Ruginel Postat Ianuarie 11 Share Postat Ianuarie 11 Acum 9 ore, Lucian_M a spus: M-am gândit inclusiv la varianta asta, nu exclud nimic. Daaaaaar e mai simplu de scos și trimis ECU. E mai simplu si mai ieftin de resoftat. Power commanderul inbunatateste dar nu la finetea pe care o da o harta modificata manual de cineva care stie. Citisem pe un forum ca 1050 e limitat la 70% din putere in primele 3 trepte. Nu stiu daca e adevarat sau nu, dar voi afla. Pana in vara vreau sa il fac astfel incat sa ma pot bucura pe deplin de ce ofera. Personal as scoate si catalizatoarele dar na… Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Ianuarie 11 Share Postat Ianuarie 11 La 10.01.2025 la 8:35, Kristian a spus: Pacat ca nu ti-e bun Van Van-ul... Îl resoftăm și mai tăiem picioarele! Nu la Van Van. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderatori Kristian Postat Ianuarie 11 Moderatori Share Postat Ianuarie 11 1 oră în urmă, ENEOS a spus: Îl resoftăm și mai tăiem picioarele! Nu la Van Van. Ai pus cand erai copil,4 bucati de schotch pe talpile unei pisici?Asa o sa fie si el,daca ii tai picioarele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Ianuarie 11 Autor Share Postat Ianuarie 11 Buei, nu tăiați nimic, eventual pizza în 6-8 felii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Ianuarie 30 Autor Share Postat Ianuarie 30 Între timp, ECU a ajuns la TNG, care se ocupă de cerințele mele. I-am zis că nu-i grabă absolut deloc. Nu știu dacă să pun pinion față de 17 (așa e pe original) sau să-l montez pe cel de 16, luat în vară, cu tot cu lanț și pinion mare, dacă tot se rezolvă problema cu zgâlțâiala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Ianuarie 30 Share Postat Ianuarie 30 Acum 32 minute, Lucian_M a spus: Între timp, ECU a ajuns la TNG, care se ocupă de cerințele mele. I-am zis că nu-i grabă absolut deloc. Nu știu dacă să pun pinion față de 17 (așa e pe original) sau să-l montez pe cel de 16, luat în vară, cu tot cu lanț și pinion mare, dacă tot se rezolvă problema cu zgâlțâiala. Sa ne tii la curent! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 9 Autor Share Postat Martie 9 Am montat aseară ECU, anulat sondele Lambda, scos sufele de la EXUP (din păcate n-am înțeles exact de unde și mi-a aprins Fi cu eroarea C46, logic), urmează să merg la un scanner, să citesc log-ul și să-i trimit lui TNG datele, dacă nu se șterge eroarea (îi mulțumesc pentru consiliere). Impresii, deși lanțul e praf și trebuie schimbat (e luat kitul de vara trecută): + Nu mai smucește în primele două trepte la mers încet + Nu mai smucește la gaz on sau off (adică nu mai produce acele șocuri) + Trage mai bine ca înainte, ajunge la 180 rapid tare (e rece asfaltul și începe să vobleze, nu i-am dat mai sus, ridică tare fața pe accelerație rapidă) + Accelerează liniar dacă trag ușor de gaz, cu treapta a patra pot merge între 50 și naiba să o ia, că a văzut câteva reprize azi, nu se chinuie). A se menționa că încă am pinionul de atac cu 16 dinți, montat anul trecut, am luat kit standard pentru anul ăsta. E posibil să se piardă un pic de putere după ce pun kitul standard. Dar trage frumos acum, iar dacă la standard nu-mi place, pun pinion nou de 16. E ceva ce nu-mi place, anume că am pierdut "consumul zero" (de fapt, 0,1) în frâna de motor, m-ar fi ajutat să am o autonomie mai mare, a crescut cu ceva 0,5 litri în bord (nu știu în realitate). Benzina e de anul trecut, cu stabilizator LiquiMolly, urmează să pun zeamă proaspătă când voi mai ieși. Fiind eroarea in bord, n-am putut reseta consum, trip, nici nu am reușit să setez ora (am și uitat procedura, recunosc). Concluzia: dai un ban, dar stai în față, merită investiția. Și încă ceva, dar să nu râdeți: am pus o boxă mică pentru Waze, se aude mai tare decât telefonul (alerte poliție, situații în trafic, apel telefonic etc), dar am pus și Rock Fm, nu face față zgomotului motorului (toba oricum nu se aude tare, deși e sport, cu silencer). Nu știu cât va sta acolo, deocamdată o păstrez. Am luat de la 4riders.ro o geacă Rebelhorn Cubby (nu rețin ce număr), e fenomenală pe vreme rece! Casca e de la ATV-rom, nu-i wow, îmi plăcea mai mult MT SINCRONY (btw, e de vânzare). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 13 Autor Share Postat Aprilie 13 Cică prima plimbare cu soția, pe o vreme superbă. Poză de atenție, felicitam un sărbătorit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 30 Autor Share Postat Aprilie 30 Road 6 de pe spate l-am vândut, am pus un Road 5 in loc, aștept ECU de la TNG să ies la plimbare. M-am învățat să nu mai trag de gume până la semn și să le dau cu sume decente cât încă mai au material. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Mai 2 Share Postat Mai 2 La 30.04.2025 la 21:10, Lucian_M a spus: Road 6 de pe spate l-am vândut, am pus un Road 5 in loc, aștept ECU de la TNG să ies la plimbare. M-am învățat să nu mai trag de gume până la semn și să le dau cu sume decente cât încă mai au material. Ce ii mai faci la soft? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 2 Autor Share Postat Mai 2 Anulare totală EXUP, că apărea roșu și Fi in bord, nu aveam acces la unele funcții. Nu a mers resetare eroare cu diagnoză, așa că s-a luat decizia să trimit înapoi ECU, acum e ok. Probabil a fost greșeala mea, că n-am înțeles de unde să scot cablurile, dar asta discutăm noi doi cu altă ocazie. După ce o scot la o tură, revin cu impresii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Vineri la 20:09 Autor Share Postat Vineri la 20:09 După plimbarea pe Transbucegi de săptămâna trecută, când s-a mers mult atât pe ploaie, cât și pe forestiere, am decis să spăl agregatul. Înainte de asta a primit un Road 5 pe spate. Am băgat turbojetul în acțiune, suflat, curățat de apă, apoi mi-a venit ideea să schimb conducta de ambreiaj, că tot aveam niste materiale prin garaj. Cilindrul receptor era murdar, garnitura arăta decent, dar am pus una originală pe piston, lichid nou, aerisit și rezultatul e mai jos. Aproximativ o oră de lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat ieri la 06:19 Share Postat ieri la 06:19 Acum 10 ore, Lucian_M a spus: Cilindrul receptor era murdar, garnitura arăta decent, dar am pus una originală pe piston, lichid nou, aerisit și rezultatul e mai jos. Aproximativ o oră de lucru. Nu o fi umblat nimeni pe acolo vreodata ,asa ca ai facut o treaba buna. Mentenanta te scuteste de probleme si cheltuieli pe viitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat ieri la 06:50 Autor Share Postat ieri la 06:50 Anul trecut era jale în cilindrul receptor, iar sus la master era un fel de mocirlă. Pe viitor sper să evit jegul din sistem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat ieri la 08:57 Share Postat ieri la 08:57 Acum 2 ore, Lucian_M a spus: Anul trecut era jale în cilindrul receptor, iar sus la master era un fel de mocirlă. Pe viitor sper să evit jegul din sistem. Adica de anul trecut pana acum sa facut iar mizerie ?? Nu e normal sa faca mizerie asa repede. Sau anul trecut doar ai constatat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.