Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

diferenta e cam de 1000 euro intre ele,nu?

 

 

cand am luat vnul de 800 am plecat de la un cip al motocicletei de vreo 5700 dar am prins reducerea de toamna care era cica in jur de 1000 euro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia uitati ce zice Bridgestone referitor la presiunea din roti la cauciucurile cu care vine incaltat din fabrica Vulcanetele de 800 Classic (sau soft, dupa jupanul LupAlb, te stresez si eu nitel bre, ca am bagat motoreta la iernat si ma simt pieton).

 

http://www.bridgestone.co.uk/bfe/tyreSelec...nited%20Kingdom

 

Apropo, de unde cumparam prin Bucuresti cauciuc Bridgestone Exedera G702?

 

Ejti neb00n :hug: ?

In manual scrie presiune 2 fata, 2 spate. Cum vine asta cu presiune asa mare?

Ea sa incer eu sa vad cum se comporta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ejti neb00n :hug: ?

In manual scrie presiune 2 fata, 2 spate. Cum vine asta cu presiune asa mare?

Ea sa incer eu sa vad cum se comporta...

 

si ce gume zice cartea?

 

fiecare producator de gume are neshte parametri recomandati iarna/vara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

si ce gume zice cartea?

 

fiecare producator de gume are neshte parametri recomandati iarna/vara.

 

Pai am manualul in fata si scrie asa:

VN 800 B (Classic) - manualul motorului meu din 2005

*Front: 130/90-16 M/C 67H Bridgestone Exedra G703, Dunlop D404F or Metzeler Marathon Front

*Rear: 140/90-16 71H Bridgestone Exedra G702, Dunlop D404 or Metzeler Marathon ME88,

140/90B16 M/C 77H Metzeler Marathon ML2Plus

*WARNING: Use the same manufacture's tires on both front and rear wheels.

 

Daca vrei iti spun ce trebe pentru VN800 A, scrie in acelasi manual. Nu zice de iarna/vara nimica. Ma mai uit acu si scriu daca gasesc ceva.

Editat de morpheus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti vulcanologi, ajutati-ma cu un far de VN 800 Classic, de pe unde as putea sa-l iau sau sa-l repar pe cel care il am acu. am avut un mic accident. Consecinte far lentila spart si indoita tabla cromata de pe el

de mers instalatia electrica merge

dar nu stiu cum sa fac sa indrept tabla farului fara sa stric cromul, desi m-as risca daca gasesc dupa aia un atelier bun de cromat la loc

am intrebat la cei de la united motors cat costa unul nou: 250 euro.

Ar mai fi o varianta, farurile de la polo sau louis dar nu stiu daca se potrivesc la montaj

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia-ți din Louis. Sunt in jur de 50 de euroi. Se portivesc sigur la montaj, numa sa iei unu potrivit-parca Stanley e ala bun.

 

multam pt sfat

am intrat pe site, dar nu am vazut nici un stanley

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau:

- un motor cat mai putin turat

- cuplu mai mare si mai de jos

- cardan

- suspensie mai buna

- roti mai late (macar spatele)

- o motocicleta mai masiva

 

Pe scurt: Honda Shadow 1100 Aero (sau Dragstar de 1100, cu toate ca are racire pe aer).

 

Un sfat referitor la transmisie: opteaza pentru curea. Cea mai curata si mai usoara. Cardanul la un cruiser e cel mai naspa din punct de vedere al customizarii si al greutatii. Papa catziva cai putere (si asa cruiserele nu au putere prea mare) si cam smuceste la accelerari.

 

Daca vei vrea sa-ti pui o roata mai lata pe spate (si eventual fara spitze) te va costa foarte scump (minim $1500/janta), pentru ca trebuie sa fie specific facuta pt. modelul tau.

 

Eu sunt membru pe un forum american pt. V-Star 650 si chiar suntem in vorbe cu un producator de roti custom. Au facut deja roti pt. V-Star si vreau sa spun ca numai roata pe spate (lata de 200), costa $1650. Si asta numai din cauza ca au trebuit sa lucreze foarte mult la butuc, ca sa-l adapteze transmisiei pe cardan. Daca transmisia era pe lant/curea, cred ca ne ajungea la $1000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti vulcanologi, ajutati-ma cu un far de VN 800 Classic, de pe unde as putea sa-l iau sau sa-l repar pe cel care il am acu. am avut un mic accident. Consecinte far lentila spart si indoita tabla cromata de pe el

de mers instalatia electrica merge

dar nu stiu cum sa fac sa indrept tabla farului fara sa stric cromul, desi m-as risca daca gasesc dupa aia un atelier bun de cromat la loc

am intrebat la cei de la united motors cat costa unul nou: 250 euro.

Ar mai fi o varianta, farurile de la polo sau louis dar nu stiu daca se potrivesc la montaj

 

 

stiu un far de VN classic de vanzare,in stare buna...0723/835281,Luci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As opta pt curea, dar cruiserele pe curea nu sunt pe gustul (a se vedea buzunarul) meu.

 

Si daca cumpar o roata de ceva de 3,5 inch, second, si o respitez?

 

Cei de la Scootworks au un kit de conversie a Vulcanului 800 de pe lantz la curea. Costa cca $550.

 

http://209.15.36.61/swcart/shop.cgi/page=p...1162059934.7567

 

Cat despre roata, trebuie ca janta mai lata sa aiba acelasi numar de gauri ca si janta originala. Adica sa ai acelasi numar de spitze. Si apoi iti trebuie spite customizate pt. butucul tau.

 

Si-ti mai dau o idee, fiindca spuneai ca vrei un motor mai mare. Te-ai gandit sa faci un upgrade motorului tau de la 400cc la 800cc. Cred ca multe componente se pot reutiliza. Pe mine ma bate gandul sa trec pe motorul de 650cc (de la 400cc).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acuma, revenind cu picioarele pe pamant, e de incredere chestia asta? Care e riscul? Ar trebui sa contina chitul pinioane (si ala mic si ala mare), curea. Capacul ala de la lant (de la pinioul mic) nu ar trebui modificat, sa aiba cureaua pe unse sa iasa?

Cu alte cuvinte, e pe bune kitul asta de lant au ba? Ma, chiar ar fi extraordinar.

 

Nu stiu ce sa-ti spun... Probabil ca daca te bagi pe forumuri dedicate Vulcanului gasesti informatii mai multe. Daca vrei te pun in legatura cu ei. Eu sunt in vorbe cu baietzii de la Scootworks pt. ca lucreaza la niste roti pt. Dragstar-ul de 650. Si ma gandesc sa-mi trag o janta plina pe spate, care sa accepte un cauciuc mai lat, de 190.

Editat de utzelu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti, eu am mers cu 2,5 si fata si spate pana acum 2 luni. Am mai desumflat la ele acum, dar doar ochiometric, habar nu am ce presiune am acum. Am sa ma uit acasa.

 

Cu aceeasi presiune am mers si eu desi pe cauciucuri apare o alta presiune !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu verificasem presiunea din roti niciodata pana prin septembrie cand am fost la o vulcanizare si am vazut caaveam 0,8 pe spate si pe fata 1.0. Am pus in amndoua 2.0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le-am trimis mail ieri cu niste intrebari.

In principiu ce intrebari am cu chitul asta:

1. ce contine? adica e si bascula in chit sau nu; pt ca nu-si mai au rost intinzatoarele de lant, nu? sau si cureaua se intinde si ea din cand in cand (nu stiu, nu ma pricep, asa ca intreb)?

2. cat e garantata cureaua? sau chitul?

3. cat costea curea de schimb, si daca in afara de ei mai produc si altii curea pt chitul asta, in caz ca ei dispar de pe pitata peste fo 3-4 ani.

4. ce cauciuc maxim merge cu chitul asta (am vazut pe site ca duce 180), dar cat spatie ramane de la curea la cauciucul de 140 original, ca, in cazul in care pun alta janta, sa stiu ce fac (bine, asta pot sa vad dupa ce montez, ca parca ma tenteaza mai mult kitul de lant versus roata mai lata).

5. cat costa transportul in Europa?

6. fac si jenti pt respectivul Vulcan?

 

daca mai am intrebari, mai pun (daca tot esti in legaturi cu ei)

 

4. Merge pana la 200 roata din spate. Daca te uiti pe prima pagina de la ei, au un Vulcan 800A galben. Ala are si kitul de curea si roata de 200, si jenti custom. Si cica motorul ala e folosit la greu (are 45000 mile).

6. Fac jenti pt. Vulcan. Daca intri la shop online, alegi Kawasaki si apoi vezi ce roti fac. Au si preturi pe site.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare: Cam ce mi-ar trebui, sa transform motorasul de 400cc intr-unul de 800cc?

Iarna asta as vrea sa fac modificarea.

:cheers: :) :D

nu intelg ce vrei? sa pui pe acelasi cadru un motor de 800? sau sa il vinzi pe asta de 400 si sa iti iei unu de 800?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare: Cam ce mi-ar trebui, sa transform motorasul de 400cc intr-unul de 800cc?

Iarna asta as vrea sa fac modificarea.

 

 

iti trebuie un kit de motor de 800cc...pistoane,cilindrii,etc....

vezi pe site-ul ala dat de "utzelu"daca au asa ceva...

 

 

B.

 

Geo,daca vreti,facem topic separat,dac aveti asa de multe de spus...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Geo,scri prea repede si faci greseli.....ai roata de 14"???

de ce dracu vrei roata de 15"?

kitul nu e pt roata originala de 16"?sau cum?ca nu pricep.

 

pneurile difera man,dar cred ca se poate compensa putin prin balon....adica un 15"/90 poate inlocui un 16"/70 de ex.

B.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:cheers: :) :D

nu intelg ce vrei? sa pui pe acelasi cadru un motor de 800? sau sa il vinzi pe asta de 400 si sa iti iei unu de 800?

 

Nu, nu vreau sa-l vand, vreau doar sa-i modific motorul (cadrul si restul zorzoanelor, fiind identice cu vn-ul de 800cc).

Din cate am inteles, de pe forum si de la altii, mi-ar trebui: cilindri, pistoane si foaia pe spate (la 400cc fiind mai mare pt a compensa lipsa cailor putere, al meu avand 34HP)

Eram curios daca inafara de cele enumerate mai trebuie ceva si de unde le-as putea cumpara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...