Jump to content

suzuki gsr 600 probleme relanti


Liviu G.
 Share

Recommended Posts

Bună ziua!  


la un suzuki gsr600 din 200 cu aprox 42mii km, filtrul de ulei și uleiul au o săptămână. benzina pun doar de la peco, nu din canistra.
problema asta a apărut în vara. Am crezut ca era uleiul vechi și nu i am dat importanta.

 

Oare de ce la relanti variază acul indicator? Scăzuse la 1000 de ture dupa 17000 km,  l am reglat la 1300 după care am vazut ca în loc sa rămână
pe loc scade și urca între 1000 și 1300 o data la câteva secunde.
Acum l am pus la 1500.

 

în plus mi se întâmplă să se oprească motorul în mers în viteza 1.
Când iau mana din gaz în loc sa se stabilizeze la viteza de relanti scade pana se opreste.

La fel se oprește când sunt in treaptă superioara și trag ambreiajul și franez încet sau trag ambreiajul și schimb viteza.


Uneori când sunt în a 2 a cu ambreiajul tras nu cuplează deloc și nu tureaza de parca e oprit motorul.
Dupa asta, dacă schimb repede în viteza 1, pare ca nu cupleaza, după care se aude motorul cum merge. Dacă nu schimb f repede vitezele se opreste.

 

idei ?

Link to comment
Share on other sites

Acum 7 ore, patrick1 a spus:

Una dintre bujii nu mai produce aprinderi sigure în regim de relanti. Adică ... "filează".

Momente în care cilindrul respectiv devine doar "compresor" (frână).

Şi scade turaţia de relanti cu 25-30%

Bujie care fileaza,cilindrul care devine compresor, si asa precizie in procente....cred ca mai am mult de invatat 🤔

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 minute, patrick1 a spus:

dacă unul (1/4=25%) nu participă la ciclul motor

Se transformă în compresor și consumă x% din lucrul mecanic produs de ceilalți. Acum spune-ne x=? 

Link to comment
Share on other sites

Dupa cum spuneam..mai am mult de invatat cum sa repar un motor cu calcule matematice pe o foaie de hartie...🤗

Pentru omu cu problema:

1. Relatiul galopant la motorul tau, GSR.Verifica furtunurile,de vacum de la MAP senzor,posibil crapate,arse...special cilindrul 1 si 4.

Verifica pe tester sau multimetru cursorul senzorului TPS.

2. Oprit motor in decelerare si cu ambreiaj strans.

Din pacate este o problema de soft,si se rezolva prin resoftare ecu.

Bafta la reparatie!😉

Link to comment
Share on other sites

Problema din soft este un bug in functia de "deceletion fuel cut". (Am explicat pe larg in topicul posesorilor de GSR)

2 "Spray de potentiometru TPS. ..nu merge este inchis ermetic.

Dar asta stii doar daca desfaci/repari moto,nu doar din fata tastaturi.😉

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...