EduardRo Postat Aprilie 23, 2021 Share Postat Aprilie 23, 2021 Salut! Am un 125 4timpi cross si as vrea peste catva timp sa imi iau altul de 250 , dar nu stiu daca sa imi iau 2timpi sau 4timpi. Daca ma puteti ajuta sa-mi spuneti daca este mai usor de intretinut 2timpi , daca este mai bun si cum se foloseste , eu la 4timpi il folosesc normal la urcari etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Aprilie 23, 2021 Share Postat Aprilie 23, 2021 Nu mă pricep dar e mai multa mentenanță la 2timpi, sa completeze colegii. Plus amesteci ulei in benzina.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Aprilie 24, 2021 Share Postat Aprilie 24, 2021 (editat) Acum 4 ore, easy ride on! a spus: Un 250 / 2T este cel puţin de 4 ori mai "rău" (mai brutal) decât un 125 / 4T. 2T este o cu totul altă specie de "animal" decât cea cu care te-ai obişnuit Întreţinerea este mai simplă, motorul mai uşor, turaţiile posibile mult mai mari (nu au supape) dar nici cuplu liniar nu au la turaţii mici (ca şi cele în 4T). Si lipsa doua etape ale ciclului motor - taman alea care consuma ... Editat Aprilie 24, 2021 de florinelu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Aprilie 24, 2021 Share Postat Aprilie 24, 2021 125cc in 4 timpi e un pic cam bleg, dar 250cc in 2 timpi e departe, dupa cum zice si easy ride on!, de vreo 4 ori mai puternic, dar si violent. Daca vrei ceva mai mult alege intre 125cc in 2 timpi si 250cc in 4 timpi, nu invers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat Aprilie 24, 2021 Share Postat Aprilie 24, 2021 Salut, eu sunt la inceput in sportul asta, am trecut de la motor mai mare in 4 timpi (650cc) la 200cc 2 timpi si pot sa zic ca motorasul asta mic m-a resetat cu tot ceea ce stiam eu despre motoare. Pur si simplu trage ca turbatul, intra repede in plaja de putere si iti lungeste mainile. Fara o tehnica corecta te oboseste destul de repede pe coclauri. Referitor la intretinere, la motorul 2T ai mai putine componente (nu ai distribuitie si supape) deci mai putine batai de cap. Din ce citisem, inainte sa fac achizitia, se pare ca un piston la 4T are viata mai lunga, dar pe de alta parte multe au probleme cu supapele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Aprilie 28, 2021 Share Postat Aprilie 28, 2021 4T e mai usor de condus , nu e la fel de brutal si te ajuta mult si frana de motor. Am testat intr-o zi pe acelasi circuit 125 2T, 150 2T , 250 4T si 450 4T. Mie cel mai mult mi-a placut 250 4T. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 28, 2021 Share Postat Aprilie 28, 2021 Cat de cat pertinent, usor de digerat, descoperit intamplator (nu zic ca nu ar fi loc de mai bine) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EduardRo Postat Mai 27, 2021 Autor Share Postat Mai 27, 2021 Mulțumesc de raspunsuri , nu fac cine stie ce cu motorul , mai mult viteza si de asta vroiam un 2t 250 pentru viteza , eu mai mult ma plimb cam 5 ore pe zi forjand motorul la maxim. Tot 4t ar fii mai bun nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.