Jump to content

Kawasaki Vulcan


Recommended Posts

Salutari!

 

Am nevoie de un sfat cu privire la confectionarea unui CrashBar. Intrucat persoana care va efectua lucrarea se afla la mare distanta, nu ma pot deplasa momentan cu motocicleta, astfel incat sa ia masuratorile. Asadar, in atentia celor care au crashbar pe vn900 (custom sau clasic): imi puteti da niste dimensiuni si eventual niste poza pentru a le trimite omului?

 

Multumesc!

Link to post
Share on other sites
  • Replies 7.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare,

Urmeaza cel mai probabil maine sa achizitionez un VN800A din '97.

Cum e prima mea motocicleta cel mai probabil o sa revon pe aici cu intrebari (sper nu enervant de multe).

Ce as vrea sa tiu acum: Motocicleta are tobele stock dar fara site. Exista vreo posibilitate sa "reduc" un pic nivelul decibelilor?

Fara sa imi iau tobe noi sau sa le tai pe astea sa le pun sitele la loc....\

 

Ma gandeam ca poate exista un "amortizor" de sunet care sa poata fi instalat mai simplu.

 

Multam

Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Nu poti.

 

Trebuie inlocuite. Din cate imi dau seama cel dinaintea ta a taiat sitele si de aici zgomotul gros.

 

http://www.ebay.com/itm/03-Kawasaki-Vulcan-VN-800-Classic-OEM-Upper-Exhaust-Pipe-Muffler-good-used-shape-/331019992252

 

Le gasesti mai ieftin pe e-bay.

 

Succes.

 

Salutare,

Urmeaza cel mai probabil maine sa achizitionez un VN800A din '97.

Cum e prima mea motocicleta cel mai probabil o sa revon pe aici cu intrebari (sper nu enervant de multe).

Ce as vrea sa tiu acum: Motocicleta are tobele stock dar fara site. Exista vreo posibilitate sa "reduc" un pic nivelul decibelilor?

Fara sa imi iau tobe noi sau sa le tai pe astea sa le pun sitele la loc....\

 

Ma gandeam ca poate exista un "amortizor" de sunet care sa poata fi instalat mai simplu.

 

Multam

Link to post
Share on other sites

A schimbat careva cablurile la vulcan ? As vrea sa imi pun asa ceva Barnett SS Cables http://www.hellrisercustoms.com/bikes/46/category/Handlebars/subcat/S.S.Cables/maker/BTE si nu stiu daca sint ok ca lungime ,etc .

Eventual daca stiti altceva asemanator ...sau de unde se pot cumpara.

Edited by JUST4TNT
Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Sunt fericitul posesor al unui Vulcan 800 din 96 de vreo 4 mii și ceva de km.

Am o mică dilemă, în vreo 3000 de km am completat cam 0.8-1l de ulei. Ar trebui să mă îngrijorez? Schimbul l-am făcut acum 3000 km cu Motul 5100 și nu scoate fum la pornire.

Edited by betterevil
Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Sunt fericitul posesor al unui Vulcan 800 din 96 de vreo 4 mii și ceva de km.

Am o mică dilemă, în vreo 3000 de km am completat cam 0.8-1l de ulei. Ar trebui să mă îngrijorez? Schimbul l-am făcut acum 3000 km cu Motul 5100 și nu scoate fum la pornire.

 

1 litru la 3000 km ? Ceva nu e in regula .... Te-ai uitat unde parchezi mobra - nu sint pe jos pete de ulei ?

Link to post
Share on other sites

Nu curge deloc ulei, ăsta a fost primul lucru pe care l-am verificat. Nu prea îmi dau seama de unde să fie. Mă voi duce cu ea la mecanic cât de curând, sper să nu mă omoare costul reparației...

Link to post
Share on other sites

Nu curge deloc ulei, ăsta a fost primul lucru pe care l-am verificat. Nu prea îmi dau seama de unde să fie. Mă voi duce cu ea la mecanic cât de poponeataând, sper să nu mă omoare costul reparației...

O sa te cam omoare. Segmentii de VN nu-s ingrozitor de scumpi, dar manopera costa.

Link to post
Share on other sites

Are cineva o idee cam la cât să mă aștept? Așa, să nu fac preinfarct când mi-o zice

 

Sincer as fiu, nu stiu. Depinde foarte mult de mecanic si de tarifele pe care le practica. Eu personal am renuntat la mecanici si imi fac toate singur, inclusiv motor, cutie, etc.

Link to post
Share on other sites

sfatul meu este sa iei in calcul simeringurile de supape si un ulei de mai buna calitate.Pentru moment te sfatuiesc sa uiti de segmenti.

Un ulei potrivit pentru vulcan ar fi Motorex 15W50 sau 10W60 daca mergi mai mult la drum lung si Motorex 20W50 pentru mers in oras.

Acum voi fi pus la zid ca am recomandat Motorex,eu asta folosesc de 4 ani si motorul merge ceas. schimbul il fac la 5000km.

ca sa nu se supere nimeni,poti baga orice ulei doresti in motor(sub nici o forma ulei pe baza esteri ).nu folosi Motul sau Silkolene.

Link to post
Share on other sites

sfatul meu este sa iei in calcul simeringurile de supape si un ulei de mai buna calitate.Pentru moment te sfatuiesc sa uiti de segmenti.

Un ulei potrivit pentru vulcan ar fi Motorex 15W50 sau 10W60 daca mergi mai mult la drum lung si Motorex 20W50 pentru mers in oras.

Acum voi fi pus la zid ca am recomandat Motorex,eu asta folosesc de 4 ani si motorul merge ceas. schimbul il fac la 5000km.

ca sa nu se supere nimeni,poti baga orice ulei doresti in motor(sub nici o forma ulei pe baza esteri ).nu folosi Motul sau Silkolene.

 

Si mai exact de ce nu ulei pe baza de esteri? Care-i motivul tehnic?

Link to post
Share on other sites

nu iti pot da o explicatie stiintifica dar te asigur ca daca vei folosi mizerie din aia obtinuta din leustean si ceapa,o sa scoti uleiul pe esapament ,o sa schimbi vitezele greu,la temp inalte o sa-ti patineze ambreiajul.

eu am schimbat ambreiajul degeaba. Daca insisti pe motul si silkolene ,e treaba ta. oricum,motul e un fel de arsenie boca,e religie si totusi toti se vaita de motoare blocate,de ambreiaje defecte,etc. . cum am spus,merg cu motorex si e ok. am folosit o perioada Cepsa dar trebuie schimbat foarte des,e bun ca ulei.

Link to post
Share on other sites

nu iti pot da o explicatie stiintifica dar te asigur ca daca vei folosi mizerie din aia obtinuta din leustean si ceapa,o sa scoti uleiul pe esapament ,o sa schimbi vitezele greu,la temp inalte o sa-ti patineze ambreiajul.

eu am schimbat ambreiajul degeaba. Daca insisti pe motul si silkolene ,e treaba ta. oricum,motul e un fel de arsenie boca,e religie si totusi toti se vaita de motoare blocate,de ambreiaje defecte,etc. . cum am spus,merg cu motorex si e ok. am folosit o perioada Cepsa dar trebuie schimbat foarte des,e bun ca ulei.

 

 

VN-ul meu merge cu Motul de 10 ani si nu a avut problemele descrise de tine, nu din cauza uleiului cel putin. Am schimbat si eu ambreiajul, pentru ca uzura masurata depasea uzura maxima admisa, dar asta nu are de-a face cu uleiul. Vitezele le schimba bine, ambreiajul nu patineaza la temperaturi inalte. De scos pe tobe, no chance. Si acum, la 66000 km, mananca in jur de 100 ml la 1000km. Ma gandesc ca nu e rau pentru un motor de 16 ani. Silkolene n-am folosit niciodata, deci nu stiu cum e. Am folosit o singura data Repsol si o singura data Yacco. Amandoua m-au dezamagit.

 

Acum, te intreb doar ca sa ma lamuresc: tu vorbesti de problemele astea la VN sau la FZ6? Pentru ca e o oarece diferenta intre utilaje si de aici si posibilitatea sau imposibilitatea folosirii unui tip de ulei.

Edited by Wolfman
Link to post
Share on other sites

Salutare la toata lumea , am un Vulcan 800 din 98 si am o problema la el drept pentru care va cer sfaturi , porneste la sfert ,il las sa se incalzeasca cateva minute cu socul tras apoi cand dau sa plec si il bag in sarcina ( in viteza) moare motorul , mentionez ca nu tot timpul se intampla acest lucru . Daca o turez tare si o tin din ambreiaj o ia , insa nu este normal si in plus de asta imi umplu frigiderul de carne de fiecare data cand fac galagie , am tobele modificate si locuiesc intr-un cartier de blocuri . Va multumesc antipat pentru sfaturi , locuiesc in Bucuresti poate in recomandati si un doctor bun pentru motor .

Link to post
Share on other sites

@ Tudor: zici ca mi-ai furat motorul :)) VN-ul meu din 97 face exact acelasi lucru.

Am chemat un doctor s-a uitat la el si mi-a spus ca trebuie sa imi curete carburatoarele pentru ca cel mai probabil, motorul fiind "statut" in ultimii ani, a strans o gramada de mizerie si jeg in rezervor.

Momentan mai trag de ea asa.. dar cand plec in concediu o las pe mana tipului asta, sa o faca cap-coada.

Link to post
Share on other sites

Unii spun ca problema asta e de la ambreiaj. Ar trebui reglat - al meu are un joc de 10-15 mm ca idee. Am avut si eu problema ca o bagam in prima treapta si murea motorul dar o facea si cu motorul cald si am descoperit ca switch-ul de la cric era atat de murdar ca ramanea blocat si atunci imi taia motorul.

 

Salutare la toata lumea , am un Vulcan 800 din 98 si am o problema la el drept pentru care va cer sfaturi , porneste la sfert ,il las sa se incalzeasca cateva minute cu socul tras apoi cand dau sa plec si il bag in sarcina ( in viteza) moare motorul , mentionez ca nu tot timpul se intampla acest lucru . Daca o turez tare si o tin din ambreiaj o ia , insa nu este normal si in plus de asta imi umplu frigiderul de carne de fiecare data cand fac galagie , am tobele modificate si locuiesc intr-un cartier de blocuri . Va multumesc antipat pentru sfaturi , locuiesc in Bucuresti poate in recomandati si un doctor bun pentru motor .

Link to post
Share on other sites

switch-ul de la cric era atat de murdar ca ramanea blocat si atunci imi taia motorul.

.....e, murdar, murdar, dar nici chiar in halul asta.....

E o posibilitate, asa cum e posibila si varianta de mizerii in carburator si necesarul unei curatiri....., trebuie dusa la un service sau la un baiat mai priceput......

Link to post
Share on other sites

Salutare la toata lumea , am un Vulcan 800 din 98 si am o problema la el drept pentru care va cer sfaturi , porneste la sfert ,il las sa se incalzeasca cateva minute cu socul tras apoi cand dau sa plec si il bag in sarcina ( in viteza) moare motorul , mentionez ca nu tot timpul se intampla acest lucru . Daca o turez tare si o tin din ambreiaj o ia , insa nu este normal si in plus de asta imi umplu frigiderul de carne de fiecare data cand fac galagie , am tobele modificate si locuiesc intr-un cartier de blocuri . Va multumesc antipat pentru sfaturi , locuiesc in Bucuresti poate in recomandati si un doctor bun pentru motor .

trocane cand bagi in viteza? si cand schimbi in viteze superioare? daca da ...e ambreaju.poate scapi cu un reglaj.

Link to post
Share on other sites
  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...