Sari la conținut

Raliul de anduranță al motocicletelor cu ataș 2022- București-Kiskunfeleihaza


m72story
 Share

Postări Recomandate

Păi asta și face, e un inhibitor de detonații. Dar asta nu înseamnă putere mai mare (decât prin faptul că, detonând mai greu, se poate mări avansul). 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, ENEOS a spus:

Păi asta și face, e un inhibitor de detonații. Dar asta nu înseamnă putere mai mare (decât prin faptul că, detonând mai greu, se poate mări avansul). 

Am spus eu ceva de putere? 

Ziua 4: Stana de Vale-Cheile Runcului.

Urcarea de la Campani a fost teribila, parca cea mai solicitanta din tot drumul poate si datorita caldurii de pe drum.

Am constatat ca semeringul cuplei de la cutia de viteze a cedat desi era schimbat cu o saptamana inainte cu unul de provenienta occidentala.

Am instalat lin jurul cuplei elastice un PET taiat pentru a evita distrugerea tuturor tricourilor pasagerului.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8 hours ago, m72story said:

Nu.

Din ceea ce imi amistesc am inspectat suprafata de lucru, nu avea probleme.

 

Se mai intampla sa piarda pe langa piulita care strange flansa, uleiul urca pe langa nuturi  si daca nu ai etansare cu acel oring care este presat de piulita si saiba poate sa piarda. Am zis ca o sa incerc o data sa las o protectie la rulmentul din spate pt a limita cantitatea de ulei care ajunge la simering dar parca nu as risca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, mobiletron a spus:

 

Se mai intampla sa piarda pe langa piulita care strange flansa, uleiul urca pe langa nuturi  si daca nu ai etansare cu acel oring care este presat de piulita si saiba poate sa piarda. Am zis ca o sa incerc o data sa las o protectie la rulmentul din spate pt a limita cantitatea de ulei care ajunge la simering dar parca nu as risca.

Solutia nu este rea, si Turanoid o are deja implementata. Ce facem cu pinionul melcat al kilometrajului? Il ungem sezonier?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8 minutes ago, m72story said:

Solutia nu este rea, si Turanoid o are deja implementata.

 

Cum se comporta? Are probleme?

 

8 minutes ago, m72story said:

Ce facem cu pinionul melcat al kilometrajului? Il ungem sezonier?

 

Sunt doua probleme, pinionul melcat si simeringul, ambele au nevoie de ulei. Totusi la pinionul melcat daca ajunge o cantitate minima de ulei la el, chiar si vapori, se unge suficient. Problema e la simering care are nevoie de ulei pentru ungere fata de ax si in acelasi timp pt racire. Protectia de cauciuc a rulmentului nu etanseaza ca un simering iar astfel va trece ulei pe langa ea, totusi nu stiu cat de mult ulei trece si din acest motiv spun ca trebuie probat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu știu care e configurația acolo, dar n-ar merge un deflector între rulment și simering? O șaibă din metal subțire care să între fest pe ax și să apere simeringul cât de cât fără însă a-l lăsa uscat, parcă soluția se implementase la un moment dat la Dacia 1310, în spatele simeringului de distribuție. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ziua 5: Cheile Runculuu-Turda-Tarnaveni-Medias-Sibiu-Brezoi.

Un drum.in care ne-a insotit permanent ploaia.

Japoneza care ne insotea a suferit un atac de panica si a ramas fara incarcare.

Este culmea sa pleci cu un card de comuniste si o japoneza si sa cada fix cea in care aveai cea mai mare baza.

Am facut posta cu bateria la incarcare ij atas

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

A rezistat fiu-miu in atas 1200km+ desi eram sceptic ca o va face.

L-am adus cu un strat gros de bronz de atas si de jeg, specific celor care dorm la cort, se spala in parauri secate caci sunt trase prin teava cele cu un debit suficient.

Au fost doua momente cand am simtit nevoia unor comisari de traseu care sa mearga inainte cu niste stegulete...tir-istii inca simt nevoia sa intre prea devreme pe banda lor si sa te ia sub rotile semiremorcii.

A fost cea mai solicitanta editie de pana acum., zilnic peste 200km, montat si demontat cortul zi de zi iar patru din cele 6 zile presarate cu serpentine. Urcarea de la Campani deosebit de frumoasa dar si dificila, 

Desi am facut pana acum.de trei ori Transalpina  recomand celor care doresc sa stie cat de bine le functioneaza propulsorul.

Am fost insotiti pe Transalpina de Ovidiu , Corina si Sergiu din Timisoara cu un MT16 si de fiul sau cu un RT.

RT-ul lui Sergiu s-a descurcat exceptional, pot spune cel mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

IMG-20220703-WA0079.jpg

IMG-20220703-WA0072.jpg

IMG-20220703-WA0078.jpg

IMG-20220703-WA0071.jpg

IMG-20220703-WA0070.jpg

IMG-20220703-WA0068.jpg

IMG-20220703-WA0084.jpg

IMG-20220703-WA0083.jpg

IMG-20220703-WA0082.jpg

IMG-20220703-WA0081.jpg

IMG-20220702-WA0037.jpg

IMG-20220703-WA0016.jpeg

Pavel m-a corectat  ca temperatura cilindrilor lui Nae a  fost de 412 grwde

Epuratorul de gaze carter scotea fum precum un Saviem cu injectie praf .

Noroc cu pistoanele donate de la un BMW diesel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...