Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Cred ca mai bine schimbi suspensi spate,cu unele mai scurte. Au asa ceva la Romana,da-s foarte scumpe, vreo 13 mil,parca.A vrut tot asa,si Tony.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, deloc. Si nu a dat niciodata nici cel mai mic rateu sau ceva de genul.

super, maine dimineata fac operatiunea, adik azi dimineata ca e trecut de 12. Abia astept, maine fac filmulet

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pun si eu doua intrebari pentru cei cunoscatori in ale vulcanului:

vreau mai multa putere si pentru asta pot alege Hypercharger sau Power Comander. asta e prima!

a doua se refera la esapamente si anume: Vince & Hines sau Hard Krome! am auzit miercuri niste vince & hines si se auzeau bine, dar erau un model scurt si eu as vrea unele lungi. partea cu puterea se regleaza si functie de esapamente?

daca pun intai putere fie hyper fie power si pe urma tobe trebuie sa fac reglaje iar?

multumesc! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care stiti unde pot gasi un releu de semnalizare pentru VN 800? Asta originalul este un Denso 12.8V, 85 cpm (2 x 21,23,27) si este un releu electronic cu doar 2 conectori (are si un cod pe care am uitat sa-l notez inainte sa-l bag la loc off...) - a luat-o pe aratura, cu motorul oprit clipeste normal, cu motorul pornit (tensiune ceva mai mare) clipeste complet aleator cand mai repede cand mai incet parca e instalatia de pom ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine Spike Lee, fa filmulet.

Nu uita sa faci filmulet si cand te pregatesti sa te duci la garaj, cand te incalti sa te duci la garaj, cand bagi bormasina in priza. :)

Mie mi-a luat cateva ore operatiunea.

Succes.

pe mine ma ajutat cineva cu operatiunea si a durat cam 30 min pt amandoua ca avea o bormasina mai smechera. Fiindca ne grabeam nu am mai si pilit colturile ramase. N-am facut si fiilmulet

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am uitat pe ebay dupe asha ceva, nu am gasit decat relee de incarcare, daca vad ceva te anunt, spor!

 

Care stiti unde pot gasi un releu de semnalizare pentru VN 800? Asta originalul este un Denso 12.8V, 85 cpm (2 x 21,23,27) si este un releu electronic cu doar 2 conectori (are si un cod pe care am uitat sa-l notez inainte sa-l bag la loc off...) - a luat-o pe aratura, cu motorul oprit clipeste normal, cu motorul pornit (tensiune ceva mai mare) clipeste complet aleator cand mai repede cand mai incet parca e instalatia de pom ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am uitat pe ebay dupe asha ceva, nu am gasit decat relee de incarcare, daca vad ceva te anunt, spor!

 

Am "bunghit" releul

 

http://cgi.ebay.de/Kawasaki-ZX6R-ZX-6R-Nin...bayphotohosting

 

acolo zice ca e pentru ninja, dar este exact ala care e si in vulcanul meu ... daca poti cumva sa il aduci.. Eu i-am trimis si lui Romi link-ul care mi-a mai adus si un cablu de km tot de pe ebay (dar ala era un store cu produse noi) si nu stiu daca pe asta o sa-l poata aduce.

 

multam.

 

ps acum ca stiu si codul tot mai gasesc

 

http://cgi.ebay.de/BLINKERRELAIS-DENSO-FUR...9QQcmdZViewItem

Editat de DanC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am uitat si eu la link-urile astea. Vrei sa-i scriu neamtzului,sa vedem daca trimite si-n Romanica? Platesti cu cardul,prin paypal. La primul link,releul costa 20 euro+20 transportul+2 paypal-ul. Nu e cam mult ,pt. un s/h?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba e cam mult, a luat legatura si fox cu ei, asa cum i-am raspuns si lui la PM problema pare sa se fi rezolvat (dupa ce am schimbat cu Radu releele intre ele al meu si-a revenit la normal) E cam ciudat ce se intampla mai astept sa vad daca o mai ia razna, acum nu prea sunt sigur ca e releul (desi a picat l-am testat conform manual de service si a picat testul ...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba e cam mult, a luat legatura si fox cu ei, asa cum i-am raspuns si lui la PM problema pare sa se fi rezolvat (dupa ce am schimbat cu Radu releele intre ele al meu si-a revenit la normal) E cam ciudat ce se intampla mai astept sa vad daca o mai ia razna, acum nu prea sunt sigur ca e releul (desi a picat l-am testat conform manual de service si a picat testul ...)

s-a speriat de tobe :) :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am golit tobele, se aude un pic mai tare si mai jos decat cu ele doar gaurite, eu ma asteptam la o diferenta mult mai notabila.

 

Scoate-i toba intermediara.Atunci s-o auzi :lol: ...! Tony,are asa.Cand pleaca de la mine,pe strada,porneste toate alarmele.Imi face mie necazuri ,cu vecinii ;) ...Si la el,mi-i se pare ca n-are tobe golite.Am vazut la o firma,pe net,ca au si-un kit pt. modificat asa,VN-ul de 750.

:) In schimb,eu imi fac crash bar !!!In fine ! Din inox.Teava groasa de 38 mm.Carne,vreo 4 mm.Cam scump,da' facut "custom",cum vreau eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scoate-i toba intermediara.Atunci s-o auzi :moron: ...! Tony,are asa.Cand pleaca de la mine,pe strada,porneste toate alarmele.Imi face mie necazuri ,cu vecinii :lol: ...Si la el,mi-i se pare ca n-are tobe golite.Am vazut la o firma,pe net,ca au si-un kit pt. modificat asa,VN-ul de 750.

:finger: In schimb,eu imi fac crash bar !!!In fine ! Din inox.Teava groasa de 38 mm.Carne,vreo 4 mm.Cam scump,da' facut "custom",cum vreau eu.

Urmatoarea "tinta" este toba intermediara, insa nu vreau sa o scot si sa o inlocuiesc cu tevi chioare, ci cu varianta scurta a tobei intermediare, un "H" din teava.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu o sa-mi iau sistem Jardine,cap-coada.Arata mai bine,pa tevi albastrite,linga cilindri.Au peretzi dubli,pe toata lungimea. Da' asta e in planul pe anu' viitor,daca nu dau motoru' pina atunci...Nu de alta,da' costa niste sute bune,si sunt mai mult un moft,din punctul meu de vedere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Urmatoarea "tinta" este toba intermediara, insa nu vreau sa o scot si sa o inlocuiesc cu tevi chioare, ci cu varianta scurta a tobei intermediare, un "H" din teava.

salut

acum am observat o similitudine

si eu am vulcan si numarde inmatriculare ZZZ.

AM O INTREBARE PT TOTI

cat trebuie sa cer pt a si vinde un vulcan din 1995 superb, paiting zic eu reusit,motorul merge superb,super ingrijit cu 4000 de km de romania si 29000 de toti.

zaha

vreau VULCAN 900

post-7936-1190652506_thumb.jpg

post-7936-1190652634_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...