mircea.cazachevici Postat Decembrie 18, 2021 Share Postat Decembrie 18, 2021 Hai ca am gasit-o. Ce discutam noi aici e pistol cu apa, asta e ceva mai tare metoda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 18, 2021 Share Postat Decembrie 18, 2021 Are suspensie de Lamborghini, probabil. Până și Matizul e mai stabil decât cutia aia, iar dacă îi pui 100 kg pe plafon, deja nu-ți mai trebuie aventură cu mobra în pădure. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Decembrie 19, 2021 Share Postat Decembrie 19, 2021 Acum 10 ore, mircea.cazachevici a spus: Hai ca am gasit-o. Ce discutam noi aici e pistol cu apa, asta e ceva mai tare metoda. Cred că e doar de show, portbagajul ăla comunist se îndoaie și cu o valiză mai burtoasă! Nu are cum să susțină în mers greutatea unei motociclete. Iar "jgheabul" de la trabi e un profil din aluminiu moale prins în kiplinguri de jur împrejurul cartonului care formează plafonul, țin minte că niște băieți au făcut o glumă cuiva și au desfăcut șuruburile, omul a plecat liniștit cu tărtăreața, a mers o bucată bună cu tavanul lipit prin simpatie/mucegai/mastic dar la un moment dat a rămas cabrio. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Decembrie 19, 2021 Share Postat Decembrie 19, 2021 Clar e la show. Apropos de intrebarea initiala, pickup-ul mi se pare cea mai proasta alegere. E la fel, doar de show. Insa vii din padure, acoperit de noroi, si ce faci? Arunci echipamentul pe bancheta spate? Am un prieten care a construit in bena o cutie speciala pentru echipament, si pe langa cutie mai are loc fix de motorul lui. Insa mie mi se pare prea mult. Sa sacrifici un pickup doar pentru enduro, sa construiesti separat cutii de transport, sa iei rampa de incarcare de 2 metri lungime, si daca te roaga vreun prieten sa il iei si pe el sa trebuiasca sa il refuzi pentru ca nu mai ai loc de inca un motor..... Clasica remorca e indeajuns pentru enduristul normal, care nu are de carat scule, nu are de reparat motoare la fata locului. Duba e pentru profi, cei ce schimba 2 cauciucuri per cursa. Nu e ceva ce sa cumperi special pentru enduro daca nu castigi bani din ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Decembrie 19, 2021 Share Postat Decembrie 19, 2021 În timpul liber de enduro te bagi dubaș la cargus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.