Ruginel Postat Ianuarie 11 Share Postat Ianuarie 11 Acum 9 ore, Lucian_M a spus: M-am gândit inclusiv la varianta asta, nu exclud nimic. Daaaaaar e mai simplu de scos și trimis ECU. E mai simplu si mai ieftin de resoftat. Power commanderul inbunatateste dar nu la finetea pe care o da o harta modificata manual de cineva care stie. Citisem pe un forum ca 1050 e limitat la 70% din putere in primele 3 trepte. Nu stiu daca e adevarat sau nu, dar voi afla. Pana in vara vreau sa il fac astfel incat sa ma pot bucura pe deplin de ce ofera. Personal as scoate si catalizatoarele dar na… Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Ianuarie 11 Share Postat Ianuarie 11 La 10.01.2025 la 8:35, Kristian a spus: Pacat ca nu ti-e bun Van Van-ul... Îl resoftăm și mai tăiem picioarele! Nu la Van Van. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderatori Kristian Postat Ianuarie 11 Moderatori Share Postat Ianuarie 11 1 oră în urmă, ENEOS a spus: Îl resoftăm și mai tăiem picioarele! Nu la Van Van. Ai pus cand erai copil,4 bucati de schotch pe talpile unei pisici?Asa o sa fie si el,daca ii tai picioarele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Ianuarie 11 Autor Share Postat Ianuarie 11 Buei, nu tăiați nimic, eventual pizza în 6-8 felii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Ianuarie 30 Autor Share Postat Ianuarie 30 Între timp, ECU a ajuns la TNG, care se ocupă de cerințele mele. I-am zis că nu-i grabă absolut deloc. Nu știu dacă să pun pinion față de 17 (așa e pe original) sau să-l montez pe cel de 16, luat în vară, cu tot cu lanț și pinion mare, dacă tot se rezolvă problema cu zgâlțâiala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Ianuarie 30 Share Postat Ianuarie 30 Acum 32 minute, Lucian_M a spus: Între timp, ECU a ajuns la TNG, care se ocupă de cerințele mele. I-am zis că nu-i grabă absolut deloc. Nu știu dacă să pun pinion față de 17 (așa e pe original) sau să-l montez pe cel de 16, luat în vară, cu tot cu lanț și pinion mare, dacă tot se rezolvă problema cu zgâlțâiala. Sa ne tii la curent! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 9 Autor Share Postat Martie 9 Am montat aseară ECU, anulat sondele Lambda, scos sufele de la EXUP (din păcate n-am înțeles exact de unde și mi-a aprins Fi cu eroarea C46, logic), urmează să merg la un scanner, să citesc log-ul și să-i trimit lui TNG datele, dacă nu se șterge eroarea (îi mulțumesc pentru consiliere). Impresii, deși lanțul e praf și trebuie schimbat (e luat kitul de vara trecută): + Nu mai smucește în primele două trepte la mers încet + Nu mai smucește la gaz on sau off (adică nu mai produce acele șocuri) + Trage mai bine ca înainte, ajunge la 180 rapid tare (e rece asfaltul și începe să vobleze, nu i-am dat mai sus, ridică tare fața pe accelerație rapidă) + Accelerează liniar dacă trag ușor de gaz, cu treapta a patra pot merge între 50 și naiba să o ia, că a văzut câteva reprize azi, nu se chinuie). A se menționa că încă am pinionul de atac cu 16 dinți, montat anul trecut, am luat kit standard pentru anul ăsta. E posibil să se piardă un pic de putere după ce pun kitul standard. Dar trage frumos acum, iar dacă la standard nu-mi place, pun pinion nou de 16. E ceva ce nu-mi place, anume că am pierdut "consumul zero" (de fapt, 0,1) în frâna de motor, m-ar fi ajutat să am o autonomie mai mare, a crescut cu ceva 0,5 litri în bord (nu știu în realitate). Benzina e de anul trecut, cu stabilizator LiquiMolly, urmează să pun zeamă proaspătă când voi mai ieși. Fiind eroarea in bord, n-am putut reseta consum, trip, nici nu am reușit să setez ora (am și uitat procedura, recunosc). Concluzia: dai un ban, dar stai în față, merită investiția. Și încă ceva, dar să nu râdeți: am pus o boxă mică pentru Waze, se aude mai tare decât telefonul (alerte poliție, situații în trafic, apel telefonic etc), dar am pus și Rock Fm, nu face față zgomotului motorului (toba oricum nu se aude tare, deși e sport, cu silencer). Nu știu cât va sta acolo, deocamdată o păstrez. Am luat de la 4riders.ro o geacă Rebelhorn Cubby (nu rețin ce număr), e fenomenală pe vreme rece! Casca e de la ATV-rom, nu-i wow, îmi plăcea mai mult MT SINCRONY (btw, e de vânzare). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 13 Autor Share Postat Aprilie 13 Cică prima plimbare cu soția, pe o vreme superbă. Poză de atenție, felicitam un sărbătorit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 30 Autor Share Postat Aprilie 30 Road 6 de pe spate l-am vândut, am pus un Road 5 in loc, aștept ECU de la TNG să ies la plimbare. M-am învățat să nu mai trag de gume până la semn și să le dau cu sume decente cât încă mai au material. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Mai 2 Share Postat Mai 2 La 30.04.2025 la 21:10, Lucian_M a spus: Road 6 de pe spate l-am vândut, am pus un Road 5 in loc, aștept ECU de la TNG să ies la plimbare. M-am învățat să nu mai trag de gume până la semn și să le dau cu sume decente cât încă mai au material. Ce ii mai faci la soft? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 2 Autor Share Postat Mai 2 Anulare totală EXUP, că apărea roșu și Fi in bord, nu aveam acces la unele funcții. Nu a mers resetare eroare cu diagnoză, așa că s-a luat decizia să trimit înapoi ECU, acum e ok. Probabil a fost greșeala mea, că n-am înțeles de unde să scot cablurile, dar asta discutăm noi doi cu altă ocazie. După ce o scot la o tură, revin cu impresii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 30 Autor Share Postat Mai 30 După plimbarea pe Transbucegi de săptămâna trecută, când s-a mers mult atât pe ploaie, cât și pe forestiere, am decis să spăl agregatul. Înainte de asta a primit un Road 5 pe spate. Am băgat turbojetul în acțiune, suflat, curățat de apă, apoi mi-a venit ideea să schimb conducta de ambreiaj, că tot aveam niste materiale prin garaj. Cilindrul receptor era murdar, garnitura arăta decent, dar am pus una originală pe piston, lichid nou, aerisit și rezultatul e mai jos. Aproximativ o oră de lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Mai 31 Share Postat Mai 31 Acum 10 ore, Lucian_M a spus: Cilindrul receptor era murdar, garnitura arăta decent, dar am pus una originală pe piston, lichid nou, aerisit și rezultatul e mai jos. Aproximativ o oră de lucru. Nu o fi umblat nimeni pe acolo vreodata ,asa ca ai facut o treaba buna. Mentenanta te scuteste de probleme si cheltuieli pe viitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 31 Autor Share Postat Mai 31 Anul trecut era jale în cilindrul receptor, iar sus la master era un fel de mocirlă. Pe viitor sper să evit jegul din sistem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Mai 31 Share Postat Mai 31 Acum 2 ore, Lucian_M a spus: Anul trecut era jale în cilindrul receptor, iar sus la master era un fel de mocirlă. Pe viitor sper să evit jegul din sistem. Adica de anul trecut pana acum sa facut iar mizerie ?? Nu e normal sa faca mizerie asa repede. Sau anul trecut doar ai constatat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iunie 15 Autor Share Postat Iunie 15 Da, s-a făcut iar jeg, deși am curățat temeinic. Furtunul îmbătrânește, în lichid ajung microparticule de cauciuc și uite că după cca 12.000 km s-a făcut din nou mizerie. Mâine are programare la verificat joc supape, iar săptămâna viitoare trebuie să-i fac furca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian C. Postat Iunie 16 Share Postat Iunie 16 Acum 10 ore, Lucian_M a spus: ..Furtunul îmbătrânește, în lichid ajung microparticule de cauciuc și uite că după cca 12.000 km s-a făcut din nou mizerie... Furtunurile de frana din cauciuc se înlocuiesc la 4 ani, am gasit pe internet informația, asta ca o completare la motivul folosit de tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iunie 16 Autor Share Postat Iunie 16 Cunosc acest aspect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninel60 Postat Iunie 16 Share Postat Iunie 16 Bună seara,am cumpărat în 2019 mașină nouă de la o reprentanță din Buzău cu garanție 5 ani,revizii făcute la termen.În perioada de garanție nu am fost informat că trebuie înlocuit lichidul de frână sau lichidul de răcire .La moto e regim special ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iunie 16 Autor Share Postat Iunie 16 Există plan de revizii și întreținere. Le faci la timp sau te ustură când ți-e lumea mai dragă. Nu-i cazul de altfel de discuții aici, vezi secțiunea. În altă ordine de idei, astăzi la intervenție s-a constatat că jocul termic este în parametri, s-au pus bujii iridium laser, când am vrut să schimb filtrul, arăta aproape ca nou (omul a zis să nu pun altul nou). Mic dezechilibru intre clapete, a fost remediat, totul ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iulie 3 Autor Share Postat Iulie 3 Ghici cu cine am stat de vorbă... Alex, nu zici nimic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat 7 ore în urmă Autor Share Postat 7 ore în urmă Ne-a adus cu bine acasă, cu câteva mici "probleme", care nu țin de ea: s-au smuls un fir dintr-un proiector, l-am izolat și am mers ca pirații, priza usb nu mai dădea curent pe mufa PD, doar pe USB normal (bănuiesc cablul, dar n-am avut cu ce face probă, schimbam camera din mod dash in mod normal și încărcam telefonul, nu era o mare chestie), a curs recipientul cu ulei de cutie sub șa (nu tot dar destul când să picure fix peste etrierul spate) și cel mai rău: în Elveția am trecut peste o balegă, nu am mai putut-o evita, era la 2 metri în față, șosea umedă. Inclusiv pe cizmă aveam odorizant natural ... Oala de ambreiaj face urât, probabil la iarnă o să o trimit la rectificat, dacă se mai poate face ceva cu ea, cică o să fie de la 2500 lei in sus la Motor Trax. Vedem. Consum mediu real cam 6%, a fost mult munte, dar prin unele țări s-a mers foarte încet, datorită radarelor fixe, pe unele nu le știa Waze. Cred că pun înapoi softul original, deoarece mă dispera toba pe decelerări. Țări tranzitate: Ungaria, Austria, Elveția, Italia, Franța, Slovacia, Croația plus a noastră, unde a fost chinul de pe lume. Cam o treime din timp ploaie, anvelopele și-au făcut treaba onorabil. Greutate totală bagaje- cam 42 kg Poze la fentă, au fost bifate mai multe pasuri decât se vede aici, soția le-a "documentat", pe mine m-a interesat mai mult Stelvio și să mă văd cu ungurul (vreo 20 de minute am stat de vorbă). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian C. Postat 5 ore în urmă Share Postat 5 ore în urmă Foarte tare experiența. Am o singura mentiune, ca tii cont sau nu, eu ti o spun. Bataia aia de oala.. daca nu e atat de sesizabila sau deranjanta recomand sa o lasi pe treaba ei. Mecanic/functional nu are ce sa se întâmple ca joaca un pic arcurile. Iar daca chiar vrei sa o rezolvi, sa mai auzi de ea poate după 100.000, recomand inlocuit cu una noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tourist1 Postat 5 ore în urmă Share Postat 5 ore în urmă De vizitat: ursu gunoier din Carpati si unguru fotograf din Alpi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat 3 ore în urmă Autor Share Postat 3 ore în urmă Pe TF și TA n-am mai fost de muuuuulti ani și nici nu-mi trebuie. La noi te dau în gât deștepții cu camere de bord dacă muști o linie continuă, se circulă ca la balamuc, curbe tăiate și depășiri riscante, șoseaua cică e varză pe TF. Am traversat atâtea țări luna asta, nu cred că am auzit vreun claxon, nu taie ăia curbele, nu fac exces de viteză (cum fac și eu, că i-am cam dat sandale pe alocuri, prin Italia au extrem de multe zone cu limitate la 70, nu depășește nimeni). Ce pot să zic: mă simt mult mai în siguranță peste hotare, până și în Albania se circulă mai civilizat (pe drumuri normale, că pe autostrada eu nu prea intru decât obligat). Mă rog, referitor la Stelvio, e pasul meu preferat, anul ăsta l-am parcurs pentru a doua oară, în sens invers. E un drum tehnic, dificil în comparație cu TF. Fain și Grossglockner, nimic de zis, tot de două ori parcurs, tura asta pe ploaie la coborâre. Pe Stelvio am vrut musai poză. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.