Jump to content

Cric lateral pe scurt


Recommended Posts

Salut.

Se da urmatoarea problema.

 Honda cb500f din 2022 a fost coborât  la maxim , adică și din suspensii și cu kit pentru a fi pe masura riderului.

A rămas problema cu cricul.  Acum motorul sta mult prea drept și în anumite situații aproape ca sta sa cada dacă nu ești atent.

Am încercat sa pus un cric  universal reglabil  dar am descoperit  ca cricul original are sistemul de oprire al motorului in1a incorporat cumva. 

M.am gindit si la soluția de tăiat și resudat cel original. Dar. Dacă îl mai scurtez puțin,  cit ar fi nevoie, bara de cric cu care.l dai sus/jos ar veni exact sub scărițe și nu mai ai acces.

Singura opțiune în capul meu ar fi sa tin originalul și sa.l îndoi un pic sa aibă un alt unghi.

Cineva cu o parere/idee/soluție  alternativa?

Ms fain anticipat.

Bafta și vreme buna

 

Edited by reverend
Link to comment
Share on other sites

Comanzi un alt cric original, pe care l modifici cum vrei tu-taiat, sudat, piesa de actionare o pui cum vrei. Dar faci asta la cineva care stie cu fier,sudat, etc.

Daca esti din bucuresti, ai destule variante. De exemplu, dl Bogdan Harea, care face crashuri . SAu la Dinamita, care sudeaza orice oricum.

Link to comment
Share on other sites

Acum 44 minute, reverend a spus:

.... bara de cric cu care.l dai sus....

 

prelungeste si putza aia

 

daca tai metalul dintre putza si talpa nu ti-e de ajuns?

deci sa tai doar din partea de jos a cricului, de sub talpa pana la putza cu care rabatezi cricul

ca teoretic mai mult de vreo 2 cm nu ar trebui sa tai, ma gandesc

Link to comment
Share on other sites

Bună idee. Incercam asa

Acum 59 minute, Adrian M. a spus:

Comanzi un alt cric original, pe care l modifici cum vrei tu-taiat, sudat, piesa de actionare o pui cum vrei. Dar faci asta la cineva care stie cu fier,sudat, etc.

Daca esti din bucuresti, ai destule variante. De exemplu, dl Bogdan Harea, care face crashuri . SAu la Dinamita, care sudeaza orice oricum.

Ms fain de idee. In Cluj stie cineva pe cineva care se ocupa cu asa ceva?

Link to comment
Share on other sites

Acum 17 ore, reverend a spus:

Salut.

Se da urmatoarea problema.

 Honda cb500f din 2022 a fost coborât  la maxim , adică și din suspensii și cu kit pentru a fi pe masura riderului.

A rămas problema cu cricul.  Acum motorul sta mult prea drept și în anumite situații aproape ca sta sa cada dacă nu ești atent.

Am încercat sa pus un cric  universal reglabil  dar am descoperit  ca cricul original are sistemul de oprire al motorului in1a incorporat cumva. 

M.am gindit si la soluția de tăiat și resudat cel original. Dar. Dacă îl mai scurtez puțin,  cit ar fi nevoie, bara de cric cu care.l dai sus/jos ar veni exact sub scărițe și nu mai ai acces.

Singura opțiune în capul meu ar fi sa tin originalul și sa.l îndoi un pic sa aibă un alt unghi.

Cineva cu o parere/idee/soluție  alternativa?

Ms fain anticipat.

Bafta și vreme buna

 

Am avut aceeasi problema, dar cu alta motocicleta.
La service i-au "remodelat" forma (cred ca si partea de prindere) ca sa aiba un alt unghi. 
A functionat perfect.

Link to comment
Share on other sites

Acum 20 ore, apriliacluj a spus:

prelungeste si putza aia

 

daca tai metalul dintre putza si talpa nu ti-e de ajuns?

 

 

(nu-i place cu putza aia)

🤓

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...