Blackrider Postat Octombrie 24, 2006 Autor Share Postat Octombrie 24, 2006 diferenta e cam de 1000 euro intre ele,nu? odelul de 900cc se incadreaza in noua linie power-cruiser deschisa cu vn2000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 24, 2006 Share Postat Octombrie 24, 2006 E dragutel vulkanul de 900, dar mi se pare cam "soft", as fi vrut si o varianta mai putin clasica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Octombrie 25, 2006 Share Postat Octombrie 25, 2006 diferenta e cam de 1000 euro intre ele,nu? cand am luat vnul de 800 am plecat de la un cip al motocicletei de vreo 5700 dar am prins reducerea de toamna care era cica in jur de 1000 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Octombrie 27, 2006 Share Postat Octombrie 27, 2006 Ia uitati ce zice Bridgestone referitor la presiunea din roti la cauciucurile cu care vine incaltat din fabrica Vulcanetele de 800 Classic (sau soft, dupa jupanul LupAlb, te stresez si eu nitel bre, ca am bagat motoreta la iernat si ma simt pieton). http://www.bridgestone.co.uk/bfe/tyreSelec...nited%20Kingdom Apropo, de unde cumparam prin Bucuresti cauciuc Bridgestone Exedera G702? Ejti neb00n ? In manual scrie presiune 2 fata, 2 spate. Cum vine asta cu presiune asa mare? Ea sa incer eu sa vad cum se comporta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theBD Postat Octombrie 27, 2006 Share Postat Octombrie 27, 2006 Ejti neb00n ? In manual scrie presiune 2 fata, 2 spate. Cum vine asta cu presiune asa mare? Ea sa incer eu sa vad cum se comporta... si ce gume zice cartea? fiecare producator de gume are neshte parametri recomandati iarna/vara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Octombrie 27, 2006 Share Postat Octombrie 27, 2006 (editat) si ce gume zice cartea? fiecare producator de gume are neshte parametri recomandati iarna/vara. Pai am manualul in fata si scrie asa: VN 800 B (Classic) - manualul motorului meu din 2005 *Front: 130/90-16 M/C 67H Bridgestone Exedra G703, Dunlop D404F or Metzeler Marathon Front *Rear: 140/90-16 71H Bridgestone Exedra G702, Dunlop D404 or Metzeler Marathon ME88, 140/90B16 M/C 77H Metzeler Marathon ML2Plus *WARNING: Use the same manufacture's tires on both front and rear wheels. Daca vrei iti spun ce trebe pentru VN800 A, scrie in acelasi manual. Nu zice de iarna/vara nimica. Ma mai uit acu si scriu daca gasesc ceva. Editat Octombrie 27, 2006 de morpheus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Octombrie 27, 2006 Share Postat Octombrie 27, 2006 baieti vulcanologi, ajutati-ma cu un far de VN 800 Classic, de pe unde as putea sa-l iau sau sa-l repar pe cel care il am acu. am avut un mic accident. Consecinte far lentila spart si indoita tabla cromata de pe el de mers instalatia electrica merge dar nu stiu cum sa fac sa indrept tabla farului fara sa stric cromul, desi m-as risca daca gasesc dupa aia un atelier bun de cromat la loc am intrebat la cei de la united motors cat costa unul nou: 250 euro. Ar mai fi o varianta, farurile de la polo sau louis dar nu stiu daca se potrivesc la montaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 27, 2006 Share Postat Octombrie 27, 2006 Ia-ți din Louis. Sunt in jur de 50 de euroi. Se portivesc sigur la montaj, numa sa iei unu potrivit-parca Stanley e ala bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Octombrie 27, 2006 Share Postat Octombrie 27, 2006 Ia-ți din Louis. Sunt in jur de 50 de euroi. Se portivesc sigur la montaj, numa sa iei unu potrivit-parca Stanley e ala bun. multam pt sfat am intrat pe site, dar nu am vazut nici un stanley Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzelu Postat Octombrie 27, 2006 Share Postat Octombrie 27, 2006 Vreau: - un motor cat mai putin turat - cuplu mai mare si mai de jos - cardan - suspensie mai buna - roti mai late (macar spatele) - o motocicleta mai masiva Pe scurt: Honda Shadow 1100 Aero (sau Dragstar de 1100, cu toate ca are racire pe aer). Un sfat referitor la transmisie: opteaza pentru curea. Cea mai curata si mai usoara. Cardanul la un cruiser e cel mai naspa din punct de vedere al customizarii si al greutatii. Papa catziva cai putere (si asa cruiserele nu au putere prea mare) si cam smuceste la accelerari. Daca vei vrea sa-ti pui o roata mai lata pe spate (si eventual fara spitze) te va costa foarte scump (minim $1500/janta), pentru ca trebuie sa fie specific facuta pt. modelul tau. Eu sunt membru pe un forum american pt. V-Star 650 si chiar suntem in vorbe cu un producator de roti custom. Au facut deja roti pt. V-Star si vreau sa spun ca numai roata pe spate (lata de 200), costa $1650. Si asta numai din cauza ca au trebuit sa lucreze foarte mult la butuc, ca sa-l adapteze transmisiei pe cardan. Daca transmisia era pe lant/curea, cred ca ne ajungea la $1000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Octombrie 27, 2006 Share Postat Octombrie 27, 2006 (editat) a, cateva poze cu calutu' Editat Octombrie 27, 2006 de foxdesert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Octombrie 27, 2006 Autor Share Postat Octombrie 27, 2006 baieti vulcanologi, ajutati-ma cu un far de VN 800 Classic, de pe unde as putea sa-l iau sau sa-l repar pe cel care il am acu. am avut un mic accident. Consecinte far lentila spart si indoita tabla cromata de pe el de mers instalatia electrica merge dar nu stiu cum sa fac sa indrept tabla farului fara sa stric cromul, desi m-as risca daca gasesc dupa aia un atelier bun de cromat la loc am intrebat la cei de la united motors cat costa unul nou: 250 euro. Ar mai fi o varianta, farurile de la polo sau louis dar nu stiu daca se potrivesc la montaj stiu un far de VN classic de vanzare,in stare buna...0723/835281,Luci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzelu Postat Octombrie 28, 2006 Share Postat Octombrie 28, 2006 As opta pt curea, dar cruiserele pe curea nu sunt pe gustul (a se vedea buzunarul) meu. Si daca cumpar o roata de ceva de 3,5 inch, second, si o respitez? Cei de la Scootworks au un kit de conversie a Vulcanului 800 de pe lantz la curea. Costa cca $550. http://209.15.36.61/swcart/shop.cgi/page=p...1162059934.7567 Cat despre roata, trebuie ca janta mai lata sa aiba acelasi numar de gauri ca si janta originala. Adica sa ai acelasi numar de spitze. Si apoi iti trebuie spite customizate pt. butucul tau. Si-ti mai dau o idee, fiindca spuneai ca vrei un motor mai mare. Te-ai gandit sa faci un upgrade motorului tau de la 400cc la 800cc. Cred ca multe componente se pot reutiliza. Pe mine ma bate gandul sa trec pe motorul de 650cc (de la 400cc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 28, 2006 Share Postat Octombrie 28, 2006 AWD are 800 de cemecei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzelu Postat Octombrie 29, 2006 Share Postat Octombrie 29, 2006 AWD are 800 de cemecei. Ooopps... Nu stiu de ce aveam impresia ca are modelul de 400cc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzelu Postat Octombrie 29, 2006 Share Postat Octombrie 29, 2006 (editat) Acuma, revenind cu picioarele pe pamant, e de incredere chestia asta? Care e riscul? Ar trebui sa contina chitul pinioane (si ala mic si ala mare), curea. Capacul ala de la lant (de la pinioul mic) nu ar trebui modificat, sa aiba cureaua pe unse sa iasa? Cu alte cuvinte, e pe bune kitul asta de lant au ba? Ma, chiar ar fi extraordinar. Nu stiu ce sa-ti spun... Probabil ca daca te bagi pe forumuri dedicate Vulcanului gasesti informatii mai multe. Daca vrei te pun in legatura cu ei. Eu sunt in vorbe cu baietzii de la Scootworks pt. ca lucreaza la niste roti pt. Dragstar-ul de 650. Si ma gandesc sa-mi trag o janta plina pe spate, care sa accepte un cauciuc mai lat, de 190. Editat Octombrie 29, 2006 de utzelu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Octombrie 29, 2006 Share Postat Octombrie 29, 2006 Baieti, eu am mers cu 2,5 si fata si spate pana acum 2 luni. Am mai desumflat la ele acum, dar doar ochiometric, habar nu am ce presiune am acum. Am sa ma uit acasa. Cu aceeasi presiune am mers si eu desi pe cauciucuri apare o alta presiune ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Octombrie 30, 2006 Share Postat Octombrie 30, 2006 eu nu verificasem presiunea din roti niciodata pana prin septembrie cand am fost la o vulcanizare si am vazut caaveam 0,8 pe spate si pe fata 1.0. Am pus in amndoua 2.0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzelu Postat Octombrie 30, 2006 Share Postat Octombrie 30, 2006 Le-am trimis mail ieri cu niste intrebari. In principiu ce intrebari am cu chitul asta: 1. ce contine? adica e si bascula in chit sau nu; pt ca nu-si mai au rost intinzatoarele de lant, nu? sau si cureaua se intinde si ea din cand in cand (nu stiu, nu ma pricep, asa ca intreb)? 2. cat e garantata cureaua? sau chitul? 3. cat costea curea de schimb, si daca in afara de ei mai produc si altii curea pt chitul asta, in caz ca ei dispar de pe pitata peste fo 3-4 ani. 4. ce cauciuc maxim merge cu chitul asta (am vazut pe site ca duce 180), dar cat spatie ramane de la curea la cauciucul de 140 original, ca, in cazul in care pun alta janta, sa stiu ce fac (bine, asta pot sa vad dupa ce montez, ca parca ma tenteaza mai mult kitul de lant versus roata mai lata). 5. cat costa transportul in Europa? 6. fac si jenti pt respectivul Vulcan? daca mai am intrebari, mai pun (daca tot esti in legaturi cu ei) 4. Merge pana la 200 roata din spate. Daca te uiti pe prima pagina de la ei, au un Vulcan 800A galben. Ala are si kitul de curea si roata de 200, si jenti custom. Si cica motorul ala e folosit la greu (are 45000 mile). 6. Fac jenti pt. Vulcan. Daca intri la shop online, alegi Kawasaki si apoi vezi ce roti fac. Au si preturi pe site. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 30, 2006 Share Postat Octombrie 30, 2006 Hai Geo, ca a inceput sa ma manance si pe mine. De abia astept sa vad ce zic aia-or avea reduceri pentru romanasi mai pauperi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rider in the sky Postat Octombrie 31, 2006 Share Postat Octombrie 31, 2006 Intrebare: Cam ce mi-ar trebui, sa transform motorasul de 400cc intr-unul de 800cc? Iarna asta as vrea sa fac modificarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Octombrie 31, 2006 Share Postat Octombrie 31, 2006 Intrebare: Cam ce mi-ar trebui, sa transform motorasul de 400cc intr-unul de 800cc? Iarna asta as vrea sa fac modificarea. nu intelg ce vrei? sa pui pe acelasi cadru un motor de 800? sau sa il vinzi pe asta de 400 si sa iti iei unu de 800? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Octombrie 31, 2006 Autor Share Postat Octombrie 31, 2006 Intrebare: Cam ce mi-ar trebui, sa transform motorasul de 400cc intr-unul de 800cc? Iarna asta as vrea sa fac modificarea. iti trebuie un kit de motor de 800cc...pistoane,cilindrii,etc.... vezi pe site-ul ala dat de "utzelu"daca au asa ceva... B. Geo,daca vreti,facem topic separat,dac aveti asa de multe de spus... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Octombrie 31, 2006 Autor Share Postat Octombrie 31, 2006 Geo,scri prea repede si faci greseli.....ai roata de 14"??? de ce dracu vrei roata de 15"? kitul nu e pt roata originala de 16"?sau cum?ca nu pricep. pneurile difera man,dar cred ca se poate compensa putin prin balon....adica un 15"/90 poate inlocui un 16"/70 de ex. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rider in the sky Postat Octombrie 31, 2006 Share Postat Octombrie 31, 2006 nu intelg ce vrei? sa pui pe acelasi cadru un motor de 800? sau sa il vinzi pe asta de 400 si sa iti iei unu de 800? Nu, nu vreau sa-l vand, vreau doar sa-i modific motorul (cadrul si restul zorzoanelor, fiind identice cu vn-ul de 800cc). Din cate am inteles, de pe forum si de la altii, mi-ar trebui: cilindri, pistoane si foaia pe spate (la 400cc fiind mai mare pt a compensa lipsa cailor putere, al meu avand 34HP) Eram curios daca inafara de cele enumerate mai trebuie ceva si de unde le-as putea cumpara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.