Phoenixvl Postat Martie 3 Share Postat Martie 3 Va salut! Am si eu o problema la un Hyosung de 125 nu reusesc sa ai dau de cap , porneste greu , nu sta la relanti si cand reusesc sa o pornesc scoate fum si scanteie pe admisie prin carburator , am nevoie de sfaturi si ajutor ca nu reusesc sa gasesc mecanici sa se ocupe ,Va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Martie 8 Share Postat Martie 8 Pare ca nu inchide supapa de admisie.Un test compresie ar fi indicat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenixvl Postat Martie 9 Autor Share Postat Martie 9 Problema este ca nici plutitorul nu inchide alimentarea cu benzina ai la un moment dat curge benzina din carburator , ar avea acelasi efect si prea multa benzina si putin aer ? Adica ar fi aceleasi simptome ca si acum ? Am atasat un video cu ea pornita dar cu un carburator diferit 5FA982AB-DD3F-4CC7-85A8-8D38321D7A2E.mp4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lup69 Postat Martie 9 Share Postat Martie 9 On 3/3/2024 at 7:19 PM, Phoenixvl said: Va salut! Am si eu o problema la un Hyosung de 125 nu reusesc sa ai dau de cap , porneste greu , nu sta la relanti si cand reusesc sa o pornesc scoate fum si scanteie pe admisie prin carburator , am nevoie de sfaturi si ajutor ca nu reusesc sa gasesc mecanici sa se ocupe ,Va multumesc conform video de mai sus .... Hyosung?????Motor Yamaha pe cadru Hyosung...in sfarsit...din filmare nu prea rezulta nimik, merge in relantiu, cam accelerat insa nu se vad "fum si scanteie pe admisie prin carburator"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Martie 9 Share Postat Martie 9 Acum 5 ore, Phoenixvl a spus: ar avea acelasi efect si prea multa benzina si putin aer ? Nu, rateuri în admisie pot apărea de la amestec prea sărac, nu prea bogat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Martie 10 Share Postat Martie 10 (editat) Acum 17 ore, Phoenixvl a spus: Problema este ca nici plutitorul nu inchide alimentarea cu benzina ai la un moment dat curge benzina din carburator , ar avea acelasi efect si prea multa benzina si putin aer ? Adica ar fi aceleasi simptome ca si acum ? Am atasat un video cu ea pornita dar cu un carburator diferit 5FA982AB-DD3F-4CC7-85A8-8D38321D7A2E.mp4 O parte din raspunsul la problema,l-ai dat singur....carburatorul.. Daca merge mai bine cu altul,clar celalant era cu probleme,asa cum ai zis si tu,curgea benzina din el,ai grija ca poate mai faci si vreo belea pt 112 .... Ca sa "pui la punct"un motor cu carburator,se iau in calcul mai multe: 1. amestecul carburant livrat de carburator,nivel dat de plutitor,jiglere in buna stare,curatare interioara,membrane de cauciuc...etc 2.aprinderea acelui amestec,adica bujie buna si potrivita,fise care nu "fura"curent,bobina care sa dea acel curent. 3.compresia ,daca dupa rezolvarea celor de mai sus,tot nu porneste bine sau porneste greu si scoate fum albastru. 4.joc la supape-culbutori daca compresia este mica,daca acel joc este ok,inseamna un segmenti uzati,problema care poate se rezolva temporar cu segmentare(carpeala) sau cu reparatie capitala a ansamblului cilindru-piston-segmenti,lucru care este foarte costisitor si nu se merita. Editat Martie 10 de ALEX-CRUISER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Martie 10 Share Postat Martie 10 Cui pontou sau scaun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenixvl Postat Martie 10 Autor Share Postat Martie 10 Acum 13 ore, Speedy.K a spus: Cui pontou sau scaun. Se pare ca da , am reusit sa il reglez sa stea la relantiu dar cand accelerez ori moare motorul ori da scanteie sau fum prin carburator Acum 14 ore, ALEX-CRUISER a spus: O parte din raspunsul la problema,l-ai dat singur....carburatorul.. Daca merge mai bine cu altul,clar celalant era cu probleme,asa cum ai zis si tu,curgea benzina din el,ai grija ca poate mai faci si vreo belea pt 112 .... Ca sa "pui la punct"un motor cu carburator,se iau in calcul mai multe: 1. amestecul carburant livrat de carburator,nivel dat de plutitor,jiglere in buna stare,curatare interioara,membrane de cauciuc...etc 2.aprinderea acelui amestec,adica bujie buna si potrivita,fise care nu "fura"curent,bobina care sa dea acel curent. 3.compresia ,daca dupa rezolvarea celor de mai sus,tot nu porneste bine sau porneste greu si scoate fum albastru. 4.joc la supape-culbutori daca compresia este mica,daca acel joc este ok,inseamna un segmenti uzati,problema care poate se rezolva temporar cu segmentare(carpeala) sau cu reparatie capitala a ansamblului cilindru-piston-segmenti,lucru care este foarte costisitor si nu se merita. Cel probat este un model ce nu pot adapta aceleratia si mergea mai turat ,am reusit sa il reglez sa mearga bine la relantii , dar ce nu inteleg de ce si la cel nou curge benzina din el ca si la cel vechi , asa am luat-o cu acem motor de yamaha, defapt cartilajul este de yamaha 1000cm3 setul motor este de 125 , am lut-o de la un ptieten care a vrut sa o modifice si a abandonat proiectu , nu stiu daca afecteaza ca are setul motor de 125 si cartilajul de 125 nu ma pricep prea bine la mecanica , am cautat si prin carti de mecanica pt ca sunt pasionat dar nu am gasit nimic ! De aceea astept raspunnsuri de la cunoscatori si specialisti , cat despre 112 era cat pe ce noroc ca am lasat rezervorul demontat si am actionat repede , La 09.03.2024 la 19:27, Lup69 a spus: conform video de mai sus .... Hyosung?????Motor Yamaha pe cadru Hyosung...in sfarsit...din filmare nu prea rezulta nimik, merge in relantiu, cam accelerat insa nu se vad "fum si scanteie pe admisie prin carburator"... Ca si constructie asa am luat-o de la un prieten ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lup69 Postat Martie 11 Share Postat Martie 11 (editat) 18 hours ago, Phoenixvl said: Ca si constructie asa am luat-o de la un prieten ! OK, cadrul de Hyosung, motorul este piesa de schimb...cu RAR nu ai avut probleme cred, nu? 18 hours ago, Phoenixvl said: defapt cartilajul este de yamaha 1000cm3 setul motor este de 125 , am lut-o de la un ptieten care a vrut sa o modifice si a abandonat proiectu , nu stiu daca afecteaza ca are setul motor de 125 si cartilajul de 125 nu ma pricep prea bine la mecanica , am cautat si prin carti de mecanica pt ca sunt pasionat dar nu am gasit nimic ! Cartilaj?????? Editat Martie 11 de Lup69 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Martie 11 Share Postat Martie 11 Relax, nu e nimic de 1000cmc pe martoaga aia, poate doar baia de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Martie 11 Share Postat Martie 11 Acum 53 minute, Speedy.K a spus: nu e nimic de 1000cmc pe martoaga aia Poate consumul..? Sau cartilaju'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenixvl Postat Martie 12 Autor Share Postat Martie 12 Acum 13 ore, Lup69 a spus: OK, cadrul de Hyosung, motorul este piesa de schimb...cu RAR nu ai avut probleme cred, nu? Cartilaj?????? Acum am vazut ca in loc de capacul motorului am scris cartilaj ! Multumesc de atentia atrasa Acum 9 ore, ENEOS a spus: Poate consumul..? Sau cartilaju'. Daca nu atrageati atenitia cu subiectul cartilaj nu vedeam ca am scris gresit , Are tesut adipos motoreta asta :)))) Acum 9 ore, ENEOS a spus: Poate consumul..? Sau cartilaju'. Nu au fost probleme Acum 10 ore, ENEOS a spus: Poate consumul..? Sau cartilaju'. Am botezat Carterul in Cartilaj :))))) Am rezolvat problema cu pornirea si pierderea benzinei , am inlocuit Carburatorul si CDI-ul si acum merge ce nu inteleg insa mi se pare ciudat este ca sta cam turata CD352905-FD3E-4462-9083-1C2572BFF7E5.mp4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Martie 13 Share Postat Martie 13 (editat) Turometrul nu arata bine,posibil din cauza schimbarii CDI-ului,din cate stiu de pe acolo isi ia impulsurile pt.turometru. Cand ajunge pe rosu,dupa urechea mea ,in realitate nu ai mai mult de 5000 rpm. Editat Martie 13 de ALEX-CRUISER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Martie 13 Share Postat Martie 13 Asa este,turometru nu indica corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.