Adrian M. Postat Iulie 5, 2021 Autor Share Postat Iulie 5, 2021 Fjrul e joasa, cel puțin pentru mine. Dacă ai nevoie de kit coborâre pe fjr înseamnă că ai 1.65,corect? Inca n am renunțat la ideea de a îmi lua un, fjr 2018 2019,mai rumeg la idee. Mai ales cu recallul de cutie treapta 2... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iulie 5, 2021 Share Postat Iulie 5, 2021 (editat) Am 1.72. FJR-ul nu e inalt dar e f. greu si are saua lata, ale mele nici nu aveau saua standard ci una custom care e posibil sa fie chiar mai lata/inalta ( dar e f comoda). Ajung destul de ok si fara kit ( cu saua in pozitia low) dar am zis ca n-ar strica sa ajung cu ambele talpi Editat Iulie 5, 2021 de binox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Iulie 5, 2021 Autor Share Postat Iulie 5, 2021 Asa i, e greu tare. Am avut o surpriza când am vrut sa pun unul pe cricul central Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Iulie 5, 2021 Share Postat Iulie 5, 2021 Acum 36 minute, binox a spus: Am avut kit de coborare la un FJR si nu prea mi-a placut. Cricul lateral nu a trebuit modificat, insa centralul a devenit practic inutilizabil. Doar fara bagaje si cu f mult efort mai reuseam sa o ridic pe central. A fost enervant prin Norvegia unde pe unele ferry-uri insistau aia sa o pun pe central si n-aveam nici o sansa. O data chiar au incercat 2 motociclisti masivi sa ma ajute si tot n-am reusit. La urmatorul FJR nu i-am mai montat, nu era musai nevoie, cu un pic de atentie ma descurc ok. Doar ca idee va rog, pe ferry motoreta se transporta pe cricul lateral și băgată în viteză. Ideea este să aibă 3 puncte de sprijin și în viteză că să nu se miște fata spate. Gata cu offtopic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iulie 5, 2021 Share Postat Iulie 5, 2021 Citat Doar ca idee va rog, pe ferry motoreta se transporta pe cricul lateral și băgată în viteză. Parerea mea e ca sta mai bine pe central + chingile de ancorare si se pare ca si operatorii care se ocupau cu asigurarea motocicletelor erau de aceeasi parere si daca te vedeau ca ai cric central insistau sa-l folosesti. Regulile difera de la ferry la ferry, unii sunt foarte atenti la asezare si motocicletelor si le ancoreaza ei, in alte cazuri n-au nici o treaba si trebuie sa ti-o ancorezi singur, caz in care trebuie sa fii un pic atent si la vecini ca degeaba o ancorezi tu bine daca-ti cade pe ea un GS burdusit cu bagaje care nu-i ancorat cum trebuie ( sau poate deloc...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 6, 2021 Admin Share Postat Iulie 6, 2021 Salut, Ți l-a recomandat Cavaleru pe Tibi Troia, el este importator HyperPro. Partea bună la HyperPro este că au arcuri separate. Pe spate 100 euro, tot cam așa parcă și față, nu pierzi o avere să încerci. Am vorbit și eu cu el mai demult, voiam să upgradez suspensia la LT. Până la urmă am ales Wilbers. Sfatul meu ar fi să mergi și la Grant Garage la Cesar și Adi și să discuți și cu ei, oamenii știu despre suspensii. 1 cm nu este așa mult și poate se rezolvă din reglaje sau compromis cu arcul HyperPro. Ce pot să-ți spun este că dacă schimbi amortizorul spate vei schimba în bine toată motocicleta. Adică se simt clar cei 1000 euro investiți în așa ceva, mai ales dacă mergeți doi plus bagaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Iulie 6, 2021 Autor Share Postat Iulie 6, 2021 Dar daca tot vorbim de reglaje, poate nu fac eu ceva bine. Asa ca as vrea sa fac undeva setup de suspensie, atat cat stie ea. Trebuie sa fie cineva care a mai facut, stie cu ce se mananca. Apoi voi compara, cum o reglasem eu, vs cum o regleaza cineva care stie ce face. Idei, unde as putea face asta in Bucuresti? Sa vorbesc cu TNG? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 6, 2021 Admin Share Postat Iulie 6, 2021 Pai ți-am recomandat mai sus, Grant Garage. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Iulie 6, 2021 Autor Share Postat Iulie 6, 2021 Acum 7 minute, l.u.v a spus: Pai ți-am recomandat mai sus, Grant Garage. Scuze, nu aveam dat refresh la pagina cand am scris Il abordez si pe Cezar, multam! PS-cu dl Troia am discutat deja. Am deja si costurile. Voi face urmatoarele: reglaj undeva, la cineva care se pricepe. Apoi o parere de la acel cineva. In paralel am trimis mail catre dealer, ca moto e in garantie, sa imi confirme ca pot interveni fara a pierde garantia, la partea cu inlocuit arcuri. Daca din ambele chestiuni trag concluzia ca merge incercat ugrade ul de arcuri, le comand la dl Troia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 6, 2021 Admin Share Postat Iulie 6, 2021 Du-te și discută și cu Mașinuță la United Motors, că doar de la ei și luat-o, deși nu prea are omul timp să te ajute cu setările. Dar măcar auzi și o opinie în plus. N-ai ce garanție să pierzi la suspensii, că totul e mecanic, clasic acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Iulie 6, 2021 Autor Share Postat Iulie 6, 2021 Acum 8 minute, l.u.v a spus: Du-te și discută și cu Mașinuță la United Motors, că doar de la ei și luat-o, deși nu prea are omul timp să te ajute cu setările. Dar măcar auzi și o opinie în plus. N-ai ce garanție să pierzi la suspensii, că totul e mecanic, clasic acolo. Nop, e luata de la motoboom. No comment , cand vine vorba despre United. Sa spunem doar ca nu calc pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RuInCV Postat Iulie 6, 2021 Share Postat Iulie 6, 2021 Eu mi-am pus progresive pe fata si amortizor full cu toate reglajele pe spate de la HyperPro. Tigerul se comporta mai bine acum, mai ales cand merg cu pasager. Eu iti recomand sa dai 1k EUR si sa faci la fel : iti pui progresive pe fata si amortizor cu reglaje full pe spate, dupa care te joci cu reglajele pana iti place ce iese. M-am uitat si la Ohlins, in 2k schimbam complet si furca fata, dar aveam toate setarile la ea. Nu mi s-a parut ca merita diferenta. Pune niste gume un pic mai orientate spre off si n-o sa ai probleme pe pietris. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Iulie 6, 2021 Autor Share Postat Iulie 6, 2021 Acum 8 minute, RuInCV a spus: Eu mi-am pus progresive pe fata si amortizor full cu toate reglajele pe spate de la HyperPro. Tigerul se comporta mai bine acum, mai ales cand merg cu pasager. Eu iti recomand sa dai 1k EUR si sa faci la fel : iti pui progresive pe fata si amortizor cu reglaje full pe spate, dupa care te joci cu reglajele pana iti place ce iese. PE spate ai cu remote adjuster amortizorul, sau fara? Acum 6 minute, Adrian M. a spus: PE spate ai cu remote adjuster amortizorul, sau fara? Si unde le-ai montat/reglat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RuInCV Postat Iulie 6, 2021 Share Postat Iulie 6, 2021 Mi le-a montat Masinuta. Fara, e clasic cu surubelnita Preloadul il reglezi la mana, nu iti trebuie nici o scula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Iulie 6, 2021 Autor Share Postat Iulie 6, 2021 Acum 16 minute, RuInCV a spus: Mi le-a montat Masinuta. Fara, e clasic cu surubelnita Preloadul il reglezi la mana, nu iti trebuie nici o scula. il reglezi la mana..daca ai acces La mine cred ca ar fi cel putin incomod, la cum e pozitionat amortizorul. De aia te intrebam...Bine,stiu ca au optiune sa iei robinetul de reglaj, inca niste euro extra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.