Sari la conținut

Estimare asigurare Bandit 1200


Sorin.
 Share

Postări Recomandate

Salutare!

 

Sunt Sorin, 38 de ani, în prezent înscris la școală și aș avea nevoie de un sfat, dacă vor exista binevoitori:

 

Cineva apropiat are un Bandit 1200 din '98 de vânzare la un preț foarte bun

Știu că e o cilindree enormă pentru un începător și în mod normal m-aș uita la 400-700 cm2, dar îmi place mult cum arată și faptul că vânzătorul e de încredere. Nu pot face estimarea pentru că motocicleta nu a fost înscrisă în România și de aceea apelez la voi.

Nu sunt complet străin de 2 roți, am peste 100k cu modele de 125cm conduse (într-o țară în care legislația permite).

 

Accept fără supărare sarcasmele din răspunsuri dacă vin însoțite și de ceva folositor.

Numai bine!

Ah da, am uitat să specific întrebările :))

Sunt interesat dacă știe cineva cu aproximație cât ar costa asigurarea și care sunt criteriile cele mai importante care stabilesc prețul uneia.

Am permis B din 2008, fără bonus/malus.

Ah da, am uitat să specific întrebările :))

Sunt interesat dacă știe cineva cu aproximație cât ar costa asigurarea și care sunt criteriile cele mai importante care stabilesc prețul uneia.

Am permis B din 2008, fără bonus/malus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Irelevant costul asigurarii. Nu esti in UK, unde te rupe. Sau prin alte tari mai spalate, cu asigurarea scumpa-dar care acopera si furt de exemplu.

300 lei pe an, asa , estimativ. Daca nu ai 300 lei, mai bine nici nu te apuci de motociclit :)))

Criteriile, clasa bonus malus, varsa, vechime. Cum nu ai mai avut nimic asigurat la noi-ai spus ca fara bonus malus, o sa te ia de la nivel minim, si apoi anual vei avea reducere. CIlindreea nu prea e relevanta la moto-eu dau aproape la fel pe RCA la scuter de 350 cu moto de 900. 

Si te-as sfatui sa faci la o companie de asigurari mai spalata-Groupama, ALiantz, de astea. SI NEAPARAT, cu decontare directa-mai adaugi vreo 60 lei. 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, Adrian M. a spus:

Irelevant costul asigurarii. Nu esti in UK, unde te rupe. Sau prin alte tari mai spalate, cu asigurarea scumpa-dar care acopera si furt de exemplu.

300 lei pe an, asa , estimativ. Daca nu ai 300 lei, mai bine nici nu te apuci de motociclit :)))

Criteriile, clasa bonus malus, varsa, vechime. Cum nu ai mai avut nimic asigurat la noi-ai spus ca fara bonus malus, o sa te ia de la nivel minim, si apoi anual vei avea reducere. CIlindreea nu prea e relevanta la moto-eu dau aproape la fel pe RCA la scuter de 350 cu moto de 900. 

Si te-as sfatui sa faci la o companie de asigurari mai spalata-Groupama, ALiantz, de astea. SI NEAPARAT, cu decontare directa-mai adaugi vreo 60 lei. 

 

 

 

Merci mult, apreciez răspunsul!

Dacă dau până în 500 de lei o să mă consider fericit având în vedere că o să o folosesc și în extra-sezon.

Hai să-ți zic de ce am întrebat: am avut mașina înscrisă pe numele altcuiva cu profil destul de asemănător, dar în Piatra Neamț și am dat în octombrie trecut 1100 lei. A trebuit să o înscriu pe numele meu în București luna trecută și am dat 2100. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fa-ti cont pe pint.ro (sau orice alt broker de asigurari), completeaza datele motocicletei si poti face acolo simulari, iti apar preturile de la toti asiguratorii imediat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutări, actualmente cele mai ieftine companii de asigurare in ceea ce priveste motocicletele sunt Grawe și Groupama. 

Criteriile cele mai importante în stabilirea tarifului sunt: istoricul proprietarului ( clasa bonus-malus), vârsta, domiciliul, caracteristicile motocicletei (capacitate cilindrică)

Teoretic, orice broker sau comparator on line, poate să-ți ofere niste tarife, chiar daca motocicleta nu este înmatriculată în România (se selectează în căsuța unde trebuie trecut numărul de înmatriculare - in vederea înmatriculării) Atenție aici, unii asiguratori permit doar asigurare pe 30 zile, așadar încearcă toate variantele, adică 1 luna, șase luni sau un an și vezi cum este mai rentabil pentru tine. Sa iei in calcul că unele companii își închid serverele după o anumită oră, așadar nu vei putea obține tarife de la ei. Părerea mea este să încerci undeva pe la miezul zilei.

Daca pe parcursul unui an nu trebuie să folosești polița ta RCA, câștigi o clasa bonus, adică de la B0 vei trece la B1. Inseamnă că în următorul an vei primi o reducere de la tariful de baza din acel moment dar nu-ți garantează nimeni că vei plati mai puțin ca în primul an.

In ceea ce privește decontarea directă, caută pe net condițiile ce trebuie sa fie îndeplinite cumulativ pentru a o putea folosi și fă-ți calculul daca te avantajează sau nu.

Baftă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, tourist1 a spus:

O sa fie, cel mai probabil, in jur de 1000 de lei. Eu la 1300cc am platit ultima dat vreo 600 de lei, dar cu clasa B7. 

Mulțumesc!

1 oră în urmă, ovidiugm a spus:

Fa-ti cont pe pint.ro (sau orice alt broker de asigurari), completeaza datele motocicletei si poti face acolo simulari, iti apar preturile de la toti asiguratorii imediat.

Am încercat, dar fiindcă motocicleta nu a fost înmatriculată în România nu recunoaște numărul șasiului.

1 oră în urmă, ovidiugm a spus:

Fa-ti cont pe pint.ro (sau orice alt broker de asigurari), completeaza datele motocicletei si poti face acolo simulari, iti apar preturile de la toti asiguratorii imediat.

Am încercat, dar fiindcă motocicleta nu a fost înmatriculată în România nu recunoaște numărul șasiului.

Acum 11 minute, MirceaB a spus:

Salutări, actualmente cele mai ieftine companii de asigurare in ceea ce priveste motocicletele sunt Grawe și Groupama. 

Criteriile cele mai importante în stabilirea tarifului sunt: istoricul proprietarului ( clasa bonus-malus), vârsta, domiciliul, caracteristicile motocicletei (capacitate cilindrică)

Teoretic, orice broker sau comparator on line, poate să-ți ofere niste tarife, chiar daca motocicleta nu este înmatriculată în România (se selectează în căsuța unde trebuie trecut numărul de înmatriculare - in vederea înmatriculării) Atenție aici, unii asiguratori permit doar asigurare pe 30 zile, așadar încearcă toate variantele, adică 1 luna, șase luni sau un an și vezi cum este mai rentabil pentru tine. Sa iei in calcul că unele companii își închid serverele după o anumită oră, așadar nu vei putea obține tarife de la ei. Părerea mea este să încerci undeva pe la miezul zilei.

Daca pe parcursul unui an nu trebuie să folosești polița ta RCA, câștigi o clasa bonus, adică de la B0 vei trece la B1. Inseamnă că în următorul an vei primi o reducere de la tariful de baza din acel moment dar nu-ți garantează nimeni că vei plati mai puțin ca în primul an.

In ceea ce privește decontarea directă, caută pe net condițiile ce trebuie sa fie îndeplinite cumulativ pentru a o putea folosi și fă-ți calculul daca te avantajează sau nu.

Baftă.

Mulțumesc, voi mai încerca, deși aveam impresia că așa am procedat.

Acum 11 minute, MirceaB a spus:

Salutări, actualmente cele mai ieftine companii de asigurare in ceea ce priveste motocicletele sunt Grawe și Groupama. 

Criteriile cele mai importante în stabilirea tarifului sunt: istoricul proprietarului ( clasa bonus-malus), vârsta, domiciliul, caracteristicile motocicletei (capacitate cilindrică)

Teoretic, orice broker sau comparator on line, poate să-ți ofere niste tarife, chiar daca motocicleta nu este înmatriculată în România (se selectează în căsuța unde trebuie trecut numărul de înmatriculare - in vederea înmatriculării) Atenție aici, unii asiguratori permit doar asigurare pe 30 zile, așadar încearcă toate variantele, adică 1 luna, șase luni sau un an și vezi cum este mai rentabil pentru tine. Sa iei in calcul că unele companii își închid serverele după o anumită oră, așadar nu vei putea obține tarife de la ei. Părerea mea este să încerci undeva pe la miezul zilei.

Daca pe parcursul unui an nu trebuie să folosești polița ta RCA, câștigi o clasa bonus, adică de la B0 vei trece la B1. Inseamnă că în următorul an vei primi o reducere de la tariful de baza din acel moment dar nu-ți garantează nimeni că vei plati mai puțin ca în primul an.

In ceea ce privește decontarea directă, caută pe net condițiile ce trebuie sa fie îndeplinite cumulativ pentru a o putea folosi și fă-ți calculul daca te avantajează sau nu.

Baftă.

Mulțumesc, voi mai încerca, deși aveam impresia că așa am procedat.

Acum 5 minute, Sorin. a spus:

Mulțumesc!

Am încercat, dar fiindcă motocicleta nu a fost înmatriculată în România nu recunoaște numărul șasiului.

Am încercat, dar fiindcă motocicleta nu a fost înmatriculată în România nu recunoaște numărul șasiului.

Mulțumesc, voi mai încerca, deși aveam impresia că așa am procedat.

Mulțumesc, voi mai încerca, deși aveam impresia că așa am procedat.

La criteriul domiciliu o să mă penalizeze maxim, stau în Ferentari :))

Poate cunoști deja informația, dar o împărtășesc aici: în Franța (și probabil alte țări) ești întrebat dacă unde ții vehiculul pe timpul nopții, dacă vrei să pui o limită de km de parcurs anual și alte lucruri care pot să-ți scadă destul de mult prețul asigurării. Sper să se întâmple și la noi într-o zi.

Acum 5 minute, Sorin. a spus:

Mulțumesc!

Am încercat, dar fiindcă motocicleta nu a fost înmatriculată în România nu recunoaște numărul șasiului.

Am încercat, dar fiindcă motocicleta nu a fost înmatriculată în România nu recunoaște numărul șasiului.

Mulțumesc, voi mai încerca, deși aveam impresia că așa am procedat.

Mulțumesc, voi mai încerca, deși aveam impresia că așa am procedat.

La criteriul domiciliu o să mă penalizeze maxim, stau în Ferentari :))

Poate cunoști deja informația, dar o împărtășesc aici: în Franța (și probabil alte țări) ești întrebat dacă unde ții vehiculul pe timpul nopții, dacă vrei să pui o limită de km de parcurs anual și alte lucruri care pot să-ți scadă destul de mult prețul asigurării. Sper să se întâmple și la noi într-o zi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, Sorin. a spus:

Am încercat, dar fiindcă motocicleta nu a fost înmatriculată în România nu recunoaște numărul șasiului.

Cum asa? Poate nu ai incercat la PINT.

Eu am cumparat anul trecut motocicleta din Germania. 

DOAR la ei am reusit sa fac RCA pentru a circula cu numere rosii si pentru RAR. Plus ca la PINT am gasit preturi ceva mai mici decat la celelalte site-uri. 

Nu vreau sa se considere ca fac reclama la PINT, nu am nicio treaba cu ei, doar imi cumpar asigurari. De cand am facut RCA la motor prima data,numai la ei fac RCA.

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

banditul de 1200 dacă a fost bine întreținut este o moto excepțională.

are cuplu maxim la 4000 sau 6100 rot/min, funcție de variantă, ceea ce te va avantaja ca începător, în sensul că nu va trebui să mergi în ture cu ea...motorul ala de 1200 duce

de asigurare, eu la banditul meu de 1200 cu bonus maxim, 200 lei / an

succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc pentru răspunsuri, am reușit până la urmă și m-ar costa 600 de lei, ceea ce nu e descurajant 🤠

La 23.05.2024 la 11:39, chv a spus:

banditul de 1200 dacă a fost bine întreținut este o moto excepțională.

are cuplu maxim la 4000 sau 6100 rot/min, funcție de variantă, ceea ce te va avantaja ca începător, în sensul că nu va trebui să mergi în ture cu ea...motorul ala de 1200 duce

de asigurare, eu la banditul meu de 1200 cu bonus maxim, 200 lei / an

succes

Aici e hiba, la întreținere...a fost între întreținut până acum câțiva ani și de atunci a dormit în garaj. Motorul pornește totuși și la 500 de euro m-am gândit că merită să plătesc adusul în țară și ce e nevoie pentru a fi din nou în formă. Ce zi zis tu e un argument în plus.

La 23.05.2024 la 11:39, chv a spus:

banditul de 1200 dacă a fost bine întreținut este o moto excepțională.

are cuplu maxim la 4000 sau 6100 rot/min, funcție de variantă, ceea ce te va avantaja ca începător, în sensul că nu va trebui să mergi în ture cu ea...motorul ala de 1200 duce

de asigurare, eu la banditul meu de 1200 cu bonus maxim, 200 lei / an

succes

Aici e hiba, la întreținere...a fost între întreținut până acum câțiva ani și de atunci a dormit în garaj. Motorul pornește totuși și la 500 de euro m-am gândit că merită să plătesc adusul în țară și ce e nevoie pentru a fi din nou în formă. Ce zi zis tu e un argument în plus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Sorin. a spus:

Mulțumesc pentru răspunsuri, am reușit până la urmă și m-ar costa 600 de lei, ceea ce nu e descurajant 🤠

Aici e hiba, la întreținere...a fost între întreținut până acum câțiva ani și de atunci a dormit în garaj. Motorul pornește totuși și la 500 de euro m-am gândit că merită să plătesc adusul în țară și ce e nevoie pentru a fi din nou în formă. Ce zi zis tu e un argument în plus.

Aici e hiba, la întreținere...a fost între întreținut până acum câțiva ani și de atunci a dormit în garaj. Motorul pornește totuși și la 500 de euro m-am gândit că merită să plătesc adusul în țară și ce e nevoie pentru a fi din nou în formă. Ce zi zis tu e un argument în plus.

schimbă-i uleiul și filtrul de ulei și aer și va merge fără probleme în continuare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...