Sari la conținut

V-strom 1000 2014


Lucian_M
 Share

Postări Recomandate

Acum 9 ore, Lucian_M a spus:

M-am gândit inclusiv la varianta asta, nu exclud nimic. Daaaaaar e mai simplu de scos și trimis ECU. 😇

E mai simplu si mai ieftin de resoftat. Power commanderul inbunatateste dar nu la finetea pe care o da o harta modificata manual de cineva care stie. 
 

Citisem pe un forum ca 1050 e limitat la 70% din putere in primele 3 trepte. Nu stiu daca e adevarat sau nu, dar voi afla. Pana in vara vreau sa il fac astfel incat sa ma pot bucura pe deplin de ce ofera. Personal as scoate si catalizatoarele dar na…

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 214
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La 10.01.2025 la 8:35, Kristian a spus:

Pacat ca nu ti-e bun Van Van-ul... :)

Îl resoftăm și mai tăiem picioarele! Nu la Van Van. 😈

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderatori
1 oră în urmă, ENEOS a spus:

Îl resoftăm și mai tăiem picioarele! Nu la Van Van. 😈

Ai pus cand erai copil,4 bucati de schotch pe talpile unei pisici?Asa o sa fie si el,daca ii tai picioarele... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Între timp, ECU a ajuns la TNG, care se ocupă de cerințele mele. I-am zis că nu-i grabă absolut deloc.

Nu știu dacă să pun pinion față de 17 (așa e pe original) sau să-l montez pe cel de 16, luat în vară, cu tot cu lanț și pinion mare, dacă tot se rezolvă problema cu zgâlțâiala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 32 minute, Lucian_M a spus:

Între timp, ECU a ajuns la TNG, care se ocupă de cerințele mele. I-am zis că nu-i grabă absolut deloc.

Nu știu dacă să pun pinion față de 17 (așa e pe original) sau să-l montez pe cel de 16, luat în vară, cu tot cu lanț și pinion mare, dacă tot se rezolvă problema cu zgâlțâiala.


Sa ne tii la curent!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Am montat aseară ECU, anulat sondele Lambda, scos sufele de la EXUP (din păcate n-am înțeles exact de unde și mi-a aprins Fi cu eroarea C46, logic), urmează să merg la un scanner, să citesc log-ul și să-i trimit lui TNG datele, dacă nu se șterge eroarea (îi mulțumesc pentru consiliere).

Impresii, deși lanțul e praf și trebuie schimbat (e luat kitul de vara trecută):

+ Nu mai smucește în primele două trepte la mers încet 

+ Nu mai smucește la gaz on sau off (adică nu mai produce acele șocuri)

+ Trage mai bine ca înainte, ajunge la 180 rapid tare (e rece asfaltul și începe să vobleze, nu i-am dat mai sus, ridică tare fața pe accelerație rapidă)

+ Accelerează liniar dacă trag ușor de gaz, cu treapta a patra pot merge între 50 și naiba să o ia, că a văzut câteva reprize azi, nu se chinuie). A se menționa că încă am pinionul de atac cu 16 dinți, montat anul trecut, am luat kit standard pentru anul ăsta. E posibil să se piardă un pic de putere după ce pun kitul standard. Dar trage frumos acum, iar dacă la standard nu-mi place, pun pinion nou de 16.

 

E ceva ce nu-mi place, anume că am pierdut "consumul zero" (de fapt, 0,1) în frâna de motor, m-ar fi ajutat să am o autonomie mai mare, a crescut cu ceva 0,5 litri în bord (nu știu în realitate). Benzina e de anul trecut, cu stabilizator LiquiMolly, urmează să pun zeamă proaspătă când voi mai ieși. Fiind eroarea in bord, n-am putut reseta consum, trip, nici nu am reușit să setez ora (am și uitat procedura, recunosc). 

 

Concluzia: dai un ban, dar stai în față, merită investiția.

 

Și încă ceva, dar să nu râdeți: am pus o boxă mică pentru Waze, se aude mai tare decât telefonul (alerte poliție, situații în trafic, apel telefonic etc), dar am pus și Rock Fm, nu face față zgomotului motorului (toba oricum nu se aude tare, deși e sport, cu silencer). Nu știu cât va sta acolo, deocamdată o păstrez.

Am luat de la 4riders.ro o geacă Rebelhorn Cubby (nu rețin ce număr), e fenomenală pe vreme rece! Casca e de la ATV-rom, nu-i wow, îmi plăcea mai mult MT SINCRONY (btw, e de vânzare).

IMG_20250309_154139.jpg

IMG_20250213_180641.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Road 6 de pe spate l-am vândut, am pus un Road 5 in loc, aștept ECU de la TNG să ies la plimbare. M-am învățat să nu mai trag de gume până la semn și să le dau cu sume decente cât încă mai au material.

IMG-20250430-WA0010.jpeg

IMG-20250429-WA0008.jpeg

IMG-20250429-WA0010.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 30.04.2025 la 21:10, Lucian_M a spus:

Road 6 de pe spate l-am vândut, am pus un Road 5 in loc, aștept ECU de la TNG să ies la plimbare. M-am învățat să nu mai trag de gume până la semn și să le dau cu sume decente cât încă mai au material.

IMG-20250430-WA0010.jpeg

IMG-20250429-WA0008.jpeg

IMG-20250429-WA0010.jpeg


Ce ii mai faci la soft?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anulare totală EXUP, că apărea roșu și Fi in bord, nu aveam acces la unele funcții. Nu a mers resetare eroare cu diagnoză, așa că s-a luat decizia să trimit înapoi ECU, acum e ok. Probabil a fost greșeala mea, că n-am înțeles de unde să scot cablurile, dar asta discutăm noi doi cu altă ocazie. După ce o scot la o tură, revin cu impresii.

IMG_20250502_165207.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

După plimbarea pe Transbucegi de săptămâna trecută, când s-a mers mult atât pe ploaie, cât și pe forestiere, am decis să spăl agregatul. Înainte de asta a primit un Road 5 pe spate. Am băgat turbojetul în acțiune, suflat, curățat de apă, apoi mi-a venit ideea să schimb conducta de ambreiaj, că tot aveam niste materiale prin garaj. Cilindrul receptor era murdar, garnitura arăta decent, dar am pus una originală pe piston, lichid nou, aerisit și rezultatul e mai jos. Aproximativ o oră de lucru.

IMG_20250530_220534.jpg

IMG_20250530_220528.jpg

IMG_20250530_220523.jpg

IMG_20250530_214830.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, Lucian_M a spus:

Cilindrul receptor era murdar, garnitura arăta decent, dar am pus una originală pe piston, lichid nou, aerisit și rezultatul e mai jos. Aproximativ o oră de lucru.

 

 

IMG_20250530_214830.jpg

Nu o fi umblat nimeni pe acolo vreodata ,asa ca ai facut o treaba buna.

Mentenanta te scuteste de probleme si cheltuieli pe viitor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Lucian_M a spus:

Anul trecut era jale în cilindrul receptor, iar sus la master era un fel de mocirlă. Pe viitor sper să evit jegul din sistem.

Adica de anul trecut pana acum sa facut iar mizerie ??

Nu e normal sa faca mizerie asa repede.

Sau anul trecut doar ai constatat ?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...