deja vei lasa drumul cu asfalt pentru cele accidentale/macadam si iti va oferii alte satisfactii. Pana la urma tu trebuie sa te simti cel mai bine la drum indiferent de ce motor alegi sa ai! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 Am incercat si pe asta si pe bikebandit si pe cmsln dar cred ca aveam ochii inchisi. Acum am vazut: sus 32005JR RS Roller Bearing (25x47x15mm) jos HR320/28XJ Tapered Roller Bearing (28x52x16mm) Poti sa-mi explici ce e cmsln? La fel si bike bandit? Si cum le-as putea accesa? Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 1. Se pare ca la cel de jos cotele sunt 52x28x16.5 mm in loc de 52x28x16 mm; 2. http://www.bikebandit.com/ http://www.cmsnl.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexVN Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 Salut Am si eu o intrebare:A montat cineva HyperCharger pe VN900?am achizitionat un HyperCharger cu tot cu flansa si chitul de montaj dar din pacate a venit fara intructiuni... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 Salut Am si eu o intrebare:A montat cineva HyperCharger pe VN900?am achizitionat un HyperCharger cu tot cu flansa si chitul de montaj dar din pacate a venit fara intructiuni... n-ar trebui sa fie rocket science, daca nu te descurci, si nu gasesti pe nimeni care a mai montat, poti trece pe la mine pe la garaj sa vedem despre ce-i vorba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 A mers tubul emulsor de HD? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 A mers tubul emulsor de HD? ah, am uitat sa anunt: DA dupa cum ma si asteptam defapt astept sa-l pornesc sa vad daca se si simte diferenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 care face ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexVN Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 n-ar trebui sa fie rocket science, daca nu te descurci, si nu gasesti pe nimeni care a mai montat, poti trece pe la mine pe la garaj sa vedem despre ce-i vorba. Mersi mult am reusit sa il montez am gasit pe forumul kawasaki niste imagini si sper ca l-am montat si corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 care face ce? pai noile jeturi sunt de harley, si au pasul filetului diferit de cel de kawa (jetul se infileteaza in tubul emulsor). astfel ca a trebui sa comand si tub emulsor de harley Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 aud pentru prima data de tub emulsor la moto....ce dracu e asta?unde e pozitionat? e vorba de gitul carburatorului sau ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 (editat) Needle jet sau tub emulsor in limba romana care este cea mai atehnica dintre toata limbile Pamantului! Sub main jet este needle jet -u lui Irod! Editat Mai 16, 2012 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 Needle jet sau tub emulsor in limba romana care este cea mai atehnica dintre toata limbile Pamantului! Sub main jet este needle jet -u lui Irod! main jet se infileteaza intr-un tub emulsor, care se infileteaza in corpul carburatorului, sta cu capu-n jos si asteapta sa fie fecundat de acul de dozaj asta ca sa fiu tehnic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 (editat) deci tu ai comandat jicloare noi, care sunt de la alt model de carburator si nu s-au potrivit? cam asta e treaba? ea explica matale ce vrei de fapt sa faci? care iti e planul? ce urmaresti cu modificarile carburatorului? Nu mi se pare asa o limba atehnica limba romana. Editat Mai 16, 2012 de morpheus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 deci tu ai comandat jicloare noi, care sunt de la alt model de carburator si nu s-au potrivit? cam asta e treaba? ea explica matale ce vrei de fapt sa faci? care iti e planul? ce urmaresti cu modificarile carburatorului? Nu mi se pare asa o limba atehnica limba romana. pai e foarte simplu, ii schimb jeturile pentru ca o sa am evacuare custom fara site si admisie custom, deci va trage mai mult aer, deci va avea nevoie de mai multa benzina. si pentru ca kiturile de la dynojet si mai stiu eu care producatori nu sunt modulare (au doar stage 1, 2 si 3), pentru anumite modificari, am ales sa-mi iau eu jeturile separat, la dimensiunile care am considerat eu ca mi se potrivesc cel mai bine. Si cum avem acelasi carburator ca si harley, am optat pentru jeturi de harley, ca se gasesc mult mai usor si sunt si mai ieftine. Dar cum harley mai are obiceiul sa foloseasca alt pas la filete, main jet-ul nu se pupa cu tubul emulsor din carbul de kawasaki, astfel ca a trebui sa comand si un tub emulsor de harley. cam atat a, sper la vreo 8-10 cai in plus, daca am "nimerit" bine toate modificarile va stau la dispozitie pentru orice alte intrebari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 foarte bine dom'le! ea spune, cand esti liber sa te vizitez. ma rod si pe mine niste idei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 foarte bine dom'le! ea spune, cand esti liber sa te vizitez. ma rod si pe mine niste idei. ma, la garaj ma gasesti asa: in timpul saptamanii seara dupa 7, cu exceptia zilei de miercuri si ocazional joi sambata in principiu toata ziua, duminica nu. cel mai bine cu un telefon in prealabil sucul/apa/berea o sa la dau eu, ca astept un frigider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 ma, la garaj ma gasesti asa: in timpul saptamanii seara dupa 7, cu exceptia zilei de miercuri si ocazional joi sambata in principiu toata ziua, duminica nu. cel mai bine cu un telefon in prealabil sucul/apa/berea o sa la dau eu, ca astept un frigider Gata! Te suna baiatu si stabilim sa ne vedem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 (editat) Radu...asta-i tubul emulsor comandat prin MetricMotion , de astepta confirmarea de la tine ca este ok , ca sa-mi comande si mie ? Editat Mai 16, 2012 de darkflames Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 Radu...asta-i tubul emulsor comandat prin MetricMotion , de astepta confirmarea de la tine ca este ok , ca sa-mi comande si mie ? fix ala i-am zis demult si lui ca este ok (demult insemnand vreo 2 saptamani max).... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanAM Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 (editat) Ziua buna. Am o problema si sper sa ma indrumati. Am facut schimbul de ulei si de filtru acum aproximativ 3500 km. Ulei Motul 300v. A fost o oferta buna si eu nepricepandu-ma, am cumparat. Mi-a zis un nenea mecanic ca nu e pt. motoare mari V si sa fiu atent la nivel. Ei bine am controlat de curand si era la minim. Am completat cu 1 L si ceva. Nu am pete pe jos, motocicleta nu e murdara de ulei, admisia de aer e curata pe dinauntru, motorul trage foarte bine si nu am sunete suspecte, iar evacuarea este curata. Intrebare: Unde e uleiul? Sa manance asa de mult e normal? Am ales uleiul neadecvat? Sa-l schimb? Si filtrul? Cu ce tip de ulei? Nu vreau sa deschid inca un topic despre cel mai bun ulei, cu pareri pro si contra. Rog pe cei care au sau au avut Vulcan de 1500 cu carburatie sa-mi spuna parerea lor. Multumesc. Am nevoie de un cablu pt. soc. Poate imi spuneti de unde sa-l iau. De fapt am vrut sa postez in KAWASAKI VULCAN. Rog un moderator sa mute topicul acolo. Multumesc! Editat Mai 21, 2012 de StefanAM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 300 V dar ce vascozitate? Daca e sub 10 W 40 e explicabil de ce il papa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.