Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

intrebare intrebatoare:am observat azi,dupa ce am dat jos filtrul de aer si am bagat 10 litri de benzina,ca daca pozitionez robinetul de benzina pe pozitia PR(care dupa cate stiu eu opreste curgerea de benzina spre carburator)imi ineaca tot compartimentul in care sta filtrul de aer.a curs cel putin 1/2 litri benzina pe jos!!asa era de inecat ca nu stiam eu de ce nu mai porneste.stiu ca e o problema.dar cine stie care e problema?ce nu functioneaza ca lumea??am stat mult timp sa observ fenomenul.deci daca stau pe pozitia robinetului PR,curge benzina intr-una in compartimentul filtrului de aer.chiar f.f.fmult.daca sta robinetul pe pozitia ON,nu mai curge.ce dracu se intimpla???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Big problem cu vulcanul.

Am un VN 750 model '86 in service cu mari probleme la motor.Deja ma usuca cei de la service cu manopera - 400euro, asa ca as vrea sa ies putin mai ieftin cu piesele.Daca aveti s-au stiti de ceva piese noi/sec hand(dar in cote), s-au de informatii care m-arputea ajuta, atunci din partea mea multa recunostiinta.Piesele de care am nevoie:arbore,biele,cuzineti,pistoane-dist. dintre pist/cil masurata cu lera =0,40 nustiu cat e normal,axe cu came - au niste rizuri/urme lasate de lanturi pe dintii de la pinioane par destul de adanci si nu stiu acum daca nu imi ajung banii si ma limitez doar la arb/biele/cuz/pist mai pot sa le folosesc?, cat imi dauneaza?,lanturi de distributie,capacul care se aseaza pe axele cu came de la un cil. este fisurat in 2 locuri chiar la capat la came- merge sudat in argon?, o patina de lant, intinzator de lant,axa de la schimbatorul de viteze are canelurile terminate, si o maneta de ambreiaj care s-a rupt la capat. Cam astea ar fi, sincer as vrea un motor SH adus din afara, poate de la o motocicleta avariata dar cu motorul intact, de prin cimitire...ar fi mare noroc.

Credeti-ma, Vn-ul arata super,suna f bine si ar fi pacat sa nu fie pe strada, dati-mi o mana de ajutor ca sa-l readuc pe strada.ASFALT USCAT :cheers: - (pt. cei care au cu ce :baldy: :crack: )

 

ps: pentru cei care merg la intrunire la Targoviste trimiteti-mi niste poze cu vn-urile care au fost acolo

e-mail: gabyonny@yahoo.com a si inca ceva mobil:0726/239.711 fix(rds):0341/434.969 Numele meu este GABI - free rider din Constanta :cheers: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare intrebatoare:am observat azi,dupa ce am dat jos filtrul de aer si am bagat 10 litri de benzina,ca daca pozitionez robinetul de benzina pe pozitia PR(care dupa cate stiu eu opreste curgerea de benzina spre carburator)imi ineaca tot compartimentul in care sta filtrul de aer.a curs cel putin 1/2 litri benzina pe jos!!asa era de inecat ca nu stiam eu de ce nu mai porneste.stiu ca e o problema.dar cine stie care e problema?ce nu functioneaza ca lumea??am stat mult timp sa observ fenomenul.deci daca stau pe pozitia robinetului PR,curge benzina intr-una in compartimentul filtrului de aer.chiar f.f.fmult.daca sta robinetul pe pozitia ON,nu mai curge.ce dracu se intimpla???

Mai frate da multe belele mai ai cu veneu tau... :angryfire: Cati km are si din ce an e?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai frate da multe belele mai ai cu veneu tau... :angryfire: Cati km are si din ce an e?

da,asa e.sau nu prea stiu eu multe despre ele.e din 96 cu 20.000 km.si tot nu porneste de pe loc decat f.f.greu.filtrul de aer e curat.se pare ca totusi e o problema de carburator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da,asa e.sau nu prea stiu eu multe despre ele.e din 96 cu 20.000 km.si tot nu porneste de pe loc decat f.f.greu.filtrul de aer e curat.se pare ca totusi e o problema de carburator.

 

 

man,e carburatorul si robinetul de vina......da-le jos si curata-le f bine...

robinetul are o membrana parca...oricum,functioneaza vacuumatic,adica ar trebui sa dea drumul la benzina doar cand porneste motorul.....asta pe pozitia ON.

pozitia PR care zici tu,e deschis tot timpul.....nu se foloseste decat in caz de nevoie.

 

la carb,vezi ca se mai blocheaza cuiul pontou,din cauza mizeriei,si-ti baga benzina in cilindrii si filtrul de aer.

nu mai da la buton,sa nu cumva sa gripezi motorul.

 

curata carb f bine( cu solutie de curatat si suflat la presiune) si uita-te bine la cuiul pontou sa nu fie mizerie sau sa aiba virful uzat....apoi schimba uleiul in motor( aproape sigur ai benzina in ulei).

 

 

B.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal.

mi-am luat destul de recent si eu un VN400. ma interesa daca si unde pot gasi o carte tehnica. am inteles ca astea sunt produse doar ptr piata interna japoneza si ca teoretic ma pot folosi foarte bine si de o carte tehnica de la VN 800. daca stiti careva mai multe sau aveti un link util in sensul asta raman recunoscator. :angryfire:

eu am tot cautat si nu am gasit mai nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici eu nu gasesc ...pe vremuri erau niste site-uri care furnizau MANUALUL in format pdf ...dar acum nu mai functioneaza.

:angryfire:

am eu manualul in format pdf de la VN 800.l-am cumparat de pe e-bay.

 

am eu manualul in format pdf de la VN 800.l-am cumparat de pe e-bay.

are 176 mb

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am eu manualul in format pdf de la VN 800.l-am cumparat de pe e-bay.

are 176 mb

 

 

pai sunt mai multi care il vor,te rog pune-l pe mail....blackriderro@yahoo.com

multam.

B.

 

 

Si la mine te rog! bazil882002@yahoo.com ...dau bere cand ne intalnim :angryfire: :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

domnilor dureaza mult.are 176 mega si atasez de 3 ore.o sa vi-l trimit,va promit.asta pt.bazil ca lui il trimit.blackrider si tie,mersi de sfaturi.

 

Astept cu nerabdare!!!

merci mult si cu proxima ocazie cand ne intalnim dau bereeeeee

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...