Sari la conținut

Suzuki SV650 2003


Gigi B
 Share

Postări Recomandate

Acum 12 minute, 848-evo a spus:

Rahat! Daca te interesa un sfat bun, bagai la cap ce ti s-a spus pana acum , dar tu tot pe langa . Ti s-a spus ca nu trebuia competat direct. Mai intai trebuia scos uleiul din baie ca sa vazi cum arata si cat mai este . Nu a zis nimeni ca trebiia sa mergi fara . Tu doar te faci ca citesti sau nu intelegi ce citesti?

 

 

 

Chiar ieri m-a sunat un incepator ca tine sa imi povesteasca faptul ca pe drum a observat ca are nivelul de ulei scazut si acasa era ok Normal ca pe drum verificase ulei cu motoreta pe cric

Mai sunt multi ca tine care au pus 2 l mai mult decat trebuia .

Am postat dupa ce am completat aici .Iarta-ma pe mine ca ti-ai pierdut literele si timpul cu mine 

Acum 4 minute, Kagemusha a spus:

 

Salut, Gigi!

 

Relaxează-te, forumul ăsta e plin de "doctori" care omoară pacienții, de miștocari și grețoși.

Văd că ești din Timișoara, încearcă să găsești un mecanic bun acolo.

Uite aici un topic deschis demult de Raul, unde poți găsi ce cauți dacă ai răbdare să îl răsfoiești. Sau eventual aici, un topic dedicat cu service-uri în zonă.

 

Succes!

Apreciez ,o sa inspectez cu atentie .Maine merg la ThrustMoto sa cac schimburile de antigel ,lichid frana ,o sa ii fac si schimb de ulei si filtre .

Acum 10 minute, GoodKat a spus:

Fost posesor de SV650 K4 aici.

Motoarele de SV nu sunt cunoscute ca fiind consumatoare de ulei daca au o intretinere corecta, nu pana la kilometraje mari (> 100.000). Au capacitatea sa functioneze si cu cantitati mici de ulei, dar nu inseamna ca face bine motorului. 
Uleiul se verifica intotdeauna cu motorul incalzit (nu pe loc, ci in mers 10-15 minute - pana ajunge la temperatura optima de functionare) lasat 10 minute apoi se verifica cu motocicleta in echilibru. Nu pe stander, nu pe cric.

Problema unui motor de SV 650 care a mers cu ulei putin si care probabil a fost si abuzat cu niste wheelie-uri este ca oricand iti poate arunca biela pistonului de la cilindrul din fata prin carter, dar nu obligatoriu. 

Ce as fi facut eu in locul tau:

1. Dadeam jos uleiul deja existent si il filtram prin ceva sa vad daca gasesc particule de metal.
2. Desfaceam filtrul de ulei cu atentie sa vad daca erau particule prinse in hartia filtranta.
3. Vedeam clar cantitatea de ulei scoasa din motor, nu pe presupuneri.
4. Desfaceam filtrul de aer si verificam airbox-ul sa vad daca are ulei aruncat in airbox prin epuratorul de gaze.

De aici incercam sa identific o cauza pentru consumul de ulei (daca exista real) si luam o decizie.

Sper ca am scapat cu atat 😅.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pilitura se "vede" mișcând un magnet sub recipientul în care s-a scurs uleiul. Sau se investește într-un bușon cu magnet, ulterior se schimbă doar șaiba de cupru (12 sau 14 mm, nu mai rețin).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice motor poate consuma ulei doar in 2 feluri:

1. Il arde.

2.Il pierde.

 

In primul caz, obligatoriu degaja fum albastru, uita-te cu atentie mai ales dupa pornire la rece. De aici se investigheaza mai departe.

In al doilea caz vezi imbinari, garnituri, am vazut simering bulit la pinionul mic al transmisiei, lantul il imprastia si nu se vedeau alte scurgeri, mister total.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 34 minute, Lucian_M a spus:

Pilitura se "vede" mișcând un magnet sub recipientul în care s-a scurs uleiul. Sau se investește într-un bușon cu magnet, ulterior se schimbă doar șaiba de cupru (12 sau 14 mm, nu mai rețin).

Mai puțin "pilitura" din cuzineți care e din metal neferos. 😉

N-auzi că oricum schimbă motorul? Nu te mai agita, omul e pe cai mari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, ENEOS a spus:

Mai puțin "pilitura" din cuzineți care e din metal neferos. 😉

N-auzi că oricum schimbă motorul? Nu te mai agita, omul e pe cai mari.

“Te iau de urechi daca ma mai necajesti mult” :))))  Si asa sunt suparat ca nu m-am putut da weekendul asta cu mobra .Vezi ca iti blestem si mobra ta daca ma mai superi :))))) Maine vad ce si cum ,Ii pun pe mecanici sa verifice ca lumea ,o duc la un service cunoscut din oras .Schimb tot ce e fluid in ea ,si daca si ei dupa verificari imi zic sa ii dau bice nu mai schimb nici un motor .Ca asa suparat esti ca imi iau alt motor pe ea de zici ca il iau din alocația ta :)  .Si urmatoarea capră promit sa fie țiplă sa nu mai strigi pe aici după mine 😂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Gigi B a spus:

Vezi ca iti blestem si mobra ta

De a mea nu se prind blestemele, e verificată și făcută cap - coadă de un mare specialist! :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astăzi am fost cu Ktm-ul iubitei mele la service pentru o completare cu altigel.. are pe bord 450km si a mers cu el sub minim tot acest timp.. cred ca a fiert motorul, garnitura la chiulasa, o sa comand preventiv un alt motor 0km sa nu cumva sa aiba probleme peste 10 ani.

Ce ma sfatuiti? Nu il mai pornesc anul asta, sa nu se strice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Cristian C. a spus:

Astăzi am fost cu Ktm-ul iubitei mele la service pentru o completare cu altigel.. are pe bord 450km si a mers cu el sub minim tot acest timp.. cred ca a fiert motorul, garnitura la chiulasa, o sa comand preventiv un alt motor 0km sa nu cumva sa aiba probleme peste 10 ani.

Ce ma sfatuiti? Nu il mai pornesc anul asta, sa nu se strice.

i-ti schimba motorul pe garantie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Cristian C. a spus:

Ce ma sfatuiti?

Să-l dai draq de kktm și să-i cumperi o motocicletă! Un sv650 de exemplu, ăsta merge și fără ulei!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, ENEOS a spus:

Să-l dai draq de kktm și să-i cumperi o motocicletă! Un sv650 de exemplu, ăsta merge și fără ulei!

Chiar ca merge fara ulei :))) mocanul de SV trebuie sa aibe doar benzină😂

Acum 7 ore, Cristian C. a spus:

Astăzi am fost cu Ktm-ul iubitei mele la service pentru o completare cu altigel.. are pe bord 450km si a mers cu el sub minim tot acest timp.. cred ca a fiert motorul, garnitura la chiulasa, o sa comand preventiv un alt motor 0km sa nu cumva sa aiba probleme peste 10 ani.

Ce ma sfatuiti? Nu il mai pornesc anul asta, sa nu se strice.

:)))))) imi plac glumele voastre .Va consider prietenii mei deja țucă-vă tata de răutăcioși .Hai asfalt uscat 😘

Acum 3 ore, ENEOS a spus:

Să-l dai draq de kktm și să-i cumperi o motocicletă! Un sv650 de exemplu, ăsta merge și fără ulei!

Daca esti cuminte si treci pe la Timisoara ,ti-l dau o tură :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...