Sari la conținut

Tutoriale de mers în off-road


Postări Recomandate

Păi alege să scoți o siguranță, aia de ABS, probabil o pun toți fabricanții la îndemână... O poți pune și la buton. La câte căcaturi se pun inutil și scump pe mobrele de off-road, asta mi se pare cea mai mică problemă, zău...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 ore, vis-a-vis a spus:

DIU-le, se pare că ești Gică Contra la absolut orice zic. Nu pricepi limba română, confunzi "singura" cu "doar",ok, te-aș putea înțelege, că te văd din județ preponderent maghiar, însă să te piși și pe ce-a făcut KTM cu ABS-ul, adică a făcut ca roata să frâneze totuși agresiv fară însă a se bloca și asta e numai în avantajul motociclistului, ca să nu mai scape mobra ca nătărăul când dă-n frâne ca surdu-n tobe. Bașca a făcut-o înainte de a fi reglementat ceva la nivel de UE. Vii tu și arunci cu vorbe fără să ai habar, doar pentru că așa crezi tu, că totu-i rău și o ocultă mondială. Vino și cu exemple, contraexemple, argumente valabile, nu doar cu texte de duzină preluate de pe feisbuc. 

Omul ăla a spus destul de clar, mobra o oprești cu frâna față, aia-i baza, dar trebuie frânat cu ambele întotdeauna, nu doar cu spatele, nu doar cu față... Grele, frate!

 

Nu am nimic cu tine personal, ai inteles gresit eu ma refeream in general ca tehnologia nu este neaparat buna oriunde. In off nu ar trebui ABS, parere personala, de ce ? din varii motive, nu stau sa dezbatem acuma parerile sint impartite, iar omul ala daca e mentorul tau este treaba ta, nu am timp sa ma uit la toate filmuletele lui dar sint sigur ca mai are gafe de genu, ca doar nu a fost singura gafa care a facut o si am descoperit o eu. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu încă n-am avut tupeu cu mobră grea să fac asta, dar cu bicicleta-mi iese cât de cât... Marea problemă e când n-o ridici suficient de față și dai cu roata spate-n obstacol, fața se lasă brusc și violent, sunt șanse mari să o scapi în bot...

Văd că băieții ăștia până la finalul cursului sar binișor peste obstacole...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, vis-a-vis a spus:

Eu încă n-am avut tupeu cu mobră grea să fac asta, dar cu bicicleta-mi iese cât de cât... Marea problemă e când n-o ridici suficient de față și dai cu roata spate-n obstacol, fața se lasă brusc și violent, sunt șanse mari să o scapi în bot...

Văd că băieții ăștia până la finalul cursului sar binișor peste obstacole...

 


Am incercat, dupa ureche, pe circuitul ala abandonat de la km 36, la balastiera aia sau ce e ea, acum ceva ani niste sarituri cu mobra de 90 de kile. Sunt niste rampe acolo pe care baietii cu capre sar ca iezii. Mi-a fost fruca, desigur, sa nu distrug vaca. La vremea aia era mult mai tanara, vreo 100.000 km in minus, si n-am simtit sa fidat de capat amortizoarele pe sarituri. Normal, sarituri abia desprinse de sol cativa cm. Dar suspensiile de kle sunt niste chestii rudimentare, anii 80-90, fara reglaje. 
10 ani maibtarziu am facut acelasi lucru cu T7, cu diferenta ca nu era a mea, deci nu vroiam sub nicio forma sa o dau pe jos. N-am reusit. 
Ce vreau sa-ti spun e ca daca ti-e frica sa o dai pe jos e imposibil sa sari. Dar daca iti asumi ca s-ar putea sa o trantesti, o sa sari fara pribleme si n-o s-o trantesti. Exact cum zice flacaul din video: GAZ!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...