MotoS Garage Postat 15 ore în urmă Share Postat 15 ore în urmă 17 hours ago, ingineru said: 1250 GSA are 217 kg gradul maxim de încărcare, greutatea mobrei cu 90% rezervor și toate fluidele este 268 kg, iar greutatea maxim admisibilă este de 485 kg. Revizia de 1000 km este 950 lei, din care manopera = 404 lei. Se schimbă ulei motor + filtru, ulei grup, garnituri bușoane, se pune pe tester etc. Referitor la preț, l-am mai întâlnit și la altă marcă, cu mențiunea că acolo nu se schimba ulei grup, fiind fără cardan. Axul cardanic este trecut în manual că se înlocuiește la 60.000 km, aceasta fiind probabil cea mai scumpă revizie până în 100.000 km. Dacă te pui să calculezi lanțurile schimbate în 60 mii, plus N spray-uri/soluții de curățare, lubrifiere, probabil tot pe acolo ieși. Iar la drumuri mai lungi, trebuie să faci loc în bagaj și pentru spray-urile și accesoriile de curățare. Cu toată cârcoteala, dacă comparăm prețurile globale la întreținere pe mobre din clase similare, diferențele între mărci nu sunt semnificative. Dacă mai pui și 5 ani garanție....în perioada asta teoretic poți rupe orice piesă, ideea este să mergi și să te bucuri de ea. axul ala costa in jur de 120 de euro, un kit de lant e mai scump si nu tine atat pe o motocicleta comparabila, indiferent daca il ungi sau nu! de fapt in intervalul asta ai schimbat doua kituri de lant. si pentru o motocicleta din clasa asta un kit de lant costa 800 de lei, +/_. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.