goethaust Posted June 24, 2015 Share Posted June 24, 2015 Salutari! Am nevoie de un sfat cu privire la confectionarea unui CrashBar. Intrucat persoana care va efectua lucrarea se afla la mare distanta, nu ma pot deplasa momentan cu motocicleta, astfel incat sa ia masuratorile. Asadar, in atentia celor care au crashbar pe vn900 (custom sau clasic): imi puteti da niste dimensiuni si eventual niste poza pentru a le trimite omului? Multumesc! Quote Link to post Share on other sites
dess Posted June 27, 2015 Share Posted June 27, 2015 Salutare, Urmeaza cel mai probabil maine sa achizitionez un VN800A din '97. Cum e prima mea motocicleta cel mai probabil o sa revon pe aici cu intrebari (sper nu enervant de multe). Ce as vrea sa tiu acum: Motocicleta are tobele stock dar fara site. Exista vreo posibilitate sa "reduc" un pic nivelul decibelilor? Fara sa imi iau tobe noi sau sa le tai pe astea sa le pun sitele la loc....\ Ma gandeam ca poate exista un "amortizor" de sunet care sa poata fi instalat mai simplu. Multam Quote Link to post Share on other sites
CEMAAPUCAT Posted July 4, 2015 Share Posted July 4, 2015 Salut, Nu poti. Trebuie inlocuite. Din cate imi dau seama cel dinaintea ta a taiat sitele si de aici zgomotul gros. http://www.ebay.com/itm/03-Kawasaki-Vulcan-VN-800-Classic-OEM-Upper-Exhaust-Pipe-Muffler-good-used-shape-/331019992252 Le gasesti mai ieftin pe e-bay. Succes. Salutare, Urmeaza cel mai probabil maine sa achizitionez un VN800A din '97. Cum e prima mea motocicleta cel mai probabil o sa revon pe aici cu intrebari (sper nu enervant de multe). Ce as vrea sa tiu acum: Motocicleta are tobele stock dar fara site. Exista vreo posibilitate sa "reduc" un pic nivelul decibelilor? Fara sa imi iau tobe noi sau sa le tai pe astea sa le pun sitele la loc....\ Ma gandeam ca poate exista un "amortizor" de sunet care sa poata fi instalat mai simplu. Multam Quote Link to post Share on other sites
JUST4TNT Posted July 4, 2015 Share Posted July 4, 2015 (edited) A schimbat careva cablurile la vulcan ? As vrea sa imi pun asa ceva Barnett SS Cables http://www.hellrisercustoms.com/bikes/46/category/Handlebars/subcat/S.S.Cables/maker/BTE si nu stiu daca sint ok ca lungime ,etc . Eventual daca stiti altceva asemanator ...sau de unde se pot cumpara. Edited July 4, 2015 by JUST4TNT Quote Link to post Share on other sites
Old School Rider Posted July 5, 2015 Share Posted July 5, 2015 Te pot ajuta eu,suna-ma maine la 0734 285 805. Quote Link to post Share on other sites
betterevil Posted July 9, 2015 Share Posted July 9, 2015 (edited) Salut, Sunt fericitul posesor al unui Vulcan 800 din 96 de vreo 4 mii și ceva de km. Am o mică dilemă, în vreo 3000 de km am completat cam 0.8-1l de ulei. Ar trebui să mă îngrijorez? Schimbul l-am făcut acum 3000 km cu Motul 5100 și nu scoate fum la pornire. Edited July 9, 2015 by betterevil Quote Link to post Share on other sites
JUST4TNT Posted July 9, 2015 Share Posted July 9, 2015 Salut, Sunt fericitul posesor al unui Vulcan 800 din 96 de vreo 4 mii și ceva de km. Am o mică dilemă, în vreo 3000 de km am completat cam 0.8-1l de ulei. Ar trebui să mă îngrijorez? Schimbul l-am făcut acum 3000 km cu Motul 5100 și nu scoate fum la pornire. 1 litru la 3000 km ? Ceva nu e in regula .... Te-ai uitat unde parchezi mobra - nu sint pe jos pete de ulei ? Quote Link to post Share on other sites
betterevil Posted July 9, 2015 Share Posted July 9, 2015 Nu curge deloc ulei, ăsta a fost primul lucru pe care l-am verificat. Nu prea îmi dau seama de unde să fie. Mă voi duce cu ea la mecanic cât de curând, sper să nu mă omoare costul reparației... Quote Link to post Share on other sites
Wolfman Posted July 9, 2015 Share Posted July 9, 2015 Nu curge deloc ulei, ăsta a fost primul lucru pe care l-am verificat. Nu prea îmi dau seama de unde să fie. Mă voi duce cu ea la mecanic cât de poponeataând, sper să nu mă omoare costul reparației... O sa te cam omoare. Segmentii de VN nu-s ingrozitor de scumpi, dar manopera costa. Quote Link to post Share on other sites
betterevil Posted July 9, 2015 Share Posted July 9, 2015 Are cineva o idee cam la cât să mă aștept? Așa, să nu fac preinfarct când mi-o zice Quote Link to post Share on other sites
Wolfman Posted July 10, 2015 Share Posted July 10, 2015 Are cineva o idee cam la cât să mă aștept? Așa, să nu fac preinfarct când mi-o zice Sincer as fiu, nu stiu. Depinde foarte mult de mecanic si de tarifele pe care le practica. Eu personal am renuntat la mecanici si imi fac toate singur, inclusiv motor, cutie, etc. Quote Link to post Share on other sites
betterevil Posted July 10, 2015 Share Posted July 10, 2015 Așa aș vrea și eu să fac, doar că aici mi se pare mai complicat. Quote Link to post Share on other sites
laura_tazy Posted July 12, 2015 Share Posted July 12, 2015 sfatul meu este sa iei in calcul simeringurile de supape si un ulei de mai buna calitate.Pentru moment te sfatuiesc sa uiti de segmenti. Un ulei potrivit pentru vulcan ar fi Motorex 15W50 sau 10W60 daca mergi mai mult la drum lung si Motorex 20W50 pentru mers in oras. Acum voi fi pus la zid ca am recomandat Motorex,eu asta folosesc de 4 ani si motorul merge ceas. schimbul il fac la 5000km. ca sa nu se supere nimeni,poti baga orice ulei doresti in motor(sub nici o forma ulei pe baza esteri ).nu folosi Motul sau Silkolene. Quote Link to post Share on other sites
betterevil Posted July 12, 2015 Share Posted July 12, 2015 La schimbul următor cred că trec la 15w50 Republica să văd cum se comportă. Până atunci va ajunge la mecanic să-i fac jocul la supape și de acolo să văd ce mai e de făcut. Quote Link to post Share on other sites
Wolfman Posted July 13, 2015 Share Posted July 13, 2015 sfatul meu este sa iei in calcul simeringurile de supape si un ulei de mai buna calitate.Pentru moment te sfatuiesc sa uiti de segmenti. Un ulei potrivit pentru vulcan ar fi Motorex 15W50 sau 10W60 daca mergi mai mult la drum lung si Motorex 20W50 pentru mers in oras. Acum voi fi pus la zid ca am recomandat Motorex,eu asta folosesc de 4 ani si motorul merge ceas. schimbul il fac la 5000km. ca sa nu se supere nimeni,poti baga orice ulei doresti in motor(sub nici o forma ulei pe baza esteri ).nu folosi Motul sau Silkolene. Si mai exact de ce nu ulei pe baza de esteri? Care-i motivul tehnic? Quote Link to post Share on other sites
laura_tazy Posted July 14, 2015 Share Posted July 14, 2015 nu iti pot da o explicatie stiintifica dar te asigur ca daca vei folosi mizerie din aia obtinuta din leustean si ceapa,o sa scoti uleiul pe esapament ,o sa schimbi vitezele greu,la temp inalte o sa-ti patineze ambreiajul. eu am schimbat ambreiajul degeaba. Daca insisti pe motul si silkolene ,e treaba ta. oricum,motul e un fel de arsenie boca,e religie si totusi toti se vaita de motoare blocate,de ambreiaje defecte,etc. . cum am spus,merg cu motorex si e ok. am folosit o perioada Cepsa dar trebuie schimbat foarte des,e bun ca ulei. Quote Link to post Share on other sites
Wolfman Posted July 16, 2015 Share Posted July 16, 2015 (edited) nu iti pot da o explicatie stiintifica dar te asigur ca daca vei folosi mizerie din aia obtinuta din leustean si ceapa,o sa scoti uleiul pe esapament ,o sa schimbi vitezele greu,la temp inalte o sa-ti patineze ambreiajul. eu am schimbat ambreiajul degeaba. Daca insisti pe motul si silkolene ,e treaba ta. oricum,motul e un fel de arsenie boca,e religie si totusi toti se vaita de motoare blocate,de ambreiaje defecte,etc. . cum am spus,merg cu motorex si e ok. am folosit o perioada Cepsa dar trebuie schimbat foarte des,e bun ca ulei. VN-ul meu merge cu Motul de 10 ani si nu a avut problemele descrise de tine, nu din cauza uleiului cel putin. Am schimbat si eu ambreiajul, pentru ca uzura masurata depasea uzura maxima admisa, dar asta nu are de-a face cu uleiul. Vitezele le schimba bine, ambreiajul nu patineaza la temperaturi inalte. De scos pe tobe, no chance. Si acum, la 66000 km, mananca in jur de 100 ml la 1000km. Ma gandesc ca nu e rau pentru un motor de 16 ani. Silkolene n-am folosit niciodata, deci nu stiu cum e. Am folosit o singura data Repsol si o singura data Yacco. Amandoua m-au dezamagit. Acum, te intreb doar ca sa ma lamuresc: tu vorbesti de problemele astea la VN sau la FZ6? Pentru ca e o oarece diferenta intre utilaje si de aici si posibilitatea sau imposibilitatea folosirii unui tip de ulei. Edited July 16, 2015 by Wolfman Quote Link to post Share on other sites
robert bk350 Posted July 18, 2015 Share Posted July 18, 2015 si eu tot motul folosesc.cu un pic de metabond e perfect Quote Link to post Share on other sites
Tudor Kawa Posted July 19, 2015 Share Posted July 19, 2015 Salutare la toata lumea , am un Vulcan 800 din 98 si am o problema la el drept pentru care va cer sfaturi , porneste la sfert ,il las sa se incalzeasca cateva minute cu socul tras apoi cand dau sa plec si il bag in sarcina ( in viteza) moare motorul , mentionez ca nu tot timpul se intampla acest lucru . Daca o turez tare si o tin din ambreiaj o ia , insa nu este normal si in plus de asta imi umplu frigiderul de carne de fiecare data cand fac galagie , am tobele modificate si locuiesc intr-un cartier de blocuri . Va multumesc antipat pentru sfaturi , locuiesc in Bucuresti poate in recomandati si un doctor bun pentru motor . Quote Link to post Share on other sites
dess Posted July 20, 2015 Share Posted July 20, 2015 @ Tudor: zici ca mi-ai furat motorul ) VN-ul meu din 97 face exact acelasi lucru. Am chemat un doctor s-a uitat la el si mi-a spus ca trebuie sa imi curete carburatoarele pentru ca cel mai probabil, motorul fiind "statut" in ultimii ani, a strans o gramada de mizerie si jeg in rezervor. Momentan mai trag de ea asa.. dar cand plec in concediu o las pe mana tipului asta, sa o faca cap-coada. Quote Link to post Share on other sites
CEMAAPUCAT Posted July 22, 2015 Share Posted July 22, 2015 Unii spun ca problema asta e de la ambreiaj. Ar trebui reglat - al meu are un joc de 10-15 mm ca idee. Am avut si eu problema ca o bagam in prima treapta si murea motorul dar o facea si cu motorul cald si am descoperit ca switch-ul de la cric era atat de murdar ca ramanea blocat si atunci imi taia motorul. Salutare la toata lumea , am un Vulcan 800 din 98 si am o problema la el drept pentru care va cer sfaturi , porneste la sfert ,il las sa se incalzeasca cateva minute cu socul tras apoi cand dau sa plec si il bag in sarcina ( in viteza) moare motorul , mentionez ca nu tot timpul se intampla acest lucru . Daca o turez tare si o tin din ambreiaj o ia , insa nu este normal si in plus de asta imi umplu frigiderul de carne de fiecare data cand fac galagie , am tobele modificate si locuiesc intr-un cartier de blocuri . Va multumesc antipat pentru sfaturi , locuiesc in Bucuresti poate in recomandati si un doctor bun pentru motor . Quote Link to post Share on other sites
catas_him Posted July 22, 2015 Share Posted July 22, 2015 switch-ul de la cric era atat de murdar ca ramanea blocat si atunci imi taia motorul. .....e, murdar, murdar, dar nici chiar in halul asta..... E o posibilitate, asa cum e posibila si varianta de mizerii in carburator si necesarul unei curatiri....., trebuie dusa la un service sau la un baiat mai priceput...... Quote Link to post Share on other sites
robert bk350 Posted July 23, 2015 Share Posted July 23, 2015 Salutare la toata lumea , am un Vulcan 800 din 98 si am o problema la el drept pentru care va cer sfaturi , porneste la sfert ,il las sa se incalzeasca cateva minute cu socul tras apoi cand dau sa plec si il bag in sarcina ( in viteza) moare motorul , mentionez ca nu tot timpul se intampla acest lucru . Daca o turez tare si o tin din ambreiaj o ia , insa nu este normal si in plus de asta imi umplu frigiderul de carne de fiecare data cand fac galagie , am tobele modificate si locuiesc intr-un cartier de blocuri . Va multumesc antipat pentru sfaturi , locuiesc in Bucuresti poate in recomandati si un doctor bun pentru motor . trocane cand bagi in viteza? si cand schimbi in viteze superioare? daca da ...e ambreaju.poate scapi cu un reglaj. Quote Link to post Share on other sites
VULCANOSU Posted July 24, 2015 Share Posted July 24, 2015 (edited) INTALNIREA POSESORILOR DE KAWASAKI VULCAN https://www.facebook.com/photo.php?fbid=520694954746728&set=gm.908655685867871&type=1 Edited July 24, 2015 by VULCANOSU Quote Link to post Share on other sites
Drel Posted July 26, 2015 Share Posted July 26, 2015 Stie cineva unde as gasi turometru pt un vulcan750 ?!?? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.