Ruginel Postat Ianuarie 11 Share Postat Ianuarie 11 Acum 9 ore, Lucian_M a spus: M-am gândit inclusiv la varianta asta, nu exclud nimic. Daaaaaar e mai simplu de scos și trimis ECU. E mai simplu si mai ieftin de resoftat. Power commanderul inbunatateste dar nu la finetea pe care o da o harta modificata manual de cineva care stie. Citisem pe un forum ca 1050 e limitat la 70% din putere in primele 3 trepte. Nu stiu daca e adevarat sau nu, dar voi afla. Pana in vara vreau sa il fac astfel incat sa ma pot bucura pe deplin de ce ofera. Personal as scoate si catalizatoarele dar na… Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Ianuarie 11 Share Postat Ianuarie 11 La 10.01.2025 la 8:35, Kristian a spus: Pacat ca nu ti-e bun Van Van-ul... Îl resoftăm și mai tăiem picioarele! Nu la Van Van. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderatori Kristian Postat Ianuarie 11 Moderatori Share Postat Ianuarie 11 1 oră în urmă, ENEOS a spus: Îl resoftăm și mai tăiem picioarele! Nu la Van Van. Ai pus cand erai copil,4 bucati de schotch pe talpile unei pisici?Asa o sa fie si el,daca ii tai picioarele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Ianuarie 11 Autor Share Postat Ianuarie 11 Buei, nu tăiați nimic, eventual pizza în 6-8 felii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Ianuarie 30 Autor Share Postat Ianuarie 30 Între timp, ECU a ajuns la TNG, care se ocupă de cerințele mele. I-am zis că nu-i grabă absolut deloc. Nu știu dacă să pun pinion față de 17 (așa e pe original) sau să-l montez pe cel de 16, luat în vară, cu tot cu lanț și pinion mare, dacă tot se rezolvă problema cu zgâlțâiala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Ianuarie 30 Share Postat Ianuarie 30 Acum 32 minute, Lucian_M a spus: Între timp, ECU a ajuns la TNG, care se ocupă de cerințele mele. I-am zis că nu-i grabă absolut deloc. Nu știu dacă să pun pinion față de 17 (așa e pe original) sau să-l montez pe cel de 16, luat în vară, cu tot cu lanț și pinion mare, dacă tot se rezolvă problema cu zgâlțâiala. Sa ne tii la curent! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Duminică la 17:16 Autor Share Postat Duminică la 17:16 Am montat aseară ECU, anulat sondele Lambda, scos sufele de la EXUP (din păcate n-am înțeles exact de unde și mi-a aprins Fi cu eroarea C46, logic), urmează să merg la un scanner, să citesc log-ul și să-i trimit lui TNG datele, dacă nu se șterge eroarea (îi mulțumesc pentru consiliere). Impresii, deși lanțul e praf și trebuie schimbat (e luat kitul de vara trecută): + Nu mai smucește în primele două trepte la mers încet + Nu mai smucește la gaz on sau off (adică nu mai produce acele șocuri) + Trage mai bine ca înainte, ajunge la 180 rapid tare (e rece asfaltul și începe să vobleze, nu i-am dat mai sus, ridică tare fața pe accelerație rapidă) + Accelerează liniar dacă trag ușor de gaz, cu treapta a patra pot merge între 50 și naiba să o ia, că a văzut câteva reprize azi, nu se chinuie). A se menționa că încă am pinionul de atac cu 16 dinți, montat anul trecut, am luat kit standard pentru anul ăsta. E posibil să se piardă un pic de putere după ce pun kitul standard. Dar trage frumos acum, iar dacă la standard nu-mi place, pun pinion nou de 16. E ceva ce nu-mi place, anume că am pierdut "consumul zero" (de fapt, 0,1) în frâna de motor, m-ar fi ajutat să am o autonomie mai mare, a crescut cu ceva 0,5 litri în bord (nu știu în realitate). Benzina e de anul trecut, cu stabilizator LiquiMolly, urmează să pun zeamă proaspătă când voi mai ieși. Fiind eroarea in bord, n-am putut reseta consum, trip, nici nu am reușit să setez ora (am și uitat procedura, recunosc). Concluzia: dai un ban, dar stai în față, merită investiția. Și încă ceva, dar să nu râdeți: am pus o boxă mică pentru Waze, se aude mai tare decât telefonul (alerte poliție, situații în trafic, apel telefonic etc), dar am pus și Rock Fm, nu face față zgomotului motorului (toba oricum nu se aude tare, deși e sport, cu silencer). Nu știu cât va sta acolo, deocamdată o păstrez. Am luat de la 4riders.ro o geacă Rebelhorn Cubby (nu rețin ce număr), e fenomenală pe vreme rece! Casca e de la ATV-rom, nu-i wow, îmi plăcea mai mult MT SINCRONY (btw, e de vânzare). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.