Sari la conținut

Noutati din lumea moto


LionEl
 Share

Postări Recomandate

Vizitator _Raul_

Cand credeam ca lucrurile nu pot deveni mai bizare de atat, here we go...

In opinia mea (probabil foarte indepartata de realitate):

Avem un mostenitor catatonico/melancolic, ochii aia de om ce traieste intr-o viata dirijata de altii + zic eu, cocaiman dubla turbina (Castiglioni jr) incapabil si poate fara nici un chef sa manage-uiasca mostenirea lui taica-su

Dupa ce incearca si tot incearca, invartind apa in bec cu acelasi model F pt vreo nspe mii de ani, sucomba pe o strada laterala de unde ajunge argat la pestele de autostrada, mancator de seminte de floare Sardarov. Argat pe datorie, ca orice dependent de dealer.

Scot ei niste modele superbe (ca design) privite de la 20 de m, dar care ridica serioase semne de intrebare (mecanice) privite de la 20 de cm. 

 

Mie unul, Mv Agusta, ca brand, imi amintesc de Ducati acum vreo 15 ani

Marca tributara unor solutii mecanice si de design cam rasuflate, fara o retea de distributie serioasa, cu ceva trecut dar cu un viitor mereu sub semnul intrebarii, necunoscuta de 80% dintre motociclistii de zi cu zi.. De post buy, mecanici si piese - no comment.

De fapt si promovarea daca ma gandesc bine s-a facut mai degraba prin folclor urban.

Trebuie cumva sa iti imaginezi unde este situata Mv Agusta in imaginarul colectiv, ce reprezinta, cui se adreseaza, cu alte cuvinte care este definitia lor, imaginea brandului, a posesorilor, etc.

Atata timp cat nu ies din zona asta de elfi pe krokodil, nu isi construiesc o identitate puternica si un plan de afaceri serios care sa ii aduca in piata reala (cum au facut Ducati) vor ramane mereu un brand pentru excentrici. 

Un fel de Buell about to happen (da, stiu ca revine :) ).

Poate ca Brutale 1000 si Superveloce sa fie motoare de colectie (50/50, discutia este deschisa), dar pana la ele nici macar collectibles nu au produs in ultimii 20 de ani. 

 

Acum... Lucky Explorer.

What the f in the f for the f f`s sake?

In conditiile in care Ducati vin cu Desert X (care era palpabila si 80% produs finit la Eicma 2019) este ca si cum as incerca sa ii dau credit socrului mic care a adormit la 11 si s-a trezit la 9 in noaptea nuntii. 

Ma depaseste. Iar din spy shots pare mai moarta in placenta decat HD sau Pegaso.

 

Asa de tare as vrea sa ma insel. 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

9 hours ago, _Raul_ said:

Acum... Lucky Explorer.

What the f in the f for the f f`s sake?

In conditiile in care Ducati vin cu Desert X (care era palpabila si 80% produs finit la Eicma 2019) este ca si cum as incerca sa ii dau credit socrului mic care a adormit la 11 si s-a trezit la 9 in noaptea nuntii. 

Ma depaseste. Iar din spy shots pare mai moarta in placenta decat HD sau Pegaso.

 

De acord cu tine. Logica este una de marketing. Așa cum acum 5-10 ani era la modă motocicleta mare de adventure (R GS, KTM SA, Super Ténéré, etc.), așa nișa asta de enduroaice mari cu alură de rally-raid se vinde cel mai bine acum. MV nu încearcă decât să capitalizeze și să facă și ei un ban :) 

 

image.thumb.png.56276b00a481f2b58eec34e0cc3856c9.png

 

Legat de DesertX: nu e chiar așa. Versiunea prezentată acum 2 ani era doar un Scrambler modificat. Modelul de serie care va fi prezentat în decembrie va fi destul de diferit - alt cadru, alt motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 3 ore, SenorPink a spus:

Buna dimineata,

@_Raul_ vezi ca si Ducati au inceput sa fie seriosi de cand i-a preluat Audi, ca pana atunci era lucru in stil italian in fabricile lor :D 

Ok, m-ai facut curios si am cautat pe net. 

Sunt sub umbrela Audi din 2012. Sub aceeasi umbrela sunt si Lamborghini si acum inteleg mai bine ultima editie speciala Diavel in verdele Lamborghini. 

Si da, dpmdv, in ultimii 10 ani Ducati sunt vehicule pe doua roti in adevaratul sens al cuvantului. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 minute, _Raul_ a spus:

Ok, m-ai facut curios si am cautat pe net. 

Sunt sub umbrela Audi din 2012. Sub aceeasi umbrela sunt si Lamborghini si acum inteleg mai bine ultima editie speciala Diavel in verdele Lamborghini. 

Si da, dpmdv, in ultimii 10 ani Ducati sunt vehicule pe doua roti in adevaratul sens al cuvantului. 

Inainte de Audi era circ in fabrica (am vazut un documentar referitor la Ducati pre-Audi): se fuma in timp ce se asamblau motoretele, pranzul il luau direct acolo langa linia de asamblare - iti arata italienii cum erau cu prosciutto si mozarela 🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 9 ore, einstein1984 a spus:

Si MV augusta e detinut de HD..... 

 

Acum 8 ore, PzKpfW a spus:

De vreo 10 ani au vândut-o către familia Castiglioni (fondatorii Cagiva). Dealtfel doar vreo 2 ani au deținut H-D marca italiană.

 

Pe un camp cu viorele
Crestea numai ghiocei.
Si-a venit mandrele mele
Si le-a cules ei pe toti.

 

A doua oara astazi scriu vreo ora, dupa care sterg totul. Pentru ca binili invinge si argumentele mele cad si cand ma uit eu la ele.

Pe scurt: 

- nu imi place strategia Mv Agusta de a intra pe nisa adv mediu prin asocierea cu Cagiva Lucky Explorer

- Lucky Explorer-ul este, in mintea mea, Ducati, fara discutie

- Ducati X Desert este exact un Lucky Explorer revival.

Cand l-am vazut prima data in 2018 am scos un mare ranjet de bucurie exact din cauza seii monopost, a cutiei de scule si a carenei frontale care strigau din toti rarunchii Cagiva Explorer.

Daaar, sa vedem ce si cum va fi. Consumatorii nu cred ca au ceva de pierdut daca intra si Mv Agusta. 

 

Huie marley.

 

Acum 10 ore, einstein1984 a spus:

Si MV augusta e detinut de HD..... 

 

Agusta, Robin, Agusta.

Majko mila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10 hours ago, _Raul_ said:

- Lucky Explorer-ul este, in mintea mea, Ducati, fara discutie

- Ducati X Desert este exact un Lucky Explorer revival.

 

Avea fix doar motorul de la Ducati :) Adică bolognezii nu făceau altceva decât să livreze motoarele către Cagiva. Motocicleta a fost concepută și fabricată la Varese, în fabrica împărțită cu MV Agusta.

 

Sper și eu ca DesertX să fie "ce trebuie" pe acest segment, dar am ceva rezerve. Pentru că Ducati au cam 0 experiență pe nișa asta și pentru că nu sunt străini de modele de tipul "all show and no go". Nici platforma tehnică (care este cea de Hypermotard 950) nu mi se pare foarte adaptată pentru un astfel de model. Dar din nou, sper să mă înșel.

 

1 hour ago, SenorPink said:

Dpsdv design l-au stricat 😭😭

 

Voi fi rău gratuit, dar: e un maxi scuter; nu are cum să arate bine.

 

Singura excepție (IMHO):

 

image.thumb.png.98ed3c55296bd6a59ef386fc9d69f089.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 4 ore, PzKpfW a spus:

 

Avea fix doar motorul de la Ducati :) Adică bolognezii nu făceau altceva decât să livreze motoarele către Cagiva. Motocicleta a fost concepută și fabricată la Varese, în fabrica împărțită cu MV Agusta.

 

Stiu, știu, de-asta am și zis "in mintea mea". 

Am întâlnit una acum n ani prin munți, pe lângă izvoarele Cernei. Când o auzeam venind spre mine (eram oprit, îmi trageam sufletul) a fost ceva de genul "Wtf, Ducati in pădure? " 

 

Acum 3 ore, ENEOS a spus:

Fixed! 

😂 😂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

46 minutes ago, _Raul_ said:

Am întâlnit una acum n ani prin munți, pe lângă izvoarele Cernei. Când o auzeam venind spre mine (eram oprit, îmi trageam sufletul) a fost ceva de genul "Wtf, Ducati in pădure? " 

 

Tare, nu m-am gândit la asta. Cred că se aude calumea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

13 hours ago, einstein1984 said:

Din fabricatie sau pusca simeringul si curge uleiul pe el? 

 

Ai fi poate surprins dar Ducati făceau motoare fiabile de pe atunci. Mai ales în ceea ce privește blocul în cauză: V2 L2 de 904cc, două supape pe cilindru, răcit pe aer/ulei. Motor simplu și relaxat. Cuplu din biele lungi, turații reduse. Reputația proastă și-au primit-o datorită distribuției pe curea (care necesită într-adevăr mai multă atenție ca lanțul) și mai ales datorită electricii.

 

Yamaha a prezentat un XSR900 îmbunătățit.

 

image.thumb.png.5dbe5431f87b76f5ea548d2347aeae93.png image.thumb.png.d3cd536033bea435a82324735d4bae7a.png image.thumb.png.9f0f54aaddbd64591f2dea7107b07160.png image.thumb.png.ae7c2ee87e4e3994ee762ea874d19309.png

 

Cadru nou, bord TFT, far/stop LED, IMU pe 6 axe, cruise control, quickshifter și blipper standard (!) și un motor ceva mai mare (890cc de la 847cc pentru că Euro5) - totul la vreo 10.000€. O super motocicletă pentru prețul cerut. Kudos Yamaha!

 

Încă nu au trecut la sistem de frânare complet de la Brembo, dar măcar au pompa față de la ei.

 

image.thumb.png.0982f9dc5bf8f00fe1576f10b6c62936.png 

 

Mai mult, de la distanță arată aproape ca un Sport Classic.

 

image.thumb.png.14c14fd60f91cb8d657d90821b22997e.png

 

Îi lipsesc niște roți spițate, dar la cât costă nu poți face nazuri.

 

Au prezentat oficial și noul MT-10 și MT-10SP. Mai puțin de lăudat aici, deși varianta standard e destul de competitivă ca preț (vreo 14.000€). Asta dacă poți trece peste cum arată. SP-ul este cam scump (17k).

 

image.thumb.png.33d4702a89356eae0585238a8946aecc.png image.thumb.png.7db932078c3e90a6374cafbfd4a79764.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, PzKpfW a spus:

 

Ai fi poate surprins dar Ducati făceau motoare fiabile de pe atunci. Mai ales în ceea ce privește blocul în cauză: V2 L2 de 904cc, două supape pe cilindru, răcit pe aer/ulei. Motor simplu și relaxat. Cuplu din biele lungi, turații reduse. Reputația proastă și-au primit-o datorită distribuției pe curea (care necesită într-adevăr mai multă atenție ca lanțul) și mai ales datorită electricii.

 

Yamaha a prezentat un XSR900 îmbunătățit.

 

image.thumb.png.5dbe5431f87b76f5ea548d2347aeae93.png image.thumb.png.d3cd536033bea435a82324735d4bae7a.png image.thumb.png.9f0f54aaddbd64591f2dea7107b07160.png image.thumb.png.ae7c2ee87e4e3994ee762ea874d19309.png

 

Cadru nou, bord TFT, far/stop LED, IMU pe 6 axe, cruise control, quickshifter și blipper standard (!) și un motor ceva mai mare (890cc de la 847cc pentru că Euro5) - totul la vreo 10.000€. O super motocicletă pentru prețul cerut. Kudos Yamaha!

 

Încă nu au trecut la sistem de frânare complet de la Brembo, dar măcar au pompa față de la ei.

 

image.thumb.png.0982f9dc5bf8f00fe1576f10b6c62936.png 

 

Mai mult, de la distanță arată aproape ca un Sport Classic.

 

image.thumb.png.14c14fd60f91cb8d657d90821b22997e.png

 

Îi lipsesc niște roți spițate, dar la cât costă nu poți face nazuri.

 

Au prezentat oficial și noul MT-10 și MT-10SP. Mai puțin de lăudat aici, deși varianta standard e destul de competitivă ca preț (vreo 14.000€). Asta dacă poți trece peste cum arată. SP-ul este cam scump (17k).

 

image.thumb.png.33d4702a89356eae0585238a8946aecc.png image.thumb.png.7db932078c3e90a6374cafbfd4a79764.png

Arată bine XSR 900... Dar ce blipper? Daca are quickshifter up&down?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E tehnologie relativ veche (10-15 ani?) și simplă ca implementare. Personal nu am mers cu motociclete noi (ultimii ani) care să aibă QS prost. Am avut RSV4 din 2011 care avea din fabrică și mergea destul de bine (de la 6000 ture în sus).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe Kawasaki Versys 1000 asta nou nu e așa grozav, pe RT-ul nou nu e așa grozav și nici pe GS. Foarte foarte bun este pe Multistrada , absolut magnific inclusiv la downshifting

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Culmea pe K merge foarte bine și în sus in jos, dar pe RT, GS este mai prost, sau cel puțin așa mi se pare mie. 

Dar la multistrada practic folosești ambreiajul doar de pe loc când bagi a 1-a după care se poate merge numai prin quickshifter inclusiv sa o dai in neutral, fabulos implementat. 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • ivan pedala changed the title to Stiri si noutati din lumea moto
  • Cavaleru changed the title to Noutati din lumea moto

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...