Sari la conținut

Simson 350


m72story
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 57
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

IMG-20250928-WA0007.jpeg

După o tentativa esauta de mângâiată ad labam ciocanorum, am procedat prin "pression politique" exercitată la o temperatura la care apa își schimbă starea de agregare și ceasul indica 4-5 tone.

Cu toate cele de mai sus mărturisesc că ar mai fi mers inca 1.m in adâncime ( o constatare vizuala), însă cântărind riscurile care derivau din acea presare am concis că este suficient.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...niciodata nu poti sa stii cat de tare s-o bagi...

materiale disimilare...evacuarea lucreaza in plaje mari de temperatura...chestiune paroasa...

Ma cam manca si pe mine , dar astept sa vad ce fac baietii mai mari...

 

Cartonul e german?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Între două sesiuni de înjurături cu și despre  ruperea termica este primul element care mi-a sărit în cale și care era și ecofriendly.

Din simpla atingere mărturisesc că pădurea de unde provine este dacica iar fabrica care l-a debitat in China . Așadar dacă și Simi că face același număr de km cât a parcurs celuloza in cauza sunt mulțumit 

Din păcate Simsonul a avut o problema la scaunul admisiei. Cel puțin toate care au ajuns in ograda mea aveau admisiile scufundate  spre diferență de evacuări.  Daca pentru ghiduri as fi găsit scuza că debitul de ulei din rampa era insuficient datorita pierderilor pe circuit, in cazul scaunului de admisie nu este decât funcționarea fara filtru de aer, sablarea scaunului și rectificarea prematura a acestuia la intervale scurte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sefu', da' di shi tre' sa scoti scaunu', supapa e ok? suprafata de etansare cum arata? supapa/supapele nu poate/pot fi rectificata/rectificate si apoi pasuite pe scaun?

Eu am procedat asa la un cbx550f, am muncit manual (cu mana) vreo doua saptamani, la pasuit, cu pasta de lustruit rosie, verde si apoi alba, cu un tub de cauciuc/plastic pus pe tija supapei respective si invartit intre palme cu viteza, in timp ce trageam cu masura/controlat in jos, pana se contura pe suprafata de etansare un inel fin dar continuu....

Recunosc, imi facusem trei freze diferite pentru fiecare unghi al scaunului, gen frezele care se faceau sa cureti scaunul de la obertainerele de la chiuvete....in prealabil le curatasem respectivele scaune cu frezele, dar aici cumva pare altfel, nu stiu, zic si eu, poate s-aprinde vreo scanteie...La vremea respectiva nu exista internetul, nu aveam de unde sa gasesc sa cumpar scaune noi, plus ca imi era mai la indemana solutia de mai sus, plus rectificarea zonei de etansare la toate supapele, 16 adica, alte vremuri, alte posibilitati...Pana acum am urmarit progresul doar cititnd, acum am considerat ca trebuie sa si intreb/trag de maneca....scuze pentru disconfortul creat. De demontat scaunul pana la urma te descurci, dar cu cat e mai greu, cu atat tre/ sa te intrebi cum il montezi pe cel nou, nu?

 

Admisii scufundate inseamna sau inelul s-a uzat si e mai "ingust" sau s-a "ingropat in corpul chiuloasei? In cazul al doilea, nu rezolvi nimic cu inlocuirea scaunului, cel nou se va aseza fix pe locasul deja aflat sub cota normala, nu? Si de ce crezi ca doar admisiile? Nu cumva pe evacuare ar fi temperaturile mai mari? In al doilea rand, ca sa il scoti, trebuie sa ai in momentul demontarii conditii termice peste cele de regim de functionare, mmm? daca gresesc, scuzele mele, promit ca nu mai fac...si nu, nu e sarcasm. Spor maxim si sanatate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai inceput puțin nepotrivit cu acel "sefu'" dar hai sa zicem

....

Cunoști cumva ce este in poza atașată? Răspunsul este că este un filtru de aer de Simi( a se citi Simson nu Simion), practic o țesătură de sarma, urmată de o cutie de rezonanță care în mod normal trebuie lubrifiata pentru a retine praful și pulberea .  După cum bănuiești umectarea cred că a primit-o doar la dezvirginarea din uzina Suhl.

 Am mai auzit de câțiva care au umblat la scaune de japoneze si îți mărturisesc că deși am trei Kawa din anii 70 kz-uri ( 400,650,750)  care au fost violate de toți care le-au prins nu au fost necesare intervenții la scaune. La kz650 am cumpărat supape noi, montate și păsuite 5 min cu pasta fina erau conform manualului, am întâlnit aceași situație la un Goldwing 78, Yamaha R1, Suzuki VZR 1800, Kawasaki KX250F, Kawasaki Z1000, și lista poate continua 

Nu scaunul se îngroapa in corpul chiulasei ci supapa prin corectii succesive ale scaunului se scufunda in scaun, având ca efect un debit de gaz insuficient in alimentarea cilindrului prin obstrucționarea admisiei.

17591660367774919938931737827920.jpg

Restricția evacuării este un lucru uzitat in motoarele de competiție, mai ales ținând cont de situația că depresiunea creata in spatele turbionului gazelor de evacuare tind să tragă dupa ele gazele proaspăt intrate prin supapa de admisie in "al cincilea timp al motorului in patru timpi,  și anume timpul "valve overlap' practic cel mai important din ciclul motorului, cel care face diferența dintre un tractor și o motocicleta...RPM-ul.

Așteptăm cu deosebit interes întrebările, aprecierile, ideile si recomandările  dumneavoastră, pe cât ne permit informațiile și pregătirea vom răspunde la ele dar hai sa concluzionăm că în acest cadru nimeni nu este "șef". 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vrut sa destind putin, nu a fost cu intentie, filtru de care spui, dar sun forma cumva de palnie, fara cutie de rezonanta, aveam si la Jawa de 175 cu cilindru sport, cu doua evacuari, pus direct in poponeata Jikov-ului, il spalam eu la cateva saptamani pur si simplu, fara sa stiu ca fac bine sau nu....

Spapa se scufunda in scaun, fiindca se uzeaza scaunul? sau supapa? Intre cele doua eu as miza pe supapa. Dar doar din masuratorile/comparatiile cu dimensiunile originale poti afla solutia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La un motor OHV va aduc aminte că viteza gazelor care trece prin portul admisiei la turație maximă de 4k+  în portul supapei ( unde avem și restricționarea maxima a debitului ) este de 400km/h . Această viteză este atinsa in lungul portului desigur , și la sub 1/2 in unghiul strâns  al portului supapei, unde gazele admisiei sunt nevoite sa 'intoarca" pentru a intra în cilindru, 

Supapele nu sunt gândite a fi corectate prin rectificare. Acest procedeu este o găselniță comunistă pentru vremurile când nu se importau piese și oamenii trăgeau de ele până plecau bucăți din ele pe evacuare. Grosimea buzei supapei este un detaliu   la care nu se umbla, acolo supapa atinge temperatura critica iar subțierea ei duce la arderea și respectiv spargerea ei. Am întâlnit motoare la care a dispărut circumferința cu care calca pe scaun , era efectiv scufundata in scaun, împingea permanent în tachet, tachetul in axa (motor DOHV) și axa in palierul chiulasei, rezultătul a fost Dauna Totala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...