Sari la conținut

R1250GS Adv. 2024


Vizitator
 Share

Postări Recomandate

O am de la sfarsitul lui mai, am facut cu ea aproape 9000km, se apropie revizia. Parerea mea depre ea:

 

Aspect – e urata porc. Te consoleaza ideea ca va compensa aspectul fizic cu alte chestii, dar e ca si cand o iei pe Sosoaca de nevasta ca ai auzit tu ca e buna la pat si gateste bine. Wunderlich-urile si Touratech-urile puse pe ea ca sa-i atenueze uratenia sunt precum colantii latex pusi pe Sosoaca, sa fie mai sexi.

 

Performante: e ca iubita care-ti spune ca te iubeste pana la moarte dar face tot posibilul ca respectivul moment sa vina cat mai repede. Este extrem de comoda, trage ca locomotiva, te izoleaza de orice inseamna feedback al drumului, franeaza de parca ai aruncat ancora, se inclina ca o bicicleta de zici ca esti Rosi de Berceni si te miri si tu de cat de fraieri sunt restul motociclicstilor pe care-i intalnesti pe drum, pentru ca merg incet. Well, fraierul de fapt esti tu, pentru ca “te iubesc pana la moarte” chiar asta inseamna, nu simti nimic iar cand simti se poate sa fie prea tarziu. Tragi de gaz ca maimuta pe un drum super naspa si daca nu vezi tu ca drumul e naspa, teleleverul nu-ti zice. Iar cand iti zice tu deja esti pe la 100km/h, inclinat la 45, pe un asfalt valurit ca Marea Neagra cand e arborat steagul rosu. Ati auzit de ratustele botulinice care te iubesc pana la ultima suta? Asa si gees-ul, te iubeste pana la ultima suta (de km/h).

 

Cutia de viteze: e ca o iubita moody de ajungi sa faci rugaciuni dimineata, inainte sa se trezeasca. Tre’ sa stii cum sa o iei, sa o imbunezi si tot face un “clanc” cand ti-e lumea mai draga de te simti ca ultimul retardat care nu stie sa schimbe vitezele. Si asta doar in public, in fata Hanului de la Obarsia Lotrului sau in benzinarie cand e full de motociclisti. Cand esti doar tu cu ea e vis. Din punctul meu de  vedere nici nu era nevoie de cutie de viteze, treapta a 3-a e arhisuficienta si probabil e varianta bemve la DCT-ul de la Honda. Bagi in a treia de cand o cumperi si o tii asa pana o pui pe olx. Si daca vreodata te simti in depresie, inutil in viata, gandeste-te la viteza a 6-a de pe gees. Imi este extrem de greu sa inteleg de ce in a 5-a la 100 consuma 4.5 si in a 6-a la 100 consuma 6.

 

Confort: poti sa si dormi. Si daca-ti mai pui si un Shoei Air + dopuri in urechi chiar ai toate sansele sa adormi pentru ultima oara. Pe la 200Km/h cu cutiile dupa tine + SUP-ul ala pe care l-ai luat sa te dai pe Gozna, ca sa impresionezi corporatistele feministe, iti aduci aminte ca l-ai vazut pe Rosi cum se inclina in fata. Si te inclin si tu, nu ca ar fi cazul dar sa te simti motociclist. Altfel, poti sta vertical pe sa fara nicio problema, tot cu 200 mergi. Si daca mai dai si gaz de plictiseala vezi cum urci la 220. Senzatia generala este ca de fapt te uiti pe youtube la un filmulet, nu ca esti tu “pilotul” adormit de pe ea.

 

Offroad: e buna sa te duci la ma-sa in Vaslui, ca sa vezi de unde a fugit mandra pe care o tii de mana. Si daca pe drumurile din sat care in curand vor fi asfaltate, in 2080, se descurca relativ bine, problema apare cand vrei sa o o scoti cu spatele din curte. Noroc ca tocmai trece unul cu caruta, sa-ti imprumute un cal sa o tragi. La viteze mici stai si te gandesti ce a trebuit sa suporte sotul lui Sosoaca atunci cand era ea deasupra.

 

Concluzie: o mai tii minte pe dementa aia isterica din anul 2, aia cu blowjoburile ei, de ajunsesei dependent de ciclurile love/hate? Asa e si gees-ul, cuplul ala nesimtit livrat direct din relanti in treapta a 3-a te face dependent, la fel si confortul. E ca iubita de 150Kg cu tac-su plin de bani. Te simti bine, te plimbi in puf peste tot, vezi toata lumea dar te cam intrebi daca tu te plimbi sau te plimba ea pe tine. Si oricat te-ai minti singur si orice dealer ai avea (aia din Nuba sunt naspa, "asa am auzit"), tot ai momente de luciditate cand iti aduci aminte de cele 270Kg pe care le are geesul.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 57
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator
57 minutes ago, ALEX-Guzzista said:

Unii nu stie sa “citeste”s-ar uita la poze.

In 9000 km macar 50 poze…..

Pun si niste poze, ca gees fara 1000 de poze per km nu exista, ar fi un nonsens. N-ar fi gees. Poze de la Starbucks n-am (inca).

gees.jpeg

WhatsApp Image 2024-08-28 at 15.24.52.jpeg

WhatsApp Image 2024-08-28 at 15.24.52 (1).jpeg

WhatsApp Image 2024-08-28 at 15.24.52 (4).jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator

Despre d ESA, suspensie reglata electronic -  pusa pe "road", in combinatie cu teleleverul, nu simti nimic. Pana simti. Pusa pe "dynamic", lucrurile se schimba. E ca si cand femeia de sub tine incepe sa urle de placere si tu inca nu ti-ai dat chilotii jos (ca sosetele nu se dau niciodata, se stie). E o senzatie nenaturala, pentru ca in fata in continuare teleleverul isi face treaba si filtreaza feedbackul drumului, iar in spate mobra topaie ca sa te simti tu motociclist traind periculos. Doar ca fara feedback din fata, ai impresia ca toata topaiala aia e artificiala, si ca de fapt bemve a facut el o cocleala ca sa te zgaltaie. 

 

Despre quickshifter - pana in 5000 rpm upshiftul e ca un dentist din 1880 care-ti face o extractie cu clestele de scos potcoavele cailor. Dupa 5000 e mai soft, ca un dentist din Zimnicea care-ti scoate maseaua stiind ca tu esti amantul lu' nevasta-sa. Dupa 6500 isi face treaba bine, nu te mai doare decat piciorul cand impingi in el, in sus. Downshiftul e ca o partida de sex cu Oana Zavoranu. Te intrebi tot timpul daca ai apasat pe langa schimbator sau daca a intrat (in viteza).

 

Motorul: rafinat tot ca Oana Zavoranu cand se cearta cu Ana Maria Prodan. 

 

Modurile de condus: sunt ca Xanaxul pentru prietena Borderline. O necesitate imperativa. Din cauza acelui cuplu livrat direct din relanti, fara moduri risti sa faci tampenii, unele chiar mari, in special la viteze mici prin trafic. Iar Pro, de la modurile speciale pentru care platesti separat, vine de la Prost. Modurile alea, cand dezactivezi tot ce tine de controlul tractiunii si abs, iti arata cat de prost motociclist esti, asta daca mai apuci sa realizezi. Dar Dynamic Pro cu siguranta dezactivata e foarte bun in cazul in care vrei sa-ti revezi copilaria si viata in general. Mergi cu el vreo 10 minute si o sa-ti treaca prin fata ochilor toata viata traita, chiar daca e ultimul lucru pe care-l mai faci. 

 

 

 

18 minutes ago, tourist1 said:

De curiozitate, de ce nu ti-ai luat 1300?

1250-ul s-a fabricat pana in iunie. m-am gandit ca mai bine iau 1250 si vad daca-l pastrez decat sa iau 1300 si sa regret ca n-am luat 1250.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, Radu Andrei Gabriel a spus:

O am de la sfarsitul lui mai, am facut cu ea aproape 9000km, se apropie revizia. Parerea mea depre ea:

 

Aspect – e urata porc. Te consoleaza ideea ca va compensa aspectul fizic cu alte chestii, dar e ca si cand o iei pe Sosoaca de nevasta ca ai auzit tu ca e buna la pat si gateste bine. Wunderlich-urile si Touratech-urile puse pe ea ca sa-i atenueze uratenia sunt precum colantii latex pusi pe Sosoaca, sa fie mai sexi.

 

Performante: e ca iubita care-ti spune ca te iubeste pana la moarte dar face tot posibilul ca respectivul moment sa vina cat mai repede. Este extrem de comoda, trage ca locomotiva, te izoleaza de orice inseamna feedback al drumului, franeaza de parca ai aruncat ancora, se inclina ca o bicicleta de zici ca esti Rosi de Berceni si te miri si tu de cat de fraieri sunt restul motociclicstilor pe care-i intalnesti pe drum, pentru ca merg incet. Well, fraierul de fapt esti tu, pentru ca “te iubesc pana la moarte” chiar asta inseamna, nu simti nimic iar cand simti se poate sa fie prea tarziu. Tragi de gaz ca maimuta pe un drum super naspa si daca nu vezi tu ca drumul e naspa, teleleverul nu-ti zice. Iar cand iti zice tu deja esti pe la 100km/h, inclinat la 45, pe un asfalt valurit ca Marea Neagra cand e arborat steagul rosu. Ati auzit de ratustele botulinice care te iubesc pana la ultima suta? Asa si gees-ul, te iubeste pana la ultima suta (de km/h).

 

Cutia de viteze: e ca o iubita moody de ajungi sa faci rugaciuni dimineata, inainte sa se trezeasca. Tre’ sa stii cum sa o iei, sa o imbunezi si tot face un “clanc” cand ti-e lumea mai draga de te simti ca ultimul retardat care nu stie sa schimbe vitezele. Si asta doar in public, in fata Hanului de la Obarsia Lotrului sau in benzinarie cand e full de motociclisti. Cand esti doar tu cu ea e vis. Din punctul meu de  vedere nici nu era nevoie de cutie de viteze, treapta a 3-a e arhisuficienta si probabil e varianta bemve la DCT-ul de la Honda. Bagi in a treia de cand o cumperi si o tii asa pana o pui pe olx. Si daca vreodata te simti in depresie, inutil in viata, gandeste-te la viteza a 6-a de pe gees. Imi este extrem de greu sa inteleg de ce in a 5-a la 100 consuma 4.5 si in a 6-a la 100 consuma 6.

 

Confort: poti sa si dormi. Si daca-ti mai pui si un Shoei Air + dopuri in urechi chiar ai toate sansele sa adormi pentru ultima oara. Pe la 200Km/h cu cutiile dupa tine + SUP-ul ala pe care l-ai luat sa te dai pe Gozna, ca sa impresionezi corporatistele feministe, iti aduci aminte ca l-ai vazut pe Rosi cum se inclina in fata. Si te inclin si tu, nu ca ar fi cazul dar sa te simti motociclist. Altfel, poti sta vertical pe sa fara nicio problema, tot cu 200 mergi. Si daca mai dai si gaz de plictiseala vezi cum urci la 220. Senzatia generala este ca de fapt te uiti pe youtube la un filmulet, nu ca esti tu “pilotul” adormit de pe ea.

 

Offroad: e buna sa te duci la ma-sa in Vaslui, ca sa vezi de unde a fugit mandra pe care o tii de mana. Si daca pe drumurile din sat care in curand vor fi asfaltate, in 2080, se descurca relativ bine, problema apare cand vrei sa o o scoti cu spatele din curte. Noroc ca tocmai trece unul cu caruta, sa-ti imprumute un cal sa o tragi. La viteze mici stai si te gandesti ce a trebuit sa suporte sotul lui Sosoaca atunci cand era ea deasupra.

 

Concluzie: o mai tii minte pe dementa aia isterica din anul 2, aia cu blowjoburile ei, de ajunsesei dependent de ciclurile love/hate? Asa e si gees-ul, cuplul ala nesimtit livrat direct din relanti in treapta a 3-a te face dependent, la fel si confortul. E ca iubita de 150Kg cu tac-su plin de bani. Te simti bine, te plimbi in puf peste tot, vezi toata lumea dar te cam intrebi daca tu te plimbi sau te plimba ea pe tine. Si oricat te-ai minti singur si orice dealer ai avea (aia din Nuba sunt naspa, "asa am auzit"), tot ai momente de luciditate cand iti aduci aminte de cele 270Kg pe care le are geesul.

 

 

 

Fratele frumos al GSA-ului se cheamă R1250RT 😝

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoase pozele,frumoasa prezentarea.

Din p.m.d.v.nu este urata,este impunatoare,fara forme ascunse sub carene,o adevarata bestie buna de calarit,cam mare daca dai de aglomeratie,dar la drum ,mananca asfalt la micul dejun.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10 hours ago, Radu Andrei Gabriel said:

tot ai momente de luciditate cand iti aduci aminte de cele 270Kg pe care le are geesul.

Dupa ce mergi vreo 5 ani cu aproape 400, 270 sunt ca o bicicleta...dar e doar o chestie de obisnuinta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
10 minutes ago, DesertEagle said:

Dintre lucrurile care nu s-au intamplat vreodata, asta nu s-a intamplat cel mai mult.

Asta e de pe Transalpina in weekend, cam atat pot eu. Altii pot mai mult in mod sigur cu gees-ul. Nu ca ar trebui sa-ti demontrez tie ceva.

WhatsApp Image 2024-08-28 at 22.43.12.jpeg

6 minutes ago, Patrick_M said:

Ce? Bag sama că îl faci de rușine și vrei să îl dai sau ce?

Deloc, il tin, chiar imi place moto. Dupa cum am scris si mai sus, este o relatie love-hate cu el. Cand te scoate din sarite cutia apare o situatie in care cuplul iti pune un ranjet idiot pe fata.  Mai am multe de descoperit in relatia cu ea :)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
24 minutes ago, Lup69 said:

dar e doar o chestie de obisnuinta.

In mod cert da insa pe teren usor accidentat eu unul ii simt greutatea, mai ales la viteze mici. 

3 minutes ago, DesertEagle said:

Ok, pot sa dau si eu pe jos orice moto, mai ales de pe loc. Observatia mea era despre "45 grade la 100 km/h".

Aplicatia aia, nu stiu daca esti familiarizat cu ea, nu masoara inclinarea pe loc ci in miscare, alaturi de alti parametri. OK, tu esti foarte bun si te inclini cu orice moto, bravo tie, eu sunt mai profan si m-am facut galben cand am dus-o asa jos.

10 minutes ago, DesertEagle said:

ajoritatea neavenitilor exact asa il conduc: il baga intr-a 2-a sau a 3-a si asa merg zile intregi prin "Alpi", distrugand lent motorul ala la 7-8000 de ture

Vad ca le stii pe toate. Imi zici si ce numere ies la Loto peste doua saptamani? Ca pe cele care ies duminica asta banuiesc ca le-ai spus altora.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 25 minute, Radu Andrei Gabriel a spus:

Vad ca le stii pe toate. Imi zici si ce numere ies la Loto peste doua saptamani? Ca pe cele care ies duminica asta banuiesc ca le-ai spus altora.

Hai, ma, la ce constructii ai avut mai sus te agiti cam tare cand forumistii nu sunt de acord cu tine.

Dezamagitor...

Totusi, vorbim despre un GS extrem de comun pe care cei care comenteaza, adunat, s-au dat sute de mii sau milioane de km de-a lungul anilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum necum are dreptate omu', e o motocicleta buna la toate, urâtă cu spume, sunet de tractor dar care are acel ceva.

 

Eu am fost mare hater al GSA-ului si al boxerelor dar acum dupa ceva timp petrecut cu RT - trebuie sa dau Cezarului ce e al Cezarului - suspensie, frane de top, dotări, agilitate, motor, consum.

 

Daca mai merg mult cu boxerul devin fanboy și nu-mi plake

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, ENEOS a spus:

Mai are și cilindri ăia ca niște țâțe mari și lăsate...

Te rog nu, ai dreptate, dar incerc sa trec peste asta 🤣🤣🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
4 minutes ago, ENEOS said:

Mai are și cilindri ăia ca niște țâțe mari și lăsate...

Esti chiar finut in descrierea lor :) 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, DesertEagle a spus:

 

Pai da, RT e alegerea mai buna, acelasi sasiu dar cu aerodinamica, pozitie si dotari mai bune. 

Sunt 90% la fel, același motor, cutie.

 

Mie nu-mi place cum arata GSA-ul 1250, nu pot sa trec peste design.

 

GS-ul nou in schimb îmi place, e ceva.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
1 minute ago, LionEl said:

GS-ul nou in schimb îmi place, e ceva...

Arata intr-adevar ceva mai inchegat dpdv estetic insa gsa-ul nou concureaza cu gsa-ul vechi  la titlul de cea mai urata mobra. Cel putin asta e parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dpmdv, GS-urile au aratat intotdeauna parca ar fi facute din piese de la mai multe modele si asamblate cumva la un loc. Cel putin asa le percep la design.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 29 minute, ENEOS a spus:

E celebră poanta cu designerul gs-ului:

 

FB_IMG_1724910360645.jpg

Ala e 800 GS, din cate vad. Ma refeream la boxere. Dar, nici cu 800-le, nu mi-e rusine...

Dar cum frumusetea e in ochii privitorului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...