Sari la conținut

Noutati din lumea moto


LionEl
 Share

Postări Recomandate

Acum 18 minute, _Raul_ a spus:

Ok, m-ai facut curios si am cautat pe net. 

Sunt sub umbrela Audi din 2012. Sub aceeasi umbrela sunt si Lamborghini si acum inteleg mai bine ultima editie speciala Diavel in verdele Lamborghini. 

Si da, dpmdv, in ultimii 10 ani Ducati sunt vehicule pe doua roti in adevaratul sens al cuvantului. 

Inainte de Audi era circ in fabrica (am vazut un documentar referitor la Ducati pre-Audi): se fuma in timp ce se asamblau motoretele, pranzul il luau direct acolo langa linia de asamblare - iti arata italienii cum erau cu prosciutto si mozarela 🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator _Raul_
Acum 9 ore, einstein1984 a spus:

Si MV augusta e detinut de HD..... 

 

Acum 8 ore, PzKpfW a spus:

De vreo 10 ani au vândut-o către familia Castiglioni (fondatorii Cagiva). Dealtfel doar vreo 2 ani au deținut H-D marca italiană.

 

Pe un camp cu viorele
Crestea numai ghiocei.
Si-a venit mandrele mele
Si le-a cules ei pe toti.

 

A doua oara astazi scriu vreo ora, dupa care sterg totul. Pentru ca binili invinge si argumentele mele cad si cand ma uit eu la ele.

Pe scurt: 

- nu imi place strategia Mv Agusta de a intra pe nisa adv mediu prin asocierea cu Cagiva Lucky Explorer

- Lucky Explorer-ul este, in mintea mea, Ducati, fara discutie

- Ducati X Desert este exact un Lucky Explorer revival.

Cand l-am vazut prima data in 2018 am scos un mare ranjet de bucurie exact din cauza seii monopost, a cutiei de scule si a carenei frontale care strigau din toti rarunchii Cagiva Explorer.

Daaar, sa vedem ce si cum va fi. Consumatorii nu cred ca au ceva de pierdut daca intra si Mv Agusta. 

 

Huie marley.

 

Acum 10 ore, einstein1984 a spus:

Si MV augusta e detinut de HD..... 

 

Agusta, Robin, Agusta.

Majko mila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10 hours ago, _Raul_ said:

- Lucky Explorer-ul este, in mintea mea, Ducati, fara discutie

- Ducati X Desert este exact un Lucky Explorer revival.

 

Avea fix doar motorul de la Ducati :) Adică bolognezii nu făceau altceva decât să livreze motoarele către Cagiva. Motocicleta a fost concepută și fabricată la Varese, în fabrica împărțită cu MV Agusta.

 

Sper și eu ca DesertX să fie "ce trebuie" pe acest segment, dar am ceva rezerve. Pentru că Ducati au cam 0 experiență pe nișa asta și pentru că nu sunt străini de modele de tipul "all show and no go". Nici platforma tehnică (care este cea de Hypermotard 950) nu mi se pare foarte adaptată pentru un astfel de model. Dar din nou, sper să mă înșel.

 

1 hour ago, SenorPink said:

Dpsdv design l-au stricat 😭😭

 

Voi fi rău gratuit, dar: e un maxi scuter; nu are cum să arate bine.

 

Singura excepție (IMHO):

 

image.thumb.png.98ed3c55296bd6a59ef386fc9d69f089.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 4 ore, PzKpfW a spus:

 

Avea fix doar motorul de la Ducati :) Adică bolognezii nu făceau altceva decât să livreze motoarele către Cagiva. Motocicleta a fost concepută și fabricată la Varese, în fabrica împărțită cu MV Agusta.

 

Stiu, știu, de-asta am și zis "in mintea mea". 

Am întâlnit una acum n ani prin munți, pe lângă izvoarele Cernei. Când o auzeam venind spre mine (eram oprit, îmi trageam sufletul) a fost ceva de genul "Wtf, Ducati in pădure? " 

 

Acum 3 ore, ENEOS a spus:

Fixed! 

😂 😂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

46 minutes ago, _Raul_ said:

Am întâlnit una acum n ani prin munți, pe lângă izvoarele Cernei. Când o auzeam venind spre mine (eram oprit, îmi trageam sufletul) a fost ceva de genul "Wtf, Ducati in pădure? " 

 

Tare, nu m-am gândit la asta. Cred că se aude calumea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

13 hours ago, einstein1984 said:

Din fabricatie sau pusca simeringul si curge uleiul pe el? 

 

Ai fi poate surprins dar Ducati făceau motoare fiabile de pe atunci. Mai ales în ceea ce privește blocul în cauză: V2 L2 de 904cc, două supape pe cilindru, răcit pe aer/ulei. Motor simplu și relaxat. Cuplu din biele lungi, turații reduse. Reputația proastă și-au primit-o datorită distribuției pe curea (care necesită într-adevăr mai multă atenție ca lanțul) și mai ales datorită electricii.

 

Yamaha a prezentat un XSR900 îmbunătățit.

 

image.thumb.png.5dbe5431f87b76f5ea548d2347aeae93.png image.thumb.png.d3cd536033bea435a82324735d4bae7a.png image.thumb.png.9f0f54aaddbd64591f2dea7107b07160.png image.thumb.png.ae7c2ee87e4e3994ee762ea874d19309.png

 

Cadru nou, bord TFT, far/stop LED, IMU pe 6 axe, cruise control, quickshifter și blipper standard (!) și un motor ceva mai mare (890cc de la 847cc pentru că Euro5) - totul la vreo 10.000€. O super motocicletă pentru prețul cerut. Kudos Yamaha!

 

Încă nu au trecut la sistem de frânare complet de la Brembo, dar măcar au pompa față de la ei.

 

image.thumb.png.0982f9dc5bf8f00fe1576f10b6c62936.png 

 

Mai mult, de la distanță arată aproape ca un Sport Classic.

 

image.thumb.png.14c14fd60f91cb8d657d90821b22997e.png

 

Îi lipsesc niște roți spițate, dar la cât costă nu poți face nazuri.

 

Au prezentat oficial și noul MT-10 și MT-10SP. Mai puțin de lăudat aici, deși varianta standard e destul de competitivă ca preț (vreo 14.000€). Asta dacă poți trece peste cum arată. SP-ul este cam scump (17k).

 

image.thumb.png.33d4702a89356eae0585238a8946aecc.png image.thumb.png.7db932078c3e90a6374cafbfd4a79764.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, PzKpfW a spus:

 

Ai fi poate surprins dar Ducati făceau motoare fiabile de pe atunci. Mai ales în ceea ce privește blocul în cauză: V2 L2 de 904cc, două supape pe cilindru, răcit pe aer/ulei. Motor simplu și relaxat. Cuplu din biele lungi, turații reduse. Reputația proastă și-au primit-o datorită distribuției pe curea (care necesită într-adevăr mai multă atenție ca lanțul) și mai ales datorită electricii.

 

Yamaha a prezentat un XSR900 îmbunătățit.

 

image.thumb.png.5dbe5431f87b76f5ea548d2347aeae93.png image.thumb.png.d3cd536033bea435a82324735d4bae7a.png image.thumb.png.9f0f54aaddbd64591f2dea7107b07160.png image.thumb.png.ae7c2ee87e4e3994ee762ea874d19309.png

 

Cadru nou, bord TFT, far/stop LED, IMU pe 6 axe, cruise control, quickshifter și blipper standard (!) și un motor ceva mai mare (890cc de la 847cc pentru că Euro5) - totul la vreo 10.000€. O super motocicletă pentru prețul cerut. Kudos Yamaha!

 

Încă nu au trecut la sistem de frânare complet de la Brembo, dar măcar au pompa față de la ei.

 

image.thumb.png.0982f9dc5bf8f00fe1576f10b6c62936.png 

 

Mai mult, de la distanță arată aproape ca un Sport Classic.

 

image.thumb.png.14c14fd60f91cb8d657d90821b22997e.png

 

Îi lipsesc niște roți spițate, dar la cât costă nu poți face nazuri.

 

Au prezentat oficial și noul MT-10 și MT-10SP. Mai puțin de lăudat aici, deși varianta standard e destul de competitivă ca preț (vreo 14.000€). Asta dacă poți trece peste cum arată. SP-ul este cam scump (17k).

 

image.thumb.png.33d4702a89356eae0585238a8946aecc.png image.thumb.png.7db932078c3e90a6374cafbfd4a79764.png

Arată bine XSR 900... Dar ce blipper? Daca are quickshifter up&down?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E tehnologie relativ veche (10-15 ani?) și simplă ca implementare. Personal nu am mers cu motociclete noi (ultimii ani) care să aibă QS prost. Am avut RSV4 din 2011 care avea din fabrică și mergea destul de bine (de la 6000 ture în sus).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Culmea pe K merge foarte bine și în sus in jos, dar pe RT, GS este mai prost, sau cel puțin așa mi se pare mie. 

Dar la multistrada practic folosești ambreiajul doar de pe loc când bagi a 1-a după care se poate merge numai prin quickshifter inclusiv sa o dai in neutral, fabulos implementat. 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, PzKpfW a spus:

Boxerele au o arhitectură atipică la transmisie, ambreiaj uscat monoplacă montat longitudinal, ca la mașină. K-ul are arhitectură clasică de moto. 

Cele noi nu mai au ambreiaj uscat , au trecut pe ud😬

Culmea, pe rt merge mai bine qs ul decât pe gs. 

Gata, e oficial, au spus la EIcma : pe 7 decembrie cei de la Triumph vor face o prezentare live a noului tiger 1200, si tot din decembrie se va putea discuta cu dealerii privind preturi, termene livrare, bla bla.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 hours ago, Adrian M. said:

Cele noi nu mai au ambreiaj uscat , au trecut pe ud😬

 

Interesant. AAA.

 

La fel de interesant, MV Agusta vine de fapt cu două modele/variațiuni de "Lucky Explorer".

 

  • Lucky Explorer 5.5 este un model entry-level făcut în colaborare cu firma chineză QJ (Qianjiang - cei care dețin Benelli) și care împarte platforma cu modelul QJ500GS-5F (mișto nume) al acestora. Motorul este și el nou, bicilindru paralel de 550cc - derivat din cel de pe modelul chinezesc. Aspect pozitiv pentru clasa asta: motorul are cursa mai mare decât alezajul, ceea ce se va traduce prin mai puține ture (deci mai puțină putere maximă) dar un cuplu mai mare și un motor mai elastic.

 

image.thumb.png.d86c0df03977f08c3552b46b660954f6.png image.thumb.png.0eff80f0973322cf5f035aa2f50f0f5e.png image.thumb.png.48b68f2bd665eecb35e9a765637eecdf.png image.thumb.png.5076b05c7f012bb64ba5759f947cc1e3.png image.thumb.png.14fd73d04f3a413fbb0dbc8ec9a3e962.png

 

  • Lucky Explorer 9.5 este al doilea model, ceva mai clasic pentru MV Agusta. Șasiul și ciclistica par să fie complet noi, motorul fiind derivat din venerabilul 3 în linie de la MV care se regăsește de vreo 20 de ani pe F3, Superveloce, Dragster, Brutale și Turismo Veloce. Capacitatea motorului este mărită de la 800 la 930cc, cel mai probabil pentru că norme de poluare și cuplu mai zdravăn. Deși nu am găsit datele tehnice exacte pentru noul bloc, MV spune 123cp și 102Nm despre performanțe (față de 140cp și 87Nm pentru versiunea de 800).

image.thumb.png.354792e5d779514edd8116179ac504f5.png image.thumb.png.332b77a16d4f20a2b96ced5859ba4f52.png image.thumb.png.3a15fc1db4d16257d3740df5e3807f4c.png image.thumb.png.3081ef3decf0a26470151bfe928fbaad.png image.thumb.png.216f3b18d91739fdbbb5e75c48cb1ab4.png image.thumb.png.a826b7b098ed3d617027e3cfd8c24bb7.png

 

Nu există încă dactă de lansare oficială, dar posibil să apară la anul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • ivan pedala changed the title to Stiri si noutati din lumea moto
  • Cavaleru changed the title to Noutati din lumea moto

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...